چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۵۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 7 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۱    
قم فردا: یک شهروند ایرانی مقیم آمریکا به اتهام همکاری با تهران برای نقض قوانین تحریم محاکمه می شود و احتمالا حکم 20 سال زندان برای وی صادر خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور ضمن اشاره به نقش کلیدی قم در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی، گفت: مردم قم در سالهای نه چندان دور با فرهنگ ایثار و شهادتی که در وجود آنها بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۶    
قم فردا: داعش در فیلم جدیدی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: اگر حملات هوایی متوقف نشود 150 گروگان آشوری مسیحی اعدام خواهند شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: دوشنبه تکلیف اکران نوروز 94 مشخص خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، دومین روز از رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جاسک ادامه یافت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۴    
قم فردا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارگاه و فروشگاه مبل سازی در جنوب پایتخت خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: یک روزنامه مشهور آمریکایی ضمن اشاره به مخالفت نخست وزیر اسرائیل با درخواست سناتورهای دموکرات آمریکا برای برگزاری نشست محرمانه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
قم فردا: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره رزمایش روزهای گذشته نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب های خلیج فارس که طی آن ماکت یک ناو هواپیمابر آمریکا منهدم شد واکنش نشان داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
قم فردا: هشتادوهفتمین مراسم جایزه اسکار بیش از همه دوره های سابقش حاشیه ساز بوده است. عطاء امیدوار و معمار و فیلمساز می گوید طراحی صحنه بخشی از مراسم این دوره جوایز اسکار از چیدمان هفت چنار اثر عباس ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
قم فردا: دادستان مشهد از آزادی مدیرعامل شرکت تبرک خبر داد. غلامعلی صادقی اظهار کرد: علیرضا بوستانی خود از ما مهلتی خواسته تا پول مردم را بازگرداند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
قم فردا: سایت فیفا پرسپولیس را برنده دیدار درگیرانه برابر لخویا معرفی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
قم فردا: رسانه های انگلیسی از فاش شدن هویت اصلی یکی از اعضای داعش که در ویدیوهای سربریدن گروگان های غربی حضور داشته، خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۲    
قم فردا: یکی از شخصیت های شناخته شده در اروپا که در زمینه میکروبیولوژی فعالیت می کند با حضور در یکی از مساجد شهر کرج به دین مبین اسلام مشرف شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۲    
قم فردا: فرماندار شمیرانات از سقوط یک بالگرد در منطقه دربند و کشته شدن 3 سرنشین خبرداد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، تحلیلگران تلویزیونی می گویند رقم دستمزد بازیگران تلویزیون معمولا براساس دو عامل تعیین می شود یا تغییر می کند؛ عامل اول ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
قم فردا: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در اولین روز از سفر خود به شهر مقدس قم به دیدار جمعی رفت که یک تشکل غیر قانونی هستند و در جریان فتنه 88 فعال بودند .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۶    
قم فردا: سرمربی پرسپولیس بازی با بنیادکار ازبکستان سخت دانست و گفت: نمی توانیم در بازی با این تیم ریسک کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
قم فردا: کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به خاطر خودداری از همکاری با مقامات قضایی در جریان یک بازجویی در مورد پرونده مالیاتیش به 10 ماه حبس محکوم شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
قم فردا: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از ایستگاه رادار سوباشی بازدید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
قم فردا: دستگاه قضایی فرانسه از بازداشت سه نفر در ارتباط با پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در پایتخت این کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
قم فردا: تیم کوک به یکی از کارمندان فروشگاه اپل در برلین گفته که حتی زیر دوش حمام هم اپل واچ را از مچش باز نمی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
قم فردا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشف جسد دو سرنشین بالگرد سقوط کرده در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی برای نجات مصدومان حادثهادامه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
قم فردا: احمدی نژاد در اولین سفر خارجی خود پس از ریاست جمهوری ، تهران را به قصد استانبول ترک کرد تا در مراسم نکوداشت نجم الدین اربکان شرکت کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
قم فردا: سردار آزمون به تیم روستوف روسیه پیوست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۶    
قم فردا: آمریکا امیدوار است که ظرف مدت 10 تا 15 سال دولتی در ایران روی کار بیاید که به جنبه های تهدید آمیز انرژی هسته ای کاری نداشته باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۶    
قم فردا: تصویری از ابراهیم حاتمی کیا در فضای مجازی منتشر شده که حضور او در یک بالگرد در برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 9 (ص) را نشان می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
قم فردا: خانه هایی که از چوب ساخته شده اند، از زیباترین خانه های جهان محسوب می شوند. به ویژه وقتی که این خانه ها بالای درخت قرار گرفته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
قم فردا: مشاور وزیر کشور و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص ساماندهی تعطیلات سال آینده، گفت: اگر بخواهیم تعطیلات رسمی خود را با سایر کشورها هماهنگ کنیم نباید سلیقه ای برخورد کنیم
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
قم فردا: وزیر بهداشت با یادآوری اینکه این مسئله با وضع عوارض بر خرده فروشی سیگار نیز محقق می شود تاکید کرد: از این طریق ما می توانیم 11 هزار میلیارد به درآمدهای کشور اضافه کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
قم فردا: مدیر کلینیک برند سوئیس گفت: به دلیل عدم حمایت های قانونی(ثبت نکردن برند) تعدادی از برندهای ایرانی در کشورهای دیگر مورد سوء استفاده و تقلب قرار گرفته اند و اکنون شب چله (شب یلدا) به نام کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
قم فردا: یک سناتور ارشد آمریکایی ضمن اشاره به اقدام جمهوری اسلامی ایران در مانور نظامی اخیر در انهدام ماکت یک فروند ناو هواپیمابر آمریکایی و خدمه آن ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر استفاده بیشتر از استعدادهای اشتغال زایی در مناطق کشور گفت: مشاغل خانگی خرد در کشور رونق می گیرد
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
قم فردا: رییس دفتر فرماندهی کل قوا در پیامی سلام مقام معظم رهبری خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ابلاغ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴    
قم فردا: امام جمعه مشهد گفت: در روزنامه ای رسمی مصاحبه ای کردند که روزنامه می پرسد: امروز برخی می پرسند امام حسین اسوه است، فکر نمی کنم الگو باشد، اگر هم الگو باشد،اسوه ای رنگ باخته است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: حسین راغفر استاد دانشگاه و اقتصاددان حداکثر 40 درصد مردم کشور را مستحق دریافت یارانه نقدی دانست و گفت: محاسبات نشان دهنده آن است که 60 درصد از افراد جامعه باید از لیست یارانه بگیران حذف شوند
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: تصفیه خانه اضطراری شماره 3 قم با هدف تصفیه و افزایش ظرفیت آب شرب قم امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: روز گذشته با تهدید روسیه برای قطع گاز اوکراین و اروپا، بلافاصلیه اتحادیه اروپا با ارائه بسته انرژی مشترک، واردات گاز از 4 کشور به ویژه منطقه خزر را تصویب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: رئیس ستاد عتبات و عمره کشور از اعزام 18 هزار نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور در سال آینده به حج عمره خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: رئیس سازمان بسیج مستضفعین گفت: بسیجی تعالی خود را در خدمت به مردم و محرومان می داند که البته هنر ما این است که بتوانیم این کار داوطلبانه را به صورت منظم دربیاوریم تا بتوانیم از آن بهره ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی به موضوع کم فروشی و کم گذاشتن پزشکان در هنگام ویزیت بیمار اشاره کرد وگفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: شریعتمداری در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت در برخورد با روزنامه اعتماد تاخیر نداشته است، اظهار داشت: در کشور ما ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به دلیل عارضه قلبی دقایقی پیش به بیمارستان منتقل شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: گروهک تروریستی منافقین در حالی بار دیگر تلاش داشت با خبرسازی درباره فعالیت های هسته ای کشورمان، نام گمشده اش را به یادها بیاورد که اقدام این بار این گروهک، یک گاف ناشیانه از کار درآمد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
قم فردا:رئیس جمهور گفت: دولت هیچ عهدی را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پیمان خود وفادار خواهد بود ولی باید فرصت و زمان لازم داده شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: جشنواره شفیعه در قم برگزار و طی آن پرچم حرم حسینی بر فراز گنبد آستان علی بن جعفر(ع) به اهتزاز در می آید
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: رئیس سازمان دانش آموزی استان قم از شناسایی 10 شهید امور تربیتی در این استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: ربیعی گفت: کسی نمی گوید که کری به قدم زدن با ظریف نیاز داشت، در حالی که گفته بودند در حد اداری با ما رابطه داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
قم فردا: منابع قضایی فرانسه اعلام کردند سه خبرنگار شبکه الجزیره به دلیل به پرواز در آوردن غیرقانونی یک پهپاد در پاریس بازداشت شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۴    
قم فردا:با تغییر دولت و آغاز بکار دولت یازدهم به نظر می رسید با توجه به اینکه این طرح محدود، نه از تسهلات بانکی استفاده کرده و مشکلات مسکن مهر را نیز ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
قم فردا: معاون رئیس اداره امور آمریکای وزارت خارجه کوبا اعلام کرد از سرگیری روابط دوجانبه واشنگتن و هاوانا مستلزم خروج کوبا از لیست حامیان تروریسم ایالات متحده آمریکا می باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: برای سومین روز متوالی در تمرینات آماده سازی استقلال شرکت نکرد تا قهر او وارد فاز تازه ای شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: در بیست و هشتمین سالگشت شهادت فرمانده دلاور لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، مطالعه ی این کتاب را به تمامی علاقمندان به تاریخِ جنگ هشت ساله، توصیه می کند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: نماینده مردم ارومیه در مجلس عنوان کرد: خانم ابتکار باید بپذیرد در مدیریت سازمان محیط زیست ناتوان است و اعلام شکست کند، وی باید صادقانه بگوید نمی توانم مشکلات موجود را حل کنم و استعفا کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
دیدار رییس جمهور با علما و طلاب حوزه علمیه که در مدرسه فیضیه صورت گرفت با توجه به سال ها حضور رییس جمهور در این مدرسه و همچنین حضور وی در حوزه علمیه قم بسیار مهم و خاطره انگیز بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: اعضای یک باند صهیونیستی ضمن نوشتن الفاظ توهین آمیز به حضرت عیسی (ع) بر روی دیوارهای یک کلیسا در قدس، آن را به آتش کشیدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: وزیر خارجه عراق هشدار داد که عراق و سوریه چه بسا آخرین کشورهای در معرض تروریسم گروه داعش نخواهند بود و کشورهای دوست لازم است که به حمایت از عراق در زمینه های مختلف ادامه دهند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸    
انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از سلامت همه دیپلمات های ایرانی در کابل خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: پرسپولیس برد، لخویا باخت و درخشان هم پس از مدت ها تشویق شد!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: زوجهای مشمول دریافت وام ازدواج می توانند به جای دریافت وام به صورت نقدی، از تسهیلات فروش اقساطی استفاده کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 3 گله مقابل لخویا بهترین عملکرد را در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: تصمیم تدریجی گوگل برای حذف گوگل تاک، موجب شد تا مایکروسافت هم دریچه سرویس دهی به کاربران گوگل و فیس بوک را ببندد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
نخستین پرواز هامبورگ -مشهد در حالی روز گذشته در مشهد به زمین نشست که با حواشی همراه بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
قم فردا: بعد از جاسم کرار، صادقی و بیگ زاده خسرو هم به جمع غایبان استقلال پیوست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: شیخ احمد محمود کریمه استاد دانشگاه الازهر که چند ماه پیش به ایران سفر کرده بود و رهبر شیعیان مصر تصمیم گرفته اند که همایش های تقریبی برگزار کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
قم فردا: دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران با محوریت نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی جاسک آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور صبح امروز در دومین روز سفر خود به قم و در ادامه برنامه ها با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد، دیدارهایی که در آن مراجع بر حل مشکلات اقتصادی و کاهش تورم تاکید داشتند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
قم فردا: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: فرهنگ ایثار و شهادت در هر جامعه ای عمومی و فراگیر شود، آن جامعه به پیش خواهد رفت و هرگز در آن توقف و یا عقبگرد وجود نخواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
قم فردا: این روزها از کشورهای شرق آسیا نیز خبر می رسد که داعش در منطقه مسلمان نشین کشور چین نیز نفوذ پیدا کرده و تحرکات این گروه تروریستی در این منطقه موجب شده تا ناآرامی های متعددی در این منطقه به ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
قم فردا: خواننده موسیقی پاپ با اشاره به سطح پائین محتوای رپ گفت: این سبک جزء هنر موسیقی ایرانی نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
قم فردا: از روش های دیگر که اخیرا در کنگره های علمی نیز به آن اشاره می شود، استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت خود فرد برای تقویت فولیکول های مو و درمان ریزش موی آندروژنیک است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
قم فردا: یکی از مهم ترین خبرهای مهم اقتصادی هفته، کاهش دمای تورم ماهانه و رسیدن آن به نقطه صفر بوده است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
قم فردا: در جریان وقوع انفجار در اطراف سفارت ایران در کابل، پایتخت افغانستان، دو تن کشته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
قم فردا: نماینده دموکرات کنگره آمریکا اعلام کرد در مراسم سخنرانی خست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا شرکت نخواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۳    
قم فردا: با نصب برنامه Chrome Remote Desktop بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید با ضریب امنیتی بالا و البته مطمئن، رایانه خود را در هر کجا که باشید کنترل کنید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
قم فردا: بعضی از بچه ها موقع نماز هم دست از شوخی بر نمی داشتند. به محض اینکه تکبیره الاحرام را می گفتی و خیالشان راحت می شد که کاری نمی توانی بکنی، شروع می کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
قم فردا: به اعتقاد کارشناسان بازار سرمایه مصوبه اخیر سازمان بورس اوراق بهادار بخشی از بازار سرمایه را به سمت نقل و انتقال بیشتر سوق خواهد داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
قم فردا: اوایل سر از کارش در نمی آوردم، چون هم دوستای مذهبی و ارزشی داشت و هم دوستایی که از نظر اعتقادی هیچ شباهتی بهش نداشتن و حتی مخالفش بودن!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولی دو بازیکن جوان تیمش را کنار گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: بازیگر فیلم سوختن گفت: پیشنهاداتی در زمینه طنز داشتم به دلیل اینکه آدم طنازی نیستم، نقشی که باور داشته باشم را قبول می کنم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: علیرغم تلاش رسانه های غربی برای مسکوت نگه داشتن نامه رهبر ایران خطاب به جوانان غربی، اما این پیام اولین گام عمده به سوی فهم صحیح از اسلام در مغرب زمین است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۹    
قم فردا: گفته شده که در حمله انتحاری امروز خودروی حامل کارمندان سفارت ترکیه هدف قرار گرفته اما منابع مستقل رسما این مساله را تائید نکرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
قم فردا: در هفته ای که گذشت ترکیه یکی از کانون های مهم خبری در خاورمیانه بود. این کشور یکشنبه شمار زیادی از تانک های خود را به بهانه انتقال آرامگاه سلیمان شاه وارد خاک سوریه کرد و ظرف 24 ساعت این ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
قم فردا: زوج سابقه دار که با ترفندی خاص تلفن همراه یک راننده تاکسی را سرقت کرده بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
قم فردا: جسد تکه تکه شده دختر نوجوان پس از تعرض جنسی که در شهر تاکوما در پیرس ایالت واشنگتن مفقود شده بود توسط پلیس کشف شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۶    
قم فردا: کشور لبنان که دارای مرزهای گسترده ای با سوریه است و از مشکلات سیاسی و امنیتی داخلی فراوانی رنج می برد، به طرز جالبی از سوی قدرت های بین المللی و داخلی در حال تسلیح است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: تصورفرزندان طلاق این است که: اگر مرا واقعاً دوست داشتی، از پیشم نمی رفتی و ترکم نمی کردی . برخی حالت بسیار تملک گرایانه نسبت به والدین دیگر پیدا می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
قم فردا: وزیر خارجه آمریکا در کمیته روابط خارجی سنا با تاکید بر عمل کردن ایران به تمامی تعهداتش در مرحله اول توافق هسته ای این مسئله را مایه امیدواری دانست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۲    
قم فردا: عربستان سعودی در 10 سال گذشته، 536 میلیارد دلار را برای خرید تجهیزات نظامی خرج کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۰    
قم فردا: طبق ابلاغیه اقتصاد مقاومتی و در جهت برخورداری از اقتصاد پویا و پایدار در راستای رشد صادرات باید به عوامل مختلف وشرایط لازم توجه شود که افزایش سطح صادرات ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۶:۱۶    
قم فردا: وزیر دفاع عراق در مصاحبه ای مطبوعاتی با تاکید بر اینکه پیروزی بر گروه تروریستی داعش بسیار نزدیک است گفت فضای لازم برای آزادسازی موصل فراهم شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۷    
قم فردا: حمید درخشان، با برد تیم پرسپولیس مقابل لخویا قطر در تیمش ابقاء شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۲:۴۱    
قم فردا: پارلمان اتریش در جلسه امروز (چهارشنبه) خود قانون جدیدی را درخصوص مدیریت وضعیت اقلیت مسلمان در این کشور به ویژه ممنوعیت حمایت مالی خارجی از امامان مساجد بررسی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۲:۰۲    
قم فردا: علاوه بر آنکه خود ناو و ناوشکن های همراه آن هم به تعداد زیادی از سامانه های توپی و موشکی مقابله با موشکهای کروز مجهز هستند اما در این میان موشک بالستیک خلیج فارس با عبور آسان از تمام این ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۱:۳۲    
قم فردا: تیم جدید مرتضی پورعلی گنجی که در فصل قبل در لیگ چین هفتم شده است، سابقه سه مرتبه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و سرمربیگری این تیم را آری هان ستاره تیم ملی هلند در جام جهانی 1978برعهده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۱    
قم فردا: فیلم تک تیرانداز آمریکایی با توجه به انتخابات 2016 در راستای بهبود چهره جمهوری خواهان در فضای عمومی آمریکا تلاش کرده تا با تبیین وجود دشمنی به نام اسلام ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۱    
قم فردا: منی القویضی با مراکز غربی به عنوان کارشناس امنیتی همکاری می کند و مقالات وی نیز به همین عنوان منتشر می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۶    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه تکفیری ها اسلام را امروز به صورت وارونه به رخ جهانیان می کشند،گفت:نامه رهبری به جوانان اروپایی به منظور شناخت بهتر آنها از اسلام تاثیر بسزایی داشته است.
  • ۱