دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 12 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
قم فردا: کاخ سفید ساعاتی پیش از برنامه سخنرانی نتانیاهو در کنگره اعلام کرده بود باراک اوباما سخنرانی نتانیاهو در کنگره را دنبال نخواهد کرد که کارشناسان این موضوع را بی اعتنایی اوباما به سخنان نخست ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۸    
قم فردا: همایش ششمین دور گفت وگوی دینی مرکز گفت وگوی ادیان و تمدن های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کلیسای ارمنی حوزه سیلیسی تحت عنوان همکاری مسلمانان و مسیحیان برای ایجاد صلح عادلانه در خاورمیانه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۳    
قم فردا: نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا انتقاد کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۴    
قم فردا: معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب 10 هزار پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور اخذ شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: همزمان با سخنرانی سه شنبه شب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، اتحادیه اروپا تاکید کرد که ایجاد نگرانی درباره توافق هسته ای با ایران سودی ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: موج جدید انفجارها امروز سه شنبه مناطق مختلف مصر را به لرزه درآورد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۹    
قم فردا: ملخ می تواند بیش از 50 نوع صدای مختلف از خود درآورد. برای تولید صدا، این حشره ساق پای دندانه دار خود را بر رگه های بال سخت خود می ساید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
قم فردا: سایت خبری تابناک می نویسد :پشت پرده حذف دروازه بان سابق استقلال از نظرسنجی نودپس از برگزاری نظرسنجی برنامه نود درباره انتخاب محبوب ترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در هفته گذشته ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
قم فردا: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: قیمت نان فقط در نانوایی های آزاد پز 20 درصد افزایش یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
قم فردا: مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیات حکومتی از ورود گشت مشترک تعزیرات حکومتی سراسر کشور به بازار مرغ جهت برخورد جدی با متخلفان این بازار خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
قم فردا: سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: روند رو به رشد ما با سرعت بالایی آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد نتایج اعجاب انگیزی از تیم نفت آبادان خواهیم بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۴    
قم فردا: قیمت جهانی طلا در جریان معاملات امروز 3 دلار افزایش یافت و به 1209 دلار در هر اونس رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
قم فردا: نمایشگاه نقاشی های ارگانیک مصطفی دمیرچی (داچی) با عنوان آفرینش حوا در گالری شیرین برپا می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
قم فردا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادامه روند همکاری دانشگاه صنعتی شریف با این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: در راستای رفع موانع و مشکلات ارتباط صنعت خودرو با دانشگاه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
قم فردا: بیک زاده که مدتی به دلیل مشکلات مالی قهر کرده بود و در تمرینات استقلال حاضر نمی شد، به افشارزاده مدیرعامل باشگاه اولتیماتومی دوباره داده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
قم فردا: کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق صرافی های معتبر در کوالالامپور پول های ایران را به حسابش واریز می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
قم فردا: رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت سال آینده در قم آغاز شده و تمام مردم شهر را در بر می گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
قم فردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خدمت به بندگان خدا بالاترین ارزش است و چیزی با ارزش تر از این کار نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۴    
قم فردا: رسول اکرم (ص) فرمودند: حقا که خدا برای غضب فاطمه زهراء غضب می کند و برای خشنودی او خشنود می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۹    
قم فردا: کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که تنها در صورت موافقت تل آویو با شروط فلسطین، مذاکرات خود با طرف اسرائیلی ها را از سر می گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۷    
قم فردا: وزیر پست، تلگرام و تلفن دولت سازندگی با اشاره به اینکه می گویندتورم 16 درصد است اما تورم در بازار 40 درصد است، گفت: طنزها در کشور بیشتر به سمت عوامل اجرایی گرایش دارند تا به سمت عوامل سیاسی.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۸    
قم فردا: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد لرستان گفت: حفظ اسلام اصلی ترین پیام فاطمیه و عاشوراست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۹    
رقابت برادر معاون اول رئیس جمهور ، برادر یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ، پسر رئیس دفتر ریاست جمهور و پسر معاون اول دولت اصلاحات در حالی با سایر رقبای کارکشته و اقتصادی صورت می گیرد که روایت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۶    
قم فردا: کشور ما تا پیش از دستیابی به فناوری های روز فضایی با رفتارهای تحقیر آمیزی مواجه می شد اما دستیابی به فناوری ساخت ماهواره همه معادلات جهانی را بر هم زد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
قم فردا: سیوم براون Seyom Brown تاریخدان آمریکایی از نهاد پژوهشی آمریکن سکیوریتی پراجکت (ASP) در باره سخنرانی جنجال برانگیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به شبکه تلویزیونی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
قم فردا: رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات حساس هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه 1+5 گفت: ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد ذلت باری که عزت ما را نادیده بگیرد نخواهد رفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
قم فردا: عروس زاگرس می خوانندش، زیبا و آراسته به سبب جنگل های بلوط و بنه زیبایش، به علت کوه های مملو از درختان با شکوهش، به خاطر دشتهای مصفا و پر از گل و سنبلش ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
قم فردا: در 10 ماهه امسال 44 میلیون و 579 هزار و 450 خدمت ثبتی با رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 92 از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده که 84 درصد از این خدمات به صورت الکترونیکی بوده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: تکفیری های داعش، فرمانده تروریست های فرار کرده از تکریت و عناصر همراه او را در موصل اعدام کردند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۱    
قم فردا: منابع خبری گزارش دادند ارتش سوریه حمله تروریست ها به بافت قدیمی حلب را دفع کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۱    
قم فردا: فعال آمریکایی تصریح کرد موضوع سخنرانی نتانیاهو در کنگره سبب شده است مسئله اصلی یعنی مذاکرات هسته ای ایران به حاشیه برود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
قم فردا: برخی متخصصان از جمله دکتر ساموئل هاردی، باستان شناس و جرم شناس می گویند تکفیری ها تنها به انهدام آثاری می پردازند که به دلیل حجیم و سنگین بودن، قابلیت قاچاق به خارج از قلمروی آن ها را ندارند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
قم فردا: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: از صدا و سیما انتظار می رود خانواده ها را از این تهدید جدی که اثرش نابودی کانون خانواده است، آگاه کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
قم فردا: یک نماینده بلندپایه دولت آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد به موجب قوانین آمریکا، واشنگتن مجاز به تامین تسلیحاتی کشورهای دیگر از جمله اوکراین از طریق کشورهای ثالث نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
قم فردا: یک روانپزشک با بیان اهمیت زندگی در زمان حال ، گفت: خوردن صبحانه و مصرف قندهای طبیعی مانند عسل ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۶    
قم فردا: فرید زکریا مجری معروف شبکه تلویزیونی سی.ان.ان تاکید کرد: دعوت از نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به عنوان یکی از منتقدان سیاست خارجی باراک اوباما برای سخنرانی در کنگره آمریکا توسط جمهوریخواهان ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر به منظور پایش دستاوردهای این ستاد و کنترل پروژه های تحت حمایت آن ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: می دانیم الاهلی تیم بسیار قدرتمندی است و آنها را به خوبی آنالیز کردیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
قم فردا: تاب کابلی است که می توان هر نوع ابزار همراه را با آن شارژ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۹    
این روزها تکاپو و جنب و جوش مردم در بازارهای سطح شهر کاملا مشخص است، اما در این میان موضوعی که نارضایتی بخش عمده و قابل توجه طبقه متوسط وضعیف جامعه را فراهم کرده است قیمت های نجومی برخی از اقلام است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
قم فردا: مجموعه چارسوق که از شبکه افق پخش می شود امشب به موضوع تحریم های بانکی می پردازد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
قم فردا: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به موشک جدید و زیرآبی سپاه گفت: سلاح جدیدی که در مانور جدید آزمایش کردیم یک سلاح خاص است و آمریکایی ها نمی توانند قدرت این سلاح را نادیده بگیرند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
قم فردا: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: هر گونه افزایش قیمت در این مقطع زمانی غیرموجه است و برای این افزایش قیمت ها مجوز قانونی وجود ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
قم فردا: بر اساس تصمیم اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، محمد حسین صوفی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
زیارت قبر مطهر حضرت زهرا (س) آرزوی هر عاشق دلداده ای است مخصوص در ایام فاطمیه بیشتر این دلدادگی نمایان می شود به همین خاطر شهر مقدس قم در ایام فاطمیه حال و هوای خاصی نسبت به دیگر شهرها دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
قم فردا: در حالی که نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قراراست سه شنبه بدون هماهنگی باکاخ سفید درکنگره آمریکاعلیه توافق هسته ای باایران سخنرانی کند،اختلاف برسرمذاکرات ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
تئاتر زیباست و مردم ایران زمین آن را دوست دارند اما نه تئاتری که از خنده هایشان نمی خندد و خبری از گریه هایشان ندارد!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: هر کسی این تست را حل کند IQ بالای 120 (در مبنای 16) دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قم فردا: وزیر امور خارجه ایران گفت: بدون شک تنها انتخاب دنیا برای راه حل هسته ای ایران ، مذاکره است و غیر از این راه هیچ انتخابی وجود ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قم فردا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی روز سه شنبه درباره برنامه هسته ای ایران در کنگره سخنرانی می کند که سابقه بیش از 23 سال دروغ پردازی در برنامه هسته ای ایران دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
قم فردا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: عملیات اجرایی مرکز تحقیقات زیست محیطی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی در استان قم سال آینده آغاز می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
قم فردا: خیلی از موفق ترین دروازه بانان، دفاعی مستحکم داشتند که از دروازه محافظت می کردند و بعضی دیگر از آنها برای این خلق شده بودند تا خط دفاعی شکننده ای را که مقابلشان وجود داشت قهرمانانه نجات دهند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: امام جمعه تهران در مراسم رونمایی از کتاب نیم قرن خدمت گفت: وظیفه حکومت و دولت هدایت مردم و نه تنها باید از ورود آنها به جهنم جلوگیری کند بلکه باید مردم را به بهشت هدایت کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد سازمان القاعده طی 8 سال گذشته سالانه به صورت میانگین 120میلیون دلار از طریق آدم ربایی و گروگان گیری کسب کرده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: سایت خبری تابناک می نویسد :در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی تهران ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
قم فردا: روزنامه خراسان در یادداشت روز امروز -سه شنبه- خود با عنوان برزخ نرخ سود بانکی به قلم مهدی حسن زاده نوشته است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: عضو هیات علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه مذاکرات با گروه 1+5 به احتمال 80 درصد به نتیجه خواهد رسید، گفت: دولت توافق در مذاکرات را در اولویت برنامه های خود قرار داده و معتقد است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
احمد امیرابادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به وزیرآموزش وپرورش در خصوص نبودن توجه کافی به وضعیت معیشت فرهنگیان و کارآمد کردن بیمه های حمایتی در نشست علنی روز دوشنبه 11 اسفندماه ماه ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
پیامبر عظیم الشان از داماد خویش سوال نمود: همسرت فاطمه را چگونه یافتی؟ و علی(ع) پاسخ گفت: نِعْمَ الْعَوْنُ علی طاعَةِ اللَّهِ (بهترین یار و یاور برای اطاعت و بندگی خدا)
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
قم فردا: عناصر گروه تروریستی داعش دست 6 شهروند را در موصل به دلیل استفاده از تلفن همراه قطع کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
قم فردا: آزادراه قم-گرمسار که در مسیر شهرستان های قم، ورامین و گرمسار قرار دارد باعث کاهش مسیر تردد و صرفه جویی در سوخت و وقت مردم شده اما عوارض بالای آن نارضایتی رانندگان را به همراه داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: اکنون حدود 69 طرح پتروشیمی به صورت پروژه در کشور جود دارد که از 5 تا 95 درصد دارای پیشرفت هستند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: فاروق لوغ اوغلو نماینده پارلمان ترکیه دعوت روسای جمهور ترکیه و مصر به ریاض را تلاشی از سوی پادشاه جدید عربستان برای میانجیگری بین دو کشور خواند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۰    
قم فردا: فعالان بحرینی عکسهایی را از نیروهای امنیتی منتشر کردند که با پوشش های زنانه در جمع اعتراض های مردمی حاظر می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: نخست وزیر عراق گفت ارتش این کشور برای نبرد آزادسازی استان الانبار از دست تروریستها آماده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
قم فردا: دبیر کل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور با اشاره به صادرات 70 هزار تن تخم مرغ در سال جاری، گفت: میزان صادرات نسبت به سال قبل حداقل 2 برابر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
قم فردا: رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: وقتی تولیدکننده و بازار پایبند قانون باشند تخلفات کاهش می یابد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
قم فردا: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: خوداتکایی و تولید علم تنها راهکار شکست تحریم ها است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: سرورالسلطنه ملقب به حضرت علیا یکی از زنان با نفوذ دربار مظفری، سرورالسلطنه ملقب به حضرت علیا همسر مظفرالدین شاه قاجار است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: سناتور ارشد آمریکایی ادعا می کند مذاکره کنندگان هسته ای بیش از حد به سمت مواضع ایران متمایل شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
قم فردا: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سالجاری تاکنون تنها یک هشتم از گنجایش این سد پر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: یک کارشناس ارشد الهیات در رابطه با علت مخفی بودن قبر حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در مورد اینکه قبر تنها یادگار پیامبر(ص) مخفی ماند دو علت می توان بیان کرد که یکی از علل آن عداوت و دشمنی حکام با ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
قم فردا: تیم والیبال زنیت کازان در مرحله گروهی فصل جاری سوپر لیگ والیبال روسیه، 2 رکورد از خود به جا گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس به پیام حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: حضور اقای صالحی موجب شده ظرفیت کارشناسی تیم مذاکره کننده بالا رود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
وای از زندگی های بی ارزش، که دختر پیامبر (ص)، از امت پدر، چنین شکوه کند و کسی به همراهی برنخیزد و وای بر کسانی که حرمت تو را شکستند، بانو!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
قم فردا: هر شاخه ای از گردشگری را که بگیرید، آن قدر درآمدزا هست که بتواند اقتصاد کشور را متحول کند. گردشگری سلامت هم یکی از همین حوزه هاست که بسیاری از کشورهای توسعه یافته از آن منافع مالی گسترده ای ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
قم فردا: دکتر جعفر حق پناه تاکید می کند بعید است اردوغان در انتخابات پیش رو بتواند دو سوم آرا را به دست بیاورد و در نتیجه ایده تغییر نظام سیاسی ترکیه به سیستم ریاستی را اجرایی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۹    
قم فردا: بانک مرکزی اسکناس جدید 5 هزارتومانی را با طرح سر در دانشگاه تهران رونمایی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
قم فردا: علی رغم ادعای ائتلاف به رهیری آمریکا علیه تروریسم مبنی بر اینکه این ائتلاف کارآمد بوده است، ولی واقعیات روشن، عکس آن را تائید می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
قم فردا: یک متخصص بهداشت محیط با تاکید بر اینکه استفاده بیش از حد معمول و طولانی مدت از مواد شوینده تهدیدی جدی برای سلامتی است، گفت: افراد هنگام استفاده از این مواد باید از دستکش و ماسک استفاده کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: 3 عضو نقابدار یک باند سرقت های شبانه که با شمشیر به منازل مسکونی حمله می کردند با تلاش نیروهای انتظامی در مشهد دستگیر شدند و به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
قم فردا: سواد اطلاعاتی و تبلیغات می تواند نقش موثری در سلامت بهداشت دهان و دندان در بین افراد جامعه داشته باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
قم فردا: در آغاز معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران ؛ هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون 900 هزار ریال ، هر قطعه سکه یک گرمی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
قم فردا: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از امروز سه شنبه آغاز می شود و تنیس های پرسپولیس و نفت تهران نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانش می روند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۴    
قم فردا: افکار عمومی جهان از دیروز یکی از هیجانی ترین رویدادهای دنیای دیپلماسی را به تماشا نشسته اند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
قم فردا: فرستاده ویژه سازمان ملل در غزه ضمن تاکید مجدد بر لزوم پایان گرفتن اشغالگری های رژیم صهیونیستی و محاصره سرزمین غزه، حال بحران این منطقه فلسطین را تنها راه بازگشت صلح به منطقه خاورمیانه دانست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
قم فردا: ترکیه، مالزی و امارات پر رفت و آمدترین مقاصد خارجی برای گردشگران ایرانی هستند. به گزارش دنیای اقتصاد ، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۹    
قم فردا: در سالی که گذشت ؛ جرج جرداق هم درگذشت . آنکه نسل ما ، نامش را در خاطره و یادش را در جانش حفظ کرد . جرج جرداق خوش درخشید، چون خورشید حقیقت را دید و آنرا شناخت ، لمس کرد .. ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۳    
قم فردا: انجام یک کار بهداشتی به صورت روزانه و مرتب می تواند مانع از ابتلا به بیماری های روانی در آینده در افراد شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
قم فردا: در پی ادعاهای محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری سابق که در حال حاضر دوران محکومیت خود را می گذراند، زمینه هایی برای ابهامات و شائبه های منفی علیه جایگاه مجلس و نمایندگان فراهم شده است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۴    
قم فردا: رئیس اندیشکده یقین با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: ابهت قاسم سلیمانی عامل انعطاف دشمن پای میز مذاکره است نه لبخندهای دیپلماتیک.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۸    
قم فردا: بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: وقتی خیلی از جوان ها برای بازی در یک فیلم به تهیه کننده پول می دهند، دیگر مجالی برای حضور پیشکسوت ها وجود نخواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
قم فردا: سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رم اصلا راضی نیست و عصبانی به نظر می رسد. او به ستایش از توس پراخت و او را بازیکنی استثنایی برای تیمش خواند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۹    
قم فردا: اگرچه بهشت وعده الهی برای بندگان است اما هستند انسان هایی که بهشت الهی بر آنها حرام است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۳    
قم فردا: عملکرد حقوقی دولت محترم از زوایای مختلفی قابل بررسی است، به ویژه که حقوقدان بودن رئیس جمهور محترم مان یکی از عبارات پرطمطراق تبلیغی در انتخابات ریاست جمهوری 92 شده بود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۳    
قم فردا: ستاره آرژانتینی یوونتوس اعتراف کرد که در زدن ضربات آزاد از پیرلو تقلید می کند. او مثل آلگری معتقد است که یوونتوس در دیدار برابر رم در سی دقیقه پایانی نمایش ضعیفی داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۷    
قم فردا: تحلیلگر و اندیشمند برجسته مسائل سیاسی در مصاحبه ای با اشاره به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره گفت مخالفان توافق با ایران می خواهند هیچ نیرویی در منطقه جلودار خشونت های آمریکا و ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۴    
قم فردا: قابت بر سر برنده بودن در دنیای تجارت مجازی به بازار غذا و رستوران هم کشیده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۱    
قم فردا: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اختصاص اعتبار 370 میلیارد تومانی به بخش ارتباط رسانی روستایی در سال 94 خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۵    
قم فردا: رسانه های کانادا از ناپدید شدن یک کشیش کانادایی در کره شمالی خبر دادند.
  • ۱