دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۱    
به همت مدیریت اسناد و مدارک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه مجازی عکس طلیعه مقاومت به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
مرحله نهایی و اختتامیه نخستین دوره جشنواره تلاوت های تقلیدی 31 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
اعضای کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
غول های فناوری آمریکا برای گسترش قدرت امپریالیستی این کشور به شدت مشتاق حمایت از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
همزمان با ایام دهه کرامت محفل انس با قرآن و عترت با حضور قاری بین المللی قرآن کریم در شهرستان لامرد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۶    
میزان تعهدات بیمه گر برای زائران حج تمتع پیش رو نسبت به سنوات قبل افزایش یافته است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۸    
عرضه ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع 1403 تا سقف 500 دلار در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور آغاز شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۶    
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۶    
دبیر اجرایی چهارمین همایش کتاب سال بانوان مهلت ارسال آثار به این همایش را تا 31 خرداد 1403 اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
پرداختن به ادبیات مقاومت و پایداری در حوزه کتاب های کودک و نوجوان و اهمیت و حساسیت های آن، موضوعی بود که مدیرعامل کانون پرورش فکری و یک شاعر این حوزه در آیین رونمایی مجموعه ی شعر غزه به آن پرداختند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی عطرآلود پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۲    
آیین رونمایی از اثر انتشارات سرو با عنوان پایان سکوت در مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
سامانه پاسخگویی کمبودهای دارویی 190 به منظور ارائه خدمات بهتر در سازمان غذا و دارو مستقر شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به ریاست کمیته مدیریت بنادر و حمل ونقل دریایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مدیر پژوهشکده زن و خانواده از برگزاری همایش بین المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی جهان متحول در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در تهران و قم خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
فیروزی گفت: کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب، کتابخانه 75 ساله شهر شیراز، پس از بازطراحی و بازسازی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس بازگشایی می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
نماهنگ سرود کاکای امام رضا(ع) به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) منتشر شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای، عموم مردم را به راهپیمایی همبستگی با مردم مقاوم غزه در جمعه های خشم و انزجار دعوت کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
به مناسبت دهه کرامت، جمعی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) جهت توفیق خدمتی دیگر به بهانه گرامیداشت این ایام، با شور و معرفت و احساس مسئولیت خود ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
مفتی لبنان با تاکید بر این که هیچ اختلافی در خصوص مسئله فلسطین در میان علمای مسلمان وجود ندارد، عدم دستیابی به نتایج ملموس در حل عادلانه این مسئله را حمایت غرب از جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۸    
رئیس جمهور گفت: امروز خواسته دانشگاه های غرب و شرق، آزادی فلسطین و دفاع از مظلومان غزه و فریاد علیه ستمگران است، خواسته آحاد انسان های آزاده دنیا، شکل گرفتن نظم عادلانه جهانی است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۸    
حجت الاسلام روشن ضمیر گفت: برای پرداختن به عدالت ورزی در تعالیم رضوی، باید هندسه عدالت را بررسی کنیم و در سیره امام رضا (ع) مبنای عدالت، کرامت انسانی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
زرهانی با طرح نکاتی محوری در خصوص مهدویت گفت: تمدن غرب تسلیم تمدن نوین اسلامی می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور قانون قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها و قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور گفت: امروز خواسته دانشگاه های غرب و شرق، آزادی فلسطین و دفاع از مظلومان غزه و فریاد علیه ستمگران است، خواسته آحاد انسان های آزاده دنیا، شکل گرفتن نظم عادلانه جهانی است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۰    
معرفی ابعاد شخصیتی امام زاده های عظیم الشأن یکی از ضرورت های جامعه است زیرا که این بزرگواران در دوره حیات ظاهری خود با هجرت به مناطق مختلف ایران ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۸    
همزمان با دهه کرامت جشن ها و برنامه های ویژه ای از سوی دستگاه ها و مجموعه های مختلف برگزار می شود، که جشن بزرگ خانوادگی در سایه کریمه، بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه ازجمله آنها است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۶    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در در آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی: هجرت علی بن موسی الرضا (ع) در قرن سوم منشأ تحولات بزرگی بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از حجاج خواست در این سفر معنوی قدر ثانیه ها و لحظات را غنیمت بشمرند و از ثواب اعمال و اذکار این سفر بهره مند شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
ستاد مرکزی اربعین حسینی، کربلاء طریق الأقصی را شعار مراسم اربعین حسینی سال 1403 شمسی(1446 قمری) اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۰    
آیت الله جوادی آملی گفت: ما مردان بزرگی هستیم، ما نه یعنی حوزویان و دانشگاهیان، ما یعنی ایرانی ها، چرا که هم تاریخ داریم و هم جغرافیا، هر جا در این کشور پهناور قدم بگذارید ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تأسیس لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستانی در تاریخ جهان اسلام است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت بزرگداشت حکیم فردوسی، حکیم توس را جان مایه و چکیده فرهنگ ایران اسلامی خواند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
کاروان زیر سایه خورشید شامل خدام و پرچم متبرک حرم رضوی در سفر به شهرستان کهگیلویه با حضور در یک از روستاهای این شهرستان، قصد سرکشی از خانواده های شهدای روستا را داشتند که با صحنه عجیبی روبرو شدند...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی در شهر عالم پرور مشهد، باغ مفاخر توس راه اندازی خواهد شد و برای تجلیل از ستارگان درخشان در آسمان علم و دانش خراسان در توس تمامی اقدامات انجام خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
ارمبین گفت: تمام مسیر با همان پایی که چند ساعت قبل دردش امانم را بریده بود به عشق خدمت به زائر امام رضا (ع) با سرعت تمام دویدم تازه بعد از اینکه حال آن زائر خوب شد یاد درد پایم افتادم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
رنجبری از اجرای طرح چهره به چهره با هدف آشنایی دانش آموزان با فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) احمد آباد خمین خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۶    
بر اساس گزارش اخیر اداره مرکزی آمار فلسطین، اسرائیل از سال 1948 تاکنون 134 هزار فلسطینی و عرب را در فلسطین به قتل رسانده است و یک میلیون بازداشت شده اند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۶    
آستان مقدس علوی، عملیات فاز دوم توسعه صحن حیدری را از جنوب غربی صحن آغاز کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
احمد ابن اسحاق اشعری قمی (ره)، وکیل امام حسن عسکری (ع) است که بقعه متبرکه این عالم و محدث بزرگ قمی و صحابه و وکیل و نزدیکان چهار امام معصوم در سرپل ذهاب زیارتگاه شیعیان بزرگترین قطب زیارتی و فرهنگی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۴    
امام زادگان ظرفیتی بزرگ برای ایران اسلامی و همچنین جهان اسلام به شمار می آیند که در طول سال میزبان بسیاری از زائران بومی و غیربومی بوده و به عنوان قطب فرهنگی و میراث معنوی جامعه در ترویج و تبیین ارزش ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۶    
مستند نیمه بلند عکاس حرم برشی از زندگی حرفه ای امیر حسامی نژاد پرافتخارترین عکاس آیینی ایران از شبکه یک سیما پخش می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۰    
جابر با اشاره به اینکه زنان در غرب هیچ امنیتی ندارند ولی در ایران زنان و دختران امنیت دارند و به راحتی رفت و آمد می کنند، گفت: نابودی زن به معنای نابودی جامعه است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین تاکید کرد: اسرائیل ما را به دلیل درخواست به فدراسیون فیفا به منظور پایان عضویت این رژیم در این فدراسیون تهدید کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهور به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا(ع) وارد مشهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۶    
بیشترین امامزاده ای که از بچگی با خانواده به سراغش می آمدیم و در صحن و سرای بزرگ و دلنشینش ساعت ها برای کبوتران دانه می پاشیدیم و می دویدیم و لقمه های نذری می خوردیم و وقت می گذراندیم، اینجا بود ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
تولیدمستند سید سند زندگی پر فراز و نشیب فیلسوف نامدار قرن نهم در سیمای مرکز فارس کلید خورد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
معاونت پژوهش جامعةالزهرا(س) در اطلاعیه ای فراخوان یازدهمین دوره جشنواره پژوهشی بانو امین(ره) را اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی که کتابخانه ملی ایران برگزار شد تقارن این دو بزرگداشت را با ایام دهه کرامت دلنشین دانست و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
کتاب عملیات برای ادبیات نوشته سیده فاطمه موسوی توسط نشر لوح فکر در اردیبهشت 1403 به چاپ رسید و بناست در نمایشگاه کتاب رونمایی شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
زهره سادات لاجوردی گفت: هرچقدر کمک کنیم کودکان و نسل جوان با فرهنگ کتابخوانی آشنا شوند، بهتر می توانند استعداد و توانایی هایشان را کشف و شکوفا کنند و به دنبال آن ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
پایگاه ایرانیاران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران راه اندازی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
معاونت میراث فرهنگی از روز 29 اردیبهشت تا 4 خرداد برنامه های متنوعی را با شعار موزه برای آموزش و پژوهش در سراسر کشور تدارک دیده که از جمله آنها می توان به روز میراث فرهنگی، حقوق عامه و توسعه پایدار ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
سعید مقیسه گفت: نگرانی ناشران از حق مالکیت در فروش آثار دیجیتال باعث شده به سمت عرضه نسخه دیجیتالی محتواها نروند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی شعر رضوی عرب در یادمان دعبل خزاعی شوش دانیال گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در آیین بزرگداشت فردوسی و زبان فارسی به این نکته اشاره کرد که همچنان در تابلوها و سردرهای مغازه ها و مؤسسات خصوصاً در تبلیغات رسانه ای از کلمات بیگانه استفاده می شود ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
آیت الله دژکام گفت: مهم ترین باور تاثیرگذار در مسئله تقوا اعتقاد به قیامت است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
جهادگران بسیجی شهرستان لامرد یک باب منزل مسکونی خانواده محرومین را بهسازی و تحویل این خانواد دادند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
دختران دانش آموزی که به مناسبت دهه کرامت و روز تجلیل از امامزادگان خادم افتخاری امامزاده غریب حسن ارومیه شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
رمضانی، با اشاره به فعالیت های مشترک نهاد کتابخانه های عمومی کشور با سایر کتابخانه های عمومی، گفت: تعامل و همکاری خوبی بین ما و کانون های مساجد در راستای گسترش اقدامات و برنامه های کتابخانه ای در ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان اوقاف می امور خیریه با بیان اینکه خداشناسی در هر عصری باید به معنای آن عصر تعریف شود و با تاکید بر نقش تربیت انگیزشی بانوان گفت: بانوان باید خدا را در زندگی حاکم کنند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه گفت: انسان ها باید با تمام توان در مسیر علم تلاش کنند و طلبگی دو بال علم و عمل دارد که باید باهم همراه شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
حجت الاسلام حسینوند، هدف اصلی بزرگداشت دهه کرامت، گرامیداشت ولایتمداری و حفظ ارزش های معنوی دانست و گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت مقام والای امامت و ولایت است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ کرامت و توجه بخشی به آن گفت: به مناسبت دهه کرامت جمع های ولایت مدار و مومن استان البرز اعم از نوجوانان و جوانان در اجتماع امام رضایی ها در ورزشگاه ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
منصوری از توزیع کتاب شعر غزه در مراکز ثابت و سیار کانون پرورشی سراسر استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی گفت: خاطرنشان کرد: سبک زندگی یک مقوله راهبردی است که اهداف و نیازهای جامعه را تنظیم می کند و معمولا وقتی مسأله سبک زندگی مطرح می شود، موضوعاتی چون خانواده، تربیت و .. ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
همزمان با ششمین روز از دهه کرامت و 25 اردیبهشت ماه، 16 ویژه برنامه حرم مطهر رضوی که برای این ایام تدارک دیده شده، از شبکه های مختلف سیما پوشش داده می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام امرودی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه روز نکبت گفت: در مورد کشتاری که در غزه صورت می گیرد، تا 100 سال آینده می توان برای آن رمان و قصه نوشت که این اقدام غوغایی در عالم از مظلومیت مردم غزه ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حدود 500 عنوان کتاب در زمینه های فقهی، اصولی، قرآن، تفسیر، حدیث ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با کاهش ساعت کاری به 40 ساعت در هفته خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
اگر توانستید بین رابطه این قضیه و آن قضیه را پیدا کنید، به طور خواهید توانست حقوق بشر امروزی دنیای متمدن را به زبان انسانی ترجمه کنید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
نشست شخصیت و شعر حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور علاقه مندان به شعر و ادب فارسی در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد پاکستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
به مناسبت دهه مبارک کرامت، کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، اقدام به تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دختران کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
حاجی اکبری گفت:در حال حاضر چهار هزار و 900 خادمیار رضوی دارای پرونده در استان گلستان وجود دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: مدرسه 2 کلاسه توحید با مشارکت خیرین مردمی در روستای محمدآباد بخش مرکزی خواف به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۸    
ایشان در این توقف نیم ساعته برخی آثار پژوهشگاه را مورد دقت نظر قرار داده اند که از این بین کتاب های فقه و مصلحت و روش شناسی اجتهاد دو کتاب نوشته آیت الله ابوالقاسم علیدوست ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
آیین رونمایی از کتاب قدمت بر چشم با حضور نویسندگان اثر و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سال گذشته 772 هزار فقره وام ازدواج به مبلغ 158 همت پرداخت شد و میزان این صف از حدود 270 هزار نفر به کمتر از 140 هزار نفر رسید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۴    
6 پروژه بزرگ و زیرساختی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار خدام کاروان زیر سایه خورشید، تأثیرات علمی و فرهنگی و تکیه گاه اعتقادی امام رضا (ع) و سرچشمه گشایش بسیاری از گره ها برای بسیاری از علما را مورد توجه قرار داد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
آیت الله عبادی با بیان اینکه ارادت به امام علی بن موسی الرضا(ع) فراگیر است، گفت: اهل بیت(ع) انسان هایی کامل هستند که حتی دشمن ترین دشمنان هم به این مسئله اعتراف می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
بهادری جهرمی گفت: نگاه جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به کتاب و کتابخوانی همان نگاه مقام معظم رهبری است که یک نگاه راهبردی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
سردار سلیمانی با تاکید بر توجه به ابعاد مهم عملیات وعده صادق و تبیین آن؛ یکی از این ابعاد را قدرت موشکی ایران دانست.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام محمدی لائینی از همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش بعنوان یک فرصت برای تقویت فعالیت های تربیتی و فرهنگی در حوزه دانش آموزی یاد کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رئیس و اعضای شورای سیاست گذاری و نظارت بر تولید علوم انسانی اسلامی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۹    
نشست معرفی کتاب "الهدایه فی النحو فی ثوبها الجدید" با حضور مولف کتاب به همت معاونت آموزش و مدیریت آموزش عمومی سطح 2 برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۹    
مدیر رادیو فرهنگ با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی صدای سخن با رویکرد پاسداشت زبان فارسی گفت: اختتامیه این جشنواره 27 شهریور در روز شعر و ادب فارسی برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
به گفته رفیعی، فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان روز سوم خردادماه امسال همزمان با موزه دفاع مقدس پنج استان دیگر، با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
معافی از پیوستن دانش آموزان10 مدرسه ساری به پویش نیکوکاری ریحانه خبر داد و گفت: هدف کمیته امداد از اجرای این پویش فقط دریافت مساعدت برای رفع نیازهای دانش آموزان نیازمند نیست بلکه مشارکت دادن آینده ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
بانوان کانون زینب کبری(س) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای پایین کوه زنجان در یک همت جمعی درآمد حاصل از فروش دو تخته فرش دستبافت را صرف خرید گلدسته های مسجد نمودند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام دهقانی، گفت: 10 داور این استان به آزمون شبیه سازی و مصاحبه تعیین سطح مدرک داوری مسابقات قرآن دعوت شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
مهرور در یادداشتی آورده است: حکیم فردوسی تنها سراینده ی سه بخش اسطوره ای . حماسی و بخش تاریخی نیست بلکه گزینشگری هدفمند و پرورنده ی کتابی خردمندانه است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۳    
پلیس سوئیس، امروز با ورود به دانشگاه ژنو شماری از دانشجویان حامی فلسطین را اخراج و دستگیر کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
نخبه بیرجندی در جشنواره جایزه نخبگانی البرز معروف به نوبل ایرانی برگزیده شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهاد کتابخانه های استان در سه بخش فعالیت هایی را متولی انجام آن است که تا میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در دستور کار قرار داده است .
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سفیر عربستان در عراق در اولین زیارت خود از حرم امام حسین (ع) گفت: کربلا، شهری متمدن و ممتاز در همه زمینه ها است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
ابراهیمی با اشاره به جذب و فعالیت 5 هزار خادمیار و یاور رضوی در سطح خراسان جنوبی، گفت: این استان نسبت به جمعیتش، بیشترین تعداد خادمیار را در سطح کشور دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
خانم صبوحی حسین در دیدار با مسئول خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی گفت: اتاق بازرگانی زنان راولپندی علاقه مند است از تجربیات زنان موفق ایران در حوزه تولید و اشتغال آفرینی الگوبرداری کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۲    
رهبر انقلاب: سلام بسیار بسیار بسیار بنده را به سیدعبدالملک الحوثی برسانید؛ من دوستدار ملت شجاع و با جرأت یمن هستم
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جنگ تحمیلی را برای شکست و به زانو درآوردن ایران اسلامی دانست و گفت:شهدا در این مسیر مانع از دست اندازی دشمنان به کشور شدند.
  • ۱