دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 13 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
قم فردا: Pleurobot روباتی است که به شکل یک سمندر ساخته شده تا بتواند درست مانند سمندرها بخزد و این طرف و آن طرف برود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
قم فردا: کمیته انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست نامزدهای انتخابات AFC را منتشر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۹    
قم فردا: آکادمی اسکار به طور جدی در حال فکر کردن به بازگشت به سیاست سابق خود در تعداد انتخاب فیلم هاست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۷    
قم فردا: محققان مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک دریافته اند، سلول های راهبری مغزی در طول خواب عمیق درست مانند زمان بیداری از لحاظ الکتریکی فعال هستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۴    
قم فردا: امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو، رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورمان، عکس جالبی از حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۵    
قم فردا: گروه فعالیت های قرآنی: قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تأکید بر اینکه فعالیت های قرآنی باید دارای نتیجه باشند، گفت: فعالیت در رابطه با تلاوت، حفظ و غیره قرآن ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۹    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) بر روی گنبد 14 شهید گمنام در جوار کوه خضر نبی (ع) برافراشته شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۳    
قم فردا: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اسلام ستیزی امروز در دنیای غربی را نشانه استقبال جدی جهان از دین اسلام دانست و گفت: گسترش اسلام ناب محمدی (ص) حاصل خون شهداست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۱    
قم فردا: با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان مبنی بر ارتقای سطح معنوی جامعه و پرداختن به اخلاقیات و اعتقادات در مداحی و استفاده از ظرفیت عظیم جلسات توسل به اهل بیت علیهم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
قم فردا: حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس 5 هزارتومانی خبرساز شد تا منتقدان از دولت این سوال را داشته باشند که چرا در بحبوحه مذاکرات هسته ای باید این کار انجام شود؟ رابطه بین دولت ها و اسکانس چیست؟
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
قم فردا: اگر شب ها دچار بی خوابی هستید و باید ساعتها بعد از غلط خوردن در رختخواب به خواب بروید، مشکل آن را در این خبر بخوانید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
قم فردا: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
قم فردا: "وندی شرمن"، عضو ارشد هیات مذاکره آمریکا در گفت وگوهای هسته ای رژیم صهیونیستی را در جریان روند مذاکرات قرار می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
قم فردا: سپهری ریاست موسسه کار و تامین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه خود در حوزه کارآفرینی و اشتغال کشور موضوعات و ابعاد مختلف در این زمینه را مطرح نمود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
قم فردا: فدراسیون فوتبال اروپا یوفا از مجموع 70 هزار و 500 صندلی ورزشگاه برلین، 40 هزار بلیط را به هواداران دو تیم فیفا لیست و مابقی را به دیگر تماشاچیان فوتبال دوست اختصاص داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
قم فردا: 2 میلیون دلار هزینه اختصاص یافته به Node.js فضای جدیدی را پیش روی این زبان برنامه نویسی ایجاد خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۳    
قم فردا: گارد ساحلی ایتالیا روز چهارشنبه از غرق شدن قایق مهاجران در "سیسیل" خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۲    
قم فردا: گوگل قصد دارد تا یک باغ وحش را در محل کار کارکنانش راه اندازی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
قم فردا: سرمربی منچستر سیتی وجود فشار بر روی خودش به دلیل از دست دادن جام را تکذیب کرد و گفت: زمانیکه قرار داد امضاء می کردم قول ندادم هر سال قهرمان شوم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۸    
قم فردا: معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما گفت: اداره کل امور اجتماعی و رفاهی سازمان یک مجموعه استراتژیک است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۶    
قم فردا: ستاره تیم بارسلونا با جریمه سنگین به دلیل بی احترامی به پلیس مواجه شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۷    
قم فردا: منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده اند که سابیا سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین سرمربی تیم میلان خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
قم فردا: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره باعث بهبودی وجهه اش در جهان نخواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
قم فردا: دادگاهی عربستانی حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی مبارز شیعه عربستانی را به اتهام عدم اطاعات از ولی امر و ایجاد فتنه طائفی تأیید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۶    
قم فردا: رویس ستاره تیم فوتبال دورتموند دوباره مصدوم شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۰    
قم فردا: دکتر شریعتی نیاسر در سی و پنجمین گردهمایی روسای مراکز استانی و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی اعلام کرد: ضرورت دارد آموزشهای دانشگاه جامع مطابق با نیاز روز جامعه کیفی سازی شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۱    
قم فردا: مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو امروز برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
قم فردا: رسانه های صهیونیستی از انتقال مجروحان گروه های مسلح سوری به بیمارستانی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: حضرت فاطمه(سلام الله علیها) روز سوم جمادی الثانی سال یازدهم هجری در حالیکه از عمر مبارکش 18 سال بیشتر نمی گذشت به شهادت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۱    
قم فردا: بازار طلای تهران امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا تعطیل و ثبات نسبی طلای جهانی و دلار داخل تغییر خاصی را در ارزش هر مثقال و گرم طلا در بازار غیر رسمی ایجاد نکرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۲    
قم فردا: دکتر مهر علی زاده در سی و پنجمین گردهمایی روسای مراکز و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی با بیان اینکه دانشگاه نوسانات فراوانی دارد به ضرورت تعیین جایگاه دانشگاه جامع در برنامه ششم توسعه تاکید ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
قم فردا: تیم والیبال پیکان توانست جواز حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات لیگ برتر امسال را به خود اختصاص دهد و یکی از مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی محسوب شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
قم فردا: گروه مسلح بوکوحرام به تازگی نوار ویدئویی را درباره سربریدن دو نفر از عناصر خود به اتهام جاسوسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که از شیوه گروه مسلح داعش دراجرای آن استفاده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
قم فردا: تعدادی از جوانان صهیونیست ساکن تل آویو با پوشیدن لباس افراد داعشی و نمایش صحنه های اعدام ، توجه رسانه های رژیم اشغالگر را به خود جلب کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
قم فردا: عناصر مسلح در لیبی با تسلط بر دو میدان مهم نفتی در جنوب شرق لیبی ، برای به دست گرفتن کنترل سومین میدان نفتی تلاش می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
قم فردا: رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گوش نداده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
تعداد زیاد گربه ها در جزیره آوشیما در جنوب ژاپن سبب شده آن را به قلمرو و یا شهر گربه ها نامگذاری کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
برای خرید به بازار رفته بودم که در آنجا با اجناسی از جنس ترک روبه رو شدم که در عین کیفیت نه چندان بالا قیمت بالایی داشتند بنابرای به فکر تولید اجناسی با کیفیت مطلوب افتادم
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
قم فردا: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، سهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد از بودجه 94 را 500 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۴    
قم فردا: طاهری با اشاره به طرح حمایت از احداث و مدیریت مساجد کشور گفت: ما با این طرح می خواهیم مساجد متولی داشته باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
قم فردا: پدر شعر آیینی کشور گفت: زندگی حضرت زهرا(س) ابعاد مختلفی دارد که انتظار است شاعران به همه آنها پرداخته و در این زمینه شعرگویی کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین در قم برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
قم فردا: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور یکی از مهمترین کارهای فرهنگی بوده است که در کل کشور بعد از انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ انجام شده است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
سرمربی تیم هدف پویان جوان که به تازگی قهرمان لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور شد، زنی است که اراده محکم او در راه موفقیتش بی تاثیر نبوده است به طوریکه برنامه آتی خودرا برای رسیدن به موفقیت های بیشتر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
قم فردا: در 11 ماهه امسال 32 میلیارد و 633 میلیون دلار انواع کالا صادر و به میزان 48 میلیارد و 257 میلیون دلار انواع کالا وارد کشورمان شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
قم فردا: یک ماهواره 20 ساله نیروی هوایی آمریکا در مدار زمین منفجر شده و 43 تکه زباله فضایی آن به زباله های قبلی موجود در فضا افزوده شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
قم فردا: استاندار قم در دیدارهای جداگانه با مراجع عظام تقلید پیام تشکر رئیس جمهور را به ایشان ابلاغ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
قم فردا: رییس پلیس بین الملل ناجا آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده محمود خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی ایران را تشریح و خبر دستگیری عبدالستار ریگی را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۹    
قم فردا: محقق ایرانی دانشگاه سینسیناتی و همکارانش به بررسی چگونگی ارتقای عملکرد دستگاههای پلاسمونیکی پرداخته اند که در آینده می تواند به پردازش سریعتر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۳    
قم فردا: گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی خواست تا در خصوص شهادت بیش از هزار و 500 شهروند غیرنظامی فلسطینی درجنگ غزه در سال 2014 که یک سوم آنان کودک بودند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
قم فردا: پیش از دیدن این تصاویر، شاید با شنیدن نام لس آنجلس، تصویری از یک شهر مدرن، با شهروندانی مرفه را تصور می کردیم، اما بد نبست نگاهی بیاندازیم به چهره واقعی زندگی در خیابان های این شهر شلوغ.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
نقش زنان در استحکام بخشیدن به پایه های زندگی خانواده ها براساس اقتصاد مقاومتی، ناگزیر است؛ لذا بهترین الگو در این رابطه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
قم فردا: یک کارشناس مالیاتی معتقد است درآمدهای مالیاتی می تواند بیش از 40 درصد تولید ناخالص داخلی را تامین کند و ما را به اهداف افق 1404 برساند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: بادام زمینی حاوی منیزیم است که گشادکننده عروق خونی است، کسانی که فشار خون دارند باید در حد معمول بادام زمینی مصرف کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: یک چاشنی غذایی خوشمزه از گروه محصولات لبنی باعث لاغری در صورت اضافه شدن در قهوه خوراکی می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
عضو خبرگان رهبری با بیان این که فشارهای بیرونی تاثیری در انتخاب رییس مجلس خبرگان نخواهد داشت، گفت: در روز اجلاسیه وقتی آقایان کاندید شدند،به طور طبیعی اعضای مجلس خبرگان آزادانه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
قم فردا: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای اولین بار ضمن ابراز این مساله که واشنگتن باید ارائه "کمک های کشنده" به اوکراین را برای مبارزه با جدایی طلبان حامی روسیه در نظر بگیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
قم فردا: معاون وزیر خارجه ایران گفت: هدف امریکا و ایران حصول به پیشرفتی بزرگتر از آنچه که در آخرین دور مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران حاصل شده بود، است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ثبت وصدور مجوز های مربوطه به معدن از تاریخ 16/12/1393 فقط از طریق سایت کادستر معدن انجام پذیر است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به طرح تربیت حافظان قران کریم،گفت: طرح دست های مهربانی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز اجرا می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
قم فردا: با گذر امروز دلار از 2780 تومانT فاصله این ارز با نرخ بازار آزاد به 650 تومان رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: روزنامه ودوموستی در گزارش جدید خود از افزایش تعداد دانشجویان خارجی در روسیه طی سال گذشته میلادی (2014) خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: مدیرعامل فرودگاه پیام جان باختن خلبان یوسفی مهر در سانحه سقوط هفته گذشته را تسلیت گفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از رسیدگی ویژه به بیماران سوختگی ناشی از انفجار مین در استان ایلام خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: در نشستی برای کتاب خواب آشفته نفت گفته شد: هم پای عقل ایرانی، نفت ایرانی هم اهمیت داشته و موثر بوده است؛ طوری که این کتاب باید به زبان های دیگر ترجمه شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: شهردار قم ضمن تقدیر از دستگاه قضا و نهاد نظارتی استان در بررسی عملکرد شهرداری گفت: شهرداری بیش از چهار هزار نفر پرسنل دارد و بروز خطا و تخلف در چنین گستره کاری امری ناممکن نیست و باید با ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آخرین اخبار مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات به صورت فشرده در حال برگزاری است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: رئیس سندیکای صنعت برق گفت: 90 درصد آمار اعلامی صادرات غیرنفتی را صادرات پتروشیمی، مواد خام و میعانات گازی شامل می شود که همه از رانت انرژی در ایران بهره می برند و در واقع تجارت غیرنفتی واقعی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
قم فردا: سازمان ملل در گزارشی جدید اسامی خطرناک ترین آتشفشان های جهان را اعلام می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
قم فردا: واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی 133 شهر مهم، پایتخت ایران را ششمین شهر ارزان جهان معرفی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
قم فردا: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: حذف نماد شهدای هسته ای بر روی اسکناس های جدید 5000 تومانی تاسف بار است و اگر اثبات شود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
قم فردا:دانشگاه آزاد در واکنش به گزارشی درباره افزایش شهریه این دانشگاه توضیحاتی ارایه داد و تأکید کرد که افزایش شهریه نداشته است و موارد ذکر شده ناشی از برداشت نادرست برخی دانشجویان یا تاخیر بعضی از ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۳    
در پی انتشار گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با عنوان"انتقاد های به جای مردم از تاکسی و تاکسیرانی! ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
قم فردا: 121 عضو گروه طالبان در عملیات نیروهای پلیس افغانستان در مناطق مختلف این کشور کشته و 9 تن از آنان بازداشت شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
قم فردا: عضو هیات علمی جامعه الزهراء گفت: مهمترین دستاورد سفر رییس جمهوری به قم تعامل، همفکری و بهره مند شدن از نظرات خاص مراجع عظام تقلید، علما و فضلا و اعضای جامعه مدرسین حوزه بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: "داین فینستاین" سناتور دمکرات و یهودی ایالت کالیفرنیا از بی محتوا بودن اظهارات روز گذشته (سه شنبه) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درکنگره آمریکا انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از یک سخنگوی پارلمان چین از افزایش حدودا 10 درصدی بودجه دفاعی این کشور در سال جاری میلادی خبرداد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، یادواره شهدای دانش آموز دفاع مقدس در یکی از مدارس استان برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۱    
قم فردا: روزنامه شهروند امروز -چهارشنبه- در یادداشتی با عنوان چقدر دلواپس ها زیاد شده اند! به قلم حمید هوشنگی معاون خبری اسبق ایرنا نوشته است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۹    
قم فردا: وزیر اقتصاد ترکیه با اشاره به امضای موافقت نامه تجارت ترجیحی ایران و ترکیه گفت حجم تجارت دو کشور از 14 میلیارد دلار کنونی به 35 میلیارد دلار در سال 2016 خواهد رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
با وجود گذشت نزدیک به 2 سال از بهره برداری بلوار پیامبر اعظم(ص)،هنوز اقدام خاصی در خصوص جذب سرمایه گذار و راه اندازی پروژه های بزرگ در این مسیر معنوی انجام نشده است این در حالی است که برخی از خطر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: روستای کریک یکی از قدیمی ترین روستاهای شهرستان دنا در سررود شمالی استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد بوده که امروز به عنوان روستای توریستی و هدف گردشگری استان از آن نام برده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۱    
قم فردا: بهای نفت و فلزات گرانبها در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه 13 اسفند 93، با نوسان همراه بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان اوایل سال 94 پرداخت می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این که در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد ناراحت است اما از پیروزی تیمش خوشحال می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۰    
قم فردا: پلیس در جستجوی فردی است که در یکی از ساختمان های وابسته به آژانس امنیت ملی آمریکا در مریلند تیراندازی کرده است .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفت مسئول نظامی آمریکایی که با رسانه ها درباره حمله قریب الوقوع در عراق برای بازپس گیری شهر موصل صحبت کرد اطلاعات نادرستی ارائه کرده بود و به طور کلی در هر حال ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۳    
قم فردا: دریاچه ناکورو در کشور کنیا، در برخی ایام سال محل تجمع هزاران پرنده مهاجر فلامینگو می باشد و به همین دلیل این دریاچه را با نام "دریاچه فلامینگوهای قرمز" نیز یادآوری می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
قم فردا: مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
قم فردا: تصاویر زیر توسط عکاسی اندونزیایی در یکی از برکه های این کشور گرفته شده که در آن دو قورباغه به طرز جالبی به یک سمت خیره شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
قم فردا: عضو ائتلاف ایرانی آباد با بیان اینکه وقتی دلالی در اقتصاد کشوری وجود دارد، تولید قدرت نمی گیرد، گفت: تولید کشور باید آنقدر قدرتمند باشد که بخش بازرگانی، به واسطه آن جان گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
قم فردا: اگرچه امسال خریداران و فروشندگان خودرو ورود دیرهنگامی به بازار داشتند، اما آنگونه که فعالان بازار می گویند معاملات خودرو بالاخره رونق گرفته و زمزمه های افزایش قیمت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۶    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، تازه ترین نتایج یک پژوهش وزارت ورزش و جوانان ایران مشخص کرد که 70 درصد جوانان 15 تا 29 ساله ایرانی برای دسترسی به اینترنت، از فیلترشکن استفاده می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
قم فردا: عناوین مهمترین رویدادهای خبری روز چهارشنبه چهارم مارس برابر با سیزدهم اسفند ماه را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به شرح زیر است :
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۸    
قم فردا: یک کارشناس مسائل سیاسی ادعا کرد نتانیاهو معتقد است آمریکا می تواند ایران را تحت فشار قرار دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
قم فردا: احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه شامگاه سه شنبه اعلام کرد که پرتغال در مذاکرات راجع به پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا که از سال 2005 آغاز شده ، به نوعی سخنگوی ترکیه است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
قم فردا: نماینده ی ایالت کالیفرنیا از حضور در جلسه ی سخنرانی نتانیاهو اظهار ندامت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۴    
قم فردا: عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران روز چهارشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت هدف امریکا و ایران حصول به پیشرفتی بزرگتر از آنچه که در آخرین دور مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران حاصل شده بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۶    
قم فردا: یک بیماری روانی بسیار شایع در دوران سالمندی را می توان تنها با نمونه برداری از پوست صورت به تازگی شناسایی کرد.
  • ۱