جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۵    
برنامه پلاک هشت رادیو ایران امروز پنج شنبه ها از ساعت 11:15 قصه ایثارگری شهید شیرودی را مرور می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه شهرستان طارم 407 موقوفه و 21 امامزاده دارد، گفت: 140 مورد از موقوفات طارم مسجد است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج شنبه (6 فروردین) به منظور دیدار مردمی با فعالان فرهنگی و اهالی دارالشهدای تهران در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در خیابان امامزاده حسن (ع) حضور یافت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۴    
کیوان جعفری حافظ و قاری توانخوان سنندجی است که در جریان حضور استاندار کردستان در منزلش شوق امید در وجودش زنده شد و این دیدار وی را در مسیر آموختن قرآن امیدوارتر کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۸    
فرمانده کل انتظامی کشوربا تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در اجرای طرح عفاف و حجاب پلیس تنهاست، اما مردم همراه و حامی پلیس هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۸    
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور عفاف و حجاب در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۴    
خوشگوار از کسب 6 عنوان برتر دانش آموزان استان کردستان در جشنواره سفیران سلامت خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۶    
از سوی هیأت رزمندگان اسلام کشور، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت به عنوان هیأت نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
شهردار مشهدمقدس گفت: هنرمندان و همکاران فرهنگی ما کاری می کنند تا زائر حضرت رضا(ع) در مشهد از طراوت، شادابی و روحیه بخشی مشهد احساس رضایت کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۸    
دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه ازجمله جایگاه هایی که باید در فرهنگسازی جمعیتی خوب دیده و احیا شود، مساجد است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
ادبی فیروزجایی گفت: همه تلاش شبانه روزی همکاران ما برای تامین برق پایدار در نیروگاه نکاست تا تابستانی با کمترین خاموشی را داشته باشیم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
نوری گفت: در روش و تاکتیک در نیروگاه باید از روش های مالی جدیدی استفاده شود که دارای پایداری مناسب باشد و مردم در این پروژه ها مشارکت داده شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۶    
بعد از بالا رفتن از چند پله مفروش به سنگ های سفید عاقبت به مقبره مطهر شهید گمنام فرزند زهرا (س) که در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آرمیده ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۶    
اعضای کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا حضوری چشمگیری در برنامه های کانون به ویژه محافل قرآنی دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۶    
کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س)، در طول سال با برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی جوانان و نوجوانان زیادی را جذب مسجد جامع وردنجان می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۲    
ویژه گفت: یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از موسیقی محلی و بومی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
قناعت گفت: براساس ارزیابی های انجام شده، مردم خراسان جنوبی مانند سال گذشته با کسب رتبه اول در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح کشور پیشقدم و پیشرو هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
دفتر حضرت آیت الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدامت کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۶    
زائرسرای کرامت 2 ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۴    
مدیر موسسه تخصصی سواد رسانه کشور با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی از نزدیک با فعالیت های این رسانه آشنا شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۴    
میرزایی گفت: با مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر نخستین مرکز غربالگری در سطح استان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۴    
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم در عرصه های مختلف گفت: انسجام اراده مجلس و دولت در راستای تحقق توسعه پایدار بسیار اثربخش و در این میان باید در حل مسائل با همدلی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
مولوی از اجرای 15 ویژه برنامه استانی همزمان با گرامیداشت هفته معلم در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
هنری گفت: گروه های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم استان هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
جوانمرد از برگزاری جشن بزرگ قرآنی و افتتاح بوستان قرآن کریم در شهر مامونیه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
معاون آموزش مرکزتخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: ثبت نام موسسه آموزش عالی حوزوی امام مهدی(عج) ویژه مرکز تخصصی مهدویت و معارف نماز از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا 15 خرداد انجام می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
سردبیر خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رویکرد و تمرکز این رسانه مسجد و فعالیت های مسجدی است، گفت: با توجه به آنکه دولت سیزدهم نگاه ویژه به مسجد دارد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
همزمان با دومین روز از گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های مساجد کشور از عوامل برنامه اذان گاهی شبستان تقدیر و تأکید شد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد محور برنامه های اوقات فراغت مشهد می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
استاد گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی گفت: با وجود پیشنهاد چندین سمت به دکتر ساکت در سال های کاریشان اما ایشان به این دلیل که به دنبال کار فرهنگی بودند سمت ها را ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
غیرتی با اشاره به اینکه بارش باران در زیرکوه در حال حاضر متوقف شده است، گفت: آب کمی فروکش کرده است و در حال بازگشایی راه های مواصلاتی این شهرستان هستیم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
به مناسبت آغاز چهارمین همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد، نمایش عروسک کوکی به کارگردانی زری کرمی در مساجد ولیعصر(عج) و چهارده معصوم(ع) زنجان به نمایش درآمد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران را از پیشگامان حرکت در مسیر احیا تمدن نوین اسلامی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی ظرفیت های فقرزدایی در بخش دوم لایحه بودجه 1403 کل کشور پرداخت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۶    
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم غزه و مردم فلسطین شریف، گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سردر مساجد استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۸    
آیت الله دژکام گفت: انتظار از همه اقشار و نهادها است که متناسب با الگوی اسلامی ایرانی حرکت کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر رفتار سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن در مسئله حجاب ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۴    
آهنگر با اشاره به نقش فرهنگ در اقتصاد و تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در استان مازندران گفت: فرهنگ سازی در موضوع جوانی جمعیت اولویت شورای فرهنگ عمومی این استان باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
نوری با تاکید براینکه رفع مشکل بیکاری، معضلات حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را کاهش می دهد، گفت: بسته فرهنگی تحقق شعار سال رهبری با هدف توسعه اقتصاد فرهنگی باید در ذیل شورای فرهنگ عمومی تدوین شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
اکبری عدالت فرهنگی و اقتصادی را از جمله مهمترین ارکان پیوست فرهنگی جهش تولید دانست وگفت:منطبق بر نگاه رهبری ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
عزیززاده گرجی گفت: الزامی شدن پیوست فرهنگی برای تمامی برنامه ها و طرح های دستگاه های اجرایی استان مازندران ذیل شورای فرهنگ عمومی یک ضرورت است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام محمدی از نواختن زنگ سپاس، قرآن و ولایت و برگزاری یادواره شهدای معلم به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در گیلان خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۴    
سردار شجاع نسب گفت: طی 12 روز گذشته با تعدادی از افراد که شئونات را رعایت نکردند و افرادی که در فضای مجازی هنجارشکنی کردند برخورد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه گفت: در راستای اشتغال آفرینی دوره آموزشی خیاطی ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری معصومه اطهر (س) ارومیه برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای حمایت از اجرای " طرح نور" توسط نیروی انتظامی به منظور حفظ ارزش های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب، تجمع مردمی برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۸    
تیمورپور گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز 60 خانوار از اهالی روستای نوده، 250 خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
حجت الاسلام مشرفی ضمن تاکید بر مسجد محوری و حضور مدیران در مساجد گفت: وقتی مدیری بامردم تعامل دارد، اهداف دولت و حاکمیت دنبال و از طرفی هم مشکلات مردم احصا و رفع می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه با عملیات وعده صادق همه معادلات به هم خورد، گفت: این عملیات همانند خنجر جهان اسلام بود که بر گلوی رژیم کثیف صهیونیستی فرود آمد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
فرخنده گفت: در انجام برخی از برنامه های فرهنگی، نیازمند کار تشکیلاتی در سطح استان خراسان جنوبی با پای کار آمدن همه دستگاه های اجرایی هستیم که خلاء این مهم در استان دیده می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تلاش همگانی برای برگزاری کنگره ملی شهدا به بهترین نحو در استان شد و گفت: زیرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از حیثیت، عزت و هویت ما است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
آیت الله عبادی گفت: همه ما یک خانواده هستیم و مسئولان مختلف باید کمک کنند تا یک نهادی همانند فراجا (در اجرای طرح نور) تنها نماند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مهاجر گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تایید و صادر شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
قناعت گفت: فضای مثبت و همدلی خاصی برای اجرای طرح نور در بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی خراسان جنوبی وجود دارد و این استان می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید مدنی تأکید کرد: اگر بخواهیم کار عمیقی انجام دهیم و در محلات کمتربرخوردار به صورت ریشه ای مسائل را حل کنیم، هیچ پایگاهی به اندازه مساجد نمی توانند وارد عمل شوند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان اشاره کرد و گفت: این کنگره عظیم 20 اجلاسیه در سطح استان دارد که هشت اجلاسیه در شهرستان ها و 12 اجلاسیه هم به صورت تخصصی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی از گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در این بارگاه منور خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رئیس دانشگاه بیرجند گفت: آمار جاماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه 135 نفر گزارش شده است که برخی از این افراد به دلیل وارد شدن خسارت به راه های ارتباطی نتوانستند در جلسه حضور یابند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
نشست فصلی هم اندیشی تسهیلگر جوانی جمعیت با حضور معاون پایش و برنامه ریزی و ارزیابی ستاد ملی جمعیت در تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
محفل انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه در شهر نیمبلوک و با حضور قاری بین الملل شاکرنژاد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
حجت الاسلام خداداده با اشاره به الزامات بزرگداشت دهه کرامت، گفت: ایام ولادت حضرت معصومه(س) بهترین فرصت است تا محافلی را در سطح مساجدِ دارای ظرفیت، برای دختران فراهم کنیم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم به مناسبت دهه ارتش به اجرای نمایش تمام نا تمام پرداختند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
فرماندار شهرستان شیروان از مدیران خواست راهکارهای خود را جهت تحقق شعار سال ارائه نموده و با همفکری و احصاء ظرفیت ها و کمبودها به سمت عملیاتی نمودن جهش تولید پیش بروند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
مسجد استقلال در جاکارتای اندونزی با معماری بی نظیر خود، بزرگ ترین مسجد جنوب شرق آسیا و هشتمین مسجد بزرگ جهان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
پس از 2 سال وقفه سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر با همکاری وزارت بهداشت و حضور فعالان این حوزه، 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای زیندانلو و کالتمانلو شهرستان شیروان از فروردین ماه امسال آغاز شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۶    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
بهدانی با بیان اینکه در حال حاضر 88 مدرسه شهرستان بیرجند به صورت دوشیفت کار می کنند، گفت: برای خروج از بحران ساخت 109 کلاس درس نیاز است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
مدیر حوزه علمیه کرمان تبلیغ را اصلی ترین وظایف حوزه علمیه دانست و گفت: طلاب باید از روز اول ورود به حوزه نگاه تبلیغ دین داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
آیت الله رئیسی با اشاره برنامه ریزی سفر به پاکستان و سریلانکا، گفت: برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می تواند از جایگاه اقتدار و ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
به گفته حاج علی اکبری، عملیات وعده صادق بر قدرت نظامی ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین المللی می شناسند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۴    
میرقاسم پور گفت: یک کاروان 85 نفره از استان گلستان روز (دوشنبه 10 اردیبهشت) به عمره مفرده اعزام می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
رشید رستم پی راننده تاکسی اینترنتی در بندر آستارا است که به دختران و بانوان محجبه خدمات رایگان ارائه داده و از آنان کرایه دریافت نمی کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه به همت میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سینما اشراق قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
مساجد مراکش که بر اساس استانداردهای دقیق معماری مراکشی تحت نظارت پادشاه محمد ششم ساخته شده اند، نه تنها به عنوان مکان عبادت بلکه به عنوان نمادی از تعهد مراکش به ترویج پیام اعتدال و میانه روی که در ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
ذاکریان گفت: برای تحقق شعار سال و جهش تولید، تعاونی ها باید به صورت هدفمند در عرصه اقتصادی کشور فعال شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
حجت الاسلام موسی پور با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید دستاوردهای عملیات وعده صادق را تبیین کنند؛ گفت: رهاوردهای نرم افزاری این عملیات بیش از آورده های سخت افزاری آن است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
پاشایی با اشاره به اینکه هنرمندان با خلق آثار نو و بدیع در زمینه ایثار و شهادت سهم ویژه ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۴    
کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در شهرستان ساوه علاوه بر پیمانکاری در برگزاری اردوها برای بچه ها و نوجوانان ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
برخی از رفتارهای ناپسند، عاقبت دلچسبی برای انسان ندارد؛ در این پادکست حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد در مورد زورگویی افراد قدرت طلب حدیثی را از کلام گوهربار مولای متقیان بیان کرده که شنیدن آن خالی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۲    
دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: 160 دانش آموز کلاس اولی آران و بیدگلی در ویژه برنامه امام رضایی در تدریس نشانه (ض ض) مهمان امام رئوف بودند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۶    
طرح سلام همسایه به همت کانون های مساجد و حمایت مدیریت شهری در همجواری این مراکز دینی اصفهان اجرا می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۹    
جدول پخش برنامه های شبکه خاوران امروز پنج شنبه (6 اردیبهشت) اعلام شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۴۳    
کاوسی گفت: پس از بارندگی های شدید از صبح روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی روستای سالک آباد این شهرستان تحمل فشار حجم آب را نداشت و در نهایت شکست.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۳۹    
آخوندی از شکسته شدن دو سد خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: تخلیه روستاها به موقع انجام و مردم در حاجی آباد اسکان داده شده اند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۲۲    
رمه دار گفت:حضور پر رنگ افرادبخصوص زنان در مسجد به عنوان مهم ترین پایگاهی مذهبی، بنیاد دینی جامعه را تقویت می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۸    
جمعی از بانوان آستارایی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی از پلیس این شهرستان در راستای اجرای طرح نور قدردانی کردند.