دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 22 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۹    
قم فردا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت بحث لغو تحریم های ایران در میان اعضای شورای امنیت شروع نشده است اما لغو تحریم ها نیز بخشی از توافق احتمالی خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
قم فردا: مقامات محلی روسیه روز جمعه اعلام کردند: شمار تلفات آتش سوزی مهیب در مرکز خرید در جمهوری تاتارستان به 13 نفر رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۸    
قم فردا: وزیر انرژی روسیه گفت: قیمت نفت تا پایان امسال در نتیجه کاهش سرمایه گذاری های نفتی و طبیعتا کاهش عرضه، احتمالا به 65 تا 70 دلار در هر بشکه خواهد رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۹    
قم فردا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت معوقات پرسنل بیمارستان ها تا پایان سال خبرداد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۰    
قم فردا: دیپلمات ها می گویند اگرچه بحث هایی درباره امکان رفع تحریم های سازمان ملل علیه ایران انجام شده اما هنوز گفتگوهایی در سطح شورای امنیت صورت نگرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
قم فردا: نوبت اول جلسه شورای عالی کار در حالی به پایان رسید که پیشنهاد افزایش 20درصدی مزد حداقل بگیران مشمول قانون کار قوت گرفت ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۸    
قم فردا: رئیس جمهور آمریکا گفت او به جای سناتورهای امضا کننده نامه به مسئولان ایران از این اقدام خجالت کشیده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۶    
قم فردا: دو سال پس از روی کار آمدن دولت ایسلند، این کشور روز پنجشنبه تقاضای عضویت در اتحادیه اروپا را پس گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
قم فردا: محققان آمریکایی در حال توسعه روشی هستند که با استفاده از دوربین های پیشرفته فضایی بتوان سرطان پوست را در مراحل اولیه تشخیص داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۶    
قم فردا: محققان ایتالیایی موسسه بین المللی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی در شهر تریئسته در شمال این کشور با همکاری دکتر مائورو جاکا موفق به کشف مخفیگاه ویروس ایدز در درون سلول ها شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
قم فردا: ارنست مونیز در دور تازه مذاکرات هسته ای که در شهر لوزان سوئیس با حضور وزیران خارجه ایران و آمریکا برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
قم فردا: ایام نوروز که نزدیک می شود، افزایش قیمت بسیاری از اجناس دور از انتظار نیست اما در مواردی این افزایش بگونه ایست که به نظر می رسد در پس آن هیچ دلیل اقتصادی جز سودجوئی و بی انصافی نهفته نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۴    
قم فردا: سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت: ما به دنبال دستیابی به یک توافق غیر الزام آور با ایران هستیم که به کارگیری دوباره تحریم ها علیه تهران را راحت تر می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
قم فردا: روزنامه الرای به نقل از مقام معظم رهبری نوشت نامه اعضای کنگره نشان دهنده انحطاط اخلاق سیاسی در نظام آمریکا است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۷    
قم فردا: شماری از مقام ها و شخصیت های عراقی را هی شهرک آزاد شده العلم در استان صلاح ا لدین عراق شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
قم فردا: پس از ورود کوماندوهای حماس به ساحل سرزمین های اشغالی در جنگ غزه، تل آویو اکنون توان دریایی حماس را خطری بزرگ برای خود و عاملی موثر در جنگ بعدی می داند و درحال بالا بردن توان دفاعی خود در ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۰    
قم فردا: وزارت کشور تونس اعلام کرد یک هسته تروریستی تکفیری وابسته به گروه موسوم به عقبه بن نافع را در استان قصرین متلاشی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
قم فردا: مقامات عراقی از کشته شدن هفت نفر در انفجارهایی در بغداد و نزدیکی این شهر خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
قم فردا: علی باباجان معاون نخست وزیر ترکیه روز جمعه اعلام کرد بی ثباتی لیره ترکیه در دو ماه گذشته به علت سیاست های پولی انقباضی آمریکا ایجاد شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۲    
قم فردا:باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به انتقاد از نامه سناتورهای جمهوری خواه خطاب به ایران، پرداخت و این نامه را خجالت آور و بی سابقه توصیف کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۳    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال امید کویت گفت: در نیمه اول ایران همیشه یک قدم جلوتر از ما بود و کامل بازی را در اختیار داشت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۰    
قم فردا: دبیر کل سازمان بدر عراق خواهان نصب تندیس قاسم سلیمانی شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
قم فردا: خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بغداد به قلم ژان مارک موژون نوشت:
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
قم فردا: ناوشکن نیروی دریای آمریکا به نام ( USS Jason Dunham (DDG 109 روز جمعه در بندر بار مونته نگرو در سواحل دریای آدریاتیک پهلو گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
قم فردا: رئیس جمهور فرانسه از برابر شدن ارزش دلار و یورو استقبال و اعلام کرد این 2 ارز در حال رسیدن به یک تعادل مناسب هستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
قم فردا: مقام های عراقی گفتند که 7 تن در انفجارهای تروریستی روز جمعه در بغداد پایتخت و شهرک مدائن در نزدیکی آن هم زمان با عملیات گسترده نیروهای امنیتی این کشور علیه گروه تروریستی داعش کشته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
قم فردا: نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: نشست امروز این شورا برای تعیین حداقل مزد سال آینده بی نتیجه به اتمام رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۸    
قم فردا: مدیر مرکز تحقیقات ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت : هر سال پنج هزار مورد سرطان پروستات در کشور توسط پاتولوژیست ها شناسایی و گزارش می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۵    
قم فردا: خبر بازداشت آقای م- ر به عنوان بزرگترین دریافت کننده تسهیلات 6500 میلیارد تومانی از بانک های کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۶    
قم فردا: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که تداوم جنگ و نابودی ارتش سوریه برای اسرائیل بهتر است و با وجود عدم اعتراف تل آویو، زمان سقوط نظام بشار اسد به پایان رسیده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
قم فردا: معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان، ایران را محور ثبات در منطقه دانست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
قم فردا: قیمت های جهانی نفت روز جمعه تحت تاثیر هشدار آ ژانس بین المللی انرژی در مورد چشم انداز قیمت ها در بحبوحه عرضه زیاد نفت به بازارها ،سقوط کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
قم فردا: هر چند کارلوس توز یک بار دیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت شد اما به گفته سرمربی این تیم، حضور وی در رقابتهای کوپا آمریکا قطعی نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
قم فردا: 7 سالی می شود که خورد و خوراکش شده نوشابه. وقتی خسته می شود تنها چیزی که به او انرژی می دهد نوشابه آن هم از نوع گازدارش است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: بررسی های جدید نشان داده است که سه ژن مختلف بر اختلاف میزان آسیب دیدگی ACL در زنان و مردان تاثیرگذار است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۸    
قم فردا: مهران رجبی در فیلم پارادایس نقش یک روحانی را به عهده دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
قم فردا: رهبر حزب کار اعلام کرد طی روزهای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر به استفاده از ادبیات ترس و تهدید بازگشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
قم فردا: دولت ژاپن در راستای ایفای نقش نظامی گسترده تر در عرصه بین المللی قصد دارد تا قراردادی برای انتقال تسلیحات از فرانسه به امضا برساند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
قم فردا: ارتش کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که کره شمالی هفت فروند موشک سطح به هوا را با حضور کیم جونگ اون رهبر این کشور در سواحل شرقی به طور آزمایشی شلیک کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
قم فردا: شرکت OpenSignal فهرستی از سریع ترین و باکیفیت ترین شبکه های نسل چهارم را در جهان منتشر کرده است. این شرکت اطلاعات یادشده را با استفاده از برنامه همراه خاص خود جمع آوری کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
قم فردا: استقلالی ها بعد از شکست برابر نفت تهران می گویند یک شایعه کثیف به این تیم لطمه زده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
قم فردا: دادگاهی در چین امروز (جمعه) اعلام کرد، پکن قرار است برای رئیس برکنار شده امنیت داخلی کشور محاکمه ای علنی برگزار کند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
قم فردا: تجمع اخیر جمعی از دانشجویان تهرانی مقابل ساختمان دادستانی تهران مقابل پارک شهر در اعتراض به تخریب گسترده باغات و مقوله تراکم فروشی در شهرهای بزرگ سبب شد تا باغ خواری سودجویان در کنار زمین ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
قم فردا: یک کارشناس طب سنتی تدابیر رفع سوختگی ها از منظر طب سنتی را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
قم فردا: بیماری شارکو_ماری_توث بیماری مفصلی که عضلات فرد به صورت طبیعی است و احساس درد نمی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۱    
قم فردا: پزشکان در یک مطالعه جدید هشدار دادند که افزایش بیش از حد ویتامین D در خون، احتمال سکته مغزی را تشدید می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
امام جمعه قم گفت: مردم درباره شیوه رفتاری حضرت علی (ع) در مورد بیت المال شنیده اند آن چنان که ایشان همواره به والیانی که تعیین می کردند تأکید می فرمودند مبادا در بیت المال دست درازی کنند .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
قم فردا: مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از راه اندازی سامانه کشف تقلب در سوختگیری خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۰    
قم فردا: نایب رییس فیفا اعلام کرد با شرایط کنونی برگزاری جام جهانی بعدی در روسیه چالش بسیار بزرگی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
قم فردا: رئیس هیئت تکواندوی استان قم از اعزام تکواندوکار پرافتخار قم به رقابت های تورنمنت بین المللی 2015 در هلند خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۲    
قم فردا: خبرگزاری رویترز به نقل از منابع رسمی نزدیک به مذاکره کنندگان غربی از بررسی لغو تحریم های ایران در شورای امنیت سازمان ملل از سوی اعضای ثابت این شورا، در صورت رسیدن به توافق با ایران خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
قم فردا: در روزهای پایانی سال 93 اکثر محصولات کشاورزی با افزایش قیمت به پیشواز سال جدید رفتند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۱    
قم فردا: آمریکا و آلمان روز پنجشنبه روسیه را به تحریم های جدید تهدید کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
قم فردا: یک مقام افغان از کشته شدن هفت مامور پلیس در حمله طالبان به نیروهای پلیس محلی در استانی در مرکز افغانستان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۰    
قم فردا: اسمارت فلاور جایگزینی برای پنل های خورشیدی سقفی است که قادر به تولید برق است و در محوطه بیرون خانه قرار می گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
قم فردا: قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه حذف نماد هسته ای از روی اسکناس 5 هزار تومانی چراغ سبز دولت به غرب است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
قم فردا: براساس برآورد ما، در فاصله سال های 89 تا 92، از کل یارانه نقدی پرداختی به خانوارهای دو دهک کم درآمدتر کشور، فقط حدود نیم درصد به آموزش فرزندان اختصاص یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
قم فردا: به سختی قبول کرده تا نخ کلاف سردرگم روزهای تاریکش را دوباره از نو باز و سرنوشتش را بیان کند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
قم فردا: قائم مقام وزیر بازرگانی عراق در این دیدار با اشاره به روابط صمیمانه و برادرانه دو کشور گفت: دولت عراق 400 میلیارد دلار برای بازسازی زیرساخت های این کشور در نظر گرفته که ایران هم می تواند سهم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
قم فردا: گروه تروریستی داعش ضمن دعوت به گسترش فعالیتهای تروریستی در غرب آفریقا بیعت تروریستهای بوکوحرام را با این گروه تروریستی پذیرفت.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
قم فردا: عضو انجمن مدیران صنایع ایران با پیش بینی وضعیت صنعت در سال آینده برخی راهکارهای بهبود وضعیت در این بخش را عنوان کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
قم فردا: رئیس جمهور مصر گفت که ما باید نگرانی های اسرائیل درباره مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 را درک کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
قم فردا: سرکرده داعش در پی پیشروی گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق در تکریت به شکست این گروهک در برابر نیروهای عراقی در این شهر اعتراف کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: امروز اولین مرحله از موافقتنامه انتقال محکومین به حبس میان دو کشور ایران و عراق انجام شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعارهایی است که برای نخستین بار در هفدهم نوامبر 2002 در سالن یکی از مدارس مران در صعده طنین انداز شد و همین کافی بود تا کسانی که این شعارها را سر داده اند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
قم فردا: مطالعات جدید دانشمندان نشان داده است افزایش سن بر عملکرد مغز تاثیری ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
قم فردا: محققان ناسا در یک تست زمینی، برای نخستین بار بزرگترین موتور موشک سوخت جامد جهان را مورد آزمایش قرار دادند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
قم فردا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هدف پست بانک خرده بانکداری و ارائه خدمات به روستاها است گفت: پست بانک را در همه روستاهای کشور تقویت می کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: محققان دانشکده پزشکی دانشگاه وین موفق به ارائه تکنیک کنترل اندام مصنوعی با ذهن شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
قم فردا: 1320 پیش از میلاد مسیح شطرنج قدیمی ترین وسیله بازی چوبی است اما اینگونه نیست. Senet قدیمی ترین بازی چوبی دنیاست که در مصر باستان و حدود 5 هزار سال پیش رواج بسیاری داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: نتایج تازه ترین نظرسنجی روزنامه هاآرتص نشان می دهد، مخالفان نتانیاهو از او پیش افتاده اند. تزیپی لیونی و اسحاق هرتزوگ دو سیاستمداری که ائتلاف احزابشان ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجوزهای جدید واگذاری معدن خبر داد و افزود: واحدهایی که در مزایده معدن شرکت می کنند باید در زنجیره تولید قرار داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
قم فردا: مبتکران کشورمان موفق به ساخت سیستم هوشمندی جهت اعلام سوختگی فیوز خودروهای سبک و سنگین شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
قم فردا: رئیس سازمان بدر عراق گفت اگر مشاوران ایرانی نبودند الان داعش سراسر عراق را اشغال کرده بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۴    
قم فردا: داعش با اعلام پذیرفتن بیعت "بوکوحرام" از این گروه تروریستی خواست فعالیتهای خود را در آفریقا گسترش دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
قم فردا: با توجه به تولید سالانه بیش از دو میلیون تن گوگرد از فعالیت های پالایشگاه های نفت و گاز، پژوهشگران موسسه تحقیقات خاک و آب سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با استفاده از این عنصر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
قم فردا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه رییس جمهوری در امور ترکیه و جمهوری آذربایجان گفت: قرارداد ترجیحی امضا شده با ترکیه موجب رشد کیفی محصولات ما خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۱    
قم فردا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: براثر تصادف در جاده چالوس محدوده پیچ سرهنگ ، سه نفرفوت و چهار نفر مجروح شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
قم فردا: برنامه افزایش پنج میلیون لیتری تولید بنزین یورو4 در سال آینده در تولید پالایشگاههای بندرعباس و تبریز اجرا خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
قم فردا: تحلیلگر و روزنامه نگار آمریکایی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را در باره لزوم پایبندی کشورها به تعهدات بین المللی شان تدریس حقوق بین الملل به جمهوریخواهان خواند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
قم فردا: قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از توقف بهره برداری از جنگل های شمال با مصوبه هیات وزیران و برنامه ریزی برای توسعه 300 هزار هکتاری زراعت چوب در رسیدن به خودکفایی در این زمینه خبر ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
قم فردا: افشای چندین پرونده فساد مالی بین مقامات ارشد دولتی و نظامی کره جنوبی، موجب شد تا دولت این کشور طرح گسترده مبارزه با عوامل فساد را در این کشور آغاز کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۵    
قم فردا: میلیون ها نامه الکترونیکی روزانه برای شهروندان اینترنت ارسال می شود که بسیاری از آنها به دلیل هک شدن برخی آدرسهای ایمیل، اتفاق می افتد و خطر سرقت اطلاعات را به همراه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۶:۱۸    
قم فردا: در سال های نه چندان دور خیلی ها علاقه ای نداشتند از خودشان عکس بگیرند و معمولا از مناظر مختلف عکاسی می کردند اما مدتهاست که تصاویر سلفی یا همان خویش انداز اصلی ترین سوژه برای عکاسی تبدیل شده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۵:۴۱    
قم فردا: در شرایطی است که لپ تاپ های گیمینگ از قدرت سخت افزاری کافی برای اجرای بازی های رایانه ای سنگین برخوردار هستند نسبت به رایانه های رومیزی سبک تر هستند و مهم تر از آن قابلیت حمل بالایی دارند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۵:۰۸    
قم فردا: حرف های عجیب مالک گراند هتل درباره تخریب این بنای تاریخی، آسیب رسیدن به خانه قوام الدوله و انتقاد از نگاه حاجی بازاری به هتلداران از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۴:۳۲    
قم فردا: مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کارت های شهروندی این بانک به" ایران پی" تبدیل می شود ، تاکید کرد: در این صورت کارت های "ایران پی" در همه شهرها به شهروندان خدمات رسانی می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۴:۱۱    
قم فردا: بانک مرکزی هشدار داد برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران از ارسال اطلاعات بانکی به صورت پیامک خودداری کنید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۳:۴۱    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، برای مشاهده موجودی مسکن کارت خود روی عکس زیر کلیک کنید: انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۳:۲۳    
قم فردا: 48 شعبه بانک دی در روزهای نخست سال جدید و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به ارائه خدمت می پردازند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۲:۵۳    
قم فردا: پرداخت سود سهامداران شرکت سرمایه گذاری بهمن مربوط به سال مالی منتهی به پایان آذر ماه 93 از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۸    
قم فردا: مدیرعامل جدید بانک ملت گفت: بانک ملت 25 درصد نقدینگی بانک های تجاری و 12 درصد نقدینگی کل کشور را در اختیار دارد و نقش مهمی در پویایی اقتصاد کشور و ارتقای سطح تولید و اشتغال ایفا می کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۲:۲۳    
قم فردا: معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد از فروپاشی اقتصاد کشور با ادامه روند فعلی نرخ سود خبر داد و گفت: به دستور وزیر اقتصاد کارگروه ویژه ای برای تحول بانکی تشکیل شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۱:۴۴    
قم فردا: مدیران موثر و کارآمد با منش و صداقتی که از خودشان در کار نشان می دهند، وفاداری و خوش نیتی را در باقی گروه الهام می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۳    
قم فردا: مدیر عامل ایران خودرو گفت: هدف ما گرفتن بازار خودروی ایران از چینی ها است، زیرا اگر این روند بی توجهی که تاکنون در صنعت خودرو بوده استمرار داشته باشد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۳    
قم فردا: بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اداره کل گمرک های چین، میزان صادرات خودرو از این کشور در سال 2014 به میزان 2.8 درصد نسبت به سال 2013 کاهش پیدا کرد و به عدد 897.000 دستگاه رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۸    
قم فردا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید خودرو رانا هیبریدی برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی و در مرحله اول به عنوان تاکسی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۹    
قم فردا: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تشریح جزئیات توافق با پژو گفت: بر اساس این توافق یک کارخانه مشترک با سهم 50 درصدی پژو و سهم 50 درصدی ایران خودرو برای تولید محصولات جدید ایجاد خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۲    
قم فردا: طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی گروه سایپا منصوب شد.
  • ۱