چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۲۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 19 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۳    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۶    
این روزها همگام با افزایش آگاهی و شناخت عمومی مردم نسبت به برخی بیماری های خطرناک، حساسیت آنها نیز افزایش یافته است تا جایی که با بروز کوچک ترین عارضه ای ابتلا به یک بیماری را به خود نسبت می دهند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
قم فردا: مزایای هویج بسیار هستند از جمله برای دستگاه گوارش و سلامت پوست مفید است و ضد کلسترول بد است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
قم فردا: با نفرت به بینی خودش در آینه نگاه می کند و با دست نوک آن را بالا می کشد تا چهره خودش را با این بینی جدید تصور کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۱    
قم فردا: سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی در چهلمین سال تصدی پست وزارت خارجه ، بار دیگر در برابر یکی از پادشاهان این کشور سوگند یاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
قم فردا: ریزش روزانه بیش از 100 تار موی سر دراثر شستشو و یا شانه زدن غیرطبیعی است که می توان با مصرف میوه، سبزیجات و مواد غذایی حاوی پروتئین، آهن، روی، امگا 3 ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
قم فردا: شهیدنیوز: در حمله نیروهای مردمی در جنوب کرکوک ، دست کم 150 تروریست داعشی کشته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
قم فردا: این مبلغ کویتی بدون اشاره به پرستش بت ها در هنگام فتح مکه علت اصلی شکستن بت ها را صرف بت بودن و نه پرستش آنها اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با حضور در مدرسه استثنایی نسترن بجنورد ضمن دیدار و گفتگو با خیرین گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
قم فردا: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط و اطلاعات دریافتی از گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
قم فردا: مدیرعامل خانه هنرمندان از ادامه اجرای نمایش پاییز به دلیل بی توجهی به موازین اسلامی جلوگیری کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
قم فردا: رئیس پژوهشکده مخابرات سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اهداف چهاردهمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران گفت: چهاردهمین کنفرانس هوافضا در 7 محور برگزار شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
قم فردا: فدراسیون فوتبال ایران یک بار دیگر در راه رسیدن به میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا ناکام ماند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
قم فردا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا طی اطلاعیه ای از بازگشایی محور مسدود شده هراز در استان مازندران خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
قم فردا: پایگاه آمریکایی شیکاگو تریبون در گزارشی درباره مذاکرات هسته ای ایران تاکید کرد: باراک اوباما و جان کری بسیار بیشتر از مقامات ایرانی خواستار توافق هسته ای هستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
قم فردا: محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه صبح امروز(سه شنبه) با حضور در هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گزارشی از آخرین روند مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 ارایه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اینکه عید سال 94 رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است،گفت: ماندگاری مسافران در شهر قم به 36 ساعت افزایش یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
قم فردا: نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عملیات آزادسازی شهر تکریت از دست گروه تروریستی داعش را آغاز کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۸    
قم فردا: گروه تروریستی داعش تماشای تلویزیون و پیگیری شبکه های خبری را برای ساکنین استان صلاح الدین ممنوع کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
قم فردا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نامه محرمانه 7 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در اعتراض به اعطای امتیاز رانتی به دو سه شرکت وابسته به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
قم فردا: رئیس کارگروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح روش سوئیسی کاهش آسیب های اعتیاد گفت: این روش بر 3 اصل توزیع مواد مخدر توسط دولت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
قم فردا: یکی از بازیکنان تیم امید به دلیل مشکل ویزای خود شاگردان خاکپور را در محل هتل همراهی نکرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۳    
محیط زیست کشور در طی سال های اخیر با دو معضل آلودگی هوا و تصرف منابع طبیعی مواجه بوده است که نحوه رسیدگی و حل هردوی آن ها از سوی مسئولان با حرف وحدیث های فراوانی همراه بوده که در این بین با تاکید ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
قم فردا: سایت خبری امید هسته ای می نویسد :بنیامین نتانیاهو بلافاصله پس از شکست در قمار سیاسی خود در کنگره ایالات متحده آمریکا و با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری مذاکرات دور نهایی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۱    
قم فردا: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که دولت دهم علاقه عجیبی به کلنگ زنی داشته است ، گفت: با توجه به طرح های نیمه تمام فراوانی که در کشور وجود دارد مدیران ورزش زیربار طرح های عمرانی جدید نروند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
قم فردا: محققان هلندی بعد از سه سال تحقیق روی رشد گرافن روی زیرلایه اکسید مس، موفق به ارائه روشی برای تولید انبوه گرافن شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
قم فردا: استان قم برای ارائه خدمات امدادی باید دارای 12 پایگاه جاده ای باشد اما درحال حاضر چهار پایگاه جاده ای فعال در سطح استان وجود دارد که دو مورد آن ثابت و دو مورد دیگر سیار است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
قم فردا: رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت : آلمانی هایی که در منطقه رینه گم شده بودند بدون اطلاع و دریافت مجوز فدراسیون کوهنوردی در منطقه تردد می کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: وقتی به روابط دوستانه فکر می کنیم، در وهله اول خانواده، اقوام و دوستان خود را تصور می کنیم، اما ایجاد رابطه دوستانه و رفتار توام با ملاطفت تنها مربوط به افراد نزدیک شما نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم دیروز صبح برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از نجات کوهنوردان آلمانی مفقود شده در ارتفاعات دماوند خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
احمد ذاکری گفت: انتخابات اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی در فضای امن و سالمی برگزار گردید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۴    
قم فردا: استاد دانشگاه موناش استرالیا و مشاور ارشد پروژه شبکه مدارس اتحادیه اروپا در دیدار با دبیر شورای عالی فضای مجازی به بررسی نقش مدارس ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
قم فردا: طبق نظرسنجی های جدید اکثر آمریکایی ها معتقدند توافق هسته ای با ایران مانع دستیابی تهران به سلاح هسته ای نخواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۵    
قم فردا: ستاره شناسان دانشگاه هاوایی اخیرا ستاره ای را کشف کرده اند که با سرعت 1200 کیلومتر بر ثانیه در فضا حرکت می کند و سرعت آن برای نادیده گرفتن نیروی گرانش کهکشان کافی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
قم فردا: از بهترین فیلم جشنواره فجر تا دغدغه محیط زیستی کمال تبریزی و اولین فیلم سینمایی ایران در ارتباط با انرژی اتمی در ترکیب اکران اول نوروز 94 جای دارند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
قم فردا: صدها شهروند نیجریه از بیم حملات گروه تروریستی بوکوحرام به مناطق شمالی کشورشان، به کامرون گریختند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: جمهوری چک قصد دارد شماری جنگنده مافوق صوت به ارزش تقریبی 30 میلیون دلار به عراق بفروشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: تیمی از محققان بین المللی، نوعی رنگ فوق العاده آب گریز تولید کرده اند که در برابر آب و روغن غیرقابل نفوذ است و خود را تمیز می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
قم فردا: تراکتورسازی با حضور تونی جان تازه ای گرفته است و نتایج درخشانی کسب می کند و با ادامه روند کنونی می تواند دست نیافتنی باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: اولین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی آقای خاص درباره زنده یاد مرتضی پاشایی در نوروز 94 توزیع می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
قم فردا: در شرایطی که مسئولان تیم ملی امید روی حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو حساب کرده اند، کارلوس کی روش مخالفت خود را صراحتا اعلام می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: نمایندگان دولت، اصناف، کارشناسان با حضور در برنامه این هفته مناظره به بررسی سیاست های تنظیم بازار شب عید خواهند پرداخت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
قم فردا: مسوول شیلات جهاد کشاورزی بروجردی گفت: وزن استاندارد هر قوطی تن ماهی 180 گرم است اگر واحد تولیدی قصد کاهش وزن داشته باشد باید آن را روی قوطی درج کند و اگر حجم مواد موجود در قوطی کمتر از وزن ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: یک مدیر ارشد شرکت ملی گاز با ارائه آمارهای جدیدو شفاف سازی درباره میزان افزایش واقعی تولید گاز ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
قم فردا: یک مقام فلسطینی از بازگشایی گذرگاه رفح در مرز نوار غزه با مصر به مدت دو روز خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
آیت الله محمد یزدی صبح امروز با 47 رای اعضای مجلس خبرگان به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
قم فردا: برنامه نود شب گذشته مطابق معمول از ساعت 22:30 روی آنتن رفت و موضوع آن هم بررسی عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
قم فردا: سرپرست هیئت کاراته استان قم از موفقیت کاراته کاهای قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی کاراته جوانان کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: ارزش دلار در مقابل ین روز سه شنبه به بالاترین سطح خود طی هشت سال رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: وزیرخارجه آلمان گفت آنچه بعد از ده سال مذاکره با ایران به آن رسیدیم، دستاورد کمی نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
قم فردا: روزنامه اعتماد در ستون حرف روز امروز (سه شنبه) خود نوشت: شناسایی داعش با عنوان سلفی ها اگرچه نادرست نیست ولی جامع و دقیق به نظر نمی رسد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: هواپیمای خورشیدی سولار ایمپالس 2 (Solar Impulse 2) حاصل تلاش های مهندسان سوئیسی پرواز خود از ابوظبی را شروع کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۶    
شهدا عارفانه، صادقانه و آگاهانه راه حق را انتخاب و به بهترین شیوه آن را پیمودند؛ و در سرانجام لبخندزنان از این دنیا رفتند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۶    
قم فردا: اولین تزریق خون در ایران ابتدای دهه 20 هجری خورشیدی رخ داد، اما در تمام طول سال هایی که سازمانی متولی این امر تشکیل شود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
قم فردا: یک دختر 21 ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال 36 بار می میرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
قم فردا: روزنامه رسالت امروز -سه شنبه- در یادداشتی به قلم علیرضا صادقی نوشته است: پس از شکست سنگین بنیامین نتانیاهو در جریان سخنرانی در کنگره ایالات متحده آمریکا ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۶    
قم فردا: تغذیه سالم از قبل هم کار سختی بود، اما حالا باید به یک چیز دیگر هم دقت کنیم: تابه هایی که غذای مان را در آنها می پزیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: در حاشیه درختکاری اعضای هیئت دولت!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: محور هراز به علت بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۴    
قم فردا: سیستم معاملات بورس تهران دیروز دچار اختلال فنی شد و معاملات بورس تهران 67 دقیقه دچار سکته شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۸    
قم فردا: بعد از گذشت 18 ساعت از مفقود شدن 15 کوهنورد آلمانی در ارتفاعات آمل، هنوز خبری از این افراد در دست نیست اما جستجوها برای یافتن این افراد ادامه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
قم فردا: پلیس پاکستان اعلام کرد در جریان درگیری های شب گذشته (دوشنبه) نیروهای امنیتی با گروهی از اعضای ارشد طالبان پاکستان در شهر کراچی، چهار نفر از سرکردگان این گروه کشته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
قم فردا: افشار زاده: از این به بعد با خبرنگاران محکم تر از قبل شوخی می کنم !
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
قم فردا: توجه به وعده های غذایی و تنوع آن ها برای خردسالان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۸    
قم فردا: مرد خشن که دامادش را در اوج عصبانیت با شلیک گلوله به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۹    
قم فردا: نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا با اعلام اینکه دولت آمریکا با اعمال تحریم های جدید به دنبال براندازی دولت اوست، شخصیت های تحریم شده از سوی واشنگتن را قهرمان نامید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۰    
قم فردا: این روزها داعش همچنان در سرخظ خبرهاست. خبرهایی که همه شان حکایت از سنگدلی و وحشی گری این گروه است اما حالا می توان رد این گروه را در بعضی از نوشته های ظنز هم پیدا کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۷    
گلدون وبلاگی شماره 12 سایت کانون وبلاگ نویسان استان قم، گلچینی از برترین مطالب می باشد.