چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۴۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ آیات بسیاری در قرآن کریم، توصیه فراوان درباره تکریم والدین و رعایت صله رحم دارند که از جمله آنها می توان به سوره اسرا، آیه 26؛ سوره روم، آیه 28 و سوره نسا، آیه اول اشاره کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا والعمل" لبنان در رأس هیئتی با آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیدار کرد و دو طرف پیرامون اوضاع کلی لبنان و منطقه بحث و گفتگو ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: ساختمان جدید مدیریت حوزه خواهران استان در زمین به مساحت بالغ بر 3500 متر مربع ساخته می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۹    
حوزه/ رییس جماعت خوجه تانزانیا با حضور در نمایندگی جامعه المصطفی در این ماداگاسکار، از نزدیک با فعالیت های بین المللی جامعه المصطفی العالمیه آشنا شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، توجه به اخلاق را از اولویت های مدارس خواند و ابراز داشت: اخلاق زیر بنای هر جامعه ای است و تا زمانی که اخلاق مهم تلقی نشود، با آسیب های جدی مواجه خواهیم بود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۷    
حوزه/امروز حل چالش های متعدد حوزه شهری ایران نیازمند تولید محتوای بومی است و بدون همکاری حوزه های علمیه عملا این اقدام حاصل نخواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر لزوم تعامل علمی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با حوزه های علمیه تاکید کرد و افزود: اگر کسی بخواهد که اقتصاد اسلامی برخاسته از منویات دین اسلام شکل بگیرد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس، تأکید کرد: دلخوش کردن به خرافات به معنی تعطیلی عقل است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
حوزه / حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: از نظر قرآن کریم اگر سنت، عقیده و رفتاری که به ارث رسیده، دارای دلیل عقلی و یا نقلی معتبر بود، تبعیت از آن صحیح است و گرنه مصداق پیروی کورکورانه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نباید تسلیم آداب و سنن خرافی و غلط شد، گفت: مراسم چهارشنبه سوری نه در دین اسلام و نه در تاریخ ایران باستان جایگاهی ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: آنچه که امروز به عنوان مراسم چهارشنبه سوری دیده می شود، با مبانی دین اسلام سازگاری ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
حوزه/ استاد حوزه علمیه لرستان گفت: چهارشنبه سوری با شرع مقدس اسلام و عقل در تضاد است و هیچ منطقی آن را تائید نمی کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
حوزه/ کارشناس فرهنگی با بیان اینکه چهارشنبه سوری مصداق بارز تضییع حقوق مردم است، ابراز داشت: این سنت غلط سبب ایجاد آثار مخربی در جامعه شده و مصداق بارز معصیت الهی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
حوزه/ یک استاد و یک طلبه حوزه علمیه خواهران استان مازندران، به عنوان بانوی نمونه این استان معرفی و تجلیل شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام بهمن بایرامی گفت: اسلام با شادی کردن مخالف نیست اما نباید شادی کردن در چهارشنبه سوری همراه با خرافات باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
حوزه / نمایشگاه عفاف و حجاب و صنایع دستی طلاب خواهر، در مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک استان قزوین برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه حوزه های علمیه به اردوهای راهیان نور، بر حضور فعال تر روحانیون و مبلغان در اردوهای راهیان نور تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ باید از ظرفیت های اداره دانش آموختگان جامعه المصطفی، برای پویایی هرچه بیشتر فعالیت های بین المللی استفاده نماییم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
حوزه/ جامعه المصطفی به عنوان نهادی حوزوی شجره طیبه ای است که امروز با الطاف الهی به درختی تنومند و کهنسال در عرصه جهان اسلام تبدیل شده است،
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی بر ضرورت حفظ استقلال حوزه تاکید کرد و گفت: حوزه باید دارای منابع پایداری مانند موقوفات باشد تا به دولت وابسته نشود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
حوزه/یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیش از نیمی از مسلمانان شهر کلگری در کانادا شخصا در معرض برخوردهای اسلام هراسی قرار داشته اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ در آستانه فرارسیدن سال نو، دروس عمومی حوزه علمیه خراسان از روز شنبه 28 اسفند 95 تعطیل می شود و از دوشنبه 14 فروردین 96 آغاز خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حوزه/ استاد اخلاق حوزه گفت: بهترین برنامه برای انگیزه نماز و ترویج و تعریف نماز از طریق آیات و روایات است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی، گفت: زنان می توانند نقش مؤثری در پرورش نسل مؤمن و انقلابی داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
حوزه/ حوزه های علمیه می توانند در بخش های عمده ای از جمله فرهنگ شهروندی، مشارکت در توسعه شهری، تحقق الگوی شهر اسلامی ایرانی و... با مدیریت شهری همکاری و تعامل داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
حوزه/ چه بسیار جوانانی که در پی همین تقلید غیرمعقول چشمان خود را از دست دادند! چه تعداد عزیزانی که شرکتشان در این مراسم خرافی جز سوختن چهره و بدنما شدن صورت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی با ارسال نامه ای به دفتر مدیر حوزه های علمیه، از طلاب و روحانیون خواسته است از فرصت نوروز برای اصلاح امور دینی، مذهبی، معیشتی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدرالساداتی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر لزوم مطالبه گری حقوق مردم تأکیدات فراوانی دارند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ هم اندیشی نمایندگان طلاب و فضلای استان هرمزگان با حضور نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ المیپاد علمی حوزه علمیه خواهران استان مازندران در مرحله استانی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۱    
حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: خدام و خدمتیاران بارگاه مطهر امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در آستانه عید نوروز 96 به عیادت 14 هزار بیمار در سراسر کشور می روند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
حوزه/ معاون تبلیغ و آ موزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی، از اعزام روحانیون مبلغ این استان به زندان ها خبر داد و گفت: بسیاری از روحانیون اراک ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۹    
حوزه/ به همت مدیریت نشریات پژوهشگاه علوم وحیانی معارج، شماره یازدهم دو فصلنامه علمی پژوهشی "اخلاق وحیانی" آماده چاپ شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید به نحو اسلامی کار کرد و از برخورد حزبی و جناحی پرهیز شود، در انتخاب افراد برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید دین ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۸    
حوزه/ امام جمعه خوانسار گفت: فقها حافظ دین مردم هستند و فقیه نقش بی بدیل و عظیمی در حراست از دین دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در دانشگاه باید علوم و فعالیت ها به سمتی پیش برود که خروجی مثبت و تولید ثروت علمی کند و راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را عملی نماید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ نشست بصیرت افزایی مدعیان دروغین مهدویت در عصر حاضر با تاکید بر مدعی یمانی با همکاری معاونت فرهنگی تربیتی مجتمع آموزشی عالی فقه با حضور طلاب و پرسنل مدرسه عالی فقه المصطفی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
حوزه/دانشگاه لوییویل در ایالت کنتاکی هفته آینده همایشی با عنوان اسلام هراسی و نژادپرستی برگزار کرده و به بررسی مواردی چون حمله به مساجد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه با حضور رئیس این مرکز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
حوزه/ متاسفانه چهارشنبه سوری باعث آزار و هنجارشکنی شده است و در این مراسم دستورات دینی زیر پا گذاشته می شود، بنابراین باید در مقابل بدعت ها با تمام وجود ایستاد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۹    
حوزه/ مراسم فارغ التحصیلی 200 نفر از دانش آموختگان جامعه المصطفی العالمیه با حضور طلاب، اساتید و دانش پژوهان جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
حوزه/رژیم صهیونیستی در روزهای آتی لایحه ای در کنست به تصویب خواهد رساند تا تخریب منازل فلسطینیان را شتاب بخشیده و ساختمان سازی بدون مجوز را بیش از گذشته مورد بازخواست قرار دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ امام جمعه شهرستان شیروان با اشاره به اینکه آیین چهارشنبه سوری آیینی خرافی و به دوراز عقل است، گفت: مردم باید از خرافات و باورهای غلط پرهیز کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ آیت الله مهدوی گفت: گناه ابتدا باعث خواب رفتن قلب می شود و اگر تکرار شد باعث بیهوشی و در صورتی که انسان درآن غوطه ور شد قلب انسان را می میراند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۵    
حوزه/ صبح امروز گروهی از تجمع علمای مسلمان لبنان با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدارکردند و به بیان انتظارات خود از رئیس جمهور منتخب لبنان پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
حوزه/ شیخ دقاق گفت: ملت عزیز ما بدانند که فقها و مرجعیت در نجف اشرف و شهر مقدس قم با تمامی نیرو از شما حمایت می نمایند و اوضاع بحرین را لحظه به لحظه پیگیری می نمایند تا حدی که من از این شدت و همت در ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: انقلابی ماندن حوزه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، ضرورتی جدی است که باید به آن توجه و از توان طلاب و فضلای حوزه در این زمینه استفاده شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
حوزه/ در آستانه سال نو و ولادت حضرت زهرا(س)، روضه منوره رضوی طی آیینی با شکوه غبارروبی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر ضرورت توسعه کیفی مدارس علمیه سطح استان های مختلف کشور و توجه بیش از پیش مسئولان حوزه های علمیه سراسر کشور به این مقوله گفت: حوزه علمیه اراک ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس شورای حوزه علمیه استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه یک مدیر موفق باید سه خصلت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی را داشته باشد، گفت: پایبندی به مبانی اعتقادی یکی از ویژگی های مدیر موفق است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۶    
حوزه/ مهمترین دلیل روی آوردن به خرافات، دوری از منابع وحیانی، الهی و سخنان انبیاء و فرستادگان خدا است؛ اعتقاد مردم به وحی، انبیاء و پیام رسولان الهی ضعیف شده؛ زمانی که اعتقاد به وحی ضعیف شود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
حوزه/ رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: آسیب در ذات سنتی مانند چهار شنبه سوری نیست، بلکه باید بررسی کرد، چرا این سنّت رنگ و بوی نامتعارف به خودگرفته و تبدیل به چهره خشنی شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
حوزه/ مسئول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از بهره مندی بیش از پنج هزار نفر از خدمات مشاوره ای خواهران آستان حضرت معصومه علیهاالسلام در سال 95 خبرداد داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
حوزه/ مسئله اصلی که اکنون در حوزه مطرح است استقلال از دولت به معنای قوه مجریه نیست؛ هرچند ممکن است عده ای دغدغه داشته باشند که خیلی به لحاظ مالی وابسته نباشیم؛ اما در هیچ دوره ای دولت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
حوزه/ مراسم اختتامیه کارگاه عفاف و حجاب فاطمی ، همراه با تجلیل از هنرمندان در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ قبل از آن که فرزندان را تنها و بدون آمادگی در این فضای مجازی رها کنیم، فرصت ها و تهدیدات این فضا را خوب بشناسیم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ امام جمعه موقت تهران، خود بزرگ بینی را آسیب بزرگی خواند و گفت: گاهی آدم خودش را گم کرده و مثلا طلبه فکر می کند یک نماز شب بخواند، باید ملائکه را هم ببیند و شهودی داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
حوزه/ دلسوزان جامعه، ائمه جمعه و جماعت، مبلغین، والدین، مربیان و معلمان آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و رسانه، آسیب های مخرب چهارشنبه سوری و بازی کردن با مواد انفجاری مانند ترقه را به جوانان ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
حوزه/ نگاه عقلانی و فکری به آتش نیست، از این رو تبدیل به عنصر خطرناک می شودکه در چهارشنبه آخر سال بعضی ها با سوء استفاده از آن، امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
حوزه/ حضرت آیت الله شبیری زنجانی با تأکید بر مظلومیت امامین عسکریین علیهماالسلام، خدمت در حرم این دو امام بزرگوار را سعادت خوانده و خاطرنشان کردند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
حوزه/ در پی اعتراض های گسترده داخلی و بین المللی به تصمیم نظام آل خلیفه برای محاکمه نهایی شیخ عیسی قاسم در 24 اسفند(امروز) دادگاه بحرین محاکمه ایشان را تا تاریخ 17 اردیبهشت به تاخیر انداخت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
حوزه/ شیخ کربلایی گفت: از بین بردن تروریست های داعش به معنای پایان یافتن کار ما نیست و ما باید به فکر از بین بردن ریشه های فکری افراط باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
حوزه /عضو شورای حوزه علمیه مازندران حوزه های علمیه را مرکز نشر و گسترش معارف ارزشمند دین مبین اسلام دانست و گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت مراکز حوزوی هستیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، فتنه 88 را خط قرمز نظام و ملت انقلابی خواند و با انتقاد از عزل و نصب ها در آستانه انتخابات ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
حوزه/ اگر نیت طلبه خالص باشد، قطعا موفقیت در این راه حاصل می شود، ولی اگر نیت ما با مسایل دنیوی آمیخته شود، موفق نخواهیم بود و اگر هم موفقیتی به دست آید، کوتاه مدت و زود گذر است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۱    
حوزه/ شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل اولین کسی است که از بحران های موجود در منطقه سود می برد و از سوی دیگر تمام جنایت های رژیم آل خلیفه از جمله اهانت به شیخ عیسی قاسم با دستور عربستان صورت می گیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم با بیان این مطلب که تمام وجوهات شرعیه برای شهریه طلاب و حوزه های علمیه مصرف نمی شود، گفتند: وجوهات شرعیه در سه بخش مصرف می شود که یکی از آن بخش ها ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
حوزه/ شرکة ذات المسئولیة المحدودیة (شرکت با مسئولیت محدود)، شبیه شرکت تضامنی است یعنی چند نفر می آیند و این شرکت را منعقد می کنند ولی شرکایی که پشت شرکت هستند می گویند؛...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
حوزه/ از میان خاندان بزرگی برخاست، برای کسب فضائل علمی و اخلاقی بسیار سفر کرد، حدود پنجاه سال داشت که با پسر پاسدارش در جاده هراز گرفتار ضد انقلابیون در جنگل آمل شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تجاوز تروریستی که توسط تکفیری های تروریستی در دمشق علیه شهروندان و زائرین صورت گرفته را محکوم و بر ضرورت ریشه کن سازی تروریسم با نابودی رژیم آل سعود که حامی آن است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
حوزه/یکی از خلقیاتی که برای فرد مسلمان حائز اهمیت است، مردم داری است، یعنی شریک درد و غم مردم بودن و همدرد و همراه با دیگران بودن و فرزندان و خانواده مؤمنین را مانند فرزند و خانواده خود دانستن و به ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در تجمع طلاب و روحانیون بجنورد، در واکنش به اظهارات نسنجیده استاندار خراسان جنوبی، با تأکید بر اینکه اسلام؛ مؤمن، مجاهد، انقلابی و غیرتمند می خواهد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۹    
حوزه / عصمت پیشوایان بزرگ الهی و مصونیت آنان از گناه و اشتباه، ایجاب می کند که سیره عملی آنان در مسائل مختلف و از جمله، مصرف درآمدها، یکسان باشد و تفاوت های ظاهری ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
حوزه / آیت الله ناصری بر ضرورت تربیت مبلغان زباندان تاکید کرد و گفت: تبلیغ دین به زبان های خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید نسبت به اجرای آن اقدام کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۷    
حوزه / نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد گفت: "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" به عنوان شعار سال و کلید واژه هایی مثل انقلابی بودن، نفوذ و .. ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۷    
حوزه / معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در نوروز 96در کنار پاسخ به سؤالات مذهبی گردشگران، به سؤالات آنها در حوزه گردشگری هم پاسخ داده می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۲    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از اعزام 94 مبلغ حوزوی در طرح آرامش بهاری 96 استان خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، لازمه استحکام و توفیق بیشتر انقلاب اسلامی را بهره گیری حداکثری از توان و ظرفیت و قابلیت های مساجد عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
حوزه/ جانشین فرماندهی انتظامی استان قم فضای مجازی را مناره ای دانست که می توان از آن به عنوان ابزاری برای رشد معنویات دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
حوزه/ امام جمعه پردیسان سال آینده را سال محرومیت زدایی از این شهرک اعلام کرد و گفت: سال95 کلنگ مترو در پردیسان زده شد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۸    
حوزه/ امام باقر علیه السلام ویژگی شخص دوراندیش را معرفی فرموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۲    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۶    
حوزه/ مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه از طرح حمایتی از مبلغان اوقاف در ایام نوروز در استان های مختلف کشور خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۲۷    
حوزه/مراسم افتتاحیه طرح آرامش بهاری 96 شب گذشته در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۱۲    
حوزه/ نگهت هوبارد، نخستین زن پلیس مسلمانی که موفق به دریافت نشان افتخار از ملکه انگلستان شده به خاطر برخوردهای نژادپرستانه همکارانش به دادگاه شکایت کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۳۳    
حوزه/ اسقف کیبرک ارشیکان نماینده ارمنی های ارتدوکس در عراق گفت: تروریست ها نخواهند توانست با ایجاد تفرقه در میان اقشار مختلف ملت عراق به اهداف خود برسند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۳:۱۲    
حوزه/ هیئتی از سوی دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف از وضعیت سلامت مجروحین و زائرین حرم حضرت زینب(ع) و قبور فرزندان ائمه معصومین (ع) باخبر شده و مصیبت جان باختن زائرین را به ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۲۷    
حوزه/ تجمع کنندگان بحرینی در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم و در شب محاکمه وی، کفن پوشان نماز جماعت برگزار کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۲۱    
حوزه/ یمنی های ساکن آمریکا در اعتراض به تجاوز سعودی آمریکایی و کشتار بیش از 7 هزار نفر، برای ششمین بار در مقابل دفتر سازمان ملل متحد تجمع کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۱۸    
حوزه/ در شب محاکمه شیخ عیسی قاسم و ششمین سالگرد اشغالگری آل سعود در بحرین، ملت این کشور تظاهراتی گسترده و اعتراض آمیز به راه انداختند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۰    
حوزه/ دکتر سعید شهابی رهبر جنبش احرار البحرین گفت: انقلاب ملت بحرین با اَشکال و اسلوب های مختلف از جمله تغییر مسیر آن به سمت خشونت و ورود نیروهای آل سعود و امارات مورد هدف قرار گرفته شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۹    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)خراسان جنوبی، با بیان این که سبک زندگی اسلامی انسان سازاست، گفت: امروزه دشمنان اسلام با ترویج زندگی غربی مردم را به سمت عقائدشان می برند.