دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 15 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
قم فردا: به دنبال شکایت های سریالی از زندانی فراری که با همدستی 2 نفر از دوستانش دست به سرقت از طلافروشان و صرافان می زدند جزئیات تازه ای در پرونده آنها فاش شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
قم فردا: با مذاکرات تهران و غرب مسئله هسته ای ایران مدت هاست که در مرکز توجه رسانه های جهان قرار دارد و هر جا بحث هسته ای پیش می آید، مسئله ایران هم مطرح می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۱    
قم فردا: یک مقام ارشد آمریکایی روز جمعه اعلام کرد این کشور هنوز در خصوص اجرای طرح های اعلام شده مبنی بر آموزش نیروهای گارد ملی اوکراین جهت مقابله با جدای طلبان حامی روسیه در شرق این کشور به تصمیم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، شرکت ملی نفت لیبی روز جمعه اعلام کرد افراد مسلح به میدان نفتی الغانی در لیبی حمله کردند و هشت نفر از نیروهای گارد حفاظت از آن را کشتند. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
قم فردا: وزیر خارجه مجارستان روز جمعه اعلام کرد امریکا رسما از بوداپست خواسته است تا مشارکت خود را در مبارزه بین المللی با گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) افزایش دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
قم فردا: سازمان ملی مبارزه با جرائم سایبری انگلیس روز جمعه اعلام کرد در طول هفته گذشته در مجموع 57 نفر در سراسر این کشور در عملیات واحد های پلیس علیه جرائم سایبری بازداشت شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
قم فردا: بزرگترین خودرو ساز برقی جهان در صدد است که خودرویی مخصوص جاسوسان طراحی و روانه بازار کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۲    
قم فردا: دولت چین پیش بینی می کند رشد اقتصادی کشور در سال 2015 به رقم 7 درصد برسد. این پایین ترین میزان رشد اقتصادی طی 25 سال اخیر است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۶    
قم فردا: با وجود تحریم کریمه از سوی غرب، یک گروه از گردشگران انگلیسی تصمیم دارند تا هفته آینده از این منطقه استقلال یافته از اوکراین دیدن کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
قم فردا: مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، مسئولان این باشگاه باید هرچه سریع تر بدهی رودریگو توزی، هافبک پیشین استقلال را پرداخت کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۸    
قم فردا: درحالی که گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایات ضد تمدنی خود، یک شهر باستانی 15 هزار ساله در عراق را تخریب کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۴    
قم فردا: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا عدم اجازه ورود زنان به استادیوم های فوتبال در ایران را اقدامی غیرقابل تحمل دانست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با یک روزنامه ژاپنی لغو تدریجی تحریم ها را به منظور اعتمادسازی میان طرفین گفتگو در مذاکرات هسته ای سودمند ندانست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
قم فردا: سرانجام با تصویب تبصره "21" لایحه بودجه سال آینده و کاهش 3000 میلیارد تومانی منابع توزیعی یارانه، این بار دولت نه مختار بلکه ناچار به حذف 5 ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
قم فردا: فرماندهی نظامی عراق اعلام کرد که نیروهای ارتش و داوطلب مردمی این کشور با تکمیل محاصره شهر تکریت توانستند خطوط کمک رسانی و پشتیبانی به عناصر گروهک تروریستی داعش در این شهر را قطع کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، پایگاه اینترنتی نشنال اینترست در گزارشی به قلم پل پیلار نوشت: ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
قم فردا: لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه می گوید که تعهدات پیشنهاد شده از سوی ایران در مذاکرات هسته ای کافی نیستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
قم فردا: بیماران مزمن و صعب العلاج که عدم دسترسی آنها به دارو سلامتشان را به مخاطره می اندازد می توانند با استناد به نسخ قبلی خود و تایید داروساز نسبت به دریافت داروی مورد نظر خود از داروخانه اقدام ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۳    
قم فردا: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال عصر جمعه تیم فوتبال استقلال تهران با یک گل تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۰    
قم فردا: رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های دهان و دندان گفت: رعایت سلامت دهان یعنی دو بار مسواک زدن در روز به مدت دو دقیقه در ارتقای سلامت دهان و سلامت عمومی نقش بسیار مهمی دارد و حتی تخت های ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۱    
قم فردا: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه تمام خاک فلسطین اشغالی در برد موشک های حزب الله و مردم غزه است که این امر به معنای سقوط اسرائیل است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند که از این تهدید رهایی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
قم فردا: بابک حمیدیان ، نازنین بیاتی و گوهر خیراندیش بازیگرانی هستند که در نوروز 94، دو فیلم روی پرده سینماها دارند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
قم فردا: نیروهای عراقی توانستند بخش مهمی از فرودگاه الدور در شرق تکریت را از دست تکفیری های داعش آزاد کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۰    
قم فردا: دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ابتکار بهتر است به جای شرکت در همایش های سیاسی آن هم همایش های یک گروه خاص برای مشکلات محیط زیست چاره پیدا کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
قم فردا: قرآن کتابی است عظیم الشأن که ما معمولا از توجه به آن غافل بوده ایم و قلبی که در آن چیزی از قرآن نباشد، همچون خانه ویران است . روزانه یک آیه از قرآن و نکات پیرامون آن منتشر می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۶    
قم فردا: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار قیمت، قیمت عرضه هر کیلوگرم پرتقال تامسون درجه یک شمال 2900 تومان و هر کیلوگرم سیب درختی درجه یک 2700 تومان تعیین شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۰    
قم فردا: منابع خبری از عملیات جدید ضد صهیونیستی و زیرگرفته شدن 7 صهیونیست با خودروی یک عامل استشهادی فلسطینی در نزدیکی ایستگاه قطار در شهر قدس اشغالی خبر دادند .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
قم فردا: امام زمان(عج) در توقیعی به خط مبارک خود، بعد از دعا برای عافیت شیعیان از ضلالت و فتنه ها تذکر به اموری چند می فرماید ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۲    
قم فردا: مدیرکل دفتر توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی کشور گفت: پیش بینی می شود 11 میلیون ایرانی در محلات غیر رسمی کشور سکونت داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
قم فردا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوالی که باید از جامعه پرسیده شود این است که چرا باکری ها دوباره تکرار نمی شوند، مشکل ما کجاست و چرا باید از جیب هایمان خرج کنیم؟
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۱    
قم فردا: کمپانی هیوندا خبر از اسمارت واچ های هوشمندی را منتشر کرده که می توانند کنترل اتومبیل ها را از راه دور در اختیار داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
قم فردا: سازمان بین المللی تولیدکنندگان وسائل نقلیه موتوری در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که ایران در سال 2014 با فروش یک میلیون و 287 هزار و 600 دستگاه خودرو ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
قم فردا: درست است که ورزش برای سلامتی و کاهش وزن بسیار مفید است، اما برخی ها به هرعلتی از مشغله زیاد گرفته تا تنبلی، برای ورزش کردن وقت نمی گذارند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
قم فردا: بر اثر بارش شدید باران در آرژانتین که طی دهه های اخیر بی سابقه بوده است، دست کم یک نفر کشته شد و شش هزار نفر دیگر نیز بی خانمان شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
قم فردا: رده بندی برترین کشتی گیران فرنگی کار جهان در ماه فوریه اعلام شد که در رده بندی سبک وزن ترین ها، حمید سوریان در صدر قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
قم فردا: عربستان ازتوقیف محموله حاوی هفتصد هزار قرص روان گردان در بندرجده این کشورخبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، جواد الطلیباوی سخنگوی نظامی گروه عصائب اهل حق عراق اعلام کرد همه ورودی های منطقه العلم بسته شده است. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۰    
قم فردا: روزنامه فایننشال تایمز ، چاپ انگلیس، نوشت سخنان هشدار آمیز نتانیاهو عموما به عنوان یاوه گویی کسی تلقی خواهد شد که فقط به دنبال یک جنگ دیگر در خاورمیانه است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۴    
قم فردا: اعتصاب اساتید و مشاوران آموزشی دو دانشگاه بزرگ کانادا در اعتراض به حقوق و دستمزدهایشان ، برنامه آموزشی شمار زیادی از دانشجویان را مختل کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
قم فردا: براساس اعلام عباس آخوندی، سال 93 افزایش قیمتی در بخش مسکن رخ نمی دهد اما از آنجایی که ثبات قیمت ها ناشی از رکود در این بخش است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور امروز شرایط ویژه ای در تولید و صنعت دارد که باید بدان توجه داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۸    
قم فردا: درگیری های استان صلاح الدین این روزها به حوالی شهر تکریت رسیده و نیروهای عراقی، به طور گسترده از تک تیراندازها استفاده می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۹    
قم فردا: رسانه های دشمن صهیونیستی مدعی شدند که یک فلسطینی با خودروی پنج نیروی پلیس صهیونیست از جمله سه عنصر زن را زیر گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
قم فردا: شبکه شما در ایام نوروز سریال تلخ و شیرین و برنامه های برگزیده از سیمای استان ها را پخش می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
قم فردا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع حریق در یک گاراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۸    
قم فردا: نماینده مرجعیت عالی دینی در عراق خواستار مسلح کردن عشایر استان الانبار شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
قم فردا: بیشتر کاربران تمایل به استفاده از ماوس برای تعامل با رایانه دارند اما جالب است بدانید که قابلیت های زیادی را می توان با استفاده از صفحه کلید انجام داد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰    
قم فردا: سرکردگان گروه داعش، پنج عضو این گروه تروریستی را در شمال تکریت اعدام کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۴    
قم فردا: شبکه تلویزیونی العراقیه از کنترل نیروهای ویژه ارتش عراق با عنوان "گردان طلایی" و نیروهای داوطلب مردمی بر محله قادسیه در مرکز شهر تکریت خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۹    
قم فردا: سخنگوی عملیات بغداد با انتشار بیانیه ای اعلام کرد ، خطوط مقدم جبهه گروه تروریستی "داعش" در شرق "الکرمه" در "فلوجه" از هم پاشیده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
قم فردا: در حالی که گروه های درگیر در لیبی مواضع یکدیگر را هدف قرار می دهند، نمایندگان این گروه ها در مغرب مذاکرات صلحی را با حمایت سازمان ملل برگزار کردند تا به درگیری ها در این کشور که در آستانه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
قم فردا: گروه تروریستی داعش از شهرهای الشیوخ الفوقانی و الشیوخ التحتانی در شرق شهر حلب در شمال سوریه عقب نشینی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
قم فردا: وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که برای رسیدن به توافق نهایی در مذاکرات هسته ای، باید تمامی تحریم های ایران برداشته شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
قم فردا: سخنگوی دولت تأکید کرد که استقلال و پرسپولیس واگذار می شوند و دولت در اجرای قانون مصمم است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۹    
قم فردا: یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای ارائه طرح سازش جدید با هدف حل مسئله فلسطین خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
قم فردا: معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، صادرات گوشت مرغ ایران به کشورهای دیگر را بیانگر سالم بودن و کیفیت بالای این محصول دانست و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
امام جمعه قم بابیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ گاه پایدار نخواهد بود، گفت: رژیمی که بر پایه ظلم و ستم استوار است ماندنی نخواهد بود و خود آمریکا نیز هم اکنون از دست این رژیم خسته شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
قم فردا: قدرت گیری نظامی و فکری ایران آسیبی جدی به موجودیت آمریکا در منطقه وارد ساخته تا حدی که اندیشکده هریتیج را وادار ساخته تا به بررسی وضعیت رو به رشد ایران در مقایسه با افول نظامی آمریکا بپردازد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
قم فردا: حضرت علی(ع) در ترسیم مظلومیت همسرش فرمود: فاطمه دختر پیامبر(ص) همواره ستمدیده و از حق خود محروم بود و درباره غربت فرزندش مهدی(عج) نیز می فرماید: صاحب این امر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲    
قم فردا: هواپیمای شخصی هریسون فورد - بازیگر معروف مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز - در یک زمین گلف سقوط کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
قم فردا: نماینده فدراسیون فوتبال از جریمه سنگین برای مربیان در صورت عدم حضور در نشست های خبری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
قم فردا: وزیر نیرو با اعلام آغاز مطالعات مربوط به انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس که از طریق آن 16 استان منتفع خواهند شد گفت: همچنین مطالعات مربوط به کشف آب های ژرف در عمق 1000 متری زمین نیز آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
قم فردا: امکانات پزشکی و سرعت عمل کادر اورژانس، نوزادی مرده را دوباره زنده به آغوش خانواده بازگرداند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
قم فردا: استانداری "دنیزلی" ترکیه اعتراف کرد که یک شهروند ترکیه به نام " امراه چ" که از رهبران گروه تروریستی داعش است، هم اکنون در بیمارستانی در این استان تحت معالجه است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۹    
قم فردا: وزیرامور خارجه آمریکا گفت: توافق دو طرف اطمینان خواهد داد برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
قم فردا: معاون سرمایه گذاری شرکت ملی نفت از رفع موانع و نگرانی درباره عرضه نفت خام در بورس انرژی خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به توزیع چهارمین بسته امنیت غذایی در سال جاری گفت: از سال آینده خانواده های جدیدی برای دریافت این تسهیلات شناسایی خواهند شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
قم فردا: دبیرشورای امنیت روسیه از توسعه ارتباط گروهک تروریستی داعش با هسته های تروریستی در منطقه شمال قفقاز و نگرانی از گسترش فعالیت این گروه در افغانستان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
قم فردا: قیمت بنزین در بازار خلیج فارس با 100 تومان افزایش به 1600 تومان برای هر لیتر رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۹    
قم فردا: با توافق های صورت گرفته بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و اسپانسر این باشگاه مشکلات مالی سرخپوشان به زودی حل می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه فاز دوم پایلوت طرح نظام ارجاع داخلی به احتمال زیاد از نیمه دوم فروردین یا اوایل اردیبهشت کلید می خورد گفت: پس از پایان پایلوت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
قم فردا: گوگل مپ به عنوان یکی از مشهورترین نرم افزارهای موقعیت یابی آنلاین شناخته می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: کشوری با تمام رویه قابل احترام در شکستن قالب های کلیشه ای، با واسازی نماد ها – ساعت، عینک، کلاه خلبانی، شخصیت ها و...، خود در دام نمادگرایی می افتد. کشوری نماد را جایگزین نماد می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۹    
قم فردا: محققان اسپانیایی با ضایعات درخت پرتقال، عایق صوتی با عملکرد بسیار بالا تولید کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸    
قم فردا: تروریست های داعش با حفر خندق، تونل و بمب گذاری جاده ها، شهر موصل عراق را برای مقابله با حمله احتمالی آماده می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
قم فردا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در جمع اعضای کنگره آمریکا ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۹    
قم فردا: ورزش های شدید و آرام هر دو فواید خاصی دارند و می توانند در کاهش وزن و قند خون تاثیر گذار باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۱    
قم فردا: زمین لرزه ای با شدت 5.2 ریشتر بامداد امروز فاریاب واقع در جنوب استان کرمان را لرزاند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: این روزها کمتر کسی سراغ مرا می گیرد. مانند روز و شب برای شان تکراری شده ام. انگاراصلا مرا نمی بینند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
قم فردا: دبیرکل سابق سازمان ملل متحد سخنان نخست وزیر رژیم اسرائیل در کنگره آمریکا را برای تخریب مذاکرات هسته ای دانست و گفت که دستیابی به توافق هسته ای بین ایران و گروه 5+1 برای جهان مثبت خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
قم فردا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: دوران خیمه شب بازی و دلقک بازی آمریکا و مستکبرین رو به پایان است و با ظلم و زور نمی توان چیزی را بر ملت ایران تحمیل کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
قم فردا: ترجیح بسیاری از مردم هنگام سفر، اقامت در خانه های استیجاری است؛ خانه هایی که در ورودی شهرها یا پایانه های حمل و نقل ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای ربطی به سیاست داخلی در ایران ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: بانوی پیر با قبول شکست خانگی برابر بنفش پوشان فلورانس، کار خود را برای صعود به فینال جام حذفی ایتالیا سخت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
قم فردا: یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد، سفیر آمریکا در کره جنوبی که توسط یک ملی گرای کره ای در شهر سئول هدف حمله قرار گرفت، با موفقیت مورد عمل جراحی قرار گرفته و به زودی به سر کار خود باز می گردد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
قم فردا: شاید استفاده مکرر از لوسیون های گرانقیمت کمی در مرطوب کردن پوست شما موثر باشد، اما مصرف روغن های گیاهی با کیفیت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: رییس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو از نصب چراغ راهنمای تغذیه روی محصولات غذایی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
قم فردا: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 پیشرفت داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: رئیس شورای ورزش زیراب سوادکوه با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهر، گفت: میزان حمایت از ورزش زیراب نسبت به ظرفیت های آن ناچیز است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۱    
قم فردا: مردم در عصر ظهور و در دولت جهانی حضرت حجت (عج) از نظر اقتصادی شرایط خاصی را تجربه می کنند که تا آن زمان سابقه نداشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
قم فردا: در پی آزادی و بازگشت دیپلمات کشورمان از یمن، وزیر امور خارجه پیامی خطاب به وزیر اطلاعات صادر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲    
قم فردا: همچنانکه توجه معامله گران به تشدید تنش ها در خاورمیانه و اوکراین معطوف شده است، بهای نفت امروز جمعه در بازار آسیا افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با انقاد از مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید، گفت: واقعیت این است که در بخشی از حوزه ها ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۱:۴۷    
قم فردا: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اتهامات مطرح شده در یک روزنامه سعودی به نقل از یک منبع امنیتی مصری را رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۱:۱۸    
قم فردا: کمیسیون اطلاعات و امنیت مجلس انگلیس امروز پنجشنبه تاکید کرد، آژانس های امنیتی در این کشور باید در پی جذب زنان و مادران میانسال بیشتری به عنوان جاسوس باشند و برای این کار به پایگاه های ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۹    
قم فردا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گفت که اسرائیل برای بدترین سناریو درباره برنامه هسته ای ایران آماده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
قم فردا: رییس جمهوری سوریه، غربی ها را فاقد هرگونه اراده ای برای مبارزه با ترویسم دانست و گفت: نظام بین الملل که شورای امنیت و سازمان ملل متحد نماینده آن هستند و باید مشکلات را حل و از استقلال کشور ...
  • ۱