جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
موفقیت برخی کتاب ها، به ویژه در ایام نمایشگاه ها، این پرسش را در ذهن مان شکل می دهد که این کتاب های چه ویژگی های برجسته ای داشتند که نظر مخاطبان را به خودشان جلب کردند؟
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
صادق خان اولین شهردار مسلمان است که برای سومین دور متوالی به عنوان شهردار لندن انتخاب شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۴    
نشست تخصصی سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش ها و چشم اندازها به مناسبت روز اسناد ملی به همت پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود .
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
583 نفر حافظ قرآن در نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در فارس به رقابت پرداختند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۱    
رییس سازمان حج وزیارت به تشریح جزییات خدمات اجرایی حج تمتع 1403پرداخت و توضیحاتی را در خصوص خدمات اسکان، حمل و نقل، تغذیه ، مدیریت منابع مالی و ....مطرح کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه بزرگ شهدا و رزمندگان شهرستان باشت با اشاره به پای کار بودن مردم کهگیلویه و بویراحمد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۴    
عضو کارگروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت گفت: با وجود فعالیت برای جوانی جمعیت، خیز تربیتی برای نسل جدید برای آینده کشور نیاز است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
دسته عزاداری سالروز شهادت مظلومانه ششمین پیشوای شیعیان، امام جعفر صادق(ع) با حضور طلاب، روحانیون و مردم متدین شهرستان آستانه اشرفیه از حرم مطهر سید محمد آخوند مزار به طرف حرم مطهر سید جلال الدین ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
آیت الله رمضانی با بیان اینکه نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است گفت: دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
حجت الاسلام میثم تارم گفت: همه ما اعتقاد داریم که مکتب شیعه و تشیع همان اسلام راستین است همان طور که امام راحل فرمودند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور در اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان کهگیلویه حرکت شهید را مومنانه و بر مبنای ایمان، اعتقاد، اصول، ارزش ها و ... دانست و گفت: عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۲    
عباس زاده گفت: دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در نهبندان از جمله احداث سد تغذیه بندان و چاهداشی نهبندان (دو مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان) در دستور کار است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۹    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام قشرهای مختلف مردم همراه با هیئت های مذهبی شهر دهدشت در مراسم دسته روی عزاداری این امام همام شرکت کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۹    
مدیران و کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با همکاری مدیران، معلمین و دانش آموزان مدارس همجوار، مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) را برگزار کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۴    
نوجوان کانون فرهنگی و هنری شهید محمودرضا بیضایی با اجرای طرح پیوندصادق مسجد را به مدرسه پیوند زدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
ظهیری گفت: امام صادق(ع) بنیانگذار جریان شبکه وکالت در کنار مرجعیت سازی و پرورش شاگردان برای انتقال پیام ها به مردم بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۹    
حجتالاسلام حسینی گفت: سهمیه ای برای ثبت نام بانوان عضو کانون های مساجد در دوره های آموزشی طرح ملی طوبی در نظر گرفته شده تا به عنوان سفیران هدایت در مساجد به تبیین فلسفه عفاف و حجاب و نهادینه کردن این ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۱    
یک هیئت از جنبش حماس برای مذاکرات آتش بس وارد قاهره شد و قرار است آمریکا برای قانع کردن حماس به منظور امضای توافقنامه، تضمین هایی ارایه دهد. روند مذاکرات امروز در سرنوشت این جنگ تعیین کننده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: امام صادق با تربیت 4 هزار شاگرد، نقش مهمی در تربیت محدثین و احیای اسلام ناب داشت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
عباس زاده گفت: برنامه جامع و مدونی برای مدیریت سیلاب در استان باید تدوین شود و این مهم از اولویت ها است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
مقامات فرانسه غسان ابوستة پزشکی فلسطینی با تابعیت بریتانیایی را امروز در فرودگاه شارل دوگل پاریس بازداشت کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حجاج در انجام مناسک حج طوری رفتار کنند که مایه افتخار امام صادق (ع) باشند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۱    
رییس شورای هیات مذهبی شهرستان شیروان با بیان اینکه دشمنان شاگردان مکتب امام صادق (ع) را نشانه گرفته اند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه شهرستان شیروان گفت: مردم باید بینش و بصیرت سیاسی داشته باشند، از عبرت های تاریخ درس بگیرند و اجازه ندهند تا حاکمیت، یک بار دیگر از مسیر ولایت انحراف پیدا کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
حجت الاسلام جباری گفت: برای قرآنی بودن و شهدایی زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم و بدانیم که علوم دینی نجات بخش بشریت از مشکلات مختلف است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، 20 هیئت مذهبی در سطح شهر اقدام به برپایی مراسم سینه زنی و سوگواری کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به تهاجم فرهنگی برلزوم ورود جدی حوزه های علمیه برای میدان داری در جبهه مقابله با جنگ نرم تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امام فقط شاگردپرور و عالم نیست و عمده وظیفه امام به این است که در پیشامد شرایط و موقعیت ها، یک نظام حاکمیتی تشکیل بدهد و به موازات امامت مرامی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند و نقش بسزایی در تربیت و پرورش جامعه دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
مراسم عزاداری خیابانی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بندر آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
پلیس آلمان برای متفرق کردن دانشجویان متحصن حامی غزه در دانشگاه هومبولت در برلین مداخله کرد و شماری از آنها را دستگیر کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۹    
نظرسنجی جدید یک موسسه سوئدی حاکی از آن است که سوئدی ها به سوزاندن قرآن و ساختن مساجد و جمعیت مسلمانان اهمیتی نمی دهند، بلکه به نتایج و عواقب چالش های مرتبط با قرآن و مسلمانان اهمیت می دهند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام عبدالکریم پاک نیا گفت: امام صادق(ع) با فراهم کردن زمینه بیداری مردمی و تقویت هوشیاری جامعه ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
عضو خبرگان رهبری گفت: تداوم حرکت مکتب نورانی و مقدس تشیع، با اقدامات و مجاهدت امام باقر و امام جعفر صادق علیهماالسلام، محقق شد. امروزه نیز مراجع تقلید و علمای شیعه و طلاب در همان مسیر گام برمی دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه علم در مکتب تشیع جایگاه والایی دارد، گفت: دعوت از شاگردان برای علم آموزی با تکیه بر مسائل دینی از ویژگی های بارز امام صادق(ع) است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۹    
امام جمعه کوهدشت با تاکید بر اینکه نباید از مسائل فرهنگی غافل شد، گفت: تقویت فرهنگ دینی لازمه مقابله با تهاجم فرهنگی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۷    
معاون دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات (شورای نگهبان) شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک برای برگزاری دور دوم انتخابات همچون دور اول آمادگی کامل ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۵    
مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری در مشهد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
بیجار- استاندار کردستان گفت: مراسمات مذهبی منجر به شناخت زندگی و شخصیت ائمه اطهار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۹    
بزرگ ترین کنفرانس بین المللی به میزبانی مالزی با مشارکت شخصیت های مذهبی و دینی 57 کشور جهان روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
دومین مرزبان مجاهد هنگ مرزی بانه در درگیری با گروهک معاند به دلیل شدت جراحات شهید شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سطح استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا شده است و مساجد مزین به پرچم سیاه عزاداری و سوگواری شده اند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
مقامات امنیتی با استناد به نظرسنجی انجام شده در میان جوانان مسلمان در آلمان، اظهاراتی نژادپرستانه علیه مسلمانان ایراد کردند، نسبت به گسترش اسلام در مدارس هشدار دادند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امام جعفرصادق(ع) از ظرفیت مسجد در راه رشد و توسعه تمدن اسلام، حفظ و رونق دین بهره بسیار بردند، ایشان با فعالیت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
حجت الاسلام دلیر نقده ای، با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و عالم نزد امام جعفر صادق (ع) و از سوی دیگر ارزشی که ایشان برای عقلانیت قائل بودند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
آخوندی گفت: بیشترین خسارت سیل به راه و ابنیه و حوزه جهاد کشاورزی و قنوات برآورد به ویژه شهرستان خوسف وارد شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به ویژگی های نهضت علمی امام صادق(ع)، گفت: دانشگاه امام صادق(ع) حالت دژ سیاسی و فکری داشت و طالبان حقیقت و کسانی که احساس مسئولیت کرده و می خواستند از وادی گمراهی که ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
مهم ترین توصیه امام صادق علیه السلام به شیعیان در عصر غیبت، انتظار فرج است. ایشان با بیانات مختلف مردم را تشویق به انتظار می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از آخرین وضعیت روستاها، شهرها و مسیرهای طبس پس از بارندگی های بهاره و وقوع سیل اطلاعاتی را ارائه داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وجدان بیدار امروز بشری در برابر جنایات غزه ساکت نمی نشیند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
یک مرد و زن یک روز قبل از آغاز مسابقه آواز یوروویژن در مالمو سوئد، یک نسخه قرآن کریم را به آتش کشیدند
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۲    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهر مقدس قم غرق در عزا و ماتم است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
آیت الله سید حسین شفیعی گفت: یکی از اقدامات بنیادین امام صادق (ع)، اقدام علمی، فرهنگی و شاگرد پروری است، آن حضرت در 32 سال حکومت 4 هزار شاگرد تربیت کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۱۷    
مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: ارتقا بینش و معرفت جامعه از برکات نهضت علمی و فرهنگی امام صادق(ع) بوده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۷:۳۵    
امام جمعه تیران و کرون گفت: اهمیت و وقوع ظهور ولیعصر(عج) در اندیشه امام صادق(ع) تشریح و تثبیت می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۲:۰۲    
مریم نوری، مربی پیشکسوت قرآن در حرم مطهر امام هشتم(ع) که سال ها در مسجد محل و بعد در حرم رضوی در حوزه کودکان کار کرده، شاگردان زیادی را تربیت کرده و خاطرات شیرینی را از سال های خدمت قرآنی دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۶    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: امسال بیش از 87 هزار 500 نفر از 24 اردیبهشت برای حج تمتع عازم سرزمین وحی می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۶    
امام جمعه داران با اشاره به اینکه باید مایه افتخار اهل البیت(ع) باشیم، گفت: عملکرد گفتاری و رفتاری شیعیان باید مذهب و دین را تقویت کند.