جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
بخشی از فعالیت بیش از 2 هزار و 500 خادمیار و یاور رضوی در سطح استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۸    
معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر استفاده از ظرفیت مساجد در پیشبرد فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
طرح انجمن هنرهای نمایشی خوزستان تحت عنوان قرارگاه شهید آوینی در حمایت از تولیدات نمایشی اجرا می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از آغاز پذیرش مقاطع تکمیلی (سطح 3 و 4) همزمان در سراسر کشور از 17 اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۹    
سید محمد شوالا حیدرا رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی، با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته در محل سازمان غذا و دارو حضور یافت و درباره مفهوم حلال و حرام توضیحاتی ارائه داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنیاد بین المللی خیریه پزشکان مسلمان بدون مرز یک جلوه بسیار خوب از تمدن اسلامی مبتنی بر دین است که به ساختارهای ظالمانه جهان اعتماد و اکتفا نکرده و دست به کمر خود زده و روی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۷    
معاون مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با بیان اینکه هوش مصنوعی در صنعت رسانه و روند تولید محتوا تحولات بزرگی را در سال های اخیر ایجاد کرده است، گفت: با انتخاب مدل بزرگ زبان ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
معاونت آموزش موسسه کشوری مهد قرآن کریم گفت: 100 حافظ در آزمون سراسری حفظ 20 جزء قرآن کریم حضو خواهند یافت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
کتاب رقص خون در گلوی پاییز با حضور جمعی از مسئولان استان همدان و شهرستان ملایر و خانواده های معظم شهدا، در بیت شهید رسول هوشیاری و با حضور خانواده معزز ایشان رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
نادرخانی گفت: آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) با حضور دانس آموزان و معلمان برگزیده پایه اول ابتدایی سراسر کشور امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
خواجه ای با اشاره به اینکه سهمیه استان زنجان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری11500 فقره می باشد، گفت: مقاوم سازی اماکن روستایی، موثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۷    
وزارت حج و عمره عربستان هدف از راه اندازی کارت هوشمند نسک را ورود نظامند زائران بیت الله الحرام به مشاعر مقدسه و خدمت رسانی بهتر به حجاج اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۵    
هنرجویان دوره آموزش تذهیب و نگارگری رایزنی فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین، با اجرای نگاره های مرتبط با فلسطین، همدردی و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین با کلام هنر ابراز کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۱    
هم زمان با آغاز دهه کرامت جشن بزرگ خواهربرادری ویژه کودکان 4 تا 14 سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
آیت الله کعبی، گفت: پرورش نوجوانان در مسجاد هم از نظر اعتقادی و ایمانی و هم از نظر مهارتی و اجتماعی، یک کار جهادی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
16 سال پیش در هفدهمین روز اردیبهشت ماه دختری در روستای کهنوج معزآباد(50 کیلومتری کرمان) متولد شد که قرار بود نامش را ریحانه بگذارند اما تقدیر او نامش را هم تغییر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
شصت و دومین همایش جایزه البرز (بخش نخبگانی) عصر امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت) با معرفی و تقدیر از برندگان این دوره، و با حضور شخصیت های علمی فرهنگی کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
وزیر تجارت عراق در دیدارهای جداگانه ای که با معاون اول رئیس جمهور ایران و وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران داشت بر تقویت و گسترش مبادلات اقتصادی بین ایران و عراق تاکید کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۶    
معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ضمن بیان توجه شهید صدر به وضعیت انسان معاصر از دغدغه وی در حل مسئله و بیان راه حل مسائل با تکیه بر سنت اسلامی سخن گفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت به احتمال ثبت نام عمره در خلال برگزاری حج تمتع اشاره کرد و از همکاران خود در استان ها خواست تا آمادگی لازم را داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۴    
مسئولان و جمعی از خادمان فرهنگی و کارگزاران حوزه حج و زیارت با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن ثبت سفارش واردات تا 2 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری با عمر کمتر از 5 سال را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
رای گیری در 8 حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
گروه سرودی که در مدرسه دخترانه ارومیه به همت فعال مسجدی در یکی از مناطق کم برخوردار راه اندازی شده مروج حجاب در بین دختران نوجوان شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۶    
حجت الاسلام موسوی فرد، گفت: باید بتوانیم اثرگذاری لازم را برای دانش آموزان داشته باشیم و بدانیم نظم برای موفقیت معلم، شرط اول و بسیار با اهمیت است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
تفاهم نامه همواری بنیاد نخبگان و بهزیستی استان کرمان در راستای استفاده از ظرفیت های مشترک است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۶    
در پیام مشترک تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت درگذشت امام جمعه بلوک آمده است: پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب دیده هرگز فراموش نخواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
موسوی پناه در جریان برگزاری نشست رویداد ملی ایران جوان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، از معرفی برگزیدگان جایزه ملی جمعیت در روز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش ها و نوآوری های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۸    
مروتی، با اشاره به روند پیری جمعیت در کشور، نسبت به جایگاه قشر مذهبی و به ویژه اهل مسجد در راستای تنویر افکار عمومی در مورد این مساله تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۲    
شهرستان رفسنجان با برخورداری از ظرفیت های دینی و فرهنگی قابل توجه و پیشینه ای که در این زمینه دارد، همواره به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در اجرای برنامه های خوب ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
اسماعیلی با اشاره به تهدیدات روانی دشمنان برای جوانان،گفت:دشمن تلاش می کند که اعتماد مردم را به روحانیت و نهادهای دینی مخدوش کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی با اشاره به امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش خصوص گروه دانش آموزی "سفیران استاندارد" گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل هنرستان هنرهای زیبا گفت: تقویت جایگاه رشته هنر در لرستان نیازمند توجه ویژه آموزش و پرورش استان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
بخشی از اجرای 40 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در سراسر استان مرکزی خبر داد و گفت: برگزاری اجتماع نوجوانان رضوی از جمله این برنامه ها است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام پیرایش از اجرای 120 برنامه فرهنگی با حضور سفیران خورشید دراستان مرکزی همزمان با دهه کرامت خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
حجت الاسلام فرخی در نشست تخصصی آموزشی، عفاف و حجاب گفت: جامعه سالم و امن در گرو مسئولیت پذیری همگانی میسر می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج به همراه نمایندگان موسیقی سنتی شمال خراسان (دوتار) از شهرستان قوچان (خراسان رضوی) و فاروج (خراسان شمالی) با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
میناکاری هنر درخشان آتش و خاک است و با رنگ های پخته و درخشان که سابقه آن به 1500 سال پیش از میلاد می رسد و ظهور آن بر روی فلز در طول سده ششم تا چهارم پیش از میلاد و پس از سال 500 پیش از میلاد مشاهده ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ایران همزمان با آغاز ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت توسط خادم یاران رضوی استان به اهتزاز درمی آید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام حجت پناه از اجرای طرح مسجد، کانون نشاط در چهارمحال وبختیاری خبر داد و گفت: این طرح ویژه بچه های مسجد در سطح استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
راوش گفت: به همت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) روستای پنیران از توابع شهرستان کامیاران مسابقات ورزشی برای بچه های مسجدی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، علاوه بر مراسم متمرکزی که در شهرهای مختلف به این مناسبت برگزار می شود؛ تجلیل های انفرادی از معلمان نیز انجام می شود که برخی از آنها جالب توجه است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان با حضور جمعی از فعالان مساجد، بقاع متبرکه و خادمیاران رضوی تشکیل و اهم برنامه های این دهه با تاکید بر محوریت مساجد اعلام شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی با تاکید بر اینکه، تشبه به کفار حرام است چون بازی در زمین دشمن است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
طاهریان با اشاره به اجرای برنامه های مشترک و هم افزا توسط مجموعه های تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مستندسازی فعالیت های این ایام ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
دفتر حضرت آیت الله العظمی سبحانی در اطلاعیه ای انتساب نامه انتقادی به ایشان خطاب به شورای نگهبان را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
دوازدهمین جلسه از مجموعه نشست های صد کتاب ماندگار قرن به منظور پاسداشت نگاشته های برتر ایرانیان در یک قرن اخیر ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
همتی با اشاره به نقش تربیتی بانوان، گفت: بانوان نقش محوری در مقابله با توطئه های دشمنان دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
حامد معینی معاون تدوین مقررات و امور حقوقی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تاکید کرد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
پس از دانشگاه، دعوت برای حمایت از مردم غزه و مخالفت از جنگ اسرائیل به مدارس متوسطه فرانسه رسید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
رییس ستاد مرکزی اربعین از حذف مرحله ثبت اطلاعات زائران در پلیس راه خبر داد و گفت: با طرح سجاد تبادل اطلاعات برخط گذرنامه زائران با پلیس گذرنامه عراق انجام می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان یزد با حضور دستگاه های فرهنگی دولتی و مردمی استان یزد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تقویت و تبیین معارف دینی و ایمانی به ویژه فرهنگ کرامت گفت: تقویت باورهای دینی و ایمانی مهمترین سرفصل های برنامه ریزی در دهه کرامت است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
علامت شیعه از زبان مبارک حضرت امام کاظم (ع)/ حجت الاسلام و المسلمین عالی
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
ارشدی گفت: اردوی تفریحی و زیارتی یه مقصد قرآن تاریخی نگل ویژه بانوان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری احمد سلطان سنندج برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
می توان حسرت از دست دادن امام جمعه ای مردمی را در چشمان اشک آلود مردم شهر بلوک دید، همه آمده اند از کوچک و بزرگ ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
آیت الله عبادی گفت: هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی غیرت کردن، تهدید، اعتیاد مردم و بی عفت کردن آنها گام بر می دارد اما این زمان سرّ آنها را با کمک روحانیون و علما باطل کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
جلسه شورای هنر امروز دوشنبه (17 اردیبهشت) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
جلسه شورای هنر امروز دوشنبه (17 اردیبهشت) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
سپاه در اطلاعیه ای از برگزاری مراسم گرامی داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهانش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ از میزبانی اجراهای موسیقی نواحی در تالار رودکی خبر داد و گفت: امسال شاهد اجرای گروه های قابل توجه موسیقی سنتی، ردیف دستگاهی و هویتی در مجموعه تالارهای وحدت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
تجربه دختر 10 ساله از ملاقات با چهار موجود نورانی و زیبا در برنامه زندگی پس از زندگی.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
اردبیلی گفت: سومین رویداد ریحان شهر به مرحله ارزیابی و بررسی طرح نامه های خود رسید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
کیامهر گفت: به منظور کسب آرامش اعضای خانواده 20 زوج کردستانی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوره های آموزشی شمس شرکت می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
در نسیم خوش هفته تکریم معلمان، عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی پیچید و خادمیاران منطقه نوزده تهران با پرچم متبرک امام رضا (ع) میهمان این مدرسه شدند تا لحظات پرشور و معنوی را برای دانش آموزان و ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
مرد 36 ساله ای از آمریکای جنوبی با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) دین اسلام را برای ادامه حیات خود برگزید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
کتاب پرسش و پاسخ های دانش آموزی با موضوع اخلاق اثر جواد مرادی منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
افشارچی از آسیب های اجتماعی به عنوان مهمترین دغدغه های فرهنگی امروز یاد کرد و گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می تواند این آسیب ها را کاهش دهد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در لرستان گفت: بقاع شاخص استان لرستان میزبان برگزاری این برنامه ها هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
طاهری با تاکید بر اهمیت کار پرورش در کنار تعلیم دانش آموزان گفت: باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود برای اثر بخشی روی دانش آموز باید برنامه داشته باشیم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس اقلیم کردستان گفت: ایران برای ما صرفاً یک همسایه نیست. اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نبود، معلوم نبود جنبش کرد امروز چه سرنوشتی داشت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
اولین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و ادعیه خوانی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
علی بهادری جهرمی در پیامی گفت: امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی منت در عرصه های مختلف را به نمایش گذاشته است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام خداداده گفت: برای اولین بار آثار جشنواره تئاتر شبستان در 14 مسجد به نمایش درآمد؛ این یعنی توانستیم ذائقه مساجد را تغییر دهیم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
این روزها متولیان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آماده برگزاری جشن های دهه کرامت می شوند؛ قرار است در این ایام مبارک ویژه برنامه های متنوع در این آستان مطهر برگزار شود که در رأس آن ویژه برنامه بزرگداشت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
آیین تشییع شهید گمنام امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت ) در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۲    
نماینده تشکل ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه کار فرهنگی یک مسئولیت نیست بلکه یک ماموریت است، گفت: مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
رئیس دانشگاه تهران از برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه در سال جاری به میزبانی دانشگاه تهران خبر داد و پایدار سازی و تقویت روابط همه جانبه ایران و روسیه از طریق دیپلماسی علمی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
حزب متعلق به نخست وزیر هند اخیرا در بحبوحه کارزار انتخاباتی هند اقدام به انتشار انیمیشن هایی برای بدنام کردن و حذف مسلمانان در این کشور کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
روزنامه فرانسوی لو فیگارو در گزارشی با اشاره به مسئله آمار بالای مهاجران مسلمان در جامعه فرانسه، نوشت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
عبودتیان گفت: اگر داده های انقلاب اسلامی را به سیستم هوش مصنوعی بدهید و بگویید یک آدم خلق کنید یکی حاج اقا مویدی و دیگری حاج قاسم سلیمانی و ... می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
سرویها در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دیر معرفی کردن نماینده چهارم در دور اول انتخابات مجلس در مشهد دلایل این تاخیر را تشریح کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت های ارزشمند این مرکز در سی سال گذشته از انتشار قرآنی همراه با حاشیه روایات اهل بیت(ع) ویژه جامعه علمی و قرآن پژوهی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
مراسم تقدیر از هنرمندان تئاتر شبستان برگزار و طی آن مشاور وزیر امور خارجه و نیز مدیر کل امور تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آمادگی دستگاه متبوع خود برای بین المللی شدن این جشنواره خبر دادند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان جغتای در گفتگو با شبستان به تشریح اقدامات انجام شده و فعالیت های پیش روی جهاد سازندگی در این شهرستان پرداخت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
غریب آبادی مهمترین عملیات امدادی جمعیت هلال احمر گلستان در سال جاری را جستجوی یسنا ، کودک چهار ساله کلاله اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
هنرمند قرآنی خراسان رضوی هاشم طلائیان در رویداد بزرگ هنری جهان در کشور امارات حضور دارد و نکته جالب توجه آن این است که آثار این هنرمند ایرانی سبب گرایش یک هنرمند آلمانی به قرآن شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می ماند و راه را نشان خواهد داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
کانون فرهنگی هنری ارغوان یکی از کانون هایی است که مبنای آموزش های خود را کارآفرینی برای اعضا قرار داده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب را تشریح کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
سراب چند سالی می شود که جزیی از شهر بیرجند است اما با ورود به این محله حاشیه شهر، حال و هوای روستا را برای انسان تداعی می کند چرا که از بسیاری امکانات، زیرساخت های شهری ...
  • ۱