یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۰۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۲۷    
حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری یاس نبوی ویژه ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور ده ها مبلغ و روحانی در 47 بقعه متبرکه این شهرستان خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری فاطمیه دوم، گفت: 120 روحانی مبلغ به همین مناسبت به مناطق فاقد روحانی بجنورد اعزام می شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۸    
حوزه/ مجمع علمای استان خراسان شمالی با صدور بیانیه ای اظهارات استاندار خراسان جنوبی را در خصوص مردم غیرتمند و متدین خراسان شمالی محکوم کرده و خواهان برخورد وزیر کشور با استاندار شد .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
حوزه/مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان قم گفت: ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم از اوایل سال آینده در قم شروع خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ گردهمایی فضلا و طلاب استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
حوزه/ آیت الله نور مفیدی با اشاره بیانات رهبری در مورد حوزه انقلابی تصریح کرد: یکی از ابعاد مهم انقلابی بودن حوزه این است که دین به درستی به دنیا عرضه شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۴    
حوزه/ به همت پژوهشکده مهدویت و آینده اندیشی مسجد مقدس جمکران نشست علمی تمدن نوین اسلامی با موضوع بررسی نسبت تمدن نوین اسلامی با امر ظهور با حضور اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در ساختمان 313 این ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت زهرا(س)میبد گفت: به منظور تبیین نحوه حضور بانوان طلبه در اجتماع، کرسی آزاداندیشی زی طلبگی در جامعه امروز برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
حوزه/ هم اندیشی سیر تکوین تمدنی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن کنفرانس تالار غدیر برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
حوزه/ از اموری که عرفاً از آپارتمان نشینی جدا نیست، مسئله شارژ می باشد؛ بدین معنی که هر یک از ساکنین واحد ها مؤظف به پرداخت هزینه ماهانه برای مخارج آپارتمان می باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
حوزه/یک جوان فلسطینی با بالا رفتن از یک نردبان بر روی یک تیرک 10 متری، پرچم کشور فلسطین را در مخالفت با شهرک سازی صهیونیست ها در شهر الخلیل برافراشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
حوزه/ رئیس جمهور با بیان اینکه فلسطین مشکل یک قوم یا یک ملت نیست، گفت: برقراری صلح عادلانه و فراگیر در خاورمیانه، جز از طریق پایان دادن به اشغال فلسطین ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
حوزه / کارشناس سیاسی گفت: باید گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در کلاس های درسی حوزه رایج شود و ذهن طلبه نسبت به این مسائل تقویت و محکم شود
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
حوزه / مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگوزر از اعزام قریب به 86 طلبه و استاد این مدرسه اردوهای تربیتی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
حوزه/حجت الاسلام قربانی وی با بیان اینکه یکی از عناصر تعیین کننده در حکومت سازی نوین اسلامی، فقه می باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که اخلاق و زندگی انسان باید مطابق سبک زندگی اهل بیت(ع) باشد، گفت: هر چه اخلاق انسان کمتر رنگ و بوی اهل بیت(ع) داشته باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مدیریت استانی از چند سال گذشته راه اندازی شد که دستاوردهای مناسبی هم داشته است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه باتاکید بر اتحاد علمای اسلام در برابر تکفیری ها گفت: تکفیری ها هیچ بویی از انسانیت و بشریت نبرده اند
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۴    
حوزه/ رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران گفت:حوزه ای که امام (ره) در منشور روحانیت در نظر دارد، حوزه ای است که برای اداره جامعه و مسائل روز حرف برای گفتن داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ استاد حوزه با اشاره به دو مقوله حقوق بشر و تنوع فرهنگی، گفت: در تعیین و تعریف نسبت میان این دومقوله، دو رویکرد وجود دارد که یکی از آنها رویکرد "صورت گرایانه تقابل گرا" است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی قم این روزها میزبان اهالی فرهنگ و علاقه مندان به کتابخوانی به خصوص طلاب و روحانیون حوزه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
حوزه/ کشیشی در غرب سیاتل، با تدریس قرآن به همشهریانش قصد دارد جهالت و نادانی حول محور دین اسلام را از بین ببرد و شباهت ها و تفاوت های میان دو مذهب را نشان دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
حوزه/رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: کمک دولت به حوزه چیز کمی است و گاهی به اندازه تخصیص اعتبار به یک دانشگاه است؛ اما باید حریم حوزه حفظ شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ اگر نمایندگان ولی فقیه در استان ها مغفول بمانند و تعامل و همکاری و همفکری لازم با آنان نشود ممکن است از نظر دیگران فضاسازی منفی صورت گیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با صدور پیامی، درگذشت امام جمعه خاش در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
حوزه / در نشست معاونان تبلیغ و آموزش حوزه علمیه استان مرکزی با کارشناسان اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان، راهکارهای جذب دانش آموزان نخبه به حوزه بررسی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام بیش از 100 مبلغ در ایام فاطمیه دوم به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از استقبال دانش آموزان کرمانشاهی از حضور تبلیغی طلاب در مدارس خبرداد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ با حضورمعاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان، مرحله دوم مقالات جشنواره علامه حلی طلاب این منطقه،، در مرکز تخصصی حوزه علمیه کاشان مورد بررسی قرارگرفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه بابل از برگزاری کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران و اساتید مدارس علمیه این شهرستان خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
حوزه / در طول تاریخ شاهدیم که تنها علمای شیعه با ایجاد رویکرد مقابله به مثل، توانستند از تحریم ها و شرایط دشوار اقتصادی ملت را عبور دهند و یکی از همین نمونه ها علمای فارس بودند که با تحریم کمپانی های ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، گفت: نعمت امنیت کشور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مرهون ایثار و جانفشانی مدافعان حرم است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ اولین جلسه هماهنگی اساتید مصاحبه کننده مدارس علمیه منطقه کاشان، با حضور معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان برگزارشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
حوزه / عضو شورای علمی همایش ملی اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد گفت: آنچه موجب شکنندگی و آسیب اقتصاد ما می تواند باشد بی روح بودن رفتارها، ساختارها و نهادهای اقتصادی کشور است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
حوزه / برخی از مولفه های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کرده اند، به صراحت در متون علمای شیعه مطرح شده است از جمله استفاده از کالاهای داخلی و پرهیز از استفاده از کالاهای خارجی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب، با بیان اینکه توجه به علم ربانی، عالم پرور است، گفت: تلاش کنید حیات معنوی خود را با علم ربانی به دست آورید که اگر این گونه شد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
حوزه / مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد مهمترین هدف این موسسه را تقویت روحیه جهادی و بُعد معنوی طلاب عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب باید بحث تهذیب و بصیرت را جدی بگیرند چرا که این خود باعث رشد علمی طلاب در زمینه آموزشی می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ معاون وزیر کشور در اجلاس سراسری مدیران استانی مدارس علمیه خواهران کشور به ارائه گزارشی از آسیب های اجتماعی کشور و راهکارهای مقابله با آن پرداخت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه، نهادی است برای ارائه خدمات به روحانیون تا با دغدغه کمتری به خدمت به دین و انجام رسالت حوزوی بپردازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ نشست تخصصی نقش عالم ربانی در جامعه اسلامی با حضور آیت الله اراکی، در حوزه علمیه اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت آحاد ملت و احزاب مختلف در انتخابات تاکید کردند و آن را گام مهمی در خنثی سازی برنامه های دشمنان دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به 80 هزار طلبه در قریب به 500 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور در حال تحصیل هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:آموزش و پرورش باید در جهت تعمیق و گسترش آموزه های دینی و کیفیت این آموزش ها در بین دانش آموزان همت خود را مضاعف نماید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی از بخش های مختلف مدرسه علمیه آیت الله خوئی بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب فقه با حضور اساتید و مدیران حوزه علمیه قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۵    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: هر کاری که صورت می گیرد باید در چارچوب انضباط فقهی باشد؛ حرکت ژورنالیسم بدون وزانت علمی ارزشی ندارد؛ باید به دنبال فقه جواهری باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۱    
حوزه / عضو جامعه مدرسین حوزه، فقه هنر را یکی از عرصه ها و قلمروهای پیشرفت علمی در حوزه دانست و گفت: این مقوله در گذشته جای کاردر حوزه را نداشت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ شومان گفت: در ادبیات ما اسلام داعشی، جایی ندارد و تمام مسلمانان یک امت هستند و الازهر نیز گروه های مختلفی را که ادعای خلافت اسلامی دارند قبول ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
حوزه/ قالیچه های نماز برای استفاده عمومی در خیابان های دوحه داخل جعبه هایی فلزی قرار گرفته اند تا مسلمانان بتوانند با چرخاندن یک دسته به آن ها دسترسی داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
حوزه / طبق سابقه تاریخی ایران، دولت های غربی، همیشه قصد نفوذ و ایجاد تضعیف در جامعه ایران را داشته و دارند و هیچ گاه موافق استقلال و قوام ساختارهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ایران نبودند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
حوزه / رئیس همایش اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد گفت: برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی باید رشته های مختلف علوم انسانی را به دانشگاه و حوزه وارد کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در نمایشگاه کتاب قم گفت: پاسخ گویی به شبهات از پیشرفته ترین و بروزترین شیوه های تبلیغ می باشد این کار بسیار ستودنی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۱    
حوزه / طلاب بسیجی استان یزد، به همت بسیج طلاب و روحانیون استان به میدان تیر رفته و روش های تیراندازی را آموختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
حوزه/ شیخ شمس الدین محمد بن مکی بن احمد عاملی نبطی جزینی معروف به شهید اول، شخصیت وارسته ی جهان تشیع است که میراث ماندگار فقهی او ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از مطرح کردن کاهش تورم از سوی مسئولان گفتند: مسئولین کشور مرتب می گویند که تورم کاهش پیدا کرده است، اما مردم چیزی مشاهده نمی کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ معاون ارتباطات و بین الملل دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری از برگزاری همایش اتحاد امت اسلامی در مقابله با تکفیر ، شنبه هفتم اسفند جاری در بجنورد خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
حوزه/ مجدلانی گفت: هرگونه حمایت از کنفرانس استانبول به نابودی وحدت ملی مردم فلسطین منجر خواهد شد و به نظر ما این کنفرانس سودی برای مردم فلسطین ندارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۱    
حوزه/ جامعه اسلامی و حوزه مدیون زحمت های و تلاش های علمای چون شیخ صدوق وآیت الله حائری یزدی ها می باشند، باید برای احیاء آثار علما صدراسلام تلاش بیشتری کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ نماینده طلاب و فضلای فردوس، طبس، سرایان، بشرویه از برگزاری دهمین همایش سالانه طلاب و فضلای شهرستان فردوس، سوم فررودین ماه 96 به میزبانی شهر آیسک خراسان جنوبی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ العوری گفت: جنبش فتح به تمام رهبران مقاومت که حقیقت را برای مردم بازگو می کنند حمله می کند در صورتی که رهبران مقاومت فقط به افشاگری در مورد نقش تشکیلات خودگردان و حمایت آنها از اشغالگران می ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۸    
حوزه/ رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اگر تمدن غرب بر جنبه علمی و فن آوری تاکید دارد تاکید ما بر پیشرفت مادی و معنوی است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۵    
حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار کردند: جاذبه های فراوان شهر قم می تواند آن را به مهمترین قطب زیارتی تبدیل کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
حوزه / اساتید حوزه ، اطلاعات خود را در زمینه حوزه انقلابی تکمیل کنند و پیام های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را برای طلاب بیان و به صورت درس برای آنان ارائه کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۶    
حوزه/ یکی از معضلات جامعه امروزی ما این است که به راحتی درباره افراد قضاوت می شود، بدون آنکه حکمی ثابت شود، اتهامات فراوانی زده می شود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۶    
حوزه/ عباسی گفت: یکی از مسائل مهم دشمن، نفوذ تفکر لیبرال در درون است؛ چراکه تلاش لیبرال ها در داخل صرفاً معطوف به القای این مطالب است که خط اسلام راستین نمی تواند پاسخ گوی نیازهای امروز جامعه بشری ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ دومین روز از برنامه هم اندیشی رؤسای شوراهای حوزه های علمیه و مدیران استانی، با حضور اعضای شورای عالی حوزه ها علمیه در حال برگزاری است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ آیا اصولاً شباهتی بین هفت آسمان قرآنی و افلاک بطلمیوسی موجود است یا نه؟ پاسخ این سؤال منفی است، زیرا افلاک در هیئت بطلیموسی نُه عددند که عبارتند از فلک ماه، فلک عطارد، فلک زهره، فلک خورشید ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
حوزه/ مقامات واتیکان و دانشگاه الازهر قصد دارند با هدف بررسی نقش این دو نهاد برای مقابله با پدیده های تعصب، افراط گرایی و خشونت به نام دین در قاهره جلسه ملاقاتی داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطرح شدن موضوع آشتی ملی از سوی برخی افراد گفت: طرح آشتی ملی بهانه ای برای آزادی سران فتنه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
حوزه/ بخش زیادی از جامعه آمریکا از نظر فعالیت های اجتماعی غیرفعال بوده و عموما به دخالت در امور سیاسی و تصمیمات دولتی واکنشی نشان نمی دهند، چه آنکه فقط، بحث مادی، اقتصادی و مالیات ها در پیش باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
حوزه/ مرکز رصد داعش در الازهر گفته است : داعش ارزش و احترامی برای خون مسلمانان و غیر مسلمانان قائل نیست و آنها حتی علمای مسلمان را نیز به خاطر مخالفت با خود ترور می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
حوزه/وقتی به فلان فرد می گویی چرا حقوق نجومی می گیری توجیه می کند، این کار من مطابق مصوبات است و چون مطابق مصوبات بوده پس اشکالی ندارد و حال آنکه معلوم نیست مسئولین آن دستگاه دولتی طبق چه اصول و ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹    
حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کاشان از استقرار بیش از 50 روحانی و مبلغ دینی در مراکز تاریخی و گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
حوزه/ نیروهای پلیس نیویورک زن مسلمانی را که بی دلیل و به اشتباه بازداشت شده بود مجبور کردند حجابش را از سر بردارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر ضرورت توجه اساتید به تحصیل و تهذیب طلاب، گفت: طلبه باید کار و عبادتش برای خدا باشد و نگوید درس می خوانم تا قاضی، نماینده مجلس، عضو خبرگان رهبری، و ... شوم .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
حوزه/ مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم ، این استان را در جایگاه نخست نشر دینی در کل کشور عنوان و بر لزوم حمایت از ناشران دینی و حوزوی تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
حوزه/ پانصدمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۹    
حوزه/ اگر عقل انسان در دست هوا و هوس و شیطان قرار گیرد، نتیجه نامناسبی برای او خواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نقده گفت: ایجاد سطح 2 حوزه علمیه نقده در گرو گسترش فضای آموزشی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
حوزه/ بحث در شرکت به شخصیت اعتباری رسید و به مناسبت، مسئله مالکیت دولت بیان شد که آیا مالک می شود یا نه؛ و ادلۀ قائلین به ملکیت و منکرین آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی، عمل به تعهدات را شرف مردم ایران دانستند و بیان داشتند: مردم ما در جریان دفاع مقدس و بعد از آن هم ثابت کردند پای تعهدات خود ایستاده اند و این شرف ماست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
حوزه/ رفق و مدارا در روابط اجتماعی در مقابل خُرق و تندی است. رفق و مدارا آیا واجب است یا مستحب؟ در فقه روابط اجتماعی تعبیرات رفق، لِین، مداراة و تعابیر دیگر که در روایات آمده، آیا وجوب را می رساند؟
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
حوزه/ تروریست های داعش افراد بی دفاع و بی گناه و اماکن شلوغ و مقدسات را هدف قرار می دهند، اما عراق با تلاش فرزندان خود توانسته وحدت سرزمین و مردم خود را حفظ کند و تمام توطئه های خارجی علیه خود را ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۶    
حوزه/ یکی از ماهیگیرانی که در ساحل غزه در بازداشت صهیونیست ها به سر می برد، از پشت سر مورد شلیک گلوله قرار گرفت و اکنون در وضعیت بحرانی به سر می برد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۸    
حوزه/ امام صادق علیه السلام، اثر عمدۀ کمتر قرض و وام گرفتن را بیان فرمودند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۳    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۴    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۱:۳۷    
حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: نخستین جشنواره ادبی هنری با عنوان طلیعه الهی در حوزه انقلابی ویژه طلاب این حوزه و خانواده آنان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۴    
حوزه/ طلبه با اتمام درس خارج می تواند آراء، مبانی و ادله تفصیلی احکام و دیگر رشته های تخصصی این مقطع مانند کلام را شناسایی، ارزیابی، نقد و بررسی و نظریه نهایی خود را اختیار نماید.