دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 17 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
قم فردا: "مقتدی صدر" روحانی شیعه عراقی خواهان جمع آوری میلیون ها امضا برای محکومیت حضور سفیر آمریکا در مرقد مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف و اعلام 3 روز عزای عمومی در این استان شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۹    
قم فردا: زن شیشه ای که به مدت 2 هفته کودک 4 ساله اش را با استفاده از فندک شکنجه می کرد، سرانجام باعث مرگ او شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
قم فردا: شرکت گوگل به طور تدریجی در حال کنار گذاشتن گوگل پلاس، شبکه اجتماعی بی رونق خود است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
قم فردا: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ممنوعیت فروش الکل طبی در سوپرمارکت ها گفت: جز در داروخانه ها، ارائه الکل در هر واحد و فروشگاه دیگری خلاف قانون است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
قم فردا: رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه فرمانده نظامی نباید برای دل رئیس جمهور کار کند، گفت: نظامی یعنی کسی که فقط نیروهای مسلح را می بیند و نه چیز دیگری ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
قم فردا: زن جوان وقتی پی به نیت شوم راننده شیطان صفت برد، خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و سرنخ دستگیری متهم فراری را به پلیس داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
قم فردا: رییس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی ایران گفت گزارش ها به این انجمن حاکی از این است که عده ای از طریق کردستان به خارج از کشور برای فروش کلیه خود اعزام می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
قم فردا: مدیر کل سازمان اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با تاکید بر اینکه رنگ های به کار رفته در اسکناس های جدید 5 هزار تومانی سیاسی نیست، از انتشار ایران چک جدید 50 هزار تومانی در بهار امسال خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
قم فردا: آزادی نسبی زنان افغان سن کمی دارد، تا پیش از سال 2001، نیروهای طالبان زنان را مجبور به ماندن در خانه و استفاده از روبنده می کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
قم فردا: سری جدید مجموعه کلاه قرمزی در 22 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال 94 تولید می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
قم فردا: رییس پلیس بزرگ راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از وی درباره خودروهای پرحادثه کشور پرسیده بود، گفت: براساس بررسی های انجام شده پراید ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
قم فردا: تیم فوتبال بارسلونا در روزی که لیونل مسی هت تریک کرد برابر رایو وایه کانو به بردی پرگل دست یافت تا بعد از هفته ها به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۲    
قم فردا: یوهان دینیز فرانسوی با زمان یک ساعت و17:02 دقیقه رکورد جهانی جدیدی را در پیاده روی 20 کیلومتر به نام خود ثبت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
قم فردا: برخی افراد تصور دارند هسته زردآلو در درمان سرطان موثر است هرچند تحقیقات علمی تاییدکننده این ادعا نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
قم فردا: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام پیش بینی کرد: با هماهنگی و آموزش کارگزاران و مشتریان در اوایل اردیبهشت ماه سال 94 عرضه مجدد مرغ منجمد در بورس کالا از سر گرفته شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۴    
قم فردا: معاون پیشین رئیس جمهور مصر و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با اشاره به چالش های موجود در جهان عرب خواستار گفت وگوی اعراب با ایران و ترکیه برای حل مسائل خاورمیانه شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
قم فردا: محققان انگلیسی ماده ای بسیار مقاوم نسبت به آب ابداع کرده اند که می توان آن را روی هر سطحی پاشید؛ این پوشش مانع از چسبیدن گرد و غبار و میکروب به سطوح می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
بدون شرح!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
قم فردا: بازوی یک دستگاه جرثقیل در برج نور بوستان غدیر بندرعباس بر روی پراید پارک شده در حاشیه خیابان سقوط کرد و به خودرو خسارت زیادی زد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
قم فردا: مقام های امنیتی مصر از انفجار بمبی در مقابل شعبه یک فروشگاه زنجیره ای فرانسوی در شهر اسکندریه در شمال این کشور خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۵    
قم فردا: روز یکشنبه پلیس انگلیس مردی را که از شب گذشته روی بام ساختمان پارلمان این کشور در لندن پرسه می زد دستگیر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
قم فردا: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: ورزش باید بر پایه علم حرکت کند و فعالیت های ورزشی اگر علمی باشد به نتیجه مطلوب می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
بدون شرح!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
قم فردا: مدیرکل ستاد بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: طوفان و ریزگردهای نمکی بر اثر خشک شدن دریاچه ارومیه وضعیت کشاورزی و اشتغال منطقه را با خطر مواجه کرده است .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
قم فردا: سخنگوی وزارت کشور عربستان، در نشستی خبری از کشف یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
قم فردا: کنشگران سوریه روز یکشنبه گفتند که در حمله شبانه افراد مسلح ناشناس به تروریست های داعش در شهرک المیادین در شرق سوریه و نزدیک مرز عراق، دستکم 12 تروریست به هلاکت رسیدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
بدون شرح!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
قم فردا: بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم در نامه ای خطاب به قوه قضائیه اعلام کرد: همچنان مواضع خود را مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی حفظ کرده و دستوری اتخاذ کنید تا هرچه سریعتر این دستگاه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
قم فردا: خبرگزاری فرانسه امروز یکشنبه در خبری اعلام کرد که یک کشتی ماهیگیری تایوانی با 49 سرنشین در اقیانوس اطلس جنوبی مفقود شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
قم فردا: گرچه مواقع خاصی از سال می توان میوه تازه و قرمز رنگ زرشک را تهیه کرد؛ اما در سایر فصول نیز این میوه ترش پر خاصیت به شکل خشک شده کاربرد فراوانی دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
قم فردا: منابع امنیتی عراق از هلاکت یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در ناحیه العلم استان صلاح الدین خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
قم فردا: بورس تهران که از ابتدای هفته روند نزولی در پیش گرفته است، در معاملات امروز، روز قرمزی را برای سهامداران رقم زد و با افت دسته جمعی متغیرهای خود مواجه شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
قم فردا: اگر می خواهید در ایام نوروز سفر کنید و کار بانکی دارید، حتما به سایت بانک ها مراجعه کنید و اسامی شعب کشیک آن شهرستان را یادداشت کنید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
قم فردا: وزیر راه با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار نصب و راه اندازی ضربتی جایگاه های سیار بنزین در آستانه نوروز در برخی از آزادراه ها و اتوبان های تازه به بهره برداری رسیده در کشور شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
قم فردا: معاملات 34 هزار و 15 تن ذرت دانه ای، سه هزار تن انواع برنج، 200 تن شکر سفید و 25 تن کنجاله سویا پلیت امروز یکشنبه در تالار محصولات کشاورزی، عرضه می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
این روزها اهالی شهر خیلی بزرگ شده اند، به قول خودمان نسل عوض کرده اند، وقتی با هرکدام از آن ها صحبت می کنی در مورد همه چیز و همه کس اطلاعات زیادی دارند، به قول پدربزرگم خیلی بارشان است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۷    
شورای اسلامی شهر قم در جلسه امروز بعد از چندین جلسه بررسی در کمیسیون تلفیق، بودجه شهرداری قم در سال 94 را به میزان 11 هزار میلیارد ریال تصویب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: رئیس کمیسیون اروپایی به منظور مقابله با تهدیدات صلح برای اتحادیه اروپا خواستار تشکیل یک ارتش مشترک اروپایی شده و گفت اروپا در دنیا به شدت اعتبار خود را از دست داده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
قم پروژه های عمرانی زیادی دارد که عدم تکمیل آن ها باعث آزار شهروندان قمی شده است و بیشترین درخواست مردم قم در سفر ریاست جمهوری به قم اتمام پروژه های عمرانی بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
این روزها حرف های زیادی پیرامون کسب و کار خانگی می شود اما به راستی چگونه می توان کاری در خانه و زنانه داشت؟
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: شهردار مستعفی قم، گفت: بیماری و استراحت پزشکی دو ماهه تجویز شده از سوی پزشکان علت اصلی استعفایم از مقام شهرداری قم است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: افراد مبتلا به فشار خون بالا به خوبی می دانند که باید از خوردن مواد غذایی پرنمک پرهیز کنند. اما برای تنظیم فشار خون باید از مواد غذایی سرشار از سه ماده معدنی کلسیم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۲    
قم فردا: نوزادان سه قلو در بیمارستان ولی عصر بیرجند متولد شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عراق عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
قم فردا: یک داروساز بالینی یا تاکید بر اینکه مصرف قرص ژلوفن در بیماران قلبی و عروقی می تواند منجر به افزایش حملات قلبی شود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
مسئول روابط عمومی آتش نشانی قم بیان داشت: امسال در مجتمع تجاری زمزم آتش سوزی رخ داد که 4نفر از شهروندان در طبقه پنجم گرفتارشده بودند و با همه سختی ها توانستیم این شهروندان عزیز را نجات دهیم و چند نفر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: شورای اسلامی شهر قم استعفای محمد دلبری شهردار سابق این شهر را پذیرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: زن رزمی کار برای ادب کردن مزاحم خیابانی او را با ضربه های سهمگین، زمینگیر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
قم فردا: وزیر خارجه چین تصریح کرد که مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 به مرحله حساسی نزدیک شده است و از طرفین مذاکره درخواست کرد برای تسهیل تصمیمات مهم سیاسی درباره موضوع هسته ای ایران با یکدیگر همکاری ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: خبرگزاری آلمان از فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه این کشور روز شنبه در پاریس گفته است که مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج به اضافه یک در حال ورود به یک مرحله تعیین کننده است .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۶    
قم فردا: بازرگانان ایرانی منتظرند تا قرار دادهای جدید تجاری با همتایان اروپایی و آمریکایی خود را پس از توافق نهایی هسته ای احتمالی بین ایران و غرب ببندند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه یارانه ماه اسفند زودتر واریز می شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه بگیر بوده اند، فوری برقرار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
قم فردا: 11 تیر سال 92، دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و ماموران را در جریان ناپدید شدن مادرش قرار داد. وی به کارآگاهان گفت: مادرم 2روز است که از خانه رفته و ناپدید شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
مجید متین فر شهردار منطقه 6 قم به عنوان سرپرست موقت شهرداری قم منصوب شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۳    
یادواره سردار رشید اسلام حاج اکبر خردپیشه شیرازی و شهدای یگان دریایی و شهدای منطقه انصار الحسین (ع) در قم برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۳    
شهردار سابق قم با اشاره به اینکه برخی از روی ندانم کاری موضوعاتی را در محافل غیر رسمی مطرح می کنند،گفت: شایعات در مورد آینده کاری من جاهلانه مطرح می شود و قطعا شایعه پراکنان پشیمان خواهند شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: صدای مهیبی پیش از پرواز هواپیمای حامل باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شنیده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: برخی کاربران به تازگی پیامک هایی دریافت می کنند که در آنها ادعا شده است: وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
نمایشگاه کوچه های بنی هاشم کاملاً مردمی است که از سوی هیئت محبین حضرت زینب(س) با کمک برخی از نهادها برپاشده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
سایت khamenei.ir از کاربران خود خواست تا مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله رهبر انقلاب در سالی که گذشت ازنظر خودشان را انتخاب کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
قم فردا: این روزها که نام محمدرضا رحیمی، بابک زنجانی ، مه آفرید امیر خسروی و... در میان است، در سال های پایانی دولت هاشمی هم نام برادران الف ، فاضل خداداد و ا ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
قم فردا: بازار سکه تهران امروز با اثر پذیری از سقوط طلای جهانی از ارزش سکه تمام 200 هزار ریال کاست که البته افت دلار در بازار غیر رسمی نیز به این ریزش کمک کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
قم فردا: زن جوان، سر راه رانندگان قرار می گرفت و آنها را به آپارتمانی قدیمی می کشاند تا با همدستی 2 مرد دست به باجگیری های میلیونی بزند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: با افزایش سن زنان فعالیت فیزیکی کاهش می یابد و کالری بیشتری دریافت می کنند، در نتیجه در معرض چاقی قرار می گیرند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
قم فردا: سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با همکاری مناطق هشت گانه، امسال 31 مکان برای عرضه میوه و مرکبات شب عید در شهر قم پیش بینی کرده است
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: سرجوان که شش بار به خاطر فرار از خدمت زندانی شده است این بار در صحنه سرقت دستگیر شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
قم فردا: کتاب کارنامه و خاطرات سال 1371 آیت الله هاشمی رفسنجانی، با عنوان رونق سازندگی به زودی وارد بازار کتاب می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
قم فردا: یازدهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با هدف بررسی 6 دستور کار و با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم تشکیل شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: پس از بازگشت محبعلی، داماد نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از میلان ایتالیاخبرنگار معماری نیوز روز شنبه 16 اسفند ماه در تماس تلفنی با وی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
قم فردا: شرایط کاری یا موادی که فرد روزانه با آن سر و کار دارد، می تواند به پوست آسیب برساند و خطر ابتلا به مشکلات پوستی را افزایش دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
قم فردا: یادواره 59 شهید سنگر ساز بی سنگر جهاد سازندگی قم در دوران دفاع مقدس، شنبه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده های معظم شهدا و سایر اقشار مردم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
قم فردا: براساس گزارش رسانه های رژیم اسراییل، گروه تروریستی داعش در قاچاق و فروش اعضای بدن قربانیان خود از همکاری یک تیم پزشکی متخصص صهیونیست استفاده می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
قم فردا: یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: فضای ایجاد شده در گام اول یک گام سعودی_ اسرائیلی و در ادامه تلاشی است که نتانیاهو در آمریکا علیه ایران دنبال کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
قم فردا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تولد یک نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس تهران خبرداد
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
قم فردا: وزیر امور خارجه فرانسه گفت: پیشرفت های قابل توجهی در مذاکرات هسته ای با ایران به دست آمده است اما دو طرف باید برای رفع اختلافات باقی مانده همه تلاش خود را انجام بدهند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
قم فردا: سهل انگاری پزشکان در عدم کنترل بیماری شدید افسردگی در یک زن باردار سبب خودکشی او در کشور انگلستان شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
قم فردا: کری گفت: آمریکا و فرانسه موضع مشترکی در مورد لزوم تقویت مذاکرات هسته ای با ایران دارند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
قم فردا: بر اساس گزارشی جهانی از نظر ضریب هوشی و میزان آی کیو شهروندان،کشور سنگاپور در رتبه اول جهان قرار گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
بعد از گمانه زنی های فراوان مبنی بر استعفای دلبری از شهرداری قم، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر قم با استعفای شهردار قم موافقت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
قم فردا: محکومیت حبس خانگی یک ساله و خدمات اجتماعی سیلویو برلوسکنی نخست وزیر پیشین ایتالیا به پایان رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
قم فردا: وزیر امور خارجه آمریکا با هدف صحبت با مقامات اروپایی درباره مذاکرات هسته ای با ایران به پاریس سفر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
قم فردا: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ادامه کاهش و تعادل قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
قم فردا: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توافق هسته ای با ایران را برای امنیت جهانی ضروری خواند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: در ماه گذشته، یک محقق مصری موفق شد نقص امنیتی مهمی را در فیس بوک شناسایی کند که به گفته بسیاری از کارشناسان امنیتی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: مدیر دفتر "شهید الصدر" با اشاره به اینکه تعداد افراد ربوده شده در شهرک صدر در حومه بغداد به 28 تن رسیده تاکید کرد که مسئولان پایتخت تاکنون نتوانسته اند مشخص کنند چه گروهی پشت این آدم ربایی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۴    
قم فردا: وزیر خارجه سوئد از تمدید تحریم های روسیه تا پایان سال جاری میلادی حمایت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
قم فردا: عملیات انتحاری یک بمب گذار در نیجریه موجب کشته شدن حداقل 10 نفر شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
قم فردا: منابع سوری از هلاکت سرکرده داعش در شرق حماه و سرکرده جبهه النصره در حومه دمشق خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
قم فردا: رییس پلیس مخفی روسیه از دستگیری دو مرد قفقازی به ظن دست داشتن در ترور بوریس نمتسوف، منتقد و اپوزیسون دولت مسکو خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۴    
قم فردا: پرونده نوروز با امضای نمایندگان تام الاختیار 12 کشور عضو نهایی شد و به زودی راهی مرکز میراث ناملموس جهانی می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۸    
قم فردا: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه منتقدان را کم عقل بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند از فحش بدتر است گفت: برخی اصلاح طلبان پس از رحلت امام(ره) سکولار شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۹    
قم فردا: هنگام مراجعه به داروخانه ، کمتر بیماری را می توان یافت که اقلام دارویی اش کمتر از سه قلم باشد و حتی گاهی مراجعان تا دو کیسه دارو در دست دارند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
قم فردا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات هسته ای اخیر میان ایران و گروه 1+5 خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
قم فردا: وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سؤال که احتمال موفقیت و امضای توافق جامع چند درصد است، گفت: من احتمال موفقیت را بیش از احتمال شکست می دانم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۳:۰۳    
قم فردا: گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه با ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش اعلام بیعت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۲:۳۱    
قم فردا: یک روزنامه آمریکایی با اشاره به مذاکرات فشرده کشورهای غربی، نوشت که حصول توافق هسته ای غرب با ایران نزدیک به نظر می آید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۱    
قم فردا: همزمان با موفقیت های مستمر نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در عملیات بزرگ پاک سازی استان صلاح الدین از اشغال تروریست های تکفیری ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۲    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، در بلژیک برخی برای بهره مندشدن از تأثیر شکلات، به جای خوردن آن از بو کشیدن پودر آن استفاده می کنند. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۵    
قم فردا: جنگنده های "اف 16" امارتی مستقر در اردن، تاسیسات نفتی تحت اشغال تروریست های داعش را بمب باران کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۰    
قم فردا: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی از جهش 1.8درصدی مصرف بنزین در 11ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: درصورتی که سامانه هوشمند سوخت به کار گرفته نمی شد ...
  • ۱