دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
حوزه/ انسان باید به گونه ای زندگی کند که هر لحظه برای مرگ آمادگی داشته باشد. هم به وظایفش عمل کرده و هم گناهان را با توبه، جبران نموده باشد که در این صورت دلیلی برای ترس از مرگ وجود ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
حوزه/ کارشناس مشاوره حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه بهترین راهکار انتقال مفاهیم دینی به دیگران از طریق اخلاق است، گفت: باید برگزاری کلاس های اخلاق در حوزه افزایش یابد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
حوزه/ رهبر حزب نهضت همبستگی ملی افغانستان گفت: نیروهای داعش در ولسوالی و ارغنداب چنان از ناحیه کشورهای عربی تامین می شوند که اعضای طالبان نیز برای استفاده از این منابع مالی، با آنان همکاری می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۲    
حوزه/ نظام سیاسی مطلوب قرآن جمهوری اسلامی است، یعنی با تکیه بر رای مردم و بر پایه دین، عدالت اجرا شود و برای این مهم مردم باید در میدان باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
حوزه/نشست علمی نقد و بررسی نظریه خلافت در جریان های تکفیری معاصر توسط حلقه مطالعات سلفیه پژوهی انجمن مطالعات سیاسی حوزه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۹    
حوزه/ به همت انتشارات دارالحدیث، انجمن قلم حوزه و دبیرخانه انجمن های علمی حوزه نشست علمی نقد و بررسی کتاب شعر توحیدی اثر استاد محمد علی مجاهدی در سالن همایش های دبیرخانه انجمن های برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: زمانی علوم انسانی، اسلامی سازی می شود که جریانات علمی جهان را به خوبی بشناسیم و واکاوی کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۱    
حوزه/ رئیس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسیری را که ملاصدرا به انسان معاصر نشان داد مسیری است که اجازه نمی دهد شناخت هستی و مبدا آن جای انسان را بگیرد در این مسیر ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۱    
حوزه/ از بعد از نماز مغرب و عشا و در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم رهبر دینی مردم بحرین، مناطق مختلف این کشور شاهد حضور تظاهرات و راهپیمایی های گسترده در محکومیت محاکمه آیت الله و دفاع از ایشان تا پای ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت:امام خمینی(ره) نمونه عینی و مصداق بارز علمی در دوره معاصر است که فلسفه صدرایی را در زندگی خود پیاده کرد و با خودسازی، دیگرسازی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۶    
حوزه/ با حضور اساتید و طلاب جامعه الزهرا(س) نشست علمی و کرسی ترویجی نگاه متعالی به انسان در فلسفه ملاصدرا به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۷    
حوزه/ معاون مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان میاندوآب گفت: پیش بینی می شود که پایه 10 حوزه با مهیا ساختن زیرساخت های آموزشی در سال آینده در این مدرسه راه اندازی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ خلیل الحسین مسئول پرونده اردوگاه ها در حزب الله از عباس جمعه عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین استقبال کرد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
حوزه/ آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیوخ عشایر و شخصیت های استان میسان عراق تاکید کردند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۳    
حوزه / شیخ نبیل قاووق گفت: حضور حزب الله در سوریه برای مقابله با خطر تکفیری ها وظیفه ای ملی و اخلاقی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۴    
حوزه / وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به انهدام مسجد الاقصی به خاطر حفاری های روزانه رژیم صهیونیستی در زیر آن هشدار داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهراء(س) خواهران شیروان از تألیف کتاب حقوق معنوی فقه اسلامی توسط یکی از طلبه های خواهر این مدرسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) استان لرستان، از ارائه مشاوره های دینی و شرعی، توسط خواهران طلبه این مدرسه، به مخاطبان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی با بیان این که جامعه الزهرا (سلام الله علیها) جامعه همه بانوان شیعی است، اظهار داشتند: امروز جامعه اسلامی نیازمند وحدت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
حوزه/ رئیس پژوهشکده حج با بیان اینکه برخلاف تفکر برخی افراد، حضرات معصومین(ع) از سیاست دوری نمی کردند، گفت: همان شرایطی که موجب شد تا حضرت محمد(ص) به رسالت برسد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
حوزه/مراسم عزاداری شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) از سوی بیت آیت الله العظمی بروجردی در مسجد اعظم قم و دفتر آیت الله علوی بروجردی برگزارمی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۱    
حوزه/ آیت الله علوی بروجردی بر لزوم الگوگیری از ایران اسلامی در زمینه همزیستی مسالمت آمیز ادیان مختلف تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
حوزه/ کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: امروزه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ دین یک ضرورت است و مبلغان باید با نگاه ویژه ای به فعالیت در این عرصه بپردازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
حوزه / با نزدیک شدن به روز دوشنبه 9 اسفند که رژیم آل خلیفه آن را آخرین جلسه محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم معرفی کرده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
حوزه/ استاد حوزه گفت: با توجه به اینکه بشر امروز غرق در جهل و نادانی است و به شدت نیازمند نور فاطمی است حوزه های علمیه خواهران باید پیش قراول احیای مکتب نورانی و انسان ساز فاطمی باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری سلسله نشست های فاطمی در برخی مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان گفت: در مسیر ولایتمداری با الهام گیری از سیره حضرت زهرا(س)، باید بصیرت، دشمن شناسی و مقاومت حضرت را الگوی خود قرار دهیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۲    
حوزه / کتاب آشنایی با اسوه ها تالیف حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی در 10 بخش تدوین شده است که هر بخش به معرفی یکی از الگوهای تاریخی و بررسی دوران زندگی وی اختصاص دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۴    
حوزه/ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که ملت بحرین به اذن الهی پیروزند گفت: آیت الله عیسی قاسم وارث انبیاء الهی در بحرین است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
حوزه / حضرت آیت الله جوادی آملی عاقبت آمریکا را مانند فروپاشی شوروی سابق پیش بینی کردند و بیان داشتند: آمریکا هم یک روز مانند ابرقدرت سوسیالیست شوروی، فروپاشی را در پیش دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
حوزه/ اجلاسیه حوزه انقلابی و جریان نظام اسلامی با حضور مدیران و اساتیدسطح یک مدارس علمیه استان قم به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این نهاد حوزوی انقلابی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید در عرصه تبلیغ و سیاست فعال باشند، گفت: باید روحانیت در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، علم را نردبان کسب حقیقت ایمان دانست و گفت: افراد به واسطه علم می آموزند که چگونه نفوس خود را کنترل نمایند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۸    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، با تأکید بر این که نگاه مردم و خانواده ها، به نوع رفتار طلاب می باشد، گفت: اگر طلبه ها در مسیر رو به رشد خود، انگیزه های طلبگی را فراموش کنند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، مرکز خدمات حوزه را پشتیبان ماموریت های روحانیت خواند و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بر خدمت رسانی به طلاب و روحانیون تاکید ویژه ای دارند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن قرهی از از اعضای دفتر مقام معظم رهبری در قم درگذشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ یکی از درس های ماندگاری که ما از سیره و مرام نورانی فاطمه زهرا(س) می گیریم، درس مسئولیت پذیری در دفاع از جریان حق و مقابله با جریان باطل با همه توش و توان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: داشتن سعه صدر، صبر و حوصله از جمله ویژگی های مربیان پرورشی برای تربیت اسلامی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
حوزه/حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، تشریح اثرات مخرب فضای مجازی بر بنیان خانواده ها، ارائه مشاوره های دینی به خانواده ها و جوانان ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
حوزه/ مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام از عملیات های والفجر 1 و خیبر امروز مصادف با ایام فاطمیه با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روحانیون، خانواده معظم شهدا ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
حوزه/ عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حسن قرهی ثلمه ای وارد کرد که بسیاری از دوستان و یاران انقلاب و نظام و رهبری را اندوهگین ساخت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
حوزه / مراسم تشییع شهید أبو طه الناصری از فرماندهان مدافع حرم در نجف اشرف برگزار شد و آیت الله حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت رعایت صداقت در رسانه تصریح کرد: صداقت جوهر کار رسانه ها است و در این راستا باید واقعیت های اجتماعی بدون کم و کاست و حاشیه منتشر شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
حوزه/ طلبگی، مسیر با برکت و با ارزشی است، در این راه شخصیتهای چون مرحوم آیت الله بهجت(ره)، امام راحل ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
حوزه/ کرسی آزاد اندیشی "پوشش و آرایش" در مدرسه علمیه الزهراء( س) ساری برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: فاطمه زهرا (س) به عنوان برترین و جامع ترین الگوی عالم بشریت در همه ابعاد زندگی است و باید ویژگی های آن حضرت در جامعه تبیین شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از برپایی کارگاه و نمایشگاه حجاب فاطمی با همکاری مدیریت فرهنگی و هنری آستان مقدس و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در حرم بانوی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
حوزه/جوانانی که در مدارس علمیه در حال تحصیل علو دینی می باشند، همه امانت هستند و تلاش بر این است تا مسیر درستی را طی کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ موسسه الحکمه وابسته به جامعه المصطفی دوره تخصصی سلفی شناسی را برگزار می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن قرهی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ نشست علمی سب در فقه مذاهب اسلامی و موارد جواز آن به همت پزوهشگاه بین المللی المصطفی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ نشست ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروزی با حضورحجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۳    
حوزه/برخی از علمای اهل سنت هم مانند طحاوی در مشکل الآثار و حاکم نیشابوری در المستدرک منظور از اهل البیت را تنها پنج تن دانسته اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
حوزه/ هم زمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمة الزهرا (سلام الله علیها)، امسال نیز همچون سال های گذشته، مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، مهم ترین وظیفه مدیران و اساتید حوزه در مسأله حوزه انقلابی را انتقال اندیشه، مبانی و مفاهیم انقلابی بیان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
حوزه/نشست علمی" تاثیر جایگاه شیعیان در نظام سیاسی افغانستان"با سخنرانی وزیر مشاور در امور دینی دولت افغانستان و بنیانگذار حوزه علمیه رسالت کابل، در پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: خمس به معنای پاکی مال و افزونی آن است و این وجه شرعی در اسلام حق پیامبر(ع) و خاندان و اولاد ایشان عنوان شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ رفته بودم خواستگاری دختری که الان همسر من است، در کشور ما رسم بر این است، مهریه را موقع عقد پرداخت می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۸    
حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: دوره آموزشی مبلغات با هدف افزایش توان علمی در شهرستان گناباد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ امام جمعه نجف آباد، گفت: بالاترین ذکرها قرآن است و قرآن همان درّ گرانقدری است که خداوند به دامان ما انداخته است و اگر از آن بهره نبریم موجب خسران است .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ مسئول اداره تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان خراسان شمالی گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی می تواند فرصتی برای ارتقای آموزشی دانش آموزان شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، به نقش مهم مبلغان دینی در ترویج اصل دین در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام مستاجران از برگزاری مسابقه بزرگ سیاسی بصیرت طلبگی ویزه طلاب مدار سعلمیه اصفهان، با هدف بصیرت افزایی طلاب در مباحث سیاسی خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۲    
حوزه / حجت الاسلام ابوالقاسمی گفت: همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و حضور روحانیون در مدارس، زمینه تربیت دینی دانش آموزان را به خوبی در جامعه فراهم می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ مجالس اهل بیت(ع) درمانگاه و دانشگاه است و یکی از اهداف ما از رفتن به این مجالس این است که به برکت محبت و عشق به اهل بیت(ع) یاد بگیریم چگونه سربلند باشیم و مشکلات زندگی را مدیریت کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان خراسان جنوبی با اشاره به سخنی از امام راحل(ره) مبنی بر این که "ولایت فقیه ادامه ولایت امیرالمومنین(ع) و رسول الله(ص) است"، تصریح کرد: ولایت پذیری ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: بعضی ها می گویند حوزه از نظر علمی افت کرده، به جرأت شهادت می دهم که حوزه از نظر علمی و سطح سوادی، نه تنها افت نکرده، بلکه پربارتر از هر روز درحال پیشرفت می باشد .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ اگر صفت رذیله ای در انسان باشد او را بدبخت و شقی می کند. ممکن است آتش زیر خاکستر باشد، اما در امتحان ها رفوزه خواهد شد!.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
حوزه / رادیوی گروه تروریستی داعش، سرانجام پس از دو سال فعالیت، از کار افتاد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
حوزه/نماز در میان واجبات الهی از ویژگی های خاصی برخوردار است و بی توجهی به این امر عظیم در جامعه، سبب شیوع فسادهای گوناگون، لغزیدن در پرتگاه گناه و موجب عاقبت به شری می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره برنامه های عزاداری دهه دوم فاطمیه در این استان گفت: سوگواره یاس نبوی حضرت فاطمه (س) در بقاع متبرکه برپا می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه گفت: داعش و دیگر گروه های تروریستی از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضی کشورهای غربی، به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل کمک مالی می شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
حوزه / حجت الاسلام زرینه گفت: بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انجام تحولات شگرف در حوزه زنان بوده که زمینه را برای فعالیت های سالم و تاثیرگذار در بخش های مختلف اجتماعی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۶    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم وظیفه سنگینی برای مسئولین است و آنان بایدکارهای ماندگاری را در جامعه رقم بزنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
حوزه/ عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، عمل به سیره و سبک زندگی نورانی حضرت زهرا(س) را لازمه عبور از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه ما عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
حوزه/ نوزدهمین شماره از دو فصلنامه "آموزه های فلسفۀ اسلامی" به صاحب امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پاییز و زمستان 1395 منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۱    
حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) خراسان جنوبی در واکنش به اظهار نظر یکی از مسئولان استان مبنی بر عدم اشکال رقص زن و مرد نامحرم با یکدیگر ، گفت: مردم با رقص و پایکوبی شاد نمی شوند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۹    
حوزه / اشغالگران صهیونیست در منطقه سلوان در جنوب مسجد الاقصی با فلسطینیها درگیر شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۹    
حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری برنامه سوگواره یاس نبوی در 34امامزاده استان و برپایی 19خیمه معرفت خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان سنقر گفت: امروز نوک پیکان حملات دشمنان حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۸    
حوزه/ سجده در تمام احوال، عبادت و پرستش مسجود نیست، بلکه در یک صورت عبادت و پرستش محسوب می شود که این عمل از...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از 1000 طلبه از مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل فارغ التحصیل شده اند، گفت: اکثر دانش آموختگان در مسئولیت هایی همچون امامت جمعه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۶    
حوزه/ بار دومی است که به زیارت مشرف می شویم و از زیارت سیر نشده ایم. لحظاتی بعد از زیارت اول اشتیاقمان به این شهر مقدس بیشتر شده است و به کسانی که کربلا و عتبات مقدسه را زیارت نکرده اند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۳    
حوزه / سید مهدی میرداماد از مداحان مطرح کشوری با حضور در مدرسه علمیه تاریخی مصلای یزد با مدیر این مدرسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی دیدار و گفتگو کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۳    
حوزه/ مدیر دانشنامه زن مسلمان اظهار داشت: کارگاه شیوه مدخل نویسی در دانشنامه به همت گروه تاریخ دانشنامه زن مسلمان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش سالانه خانوادگی مبلغین طرح هجرت اصفهانی، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۹    
حوزه/ امام صادق علیه السلام، سه چیز کمیاب را بیان فرموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۷    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۴    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با بیان اینکه امروز نه تنها در داخل بلکه در منطقه و جهان اسلام نیاز به وحدت داریم گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی با اشاره به اینکه در دعوت از سخنرانان و مداحان باید دقت کرد، گفت: باید از افرادی برای سخنرانی و مداحی در هیئت ها دعوت شوند که مردم را به نظام علاقه مند کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۸    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۹    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:شاید فاطمه(س) نتوانستند ورق را برگردانند، اما اصل مشعل امامت را حفظ کردند؛ اگر قیام ایشان نبود توجه به گفتمان امامت و ولایت در دنیا از بین می رفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۳    
حوزه/ همایش فاطمی ویژه هیئت های مذهبی استان قم و با موضوع رسالت انقلابی – راهکارها شنبه شب برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۱۸    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: امروز روحانیون و طلاب باید در فضای مجازی فعال باشند و با ایجاد شبکه ها و کانال های مجازی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۳    
حوزه/کلیسای سنت پیتر در شهر منکیتو ایالت مینه سوتای آمریکا ضیافت نهار فرهنگی میان ادیانی با موضوع نقش زنان در اسلام برگزار می کند.