یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۹    
حوزه/ نشست اسلام و مردم سالاری در ایران و اندونزی با حضور رئیس مجلس منطقه ای اندونزی و چند تن از اندیشمندان اندونزیایی و همچنین اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۹    
حوزه/ مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، از سوی دفتر مرجعیت علمی و دینی حضرت آیت الله جوادی آملی در قم برگزار می گردد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مسابقات قرآن کریم استان بوشهر ویژه هفته قرآن و عترت خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۶    
حوزه/ حجت الاسلام ذکی رییس مجمع موعود افغانستان گفت: اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار در جامعه افغانستان به خوبی تبیین نشده است و بسیاری از مردم اصلاً اطلاعی از این موضوع ندارند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۱    
حوزه/ شیخ احمد القطان تاکید کرد: ما در کنار تمام کسانی هستیم که با دشمن اسرائیلی مبارزه می کند؛ اگرچه دربرخی امور اختلاف داشته باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
حوزه/ انجمن روانشناسی اسلامی حوزه می تواند فعالیت های پژوهشی خود را در اختیار بخش های مختلف قرار داده و با استفاده از ظرفیت های ملی در راستای تحول در علوم روانشناسی به عنوان یک محور حرکت کند و پرچم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران، گفت: حرکت جهادی در مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان با همکاری و همیاری اساتید بزرگوار و همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و ارتقاء حوزه تهران دارند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۴    
حوزه/ جمعی از اهالی منطقه ابوصبیع بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: برای دفاع از شیخ عیسی قاسم کفن فرزندان مان قبل از ما آماده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
حوزه/ کارگاه آموزشی روش های تدریس اسلام برای کودکان با حضور اساتیدی از ایران، آلمان، انگلیس و اتریش در خانه ایران برلین برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
حوزه / وقتی به فردی تبلیغ درراه اسلام در چند جای مختلف پیشنهاد می شود و او از بین آن ها به انتخاب بهترینش دست بزند درواقع انگیزه های مادی را بر معنوی ترجیح داده ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۹    
حوزه/رئیس دانشگاه علوم اسلامی کشور غنا گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت های امام راحل و مقام معظم رهبری فضا مناسبی برای تبلیغ در عرصه بین الملل به وجود آمده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۹    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این که نیمی از تبلیغ روحانیون برگرفته از علم روانشناسی است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالمهدی کربلایی گفت: سعی می کنیم تا پایان سال 2018 میلادی اولین هواپیما در فرودگاه کربلا به زمین بنشیند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، گفت: احیاء هویت حوزه تهران به این معناست که ما آن پیشینه تاریخی را از دست ندهیم و ضمن حفظ آن، در ظرف زمان کنونی و با نگاه به تحولات آینده ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ امام جمعه کاشان با اشاره به ضرورت تجدیدنظر در ساخت و ساز آپارتمان ها، گفت: اکثر ساکنان آپارتمان ها با ابراز گلایه از این که به دلیل نازک بودن دیوار حائل صدای همسایه را می شنوند و بالعکس ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
حوزه / امام جمعه قزوین گفت: القاء ناتوانی به جامعه، کاری شیطانی است و اگر شعار ما می توانیم که فرموده امام راحل است، به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۹    
حوزه/ هیات امنای مدرسه ای در آلمان طی ممنوع ساختن نماز خواندن داخل فضای مدرسه، از دانش آموزان خواسته خبرچینی همکلاسی های مسلمان شان را بکنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۶    
حوزه/ امکان پرداخت وجوهات شرعیه با استفاده از خدمات مبتنی بر وب یکی از بانک ها ایجاد گردید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۲    
حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، تأکید کرد: مدرسه محوری سیاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۲    
حوزه/ مدیر عامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی(به نشر) از برپایی نمایشگاه کتاب ریحانه در مشهد خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۹    
حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، از اعزام 200 مبلغ اعزامی از قم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر لزوم زمان شناسی و دشمن شناسی حوزه علمیه و بسیج، گفت: نباید نسبت به مسائل حساس و کلیدی جامعه بی تفاوت باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۴    
حوزه / دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و در مرحله بعد، تغییر رفتار و تفکر انقلابی ملت ایران و در نهایت تغییر ساختار نظام است، لذا باید هوشیار باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
حوزه / علمای بحرین دقایقی قبل در بیانیه ای شدید اللحن به نظام آل خلیفه در خصوص ارتکاب هرگونه حماقتی در محاکمه آیت الله عیسی قاسم هشدار دادند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: چنانچه دانشگاه های بزرگ تهران تحت تاثیر فکری حوزه علمیه تهران باشند و البته حوزه نیز بتواند با آنها تعاملات علمی داشته باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ اگر می خواستیم برای این روحانی گرایش های سیاسی ترسیم کنیم، مطمئنا فیلم به سمت شعار پیش می رفت. برای همین از این مسئله دوری کرده و تماماً روابط انسانی را مد نظر داشتیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
حوزه/ دقت درمحتوای سخنرانی ها، توجه به نفوذ فرقه های انحرافی و در نهایت توجه به جوانب مختلف فضای مجازی و آسیب های مربوط به آن، ازمهمترین وظایف طلاب و روحانیون در مقطع فعلی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۹    
حوزه / سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد با واکنش های مختلفی روبه رو شد، به طوری که برخی ابراز امیدواری کردند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۹    
حوزه/منشأ آسیب های اجتماعی، ضعف ایمان است چرا که اگر علوم مختلف، بدون تربیت، ادب و ایمان، به نسل جوان منتقل شود، بدون شک سبب بروز مشکلات تخریبی در سطح جامعه خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
حوزه/ امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان به الگویی برای ملت ها و دولت ها تبدیل شده و هر اتفاقی در ایران بیفتد در سایر کشورها تاثیرگذار است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ شرکت تضامنی عبارت است از اینکه دو نفر یا عده ای آن را برای امر تجارت منعقد می کنند. خود شرکت، شخصیت حقوقی دارد. جمیع شرکاء در این شرکت به دو چیز ملتزم می شوند: اول اینکه...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در همایش مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در مهریز گفت: مدیران مدارس صدرا وظیفه خطیری در تعلیم نیروی انسانی متدین دارند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
حوزه/ حاجی پور در کرسی آزاد اندیشی اطاعت همسر؛ محبوبیت یا محدودیت گفت: اطاعت زن از همسر نه تنها محدودیت نیست، بلکه سرشار از حکمتی است که باعث حفظ زن و خانواده می شود
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
حوزه/ حجت الاسلام موسوی راسخ، گفت: سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از آموزه های والای انسانی واخلاقی است و از هر سمت و سو که مورد توجه قرار گیرد، معرفت آموز است و سرمشق دهنده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه تهران با حضور آیت الله اعرافی و شخصیت های حوزوی در تهران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
حوزه / نماینده مرکز امور صیانتی در حوزه علمیه یزد از راه اندازی مرکز مشاوره آسیب های فضای مجازی در استان یزد خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
حوزه/ مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه از شرکت بیش از 30 هزار نفر در مسابقات قرآنی این موسسه در کشور خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۷    
حوزه/ مسئول اجرایی جشنواره ورزشی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مسابقات ورزشی طلاب مدارس علمیه خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه دولتی بجنورد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
حوزه/ مدیر کل روابط عمومی وتبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ویژه برنامه های حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به همایش اتحاد امت اسلامی در مقابل تکفیر در خراسان شمالی، تصریح کردند: امروز تکفیر بزرگ ترین خطر جهان اسلام است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
حوزه/ پرداخت خمس و زکات بر برکت زندگی افراد می افزاید و همچنین به جای آوردن این فریضه الهی نتایج معنوی بسیاری به دنبال دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ همزمان با ایّام فاطمیه تعداد 140 نفر از بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق از نمایشگاه روایی داغ کوثر بازدید کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
حوزه/جنگ نرم از مسائلی بود که انبیاء الهی همیشه به آن سروکارداشتند و از این طریق به مبارزه با دشمنان می رفتند و اگر جنگ نرم پاسخ نمی داد به جنگ سخت روی می آوردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ما امروز گرفتار جریان تکفیر هستیم گفت: علما و روحانیون شیعه و سنی وظیفه و رسالت سنگینی در این عرصه بر دوش دارند که باید بیش از پیش در این خصوص تلاش کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهر مرزی راز و جرگلان گفت: اقدامات و فعالیت های تکفیری ها مخالف با دین اسلام است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ معاون ارتباطات و بین الملل دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری گفت: همایش اتحاد امت اسلام در مقابل تکفیر، در خارج از کشور برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
حوزه/صبح جمعه مسجد فلوریدای آمریکا به آتش کشیده شد و کارشناسان آتش نشانی اعلام کردند که این آتش سوزی عمدی بوده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با مبلغین طرح یاس نبوی با انتقاد از عدم توجه لازم به تربیت دینی دانش آموزان ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی درگذشت خطیب شهیر مرحوم سید محمد آل طه را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ روحانی اهل سنت و مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت، تکفیری ها را بازماندگان خوارج خواند و گفت: امروز کل جهان اسلام از اقدامات و جنایات جریان تکفیر و داعش رنج می برند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری با بیان این که تلاش برای وحدت امت اسلامی عبادت و واجب شرعی است، تصریح کرد: تکفیری ها به شیعه و سنی رحم نمی کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
حوزه/ طلبه هنرمند حوزه، موفق به کسب جایزه بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای برای خلاقیت و نوآوری در فیلم داستانی صف شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۸    
حوزه/ شصت و هشتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی "ذهن" (زمستان 95) به صاحب امتیازی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر مسئولی: استاد علی اکبر رشاد منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۸    
حوزه/هسته پژوهش مالیاتی استان قم جهت دریافت طرح های پژوهشی حوزویان با محوریت مالیات تشکیل شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
حوزه / تیپ 43 بسیج عراق، روستای العزیزیه در شرق تلعفر را آزاد کرد و واحد مهندسی بسیج، عملیات ایجاد خاکریز در اطراف روستا را آغاز کرد تا امنیت در این روستا برقرار شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ در سبک دو مرحله ای، درس در دو جلسه برگزار می شود؛ جلسه اول به صورت استادمحوری است و در جلسۀ دوم به صورت شاگردمحوری تا افراد کم استعداد بتوانند کمبود خود را جبران نمایند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
حوزه/ پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ششمین همایش اتحاد امت اسلامی در برابر تکفیر گفت: جریان تکفیر به دنبال این است تا علمای شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان گفت: برخی که خود متولی ترویج فرهنگ قرآن و تبلیغ کلام الهی هستند در این زمینه کم کاری می کنند، لذا باید گفت ما قدر و اندازه قرآن را به صورت ممکن نشناخته ایم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: بعضی ها فکر می کنند که مسجد به این قدر مطالعه و مباحثه نیاز ندارد ولی یکی از موضوعاتی که در این زمینه باید به آن پرداخت بحث منکرات و افعالی است که نباید در مسجد صورت بگیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۳    
حوزه/ ششمین همایش اتحاد امت اسلامی در مقابل تکفیر در خراسان شمالی با حضور 400 عالم شیعه و سنی، در بجنورد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان گفت: در سخنرانی؛ سه مسئله حایز اهمیت است، موضوع سخنرانی، محور سخنرانی و پیامی که قرار است در زمان خاصی به ذهن مخاطب انتقال پیدا کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به فرقه انحرافی وهابیت گفت: یکی از فرقه هایی که در جهان سبب آشوب و چالش شده است فرقه ضاله وهابیت است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۵    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه خرم آباد، از برگزاری مراسم عزاداری شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مردم و طلاب در این مدرسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام ذبیح گفت: حواسمان باشد که هر چیزی را به خورد خانواده ندهیم، گاهی اوقات برای عده ای سؤال می شود که چرا اهل و عیال من نماز خوان نیستند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
حوزه/ مهمترین رسالت روحانیت در شرایط فعلی تبیین آرمانهای امام راحل وانقلاب است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان بابل بابیان این که روحانیت بیمه کننده جامعه اسلامی است افزود: این نقش درصورتی علمی می شود که به عملکرد وتوانایی خود باور واعتقاد داشته باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یاس و ناامیدی از رحمت خداوند که پس از انجام گناه پدیدار می شود، گناهش بسیار سنگین تر از خطایی است که انسان مرتکب می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
حوزه/ استاد اخلاق حوزه گفت: ائمه اطهار(ع) اطبای جسم و روح بوده اند، لکن این امر بر عهده علمای اسلام و مدرسین نیز قرار دارد چنانکه مراجع تقلید و علما جانشین انبیا و رسل هستند و مسئولیت بسیار سنگینی را ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
حوزه/ ارزیابان و اساتید داور مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان، زیر نظ مسئول بخش علمی جشنواره علامه حلی کشور، اصول و فنون یکنواخت و علمی ارزیابی و داوری مقالات را فرا می گیرند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
حوزه / مدیر موسسه امیر بیان گفت: راه موفقیت در عرصه فرهنگ از نیرو سازی می گذرد و به تنهایی کارهای بزرگی را نمی توان انجام داد و امیدواریم که به لطف خداوند بتوانیم در زمینه کارهای فرهنگی در کشور ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه را دارای منبری بی نظیر و مجتهد در مقتل دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
حوزه/ کتاب تحلیل معناشناختی، گونه شناختی و هستی شناختی مصلحت در قالب پایان نامه ، اثر حجت الاسلام مهدی برهان درگروه علمی کلام در هجدهمین همایش کتاب سال حوزه اثر برگزیده شناخته شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۳    
حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان این که نظام و دولت ایران، پاک ترین نظام ها در جهان است، گفت: اقلیت های مذهبی در ایران از حقوق شهروندی برابر برخوردارند و ما نه کلیسایی را تخریب کردیم و نه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، با بیان این که حوزه انقلابی، در تحقق اهداف نظام اسلامی حرکت می کند، گفت: حوزه انقلابی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه از مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه بازدیدکرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۸    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۷    
اختصاصی حوزه/خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی با تقدیر از نقش اساسی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین گفت تمام کشورهای عربی و اسلامی باید همانند ایران در مسیر حمایت از فلسطین گام بردارند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین نوائی بر این باور است که به یک مدرسه عالی استعدادهای درخشان در حوزه نیاز داریم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
حوزه/ خطبای لبنان این هفته کنفرانس حمایت از مسئله فلسطین را محور سخنان خود قرار دادند و گفتند: کنفرانس تهران در حمایت از مسئله فلسطین پاسخ محکمی بود در برابر تلاش هایی که در ضربه زدن به مسئله فلسطین ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۵    
حوزه/ یک مومن باید بگونه ای زندگی کند که همیشه برای مرگ و رفتن به محکمه الهی آماده باشد، اگر انسان اعمال و رفتارش مطابق با موازین دین و شریعت باشد و خود حسابگر اعمالش باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۸    
حوزه/ حضرت علی علیه السلام در حدیثی شیوه پرسیدن سوال را بیان فرموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۱:۱۴    
حوزه/ مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات حوزه علمیه قزوین از فعالیت قابل توجه طلاب و روحانیون قزوینی برای پاسخ به سؤالات و شبهات اعتقادی اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۹    
حوزه/ نزدیک روستا که رسیدم شیخ صفر عبدی را دیدم. از دیدنش خوشحال شدم. بارِ خبر شهادت یوسف علی را روی دوش او گذاشتم. در حیاط خانه پدرم با شنیدن صدای پای ما گفت: انگار...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۵    
حوزه/ در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر، سازمان ها، حوزه ها و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی استان قم، گروه حوزوی ...