دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
حوزه / آیت الله ناصری بر ضرورت توجه ویژه به برنامه های فرهنگی در اماکن گردشگری تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز باید فعالیت های فرهنگی در مراکز گردشگری نمود بیشتری داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ثبت نام بیش از 500 متقاضی برای ورود به مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۳    
حوزه/ آیت الله العظمی خامنه ای با اشاره به عصبانیت دشمنان از روابط نزدیک ایران و آذربایجان گفتند: رژیم خبیث صهیونیستی بیش از همه دشمنان در جهت تضعیف روابط برادرانه ایران و آذربایجان تلاش می کند و در ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ آیت الله صالحی مدرس معاون شورای علمای افغانستان با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۴    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: آنچه رعایت آن موجب پیشرفت و تعالی طلاب می گردد شکیبایی، نظم در امور و خلوص نیست است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۲    
حوزه/ مراد گفت: اکنون وقت آن رسیده که نظام بحرین از شدت خشونت های خود نسبت به انقلابیون بکاهد و دست از تروریست خواندن مردم بردارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ تولیت مدرسه عالی شهید مطهری تهران، گفت: توصیه بنده به طلابی که در این ایام به عنوان روحانی کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند این است که مطالعه و مباحثه دروس خود را فراموش نکنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام از برگزاری دوره تکمیلی مهارتی – مدیریتی (مدیریت رفتار سازمانی) ویژه مدیران، معاونان و کادر مدارس استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۶    
حوزه/ فعالان فلسطینی از انگلستان خواستند به خاطر نقش فاجعه باری که در تصویب اعلامیه بالفور داشته عذرخواهی کند و در پی جبران خسارت های وارد شده به ملت فلسطین باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰    
حوزه/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان با هدف بررسی عملکرد فرهنگی مدارس علمیه 11 شهرستان شمالی خوزستان، در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب، با بیان این که ایران اسلامی، امروز از امن ترین کشورهای دنیاست، گفت: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۴    
حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ بصیرتی طلاب، اساتید و روحانیوناستان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، محتشم کاشانی را شاعر اهل بیت(ع) و افتخار حوزه های علمیه دانست و گفت: معارفی که در اختیار محتشم کاشانی بوده ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کمک به هم نوع و یاری رساندن به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی همه ما مسلمانان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی، هنر را یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی خواند و گفت: گاهی یک اثر هنری آنچنان مفاهیم عمیقی را می تواند انتقال دهد که ساعت ها سخنرانی یا چندین صفحه مطلب نمی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
حوزه/ صدها تن از ساکنان شهر تورنتو با تجمع در میدان این شهر، حمایت شان را از دوستان و همسایگان مسلمان نشان داده و اسلام هراسی در این کشور را محکوم کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی از برپایی نمایشگاه مهر درخشان 2 با 110 غرفه، در آستانه نوروز 96 در جوار بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
حوزه/ محقق و پژوهشگر عرصه مهدویت در گفت و گو با خبرگزاری حوزه فرصت ها و آفت های پیش روی زمینه سازی ظهور را تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول(ص) نورآباد از کاشت نهال توسط طلاب این مدرسه همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در تپه شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، گفت: حفظ وحدت و اتحاد و هوشیاری همه اقشار مردم در برابر توطئه های دشمنان و حضور یکپارچه در صحنه های مهم انقلاب همواره از تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
حوزه/ قائم مقام و معاون فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قم، از برگزاری همایش تجلیل از همیاران مساجد استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قم از فعالیت برخی گروه های فناور فرهنگی مذهبی در قم خبرداد که فعالیت های آنها الگوی مناسبی برای تمام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کشور است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: در بیان اهل بیت(علیهم السلام) آمده اگر کسی یک درخت تشنه ای را سیراب کند، همانند این است که مومن تشنه ای را سیراب کرده است؛ این فضیلت، نشان می دهد وظیفه ما ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
حوزه/ اجلاسیه توسعه مباحث فقه - نیازها وضرورت ها چهارشنبه 18 اسفند ماه با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزارمی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
حوزه/ مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به همت نمایندگی جامعه المصطفی در بنگلادش برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
حوزه/ دین آمده تا خون بی گناه به زمین ریخته نشود اگر کسی از دین و باورهای مردم سوء استفاده می کند برخلاف دین است امیدواریم همه ادیان به حقوق انسانی احترام بگذارند و درکنار هم به صورت مسمالت آمیز ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
حوزه/ معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: حرکت از آموزش حافظه محور به آموزش کاربردی و پژوهش های موضوع محور، به سمت پژوهش های مسئله ضروری است .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فراهم نمودن شرایط ازدواج برای آنها، نیاز امروز جامعه است و از بروز بسیاری از تهدیدات و آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ پسندیده است در جامعه اسلامی، مردم از کاشتن درخت، آبیاری و حفظ آن کوتاهی نکنند؛ چراکه پیامبر اسلام(ص) این عمل را در ردیف تعلیم، دانش، ساخت مسجد، به ارث گذاشتن قرآن یا کتابی سودمند و.. ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد در یک کرسی آزاداندیشی با عوارض ناشی از اعتیاد به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۰    
حوزه/ کنگره عالم مجاهد واقف مرحوم آیت الله واعظ طبسی از سوی اراده کل اوقاف خراسان رضوی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، با حضور شخصیت های حوزوی و واقف، فردا دوشنبه 16 اسفند، در مشهد برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
حوزه/ حضرت آیت الله العظمی جعفر سبحانی در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، خواستار رسیدگی به وضعیت فعلی کاغذ شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
اختصاصی حوزه / در گجرات راهپیمایی های عزاداری های عاشورا از معبد هندوها آغاز می شود. ما به آن سبیل گاه می گوییم. غذا و آب به نام نذری امام حسین (ع) پخش می کنند. و شما به آن ایستگاه صلواتی می گویید ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۱    
حوزه/ : برنامه های ویژه ایام نوروزی در حرم کریمه اهل بیت(ع) از 27 اسفند ماه شروع می شود و ویژه برنامه سال تحویل نیز در آستان مقدس به طور ویژه برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز، باید بر محور فرائضی مثل اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان جامعه باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات از برگزاری 18 دوره آموزشی بهداشت و سلامت در موضوعات مختلف ویژه طلاب و خانواده ها توسط مرکز خدمات استان قم در سال جاری خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: امسال اساتید مدارس علمیه و نخبگان حوزه علمیه قزوین، به همراه خانواده های خود به اردوی راهیان نور و یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۰    
حوزه / مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مسجد حضرت زینب کبری(س) استانبول ترکیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ یک کارشناس مذهبی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان افراد جامعه، توسط روحانیون تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ امروز یکشنبه اخباری همچون حمله شهرک نشینان به مردم و وقوع درگیری میان مردم و نیروهای پلیس در صدر اخبار روزنامه های فلسطین قرار دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما مسلمانان برادر دینی هم هستیم و کمک به یکدیگر یک وظیفه دینی و شرعی است و برای انسان مسلمان شایسته نیست که برادر دینی خود را در سختی و مشکلات ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ آیت الله طه محمدی با انتقاد از برگزاری عروسی های تجملاتی در جامعه، گفت: برخی مراسم ها به غیر از آتش جهنم و آلوده شدن به گناه، برای انسان چیزی ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۵    
حوزه/ نمایشگاه تحلیلی جنگ دیروز و جنگ امروز با رویکرد تبیین جهاد اقتصادی امروز و شباهت های آن با جهاد نظامی، در مدرسه علمیه ام ابیها(س) شهرستان تفت برپا شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ مدیر مجتمع آموزشی – تربیتی هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) گفت: با توجه به اهمیت بحث پژوهش و تحقیق در جامعه و مشکلاتی که در آینده ممکن است ذهن نسل ها را درگیر کنند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن اصول فقه حوزه، از برگزاری پیش کنگره آیت الله العظمی بروجردی 19 اسفند ماه جاری در قم خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ رئیس پارلمان آلمان گفت: در دیدار با احمد الطیب شیخ الازهر از وی خواسته ائمه جماعت آلمان از این به بعد به جای ترکیه توسط الازهر آموزش ببینند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شیاطین عالم و دشمنان اسلام می خواهند جهل علمی را گسترانیده و با گردباد شبهه و گرداب شهوت روحیه استکبارستیزی و باورهای اعتقادی نسل جوان ما را از بین ببرند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
حوزه/ کارگروه اقتصاد مقاومتی کانون های مساجداصفهان تا کنون 3 جلد از مجموعه کتاب های 8 جلدی حرکت و برکت را منتشر کرده است که به منظور تبیین مفاهیم آن ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
حوزه / امام جمعه قزوین با بیان این که طبیعت به مانند یک دانشگاه برای انسان هاست، گفت: خدای متعال عالی ترین معارف قرآنی، دینی، عرفانی و معرفتی را در بستر طبیعت به ما می آموزد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۳    
حوزه/ یک محقق و پژوهشگر حوزوی با اشاره به نقش مبلغان و مبلغات در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: توجه به تربیت دینی در خانواده، به اصلاح و تعالی جامعه منجر می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان در کرسی آزاد اندیشی خانواده در حصار فضای مجازی یکی از آسیب های فضای مجازی را مدیریت اوقات کاربران دانست و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
حوزه/ اهمیت درختکاری چنان است که رسول خدا صلوات الله علیه و آله درباره آن فرمود: اگر نهالی در دست یکی از شماست و در آستانه برپایی قیامت به اندازه کاشتن آن فرصت دارد، آن را بکارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ بعضی از کاردینال ها که پاپ فرانسیس را هنگام انتساب مورد پشتیبانی قرار داده بودند، اکنون به خاطر ترس از اصلاحات بحث برانگیز، خواهان استعفای او هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی در گذشت مرحوم سید محمد طباطبایی را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۱    
حوزه/ دانشنامه علوم قرآن با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی 18اسفند در قم رونمایی می شود
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ کتاب، قدرت سیاسی از منظر قرآن کریم ، اثر حجت الاسلام سید کاظم سید باقری درگروه علمی حقوق و علوم سیاسی درهجدهمین همایش کتاب سال حوزه به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
حوزه/ مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله اعتمادی استاد فقید حوزه علمیه قم پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۹    
حوزه/ هر کاری که موجب ضرر و زیان مسلمین در کوتاه مدت یا درازمدت می شود، جایز نیست و لازم است مردم مسلمان در این گونه مسائل که با محیط زیستِ انسان ها ارتباط شدید دارد، کاملاً هوشیار و مراقب باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
حوزه/ مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده های طلاب غیرایرانی مشهد، با ارزیابی 240 نفر از همسران و فرزندان طلاب برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در نخستین جلسه ستاد اعتکاف استان بر لزوم محتوابخشی به سنت حسنه اعتکاف تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۷    
حوزه/ این عالم فرزانه که از نسل عالمان سنتی حوزوی بود، با اعتقادی راسخ به ضرورت سنت گرایی، اصالت ورزی و تداوم مستمر راه و روش پیشینیان، تمامی تلاش علمی خود را در این راستا به کار برد .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
حوزه/ رئیس انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم در نشستی خبری، برنامه های پیش کنگره آیت الله العظمی بروجردی و فلسفه تشکیل انجمن اصول فقه حوزه برنامه ها،فعالیت ها و نقش آن در برگزاری این کنگره را تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
حوزه/ مؤسسه فرهنگی کوثر در شهر لاهه هلند، شب گذشته مجلس سوگواری با شکوهی را با مشارکت جمعی از شیعیان شهرهای مختلف هلند برگزار کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
حوزه/ دلیلی بر انحصار ضمان بر هیچ یک از این دو (تفسیر شیعه و اهل سنت) نداریم و ضمان گاه به صورت نقل ذمه به ذمه و گاه به صورت ضمّ ذمه به ذمه است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
حوزه/ کارشناس مذهبی با اشاره به آثار و برکات احسان و نیکوکاری در جامعه گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز باید محرومان جامعه را هم به خاطر داشته باشیم و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از آنها دریغ نکنیم
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
حوزه/حضرت آیت الله نجفی گفتند: حضرت فاطمه(ع) برترین و پاک ترین الگو و سرمشق برای پیروی همه ما است تا زنان و خانواده های ما راه روش دختر بودن و همسر بودن و مادر بودن را از ایشان بیاموزند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۹    
حوزه/ کاروان امامین عسکریین(ع) اعزامی از محله التاجی واقع در شمال بغداد پس از تقدیم کمک های خود به رزمندگان عراقی مورد اصابت گلوله خمپاره واقع شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
حوزه/ نکوداشت مقام علمی آیت الله واعظ زاده خراسانی(ره)، موسس فقید دانشگاه مذاهب اسلامی و از اعضای شورای عالی مجمع تقریب مذاهب، چهار شنبه 18 اسفند ماه، با حضور شخصیت های برجسته شیعه و سنی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
حوزه/ رئیس ائتلاف ملی عراق در دیدار با گروه پارلمانی ایران خواستار تقویت روابط دوجانبه میان ایران و عراق به ویژه در زمینه های اقتصادی و تبادل تجربیات میان پارلمان های ایران و عراق شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه یزد از برگزاری چهاردهمین دوره کارگاه آموزشی تلبس در استان یزد خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۰    
حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: اگر کارهای ما برای رضای خدا باشد رنگ عبادی به خود می گیرد و علاوه بر اینکه این مسائل مشکلات روزمره ما را برطرف می کند با ثواب اخروی نیز همراه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۷    
حوزه/ پدیده شکوفایی تجارت پوشاک اسلامی به اندونزی محدود نمی شود. به نظر می رسد صاحبان صنایع مد جهانی فرصت های شغلی زیادی در بخش صنعت لباس اسلامی می بینند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
حوزه/ بدون تردید جان آدمی ارزشمندترین دارایی در این دنیا می باشد و اگر کسی آن را در راه خداوند متعال فدا کند، مستحق پاداش وافری است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۷    
حوزه/ امام صادق علیه السلام دو گناه معادل شرک را بیان فرموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق از تدوین برنامه جامع 5 ساله حوزه تهران خبر داد و گفت: چنانچه بخواهیم حوزه تهران رسالت تاریخی و مهم خود را انجام دهد و اهداف بلندی که برای آن ترسیم شده و مورد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۹    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۳    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کشورهای مسلمان اعم از اهل سنت و اهل تشیع باید توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین برادران دینی را به خوبی درک کرده و با حفظ وحدت و یکپارچکی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۹    
حوزه/ رمضان قدیرف رئیس جمهور چچن به شدت از پیشنهاد مطالبه ممنوعیت حجاب در اماکن عمومی روسیه انتقاد کرد و گفت: ممنوعیت حجاب اقدامی نابودگر در جامعه روسی است.