دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 28 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
قم فردا: کار... کار ... و فقط کار، خودم که خسته شده بودم هیچ، خانواده هم حسابی به هم ریخته بود، لحظه شماری می کردیم که مدرسه بچه ها تمام شود و از این همه مشغله و درگیری و دغدغه فکری دور شویم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۶    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۴    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
قم فردا: رئیس میراث فرهنگی کبودراهنگ از کشف فسیل 20 میلیون سال پیش در همدان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۰    
قم فردا: تکفیری های داعش که تنها راه ضربه زدن به نیروهای مردمی عراق را در حمله های انتحاری جستجو می کنند، با وجود بکار گرفتن ده ها تن مواد منفجره در یک حمله، از آسیب رساندن به هدف خود عاجز ماندند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۸    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، کارولین کندی سفیر آمریکا در ژاپن تهدید به مرگ شد. بنا بر اعلام پلیس توکیو کندی پیامی دریافت کرده که در آن افراد ناشناس وی را به مرگ تهدید کرده اند. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تروریست های داعش از زمان اعلام "خلافت" در ماه ژوئن سال گذشته (2014) حدود دو هزار اسیر را در سوریه کشته اند. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
قم فردا: ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با وجود اینکه در دیدار مقابل منچسترسیتی موفق به گلزنی نشد اما با بازی درخشان خود تمجید محافل بین المللی را به دنبال داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۳    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۸    
قم فردا: بخش اورژانس بیمارستانی در شهر الجبیل عربستان، روز گذشته پذیرای یک بیمار اورژانسی با موردی عجیب بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۹    
قم فردا: اسلوبودان کواچ فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را در دو گروه الف و ب اعلام کرد که نام های تازه در آن به چشم می خورد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
قم فردا: گستره ایران زمین پر از نشانه های فرهنگی،تاریخی و طبیعی جذابی است که هر کدام به تنهایی می تواند هوش از سر بیننده ببرد.فقط کافی است از هر استان تنها یک نمونه از دیدنی هایش را بشناسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۱    
قم فردا: گروهک تروریستی داعش فیلمی را از گروهان کماندوها و تکاوران خود منتشر کرد تا شاید روحیه شکست خورده تروریست هایش را بازیابی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
قم فردا: انواع شیرینی و شکلات در نزدیکی سال جدید درحالی با افزایش تقاضا همراه است که قیمت بیشتر این اقلام نسبت به اواخر ماه گذشته ثبات داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
قم فردا: فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن آمادگی کارکنان این یگان در نوروز 94 از مسافران خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
قم فردا: یکی از بیوه زنان تندروی استرالیایی، تصاویری تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که زندگی مرفه و به تعبیر او "جهاد پنج ستاره" زنان ِ "تشنۀ خون" در سوریه را نشان می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
قم فردا: بررسی آمار بلند مدت نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در مناطقی از استان تهران، فارس، سمنان و شمال لرستان است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
قم فردا: حاجی فیروز را اغلب مژده رسانِ آمدنِ بهار و نوروز می دانند. پیدا شدنِ او در کوی و برزن ظاهراً ملازمِ جشن و شادی و رقص و لبخند است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۳    
قم فردا: ولی الله افخمی راد با اشاره به تغییرات طبقات تعرفه ای در سال 94 گفت: هیات دولت در ابتدای سال جاری به سازمان توسعه تجارت تکلیف کرد تا سال 96 مجموع طبقات تعرفه ای کشور به شش طبقه برسد که امسال ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
قم فردا: آرزوی رسیدن به بهار حقیقی در اخلاق و آرمان های ملت ایران متجلی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۳    
قم فردا: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل ارتباط سیم کارتهای فاقد هویت خبر داد و گفت: رگولاتوری برای آخرین بار ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۲    
قم فردا: رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد میزان معوقات بانکی 92 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۵    
قم فردا: همسر مرحوم آیت الله خاتمی گفت: خانواده ما خود را در مسیر ولایت می بینند و می دانند، ان شاءالله شما هم اگر پیروز شدید در خدمت اسلام، انقلاب و رهبری باشید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
قم فردا: درحالی که کفاشیان تصور می کرد به راحتی می تواند کی روش را متقاعد کند تا دو بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار دهد اما حالا با اصرارهای عجیب کی روش مواجه شده که مشخص نیست پشت پرده این همه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۶    
قم فردا: معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ایام نوروز تور حر م گردی با هدف معرفی بخش های گوناگون حرم کریمه اهل بیت (س) فعال شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
قم فردا: امیرسرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه داعش در خردادماه قصد پیشروی به سمت مرزهای ما را داشت، گفت: هنگامی که آنان با قدرت و اقتدار نیروهای ما مواجه شدند دیگر جرأت نکردند پا را فراتر بگذارند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
قم فردا: روستای فردو از توابع بخش کهک معروف به نوفل لوشاتو است که نام روستا فردو برگرفته شده از کلمه فردوس به معنای بهشت است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
قم فردا: سناتورهای جمهوری خواه پس از حرکت 47 همکار خود در نوشتن نامه خطاب به رهبران ایران و برانگیختن خشم کاخ سفید در میانه مذاکرات هسته ای ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
قم فردا: نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که آزادسازی شهر تکریت در دسترس است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
قم فردا: با نزدیک شدن به فرا رسیدن سال جدید، نرخ اجاره هفته ای برخی از ویلاها در شهرهای پررفت و آمد شمالی به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
قم فردا: حیوانات آبزی در بازار پارچه و لباس عبد ل آباد به قیمت حدود 20 هزار تومان به فروش می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
قم فردا: وزیر نیرو با بیان اینکه میانگین بارش ها در سال آبی جاری 23درصد کاهش یافته است، گفت: میزان روان آب رودخانه ها به دلیل تاثیر شرایط اقلیمی و برداشت های بی رویه آبهای زیرزمینی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
قم فردا: محمد کیاد و عمرالکتبی روز سه شنبه به اتهام آنکه می خواسته اند در عملیاتی الهام گرفته از داعش، با چاقو و قداره کسی را زخمی کنند و یا بکشند توسط پلیس دستگیر شدند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۵    
قم فردا: بالگردهای ارتش عراق، اعلامیه هایی در شهر موصل در شمال این کشور پخش کردند تا مردم را از نزدیک شدنِ "ساعت صفرِ" حمله نظامی ضد عناصر تروریست داعش در این شهر آگاه کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
قم فردا: ایران در حال ساخت موشک های بالستیک دقیق است که می توانند تأسیسات نظامی، پتروشیمی و زیرساخت های حیاتی مانند نیروگاه های برق ما را هدف قرار دهند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۴    
قم فردا: در واقع بهترین کار برای یک شهردار این است که رسانه داشه باشد اما دوستی با اصحاب رسانه معمولا جانب احتیاط است و در شهرهای ورزشی مثل مادرید یا لندن ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۹    
قم فردا: در آنچه که ساخته شده است، کوچکترین نماد، آرایه یا عنصری گویای مسجد بودن بنا، وجود ندارد و انحنائی که در سقف، جای گنبد نشسته است، شبیه کلاه کوچکی است که یهودیان در پشت سرهای خود سنجاق می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
قم فردا: تعطیلات عید نوروز به طور حتم اصلی ترین زمان برای گردشگی ایرانیان است که معرفی جاذبه های گردشگری برای این ایام خالی از ضرورت نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
قم فردا: همرکاب وسیله نقلیه چهار چرخ با ظرفیت چهار نفر است که سرنشینان آن با رکاب زدن انرژی خود را بوسیله زنجیرچرخ به محورهای این وسیله نقیله منتقل و باعث حرکت آن می شوند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
قم فردا: کمتر از 9 ماه پیش بود که اولین تصاویر قاسم سلیمانی که اغلب آنها با موبایل گرفته شده بودند، در فضای مجازی، سایت های مختلف خبری غیررسمی و رسمی دیده شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: شرکت گوگل به طور تدریجی در حال کنار گذاشتن گوگل پلاس، شبکه اجتماعی بی رونق خود است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
قم فردا: در یک حادثه تیراندازی در رستورانی در گوتنبرگ سوئد، دستکم هشت نفر مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفتند که دو تن از آنها جان خود را از دست دادند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
قم فردا: سخنگوی وزارت امور خارجه چین در سخنانی درباره گزارش نظامی اخیر آمریکا، از واشنگتن خواست تا موضعی درست و عاقلانه در خصوص مسائل داخلی کشورها اتخاذ کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
قم فردا: الناز شاکردوست با انتشار پیامی هک شدن پیچ رسمی خود را در لاین اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: به دلیل پس گرفتن شکایت امنیتی وزارت اطلاعات از مهدی هاشمی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
قم فردا: طی مراسمی با حضور استاندار قم سیستم مانیتورینگ کلانتری 11 قم افتتاح شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
قم فردا: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، 100 نکته ایمنی را برای هموطنان و مسافران توصیه کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
قم فردا: بیش از بیست کمپانی بزرگ دفاعی – صنعتی روسیه طی روزهای 30-26 ماه مارس ، جدیدترین نمونه های تکنیک آلات نظامی و تسلیحاتی را در نمایشگاه بین المللی دریایی و هوا فضای لیما 2015 میلادی به نمایش می ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم پرتقال دیروز در میدان به علت کمبود 2 هزار و 500 تومان افزایش یافت، گفت: محصولاتی مانند سیب ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: استاندار قم با اشاره به کاهش نزولات جوی بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش مصرف آب در فصل گرما تاکید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
قم فردا: خدمات کنسولگری آمریکا در عربستان برای چهارمین روز متوالی همچنان به دلایل امنیتی درحالت تعلیق قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان طاقت انتقاد شنیدن را ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
در یک سال گذشته در حالی انتظار می رفت شاهد اقدامات موثر و خوبی در زمینه فرهنگ از سوی دولت باشیم که نه تنها این انتظار محقق نشد، بلکه بارها انتقادات دلسوزان نظام را هم در پی داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبلاً در این مورد صحبت کرده ام و بار دیگر این صحبت ها را تکرار می کنم که انتخاب بازیکنان تیم ملی وظیفه من است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه شاخص قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۵    
قم فردا: "خالد العبیدی" وزیر دفاع عراق از آمادگی فرماندهان، تشکیلات و یگان های رزمی این کشور برای آزاد سازی استان "نینوا" از اشغال گروه تروریستی "داعش" سخن گفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: کارشناس برنامه سلام زائر گفت: طبق آمار و اطلاعات جمع آوری شده، شبکه های مجازی تلفن همراه عامل اصلی 60 درصد طلاق های یکسال گذشته کشور بوده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: مشکل نویسندگان بی بی سی این است که به ندای فطرت که هیچ، حتی به ندای دلشان گوش نمی دهند. در عوض، به ندای تنشان گوش می دهند. جامعه و دنیای آنها پاساژ تن است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
یک جوان قمی با کاسبی در مغازه ای که ابعاد آن 1متر در 30سانتی متر است ثابت کرد کسب روزی حلال فقط همت مردانه می خواهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
قم فردا: ژیلا صادقی مجری سال تحویل شبکه پنج سیما شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
قم فردا: قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: 66 دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی و فرعی استان قم نصب شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
یکی از سنت های دیرینه پیش از نوروز یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در آخرین پنجشنبه سال به زیارت اهل قبور می روند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: زوج جوان قمی، پیوند آسمانی خود را در آستانه سال نو با حضور بر سر مزار پدر و برادر شهید خود در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) آغاز کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: استاندار قم در آیین آغاز به کار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفرهای نوروزی استان قم گفت: قم آماده میزبانی از زوار و مسافران نوروزی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای، نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالا و خدمات عمومی در سال 1394 را 9 درصد اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با انتقاد از کم کاری دستگاه های اجرایی در زمینه فرهنگ،گفت: دستگاه های مرتبط اعم از فرهنگی و اجرایی باید توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند و تنها با برگزاری سمینار و ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
قم فردا: شرکت ارتباطات زیرساخت از اول فروردین ماه 94 تعرفه مکالمات بین الملل از طریق دو صفر را در مسیرهای پرترافیک 25 درصد کاهش می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: جشنواره ستاره های فناوری ایران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در 4 گروه فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۵    
قم فردا: می فهمم نفرت پسرک را... می فهمم هجوم سوالات دخترک را... خنده دار است... چند سال است که می آییم و می رویم و هنوز مقصد را نمی دانیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
قم فردا: یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی با اشاره به مذاکرات فشرده در لوزان نوشت: مذاکرات ایران و 5+1 وارد جزئیات شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
قم فردا: یک کماندو ویژه نیروی دریایی ارتش آمریکا در حین تمرین چتربازی کشته شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
قم فردا: سازمان جهانی عفو بین الملل در گزارشی مداخله جویانه ضمن دفاع تمام عیار از یک عنصر فعال علیه نظام جمهوری اسلامی خواهان بازنگری جمهوری اسلامی در قوانین قضایی خود شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
قم فردا: گفتگویی از آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان دیباچه در شصمتین شماره مجله راه (ویژه جشنواره مردمی فیلم عمار) آورده شده است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
قم فردا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی که خود را در آستانه سقوط از قدرت می دید، یک روز مانده به برگزاری انتخابات قول داد تا زمانی که او نخست وزیر باشد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۱    
قم فردا: معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری گفت: اصول حاکم بر پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه و تعهدات اپراتورهای تلفن همراه دارای شبکه برای ارائه خدمات به اپراتورهای مجازی تلفن همراه در ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
قم فردا: در آستانه ی هفتمین سال از دهه ی پیشرفت و عدالت و آغاز سال 1394، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR مجموعه ی مطالبات اقتصادی مطرح شده در بیانات نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی را مرور می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۴    
قم فردا: زیبیگنیو برژینسکی تحلیلگر سیاسی آمریکایی لهستانی تبار به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا توصیه کرد پوتین را تحقیر نکند و راه حلی برای بحران اوکراین در نظر گیرد که در آن منافع روسیه و آمریکا ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۹    
قم فردا: حرف های سخنگوی وزارت ارشاد ثابت می کند که طرح واگذاری ممیزی به ناشران بعد از مدت ها کش و قوس به بایگانی سپرده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۰    
قم فردا: یکی از روزنامه های زنجیره ای که صاحب امتیاز آن، مبالغ قابل توجهی از شهرام جزایری پول گرفته بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۹    
قم فردا: عکس یادگاری زنان جهادی داعش با BMW
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۷    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، یک مرد مسلح روز چهارشنبه با حمله به متلی در حومه شهر مسا در ایالت فونیکس آمریکا دست کم یک مرد را کشته و پنج نفر دیگر را مجروح کرد. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۸    
قم فردا: اگر در ناحیه ای که کبد قرار دارد دردی احساس کردید باید به دکتر مراجعه کنید. چون ممکن است درد کبد علامتی خطرناک برای سلامتی تان باشد. شاید هم درد کبد شما دردی مزمن باشد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
قم فردا: ماموران کلانتری 22 کلانشهر اهواز، سه سارق به عنف تحت عنوان مسافر کش را ساعاتی پس از وقوع جرم، شناسایی و دستگیر کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ،برای اولین بار است که یک مجری از بخش معاونت خبر اجرای ویژه برنامه سال تحویل را بر عهده می گیرد. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۶    
قم فردا: وابستگی اقتصاد به خارج، اقتصاد داخلی را در مواجهه با فشارهای خارجی آسیب پذیر می سازد. در این شرایط، اقتصاد مقاومتی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۲    
قم فردا: مدیر آموزش و پژوهش بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت گفت: شیرینی ها حجم کم اما کالری بالایی دارند به همین دلیل توصیه می شود دیابتی ها شیرینی کمتری در نوروز مصرف کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۳۹    
قم فردا: مدیران ارشد ایرلاین های آمریکایی و رقیبان خاورمیانه ای آنها در یک کنفرانس مهم بر سر منصفانه بودن توافق های "آسمان های باز" اختلاف نظر پیدا کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۰۴    
قم فردا: یک عضو جدا شده از گروه تروریستی داعش در اعترافاتی تکان دهنده درباره انحراف و فساد اخلاقی این گروه گفت که عطش جنون آمیز سرکردگان داعش برای فساد اخلاقی و خونریزی، باعث ناامیدی وی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۱۲    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۱    
قم فردا: روغن زیتون حاوی مولکول هایی بوده که قادر است سلول های سرطانی را از بین ببرد اما به سلول های سالم آسیبی نمی رساند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۸    
قم فردا: یک کارشناس تغذیه به افراد توصیه کرد: هنگام سفر در ایام نوروز تا حد امکان در رستوران های بین راهی غذا نخورند و اگر مجبور شدند از سفارش کباب کوبیده خودداری کنند.