دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 11 اسفند 1393 - qomefarda.ir

قم فردا 30 دی 1393 قم فردا 30 بهمن 1393 قم فردا 1 اسفند 1393 قم فردا 2 اسفند 1393 قم فردا 3 اسفند 1393 قم فردا 4 اسفند 1393 قم فردا 5 اسفند 1393 قم فردا 6 اسفند 1393 قم فردا 7 اسفند 1393 قم فردا 11 اسفند 1393 قم فردا 12 اسفند 1393 قم فردا 13 اسفند 1393 قم فردا 14 اسفند 1393 قم فردا 15 اسفند 1393 قم فردا 16 اسفند 1393 قم فردا 17 اسفند 1393 قم فردا 18 اسفند 1393 قم فردا 19 اسفند 1393 قم فردا 20 اسفند 1393 قم فردا 21 اسفند 1393 قم فردا 22 اسفند 1393 قم فردا 23 اسفند 1393 قم فردا 24 اسفند 1393 قم فردا 25 اسفند 1393 قم فردا 26 اسفند 1393 قم فردا 27 اسفند 1393 قم فردا 28 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1393 
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
باقرزاده ادامه داد: بر اساس تعریف یونسکو الگوی مشخص و معینی برای شمارش تعداد بی سوادان وجود ندارد و هر کشور به روش منحصر به خود این کار را انجام می دهد البته با 2 روش استفاده از آمارهای ثبتی و ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۲    
مشکل ابرقدرت ها با ایران در حقیقت این است که ایران بعد از انقلاب توانست با نفوذ خود در منطقه و به دست گرفتن پرونده های راهبردی قدرت خود را بر منطقه حاکم کند و کشورهای عربی و غربی این مسئله را برنمی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
چندی پیش جنگنده صاعقه 2 با توانایی ها جدید و پیشرفته رونمایی شد. در این زمان زمزمه هایی مبنی بر کپی برداری بودن این هواپیما به گوش می رسد اما در صورت کپی بودن آن نیز باید به این توجه داشت که نیروهایی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
در 11 ماه گذشته از سال جاری در مجموع 926 میلیون و 96 هزار متر مکعب آب شرب در منازل مسکونی و واحدهای تجاری استان تهران مصرف شد که نشان می دهد سرانه مصرف هر تهرانی به طور متوسط به 220 لیتر در روز می ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه که شنبه شب عازم ریاض شد پس از دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در مکه مکرمه مراسم حج عمره را به جای آورد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
دروازه بان ملی پوش استقلال از رقیب خواست درباره پرونده جاسم کرار اظهارنظر نکنند همانطور که آنها اظهارنظری در مورد اتفاقات این باشگاه نداشته اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
هواوی هم در کنگره جهانی موبایل از فبلت مدیاپد X2 خود با نمایشگر 7 اینچی و رزولوشن 1920*1200 رونمایی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
گروه تروریستی داعش پس از مسدود شدن صفحاتش در توئیتر، علیه این شبکه اجتماعی مجازی اعلام جنگ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: مسئولان باید برای فروش این 2 باشگاه از اروپایی ها الگوبرداری کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با بیان اینکه تیمش با حریف قدرتمندی بازی دارد، گفت: پرسپولیس در تمام پست ها بازیکنان قدرتمندی دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۰    
هر 4 تیم ایران با 4 تیم کشور ازبکستان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا همگروه هستند، پرسپولیس با تیم فوتبال بنیادکار، نفت تهران با پاختاکور ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
سفیر تهران در مسکو گفت: سندی که به امضای ایران و روسیه رسیده مربوط به ساخت نیروگاه اتمی بوشهر 2 و 3 بود و امیدوارم در شهریورماه سال آینده به صورت رسمی کار ساخت نیروگاه اتمی شماره 2 بوشهر آغاز شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار اکاذیب علیه دو شهروند گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی کرده بود، خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۷    
مهاجم پرتغالی رئال مادرید سرانجام در سال 2015 موفق شد مقابل دیدگان هواداران خودی گلزنی کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: حوالی ساعت 17 روز یکشنبه به دلیل انفجار مین عمل نکرده برجای مانده از جنگ تحمیلی 5 دانش آموز مهرانی مجروح شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
در حالی که حدودا یک هفته ای می شود که فیلمبرداری "کلاه قرمزی94′′ برای پخش در ایام نوروز آغاز شده اما همچنان شنیده های فراوانی درباره دلایل تاخیر در آغاز فیلمبرداری به گوش می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
اسامی داوران دیدار تیم های فوتبال بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران اعلام شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موجود زنده به فضا پرتاب می کنیم اما مشکل پراید را هنوز حل نکرده ایم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی از پیوستن 60 زن انگلیسی به گروه تروریستی داعش خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۱    
گردشگران خارجی ترکیه در سال گذشته بالغ بر 6.5 میلیارد دلار در این کشور پول غذا داده اند که این رقم قابل توجه، معادل کل درآمد گردشگری ایران از ورود مسافران خارجی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال با اشاره به درخواست پرسپولیسی ها اعلام کرد که بعید است دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان به تعویق بیفتد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به بخش های هزینه ای لایحه بودجه 94، جزئیات محرومیت دارندگان کارت معافیت خرید خدمت را مشخص کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
تدابیر لازم برای ورود کارکنان جدید عربستان به تهران و سرکنسول گری شان در مشهد اندیشیده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
روزنامه گاردین با انتقاد از حضور نتانیاهو در کنگره و سخنرانی علیه توافق هسته ای ایران نوشت این امر به ضرر امنیت خود رژیم صهیونیستی می باشد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۱    
ستاره این روزهای ملوان امشب میهمان برنامه 90 خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
تصاویری از کشته شدن یک کارتن خواب به دست پلیس لس آنجلس منتشر شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
خانواده 2 بازیکن پرسپولیس بامداد امروز وارد تهران شدند و فعلا در هتل مستقر هستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از تصمیمش برای تعویض ایسکو در دیدار شب گذشته مقابل ویارئال دفاع کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۳    
نمایندگان مجلس مصوب کردند سال آینده نباید به کارکنان دولت حق جلسه و پاداش پرداخت شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
در کشورهای دیگر افراد 3 تا 4 ساعت سر سفره می نشینند ولی ایرانیان غذا را صرف نیم ساعت تمام می کنند و باید به مردم یاد داد که روی هم خوری و باهم خوری مضر است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۹    
معاون اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: خرید خدمت سربازی شامل فوتبالیست هایی که کارت معافیت شان باطل شده نمی شود چون پرونده آنها در مراجع قضایی هنوز باز است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
شور شدن (بالارفتن EC آب) و آلودگی رودخانه کارون در پایین دست آن واقعیتی است که بر هیچ کس پوشیده نیست اما در خصوص دلایل ایجاد این شوری و آلودگی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
رییس جمهوری در پاسخ به حضور رییس جمهوری ترکمنستان در ایران روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه میهمان همسایه شمالی ایران خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
اگر ایرانیان به طور میانگین سالانه 22 هزار تومان برای سفره هفت سین خود هزینه کنند، سالانه حدود 523 میلیارد تومان از جیب ایرانیان صرف می شود که این رقم معادل یارانه بیش از 11 میلیون ایرانی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
ظهر روز یکشنبه وزیر بهداشت همراه با رییس سازمان زندان های کل کشور از زندان قزل حصار کرج بازدید کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باعث افتخار من است که با وجود بازیکنانی چون جواد زرینچه و محمد نوازی، عنوان بهترین پاسور تاریخ استقلال را در اختیار دارم.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
تصاویر برخورد امواج با ساحل در نقاط مختلف جهان.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
ایالات متحده به این مسئله پی برده که دیگر نقش اعراب در تحولات منطقه موثر نیست و آنها حتی عاجزند که امنیت ملی خود را حفظ کنند چه رسد به اینکه مسایل مهم منطقه را بدست بگیرند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
- سید جلال این روزها کمتر برای تیمش در قطر به میدان می رود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
داریوش قنبری، از چهره های اصلاح طلب و از نمایندگان ادوار مجلس، در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با روزنامه آرمان امروز گفته است: احمدی نژاد با تمسخر قطعنامه های سازمان ملل سبب به وجود آمدن تحریم ها شد ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
این طور که مشخص است جاسم کرار قرار است سه شنبه به کمیته انضباطی باشگاه استقلال برود و در خصوص مصاحبه جنجالی اش توضیحاتی را ارائه دهد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: خانواده مهم ترین جایگاه تربیت کودک است و در درجه ی دوم سایر نهادها، مراکز و شخصیت ها باید در این امر به خانواده کمک کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: یک منبع پزشکی اعلام کرد اصابت دو گلوله خمپاره به منطقه ای مسکونی در شهر بنغازی در شرق لیبی که روز یکشنبه روی داد، به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن هفت تن دیگر منجر شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر آموزش وپرورش سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را ناجی مشکلات کنونی آموزش وپرورش دانست و گفت: این می تواند مشکلات و معایبی را که بر آموزش وپرورش وارد است را از بین ببرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: خبرنگار سی ان ان ضمن اشاره به کاهش لفاظی بین مقامات صهیونیست و آمریکا گفت: نتانیاهو احساس می کند که کنگره به اندازه ی کافی در جریان توافقنامه قرار ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: ارتش لبنان حمله گروههای تروریستی را به شهرک مرزی عرسال در شرق این کشور دفع کرد .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: شهید محمود حاتم یکی از شهدای والامقام کرمانشاهی است که در 21 دی ماه سال 59 و در جریان عملیات میمک ایلام در سمت معاون فرمانده گردان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
در اربعین سال گذشته در بین الحرمین بنابر خواسته فقه شیرازی ها، بعضی از این هیئت ها قلاده هایی به گردنشان بسته بودند و صورت ها را روی خاک می کشیدند، وضعیتی بود که هر کس رد می شد، ناسزا می گفت!
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: ایالت ترنگانو در شمال شرق مالزی که هفته گذشته شاهد قانونی در خصوص غایبان نماز جمعه بود روز دوشنبه اعلام کرد گردشگران خارجی هنگام سفر به این ایالت ملزم به حفظ حجاب اسلامی هستند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: در ادامه روند رو به رشد دلار در مرکز مبادلات ارزی، نرخ این ارز برای امروز 2777 تومان اعلام شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: معاون علمی و فناوری رئیس جمهورگفت: بانکها درک درستی از نخبه و حمایت از طرحهای دانش بنیان ندارند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 300 نظامی این رژیم در جنگ اخیر غزه معلول شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: سرمربی تیم شهرداری تبریز اتفاقات داوری لیگ دسته یک فوتبال کشور را "بودار" دانست و صحبت های جالبی مطرح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هرچند تعداد مددجویان تصادفات رانندگی رو به کاهش است، اما ورودی محکومان مالی به زندان ها با شیب تندی رو به افزایش قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: طلا از آن دسته عناصری است که در طیف گسترده ای از موارد به کار گرفته می شود، از ساخت ریزقطعات الکترونیکی گرفته تا سیستم های فضایی و حالا بد نیست نکاتی درباره آن بدانیم که بدون شک تعجب برانگیز ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: علت کاهش سرانه مطالعه در جامعه آسیب شناسی شود و هرچه سریع تر باید برای رفع این مشکلات اندیشه ای اتخاذ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: چهار نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به شرکت در یک مناظره تلویزیونی دعوت شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از روند فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 3 حوزه زیر مجموعه، گفت: متاسفانه در زیرمجموعه های این وزارتخانه و معضلات آن تاکنون حل نشده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: ترددهای جاده ای از یک طرف و حضور مسافران داخل شهر از طرف دیگر باعث افزایش نیاز درحوزه فوریتهای پزشکی قم شده لذا تعداد پایگاه های موجود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان مواد محترقه خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
مدیر گروه بهداشت محیط استان قم با اشاره به این که در آستانه ایام نوروز نیازمند رعایت نکات بهداشتی در صنف سوهان پزی های قم هستیم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: برخی مواقع که خسته هستید شاید فرزندتان به شما بگوید که او را در درسهایش کمک کنید و صدا و بخش های کلمات را برای آنها بکشید و بگویید که با خستگی شما امکان آن کم است برای همین برنامه ای در ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مجلس نمایندگان آمریکا از اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان برای سخنرانی در کنگره دعوت کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: رئیس کمیته امنیت مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تبدیل به مهم ترین چالش برای آمریکایی ها شده است، گفت: آمریکایی ها می دانند که تحریم ها بی اثر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: محققان دریافته اند برخی از پرندگان که در محیط های سخت آب و هوایی زندگی می کنند نسبت به همتایان راحت طلب خود هوشمندانه تر زندگی می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: در تسهیلات 60 میلیون تومانی خرید مسکن به دنبال این هستیم که حداکثر تسهیلات برای افزایش قدرت خرید مردم استفاده شود بدون این که باعث افزایش شدید قیمت واحد مسکونی ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: بیماری همواره مشکلات بسیاری را به دنبال دارد، وضعیت نامناسب جسمانی فردی که سلامتش به خطرافتاده، نحوه رسیدگی بیمارستان ها و هزینه های سرسام آور درمانی از بزرگترین مشکلات بیماران است ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: پایگاه خبری اردنی جی بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد، اویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار اخراج فلسطینی های اراضی اشغالی سال 1948 از این مناطق شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: عمر حسن البشیر رییس جمهوری سودان، وعده داد که در سال 2015 از طریق مذاکره و یا اقدام نظامی، صلح را در کشورش برقرار خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی دیشب یکشنبه، وارد قزاقستان شد. امیر دریادار سیاری که به منظور توسعه همکاری های دفاعی دو کشور به قزاقستان سفر کرده ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: ایستگاه میدان ولی عصر(عج) بخشی از مسیر خط سه مترو تهران صبح دوشنبه در آیینی با حضور شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری به بهره برداری رسید.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیر دیده بان حقوق حیوانات ایران با تأکید بر رشد بی سابقه قاچاق حیات وحش طی 10 سال اخیر گفت: این اتفاق کاملاً تخلف است اما برخوردی با خاطیان صورت نمی گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
یازدهم اسفند سالروز میلاد بزرگ طبیب ایران زمین است که همچون ستاره ای در آسمان علوم دنیا درخشید و آثار ارزشمندش همچنان در شاخه های مختلف علمی تأثیرگذار است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: سالهاست خاورمیانه سرشار از قتل و خونریزی شده است و هر بار به بهانه ای بسیاری از مردم به ناحق کشته و جمع بیشتری آواره می شوند که همه این جنگ ها و آوارگی مردمان ساکن خاورمیانه به دست مستکبرین ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: بنیامین نتانیاهو در حالی دوهفته قبل از انتخابات سراسری اسرائیل قصد سخنرانی ضد ایرانی در کنگره آمریکا را دارد که نگرانی عمده صهیونیست ها افزایش هزینه های زندگی است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: نماینده سابق مجلس کویت و از مخالفان سرشناس خود را تسلیم اداره اجرای احکام وزارت کشور کویت کرد تا به اتهام اهانت به امیر این کشور 2 سال از عمر خود را در زندان سپری کند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به راه های کنترل بیماری ایدز گفت: کنترل بیماری ایدز نیازمند سازمان های مرتبط با همکاری های بین بخشی است .
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
روزنامه النهار چاپ لبنان نوشت: در خاورمیانه همه خود را برای تغییری راهبردی که احتمالا در اثر دستیابی به توافق هسته ای میان غرب و تهران رخ خواهد داد و باز تعریف جغرافیای سیاسی ناشی از آن آماده می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: همزمان با آغاز ایام فاطمیه، آخرین محفل از سری محافل نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر با محوریت شعر آیینی در شهر قم برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: بیم و امید، درشکستن دیوار تحریم ها عنوان سرمقاله روزنامه آفرینش به قلم حمیدرضا عسگری است که در آن می خوانیم ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: اولین تصاویر از بزرگترین فضاپیمای تاریخ که قرار است به عنوان سکوی پرتاب هوایی برای ارسال ماهواره ها و در نهایت انسان به فضا بکار گرفته شود، رونمایی شدند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: رسانه هایی که مواضع انتقادی و تخریبی خود علیه رئیس جمهوری را به دروغ به اسم 100 نماینده مجلس منتشر کردند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: یورو استات از رشد 26 درصدی صادرات پسته ایران به اتحادیه اروپا در سال 2014 خبر داد و اعلام کرد ایران پس از آمریکا دومین صادرکننده پسته به این اتحادیه بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت نگرانی ها در مورد عرضه کاهش یافت اما علی رغم این کاهش، 62.19 دلار در هر بشکه فروخته شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با تولید تراکتور سنگین در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران دیگر نیازی به واردات تراکتور به کشور وجود ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: روز دوشنبه 11 اسفند ماه، 100 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: نیروهای ارتش سوریه سی و سه روستا را در استان حسکه این کشور آزاد کردند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: پیشمرگ ها و افراد مسلح ایزدی حمله داعش به منطقه سنجار عراق را ناکام گذاشتند ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به پیگیری اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: در مساله مهم اقتصاد مقاومتی باید به این موضوع نیز توجه شود؛ اگر یارانه افراد غیر نیازمند قطع شود ...
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
سفر روحانی به قم در حالی با موضوع حل و رسیدگی بهتر به مشکلات مردم انجام شد که در این سفر اعضای شورای اسلامی شهر قم به عنوان نمایندگان مردم نتوانستند دیداری با رییس جمهور داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: درختی قدیمی در شهرستان طارم ثبت ملی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نجات جان زنی 70 ساله از چنگال گاز منوکسید کربن خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قم فردا: رئیس جمهوری عراق ضمن اشاره به اینکه گروه های داوطلب مردمی تهدید داعش را از پایتخت دور کردند، به نقش مهم کردها در دولت عراق تاکید کرد و گفت: اقلیم کردستان دیگر باری بر دوش عراق نیست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
می خواهید چیزی درست کنید که بعد از میهمانی اثری ازش باقی نمانده باشد؟ پس این شیرینی مطلوب شماست.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از اجبار به کاهش مصرف اسید چرب ترانس در روغن های خوراکی از سال 94 در راستای طرح تحول سلامت در حوزه غذا خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
قم فردا: نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه ریزی قبلی از ساعت 23 شب دهم اسفندماه جاری به مدت حدود دوماه از مدار خارج خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
قم فردا: فعالان مسلمان با راه اندازی کمپین "بفرمایید؛ من مسلمان هستم" در تعدادی از کشورهای اروپا، سعی می کنند چهره واقعی اسلام و مسلمان را به پیروان دیگر ادیان معرفی کنند.
  • ۱