چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۲۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
عزت الله ضرغامی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن ها را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت و نوشت: ابراهیم رئیسی تابلوی زیبایی از خدمت به خلق را برای همیشه تاریخ ایران به یادگار گذاشت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان دبیر جشنواره ملی استانی مؤسسات فرهنگی و هنری کشور منصوب کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
نشست تخصصی نقش بر آتش ؛ نگاهی به نقاشی مقاومت با محوریت آثار سهاد الخطیب ؛ نقاش و گرافیست فلسطینی الاصل، فردا دوشنبه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
نماز به عنوان کارخانه انسان سازی پنج اثر عمده را در تربیت دینی و الهی نسل جوان ایفا می نماید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۵    
دوره تثبیت محفوظات قرآن ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام از جزء 8 تا 15 به صورت برخط برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و همراهانش به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای اجتماعی به ویژه مساجد برای تبلیغ و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب تاکید کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۹    
تصاویری از پهپاد آکینجی ترکیه که در عملیات جست وجوی بالگرد رئیس جمهور درحال گشت زنی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۳    
ماموستا مرادی گفت: از خداوند متعال خواهانیم هرچه زودتر اخبار خوشحال کننده ای را بشنویم و ریاست جمهور کشور و هیئت همراه ایشان با صحت و سلامت به آغوش ملت باز گردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مردم دارالمومنین گرگان امشب با حضور در مسجد گلشن گرگان برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان وی دست به دعا شدند و دعای شریفه امن یجیب را قرائت کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۵    
علمای اهل سنت استان گلستان امشب هم صدا با مردم ایران برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان وی دست به دعا برداشتند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۱    
فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه ورزقان رفتند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
توان با بیان اینکه روابط عمومی ها، مسایل را صادقانه با مردم در میان بگذارند، گفت: برای تجهیز واحدهای روابط عمومی اعتبار در نظرگرفته می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 9 تیم تخصصی جستجو و نجات از آذربایجان غربی در محل حادثه بالگرد در آذربایجان شرقی حضور دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال احمر در اطلاعیه شماره 3، آخرین اقدامات جست وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۷    
سلیمی از اعزام تیم های واکنش سریع گیلان به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تیم های اعزامی با 3 دستگاه خودروی عملیاتی به توان 15 نفر و کلیه تجهیزات نجات انفرادی و امکان جستجوی شبانه به این ماموریت اعزام ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۷    
سید عمار حکیم نگرانی شدید خود را نسبت به سانحه بالگرد حامل ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و هیئت همراه وی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۴    
دکتر حقی با اشاره به اینکه استان لرستان میزبان برگزاری یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر منطقه پنج کشوری بود، گفت: داروی این جشنواره با رعایت انصاف و عدالت برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۱    
حجت الاسلام ایرانی گفت: تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند ایجاد امیدآفرینی بین مردم است و رسانه و مسوولان در این راستا باید تلاش کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس خانه احزاب ایران طی پیامی از احزاب سراسر کشور خواست که از صمیم قلب برای سلامتی آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی برای آنها بنمایند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۳    
فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش گفت: منطقه وضعیت جوی بسیار سرد، بارانی و مه آلودی دارد و باران، رفته رفته دارد به برف تبدیل می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مقامات کشورهای مختلف جهان نسبت به سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش به شدت ابراز نگرانی و برای کمک به ایران برای جستجو و نجات اعلام آمادگی کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۳    
بمناسبت دهه کرامت با حضور خواهران مومن حلقه های صالحیندر روستای شورچه ناحیه کنگاور سفره صلوات پهن شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۸    
مقدسی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش نقش نظام دانشگاهی در جهاد تبیین گفت: تنها راه مبارزه با دشمنان استفاده از ابزار فرهنگی و جهاد تبیین است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۸    
امامیان با اشاره به پهن شدن سفره اطعام رضوی در سراسر استان کرمانشاه، گفت: بمناسبت دهه کرامت و همزمان با شب میلاد امام مهربانی ها غذای حضرتی درب منازل محرومین توزیع شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۱    
تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برای کمک به جستجوی بالگرد رییس جمهور عازم منطقه شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۹    
روحانی گفت: از درگاه پرودگار متعال برای رئیس جمهور و همراهانشان، سلامتی آرزومندم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۵    
ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال احمر در اطلاعیه ای آخرین اقدامات جست وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را تشریح کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای سلامتی خادم الرضا علیه السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۳    
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت الله رئیسی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۹    
وزیر کشور با اعلام بسیج همه نیروها برای یافتن محل سانحه بالگرد رئیس جمهور، از مردم خواست اخبار مربوط به این سانحه را از مراجع رسمی دنبال کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۹    
منصوری با اشاره به اقدامات انجام شده در یافتن بالگرد رئیس جمهور، گفت: با دو نفر از همراهان رئیس جمهور در چند نوبت ارتباط برقرار کرده ایم و به نظر می رسد که حادثه سختی نبوده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۹    
آیت الله میرباقری با بیان اینکه امام رکن اصلی بهشت است گفت: انسان ها اگر از امام جدا شوند به دنبال منافع خود می روند و دنیاطلب و منفعت طلب در دنیا حاکم می شود و زیر مجموعه افرادی می روند که محیط دنیا ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۱    
دادستانی تهران با ورود به موضوع انتشار اخبار کذب توسط افراد رسانه ای برای سانحه بالگرد رئیس جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۳    
رهبر انقلاب با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از مردم متدین و انقلابی سراسر کشور خواست امشب با حضور در مساجد و آستان های مقدسه و توسل به حضرات ائمه معصومین (ع) برای دفع بلا و سلامتی رئیس جمهور اسلامی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۷    
مراسم دعای توسل با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام عالی: حضور امام رضا(ع) در ایران موجب رشد و گسترش تشیع گردید. مناظرات علمی ایشان از یک سو و تشکیل کلاس های درس در منزل خود و همچنین مسجد مرو از سوی دوم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی دستور داد از همه ظرفیت های خود برای تفحص و امدادرسانی به بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی استفاده کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
پرسنل شجاع و مقتدر فراجا در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز همزمان با هفدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی از کاروان زیر سایه خورشید میزبانی حماسی و عاشقانه ای از خود به ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۳    
زائران و مجاوران رضوی در شب میلاد ثامن الحجج(ع) برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان دست به دعا برداشتند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۷    
همه خادمان و زائران حرم مطهر امام هشتم(ع) برای سلامتی آیت الله رئیسی، رییس جمهور کشورمان و همراهان ایشان دست به دعا برداشته و امن یجیب و دعای توسل می خوانند و مردم نیز در مساجد و منازل خود نیز با نذر ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۹    
در پی حادثه فرود سخت هلی کوپتر حامل رییس جمهور، پویش استغاثه و دعا برای سلامتی رییس جمهور و همراهان در مساجد اجرا می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۱    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در کسب شاخصه های فرهنگی رتبه های اول تا چهارم در کشور را دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۳    
هاشمی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و ارشاد استان ها از محل بند ب تبصره 13 در اولویت این وزارتخانه قرار گرفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۷    
بهادری جهرمی با اشاره به برگزاری جلسه هیات دولت، گفت: معاون اجرایی و برخی اعضای کابینه عازم تبریز شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم حفظ عزت مراجعین به دستگاه قضایی گفت: با این اقدام هم شاکی و هم متشاکی با رضایت محل را ترک می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۷    
قناعت با اشاره به نگاه محرومیت زدایی دولت سیزدهم گفت: اکنون بهترین فرصت است که عقب ماندگی ها در حوزه زیرساخت های فرهنگی برخی از استان ها از جمله خراسان جنوبی تا حد زیادی مرتفع شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
کالدونیای جدید در اقیانوس آرام از جمله مجمع الجزایری است که در حال حاضر بر اساس آمار غیر رسمی، 7 هزار و 300 مسلمان دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۹    
بمناسبت دهه کرامت همزمان با برگزاری مراسم جشن بزرگ ولادت امام رضا(ع) در شهرک شهدای سنقر دختران فعال مسجدی به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد سیدالشهداء اقدام به اجرای سرود کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۳    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی شود غرفه داران جشنواره ها و مجریان همایش ها پوشش و حجاب اسلامی را رعایت نکنند ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۱    
محمودی فر از اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری با رویکرد جوانی جمعیت و با محوریت کانون های مساجد خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۷    
استاندار مرکزی با اشاره به تلاش های دولت در عرصه های مختلف گفت: دولت سیزدهم با حرکت پُرشتاب برخی از گره های کهنه را باز کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۱    
مسلمانان هند چند سالی است که با روی کار آمدن دولت مودی با شرایط سختی مواجه هستند و مسلمانان را در سرزمین شان غریبه می دانند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۳    
وزیر کشور گفت: بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه فرود سخت شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۷    
بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه فرود سخت شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۷    
داستان خیّری که به حرم امام رضا (ع) مشرف می شود و با خود می گوید هر کسی اولین حرفی که به من زد من می فهمم جایگاهم کجاست! از زبان علامه جعفری
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 6 نفر عضو جدید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به ساختار شورای فرهنگی عمومی هر استان اضافه شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
قناعت گفت: خراسان جنوبی باید جزو نخستین استان های کشور باشد که برش استانی برنامه اجرایی و عملیاتی تحقق شعار سال را انجام دهد و انتظار است که این برش با محوریت معاون اقتصادی و سازمان برنامه ریزی تهیه ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۹    
دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قرآن کریم عقلانیت جهانی را به ما گوشزد می کند و می فرماید عقلانیت را به ایمان و عمل صالح گره بزنید ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۵    
آیت الله دژکام گفت: جشن غدیر برای آن است که اعلام کنیم عملا ولایت را قبول داریم بنابراین عملیاتی کردن بحث ولایت در این جشن در رفتارهای ما کلید می خورد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان رفتار، گفتار و سبک زندگی امام خمینی(ره) را امروز برای همه علماء، دانشگاهیان، سیاسیون و مدیریت اسلامی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۰    
استاندار زنجان گفت: مساله فرهنگ موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود چرا که بی توجهی به آن نتایج ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
هیأت خدمتگزاران سیدالشهدا(ع) تهران همزمان با ایام دهه کرامت و همچنین در پیش بودن عید بزرگ غدیر برای شادی دل خانواده ها، پویشی آزادی مادران زندانی (جرائم غیرعمد و نقدی) را راه اندازی کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
قالیباف بر تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل مشهد تاکید کرد و گفت: کمیسیون عمران مجلس باید این موضوع را تا حصول نتیجه، پیگیری کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
دبیر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی گفت: اکثر متقاضیان موسسات فرهنگی هنری، مردم هستند، به همین جهت این موسسات از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
در روز جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) رادیو ایران ویژه برنامه های متنوعی را با عناوین ایرانشهر ، بهار جان ، سلام صبح بخیر ، به افق نور ، با کریمان و گلبانگ را برای مخاطبان تدارک دیده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۱    
همزمان با هفته بزرگداشت میراث فرهنگی، آثاری از دوخت های سنتی و تاریخی محفوظ در کاخ صاحبقرانیه نیاوران در نمایشگاهی با عنوان ... از قُماش جان در تالار آبی مجموعه نیاوران برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت توجه به تبیین فرهنگ کرامت و مهربانی در میان مردم گفت: کاروان زیرسایه خورشید مهمان کانون ولایت عشق مسجد سیدالشهدائ واقع در ماهدشت شد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۳    
خواننده پاپ که در برنامه تلویزیونی میدون خراسون حضور یافته بود در بخشی از این برنامه، قرآن هم تلاوت کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه زندگی امام در فرهنگ و باورهای ما تاثیرگذار است، گفت: همه انقلاب به یاد امام (ره) بوده و به برکت انقلاب و امام راحل، سفره الهی پهن شده است
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) شخصیتی استثنایی و ممتاز داشتند، گفت: ایمان راسخ، توکل به خدا ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۵    
اجتماع بابارضایی ها همزمان با دهه کرامت در شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری است این جشن در شهر یزد با حضور پرشور مردم برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۵    
کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) با حضور در بیمارستان شهدای قم به پرچم گردانی و توزیع متبرکات فاطمی در میان بیماران و کاکنان بیمارستان پرداختند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهوربه همراه همتای آذربایجانی خود، طرح مشترک سد قیز قلعه سی در نقطه صفر مرزی دو کشور را افتتاح کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۹    
علی اف گفت: مواضع ایران و آذربایجان در مسائل منطقه و بین المللی یکسان است و امروز تمام دنیا شاهد دوستی ایران و جمهوری آذربایجان هستند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۱    
معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: باشگاه ملکه همزمان با دهه کرامت از پاتوق های ویژه دختران 9تا12 سال در مساجد محلات رونمایی کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۷    
حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه تاریخ معاصر جهان با نام مبارک امام خمینی(ره) مزین شده است، گفت:ایام الله چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصت مناسبی برای برگزاری مراسم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
محمدبیگی گفت: تصویب قانون جوانی جمعیت توانست ترمز کاهش جمعیتی را در سطح کشور بکشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
آیت الله خاتمی گفت: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با 500 شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
اصالت از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در شهرستان بروجرد خبرداد و گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) 250 بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
حریزاوی با تاکید براینکه اقناع سازی مخاطبان به فرایند جهاد تبیین گره خورده است، گفت: از اینرو لازم است رویکرد و سویه حرکت ها و ماموریت ها به سمت تبیین گری باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
حجت الاسلام شیری از افتتاحیه کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها واقع در مسجد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری آل طاها همزمان با دهه کرامت با حضور حجت الاسلام علی رادمرد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
تظاهرکنندگان اسرائیلی امروز با بستن ورودی شهر قدس خواستار سرنگونی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۵    
همزمان با دهه کرامت و هفته فرهنگی شهرکرد آیین افتتاحیه طرح ملی مسجد پایگاه قرآن در مسجد حضرت زینب (س) شهرکرد با برپایی کرسی تلاوت برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مسجد بزرگ مارسی، یک پروژه معماری تقریبا 25 ساله است که هنوز به همان حالت اولیه باقی مانده، اما اگر ساخته شود بزرگ ترین مسجد فرانسه خواهد بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۳    
نشست بررسی حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل که به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور برگزار شد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مرکز اسلامی الزهرا در البوکرکی واقع در ایالت نیومکزیکو آمریکا اولین نمایشگاه سلامت را با ارائه منابع بهداشتی رایگان به جوامع مختلف، برگزار کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور گفت: ارتباط ما با کشور دوست، برادر و همسایه آذربایجان به تعبیر رهبر معظم انقلاب فراتر از رابطه همسایگی است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱    
آیت الله عبادی گفت: برای انسان فرهنگ، حرف اول و آخر را در راه درست و نادرست می زند و جامعه ای درست می شود که فرهنگ آن درست باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۷    
به مناسبت برگزاری سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۷    
خادمیاران و یاوران رضوی کانون قرآن منطقه 14 با حضور پرشور خود در مجتمع خدمات رضوی جلوه دیگری از خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) را به منصه ظهور گذاشتند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خراسان رضوی با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۱    
چون پدری مهربان دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان سرزمینش استان خراسان جنوبی را دارد. به مانند هزاران هزار خیر و نیکوکار مدرسه ساز می خواهد با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۹    
هاشمی گفت: اداره کل پیام رسان های اجتماعی با پیگیری های انجام شده به زودی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۷    
آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۵    
این جلسه از طرح شهید اصلانی که با مشارکت امور مساجد و همکاری فرمانداری مشهد در راستای حل مشکلات و معضلات محلات با محوریت مساجد اجرا می شود، به مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس اختصاص داشت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ بیش از 50 دستورالعمل ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۷    
رسانه های صهیونیستی با اشاره به شکست اسرائیل در رسیدن به اهداف خود در نوار غزه، تأکید کردند که حماس در عرصه های مختلف اسرائیل را شکست داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۵    
طی مراسمی با حضور جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان از 28 برگزیده دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد در بیرجند تجلیل شد.
  • ۱