دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۱۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ مدیر اداره آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: کارگاه های کوتاه مدت با موضوع مهدویت،خانواده موفق،چالش های فضایی مجازی و تغذیه سالم در مدت تعطیلات نوروزی برای زائران و مسافران برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ مدیر انتشارات کتاب جمکران از انتشار 50 عنوان کتاب جدید در انتشارات کتاب جمکران در سال 95 خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۴    
حوزه/ کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با شرکت در نظرسنجی برای انتخاب مهم ترین جمله ی رهبر انقلاب در سال95، در نهایت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
حوزه/ با تجملات و بریز و بپاش ها، بی توجهی به دین و آداب اسلامی، چشم و هم چشمی و ...، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ کاملا فراموش و یا لقلقه زبان شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
حوزه/ در هفته فرهنگی ایران قرآن جیبی خود را نشان دانشجویان می دادم و می گفتم قرآن ما با شما حتی یک حرف هم تفاوت ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یادداشتی با عنوان سیری در ماهیت و آثار عید نوروز به تبیین جایگاه نوروز در اسلام و آثار و برکات آن پرداخته اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
حوزه / آیت الله شیخ محمد حسین غروی اصفهانی ( کمپانی ) از علما و شعرای بنام شیعی در منقبت حضرت زهرا سلام الله علیها و در طی یک شعر زیبا به جایگاه آن حضرت و لزوم توجه و توسل به آن دردانه خلقت تاکید و ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) گفت: آیین تحویل سال نو با حضور علما، روحانیون، طلاب، خانواده معظم شهدا، زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
حوزه / حجت الاسلام شرفخانی با تاکید بر این که امروز تانک های فرهنگی دشمن در پشت بام خانه ها، موبایل ها و تبلت ها قرار گرفته است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که استقرار نبوت و ادامه بعثت پیامبر اکرم(ص) را براساس ولایت دانست و گفت: با توجه به اینکه استمرار ولایت نشأت گرفته از حرکت حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
حوزه/ شاعران خوش ذوق و مداحان خوش بیان اهل بیت باید متناسب با نیاز و وظایف امروز، افکار و جهت گیریهای آن بزرگواران را به گفتمانی رایج در جامعه تبدیل کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به اجرای طرح هر طلبه یک همسفر در حوزه تهران، گفت: تربیت طلاب فاضل و انقلابی با هدف تامین نیروهای مورد نیاز نظام اسلامی و حوزه های علمیه از اهداف اجرای ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که حضرت صدیقه کبری(س) مظهر اسماء حسنی و صفات الهی است، گفت: اگر زندگی انسان در پرتو نورانیت حضرت صدیقه کبری(س)، کوثری نشود، آنگاه تکاثری خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
حوزه/ نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در بازدید از مدرسه علمیه این شهرستان و برخی دیگر از مساجد شهر، قول مساعدت در تکمیل و ساخت این اماکن را داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن از تمام ابزار و روش ها برای انحراف مردم ایران استفاده می کند، گفت: نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوتاهی های بسیاری شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
حوزه / مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد این طرح امسال در 55 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان یزد برگزار می شود و 60 نفر از مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم در طول ایام نوروز سؤالات مردم را ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
حوزه / مراسم تجلیل از خادمین و فعالین نماز با حضور مدیر ستاد اقامه استان یزد در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش آستان قدس تنعم تمام زائران از حداقل یک وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
حوزه/مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یکی از مسائلی که در جامعه و به خصوص در بعضی نهاد ها ریشه دوانده، مسئله موقوفه خواری است که باید با این مسئله به صورت جدی مبارزه کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های متنوع فرهنگی تحویل سال نو، از قبل از نماز ظهر و عصر، در حرم مطهر رضوی آغاز می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که هدایت گری مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه است، گفت: در حال حاضر ایران اسلامی زیر بمباران فرهنگی دشمنان اسلام قرار دارد، ولی با این حال ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به حضور مبلغان حوزه علمیه قم در طرح آرامش بهاری استان همدان گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۸    
حوزه / از مهمترین اقدامات آیت الله عراقی در زمان حیاتش، ایجاد موقوفات بسیار فراوان در دو بخش کزّاز و مرکزی اراک بوده که جهات مصرف این وقفیات را در ده بند تنظیم نموده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه الزهرا (س) خواستار تلاش همه جانبه در مسیر معرفی و تبیین شاخصه ها و مولفه های کلیدی سبک زندگی فاطمی برای جامعه به ویژه بانوان و دختران شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث گفت: حقیقتاً بهترین شاخصه های تربیت کودک در سیره نورانی حضرت زهرا(س) مشهود است و باید در سبک زندگی امروز ما مورد توجه قرار گیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ همزمان با میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، دومین میهمان سرای حضرت رضا(ع) به بهره برداری رسید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
عکس: سعید حضرتی
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
حوزه/ عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی، خط قرمز دین اسلام در بحث شادی و تفریحات را رعایت حدود شرعی و اخلاقی از سوی مردم عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قم با حضور در منزل طلبه شهید حجت الاسلام محمد شم آبادی با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
حوزه/روز تولدش سال 1339 ق مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)بود و به همین مناسبت نام عبدالزهرا بر وی نهادند و شگفت آنکه شهادتش نیز در روز شهادت آن بانوی شهیده اتفاق افتاد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ وقتی روز ولادت حضرت زهرا(س) را روز زن اعلام می کنیم، معنایش این است که ارزش های انسانی زن و هدف والای زندگی زن، قله ای است که در رأس آن قله، حضرت زهرا(سلام الله علیها) قرار گرفته است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
حوزه / با مراجعه به اصل عقلی به هنگام دَوَران و شک بین تعیین و تخییر، می فهمیم تقلید از مجتهد زنده جایز است و حجیت این تقلید برای ما معلوم است ولی درمورد تقلید از میت شک داریم که دراین صورت به آنچه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
حوزه/ تماشاچی بداند فرهنگ ایرانی و اسلامی سرشار از زیبایی هاست و نباید آن را فراموش کند. درضمن این نکته را می بایست به یاد داشته باشیم بسیاری از اتفاقات خوب که در نوروز باب شده به مدد فرهنگ اسلامی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
حوزه/ زندگی پر برکت حضرت فاطمه(س) به عنوان بهترین الگو و نمونه فرا روی انسان های مسلمان و آزاده قرار دارد که با الهام گرفتن از آن، می توان در مسیر سعادت و خوشبختی گام نهاد و با الگو گرفتن از آن ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۲    
حوزه/ امام باقر علیه السلام حالتی که انسان را دورترین فرد از خدا قرار می دهد را بیان فرمودند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
حوزه/ به گفته شهردار اسلام آباد پاکستان، قرار است در هر بخش تازه توسعه یافته این شهر یک مسجد بناگذاری شود و مسجدسازی یکی از اولویت های شهرداری اسلام آباد است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۸    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه گفت: طلاب عزیز حوزه از فرصت اجتماعات دوستانه و خانوادگی خود در ایام نوروز برای بیان مباحث دینی و مسائل اسلامی استفاده کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
حوزه/ بخش معارف اداره پاسخ به سوالات جامعه الزهرا(س)، جهت ترویج معارف اسلامی، مجموعه کلیپ های علمی- عقیدتی سیر آفاقی را در بخش نگارخانه سایت این اداره منتشر کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸    
حوزه/یک میلیون مسلمان هندی به ویژه زنان با امضاء کردن درخواستی خواستار برداشته شدن قانون سه طلاقه در یک جلسه شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قم با حضور در منزل روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی با این جانباز دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۶    
مدیر حوزه علمیه قم گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما تداوم داشته باشد تا ارزش های نظام باقی بماند و این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۴    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین صدوق را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۶    
حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس، با تأکید بر این که حضرت فاطمه(س) حلقه وصل نبوت و امامت بود، به انتقاد از عدم توجه کافی صدا و سیما به تولید برنامه هایی با مضمون فاطمی پرداخت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۴    
حوزه/ یک گزارش جدید نشان داد که برنامه مبارزه با افراط گرایی دولت اوباما تقریبا به طور انحصاری مخصوص مسلمانان آمریکا بود.