دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۵    
سرهنگ رستمی گفت: 100 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج محلات به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام مطیعی با تأکید براینکه قدردان توفیق خدمت به زائران خانه خدا باشید گفت: اگر کسی حج را فرصتی برای فعالیت اقتصادی قلمداد کند زیان کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
جشنواره ملی و مذهبی گل غلتان یک آیین معنوی صدساله در شهر امیریه دامغان است که در آن نوزادان برای شادابی و طراوت در اولین بهار زندگی، میان گل های محمدی غلتانده می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۹    
سعدالدین با اشاره به برنامه های دهه کرامت به همت کانون های خدمت رضوی استان سمنان گفت: 200 کانون خادم یاران رضوی در این برنامه ها ما را یاری می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۴    
محمدی گفت: این استان حدود 500 هنرمند نمدمال دارد که در سامانه این اداره کل ثبت شده اند و در سال های اخیر با نوآوری که در تولید نمد متناسب با کاربری های جدید انجام شده اقبال شهرکرد برای کسب عنوان شهر ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۰    
رفیعی با اشاره به مشارکت 2 هزار رای اولی در انتخابات 21 اردیبهشت ماه گفت: 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
خزعلی گفت: باید از فکر زنان استفاده شود. زنان باید در برنامه های وزارت خانه ها دخالت داشته باشند. در همین راستا رئیس جمهور زنان را در شوراهای عالی منصوب کرده و در برخی وزارت خانه ها زنان در منصب های ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۹    
ایمانیه گفت: شخصیت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری ترکیبی از فقاهت به عنوان شاگرد میرزای شیرازی، عرفان به عنوان شاگرد ملاقلی همدانی و شجاعت و زمانشناسی، کم نظیر است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: وظیفه ما در ستاد نماز جمعه، انتقال ارزش ها به نسل جدید است و باید با برنامه ریزی مناسب و جذاب سازی، جوانان و نوجوانان بیشتری را به نماز جمعه و برنامه های مذهبی جذب کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
نعمت الهی گفت: حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای بهشهر فراهم شده و غالب مستاجرین موقوفات بهشهر شامل معافیت پذیره اولیه می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۱    
مشارکت بین بخشی سازمانها، تاکید بر تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی، افزایش سواد سلامت و توانمندسازی مردم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۰    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز حجاب مظهر محبت است گفت: دشمن به این موضوع رسیده و به همین دلیل با آن مخالفت می کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
مسئول شبکه جوانان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: این استان همزمان با دهه کرامت میزبان سه کاروان از خادمان امام رضا(ع) در قالب برنامه زیر سایه خورشید است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
عابدی از برگزاری اردوی یک روزه به مناسبت روز دختر با حضور دختران کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) شهر اراک خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: متولیان کانون های مساجد و تشکل های دینی زمینه پرورش و اجرای برنامه دانش آموزان مستعد قرآنی را فراهم کنند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کرمان درباره بازخورد اجرای طرح نور در استان به ویژه شهر کرمان توضیحاتی داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: گرانی پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به این محصولات و عدم توجه به تنوع و زیبایی شناسی در تولیدات ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضور پر شور مردم در عرصه های مختلف فرهنگی موجب یأس و ناامیدی دشمنان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان هلال بن علی(ع) از برگزاری دومین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم در این موسسه قرآنی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۱    
جشن های دهه کرامت صبح فردا با خطبه خوانی خادمان در حرم حضرت معصومه(س) آغاز می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۳    
دفتر آیت الله سیستانی در نجف اشرف روز جمعه را اول ماه ذی القعده اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
مدیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: دهه کرامت امسال با شعار محوری با شما سربلندیم آغاز می شود و بیش از یک هزار عنوان برنامه در دهه کرامت در سطح استان اصفهان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
سرهنگ مهجوری از اعزام 600 نفر از شهروندان اراکی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
ایازی گفت: باتوجه به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۹    
صادق نارویی گفت: در هفتمین روز از دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهیم بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
مراسم پرچم گردانی پرچم متِبرک حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور عاشقان حضرت برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم با اجرای سرود ملی توسط رزم نواز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور اهالی چاپ و نشر در کوشک کتاب آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در اولین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد در استان ها گفت: مسجد تراز، مسجد تمدنی است، بدون اینکه بخواهیم کارکردهای حداقلی را نفی کنیم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۴    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 20 اردیبهشت به پایان می رسد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مرتضوی گفت: حداقل حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار به تصویب رسیده است و در این رابطه تغییر جدیدی نداریم و برای سال آینده تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
اوجی گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی ها و برجام نیست و از ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
زلفی گل با اشاره به تاسیس شعب برون مرزی دانشگاه های ایران در کشور عراق، خاطرنشان کرد: دانشگاه های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به وجود وقف های انتفاعی و منفعتی در استان لرستان گفت: 2 مورد از وقف های منفعتی با نیت امام رضا(ع) در خرم آباد ثبت شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
معلمان نمونه استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج تجلیل شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۴    
فرماندار خرم آباد با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در شهرستان چگنی و خرم آباد گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
آیت الّله مکارم شیرازی در پیام خود به همایش واکاوی اندیشه های علامه نجفی لاری ، نوشته است: اهتمام به اجرای قوانین اسلام و گسترش معارف دینی و جلوگیری از رواج منکرات در جامعه اسلامی ویژگی بارز مرحوم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد شمیرانات گفت: موقوفاتی که طی سال های گذشته انجام گرفته در زمینه حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه ها، بیانگر توجه و دقت مردم به بحث وقف و علم بوده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
قاضی زاده هاشمی از تخصیص منابع ارزی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان خبر داد و گفت: وزارت بهداشت و صمت مجوزات لازم را به بنیاد شهید داده اند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد برگزار و برای اولین بار در کشور از شناسنامه صندوق های قرض الحسنه اشتغال رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام الهی نژاد گفت: حکمرانی مهدوی، بحث نوپدید و جدیدالتأسیسی است. این موضوع جدید و نوپدید نیاز به مطالعات و کاوش های علمی و پژوهشی جدیدی دارد تا در میان مردم و جامعه و در میان مراکز حوزوی و ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
مرمت سه مناره از چهار مناره مسجد سلیمیه در ادیرنه ترکیه که یکی از شاهکارهای بزرگ معمار سنان مشهور است به مرحله پایانی خود رسیده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
براتلو گفت: 30 هزار خادمیار رضوی در استان تهران داریم که حدود 6 هزار نفر آنها فعال هستند و به محرومان خدمات ارائه می دهند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
اعضای تیم ملی فوتسال ایران با آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
براساس برنامه ریزی ها، قرار است ویژه برنامه های جشن و سرور ویژه دختران از چهارشنبه 19 اردیبهشت در شیراز آغاز و تا 30 اردیبهشت ادامه پیدا کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید ، گفت: بیش از 100 عنوان برنامه توسط این کاروان در دستور کار آنها قرار دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
آیین اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با هدف شناسایی گروه های مرجع و تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت و قدرت ملی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیأت عمومی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از جلوه های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در فضای مجازی به نبرد با تبلیغات مسموم دشمن بپردازد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
محمدعلی زلفی گل گفت: کتاب و کتابخوانی باعث افزایش عمر انسان می شود. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در توسعه علم در تمام نقاط ایران و عدالت فرهنگی نقش مهمی دارد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
همزمان با گرامیداشت روز دختران و در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، فرهنگسرای بهمن، میزبان جمعی از دختران و مادران تهرانی است و جشن بزرگ الماس سرخ را برگزار می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
بر اساس آمار اولیه مرکز رصد جمعیت کشور پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
میرجلیلی با اشاره به اینکه مردم، اخلاق و رفتار و کیفیت زندگی قهرمانان فراملی را رصد می کنند و از این جهت مسئولیت سنگینی متوجه این قشر است؛ بیان کرد: مردم، قهرمانان خود را دوست دارند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
دبیر شورای نگهبان گفت: مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض به ظلم صهیونیست ها نمایش بی اعتباری ادعاهایشان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
برنامه جهان سیاست چهارشنبه 19 اردیبهشت با حضور دکتر جمال عرف و محسن پاک آیین به صورت ویژه از انتخابات 21 اردیبهشت می گوید.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت هرچه بیشتر مردم در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، از تشکیل فراکسیون خیران در مجلس برای همراهی با خیران و پروژه های خیرساز خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور، رفع مشکل بیکاری استان های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستورکارهای اولویت دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی طرح ها و برنامه های مدیران استانی در ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از اعزام بیش از 3 هزار لرستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبرداد و گفت: این افراد امروز در قالب 12 کاروان و 68 اتوبوس اعزام شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از فراخوان رویداد فرهنگی هنری با عنوان همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در دشت ورامین خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از جمعی از کارگران، کارفرمایان و واحدهای تولیدی منتخب خراسان رضوی تقدیر شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۴    
صلاحی گفت: همه دهیاری ها و تمامی امکانات شهرستان کلات بسیج شده اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
رحیمی گفت: لایحه جامع وکالت در قوه قضاییه و وزارت دادگستری در دست تدوین است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
فیروزیان با اشاره به استمرار سلسله نشست های حکمرانی قرآن از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ گفت: قرآن تنها نباید محصور در الفاظ، قرائت، حفظ و ترتیل باشد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۰    
سردار نظری بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را یک مجاهدت دانست و یادآور شد: کسب مدال به امنیت و بازدارندگی کشور کمک می کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۰    
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: آیین اختتامیه کشوری جایزه ملی جوانی جمعیت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با گردهمایی فعالان حوزه بانوان کانون ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
وحیدی با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دور اول مهم است، گفت: 11 هزار و 500 شعبه در 22 حوزه برای اخذ رای در 15 استان در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
کانون های فرهنگی هنری ولایت و صالحین استان زنجان در اولین رویداد ملی تقدیر از عملکرد کانون های مساجد کشور در موضوع جمعیت و فرزندآوری که قرار است 20 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شود، تجلیل می شوند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
بهادری جهرمی با اشاره به برنامه دولت برای تسهیل روند ازدواج، افزود: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۴    
حجت الاسلام مهدیان از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در 24 امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
دانشجویان دانشگاه آمستردام درحالی تحصن خود در همبستگی با فلسطینی های نوار غزه را ادامه می دهند که پلیس، 125 دانشجو را دستگیر کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
آسوده با تاکید بر پیگیری موارد اولویت دار سال جاری توسط کمیته امداد و خیریه های وابسته؛ گفت: نشان والی مهر این نهاد متبرک به نام سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی تمام عیار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
نیروهای پلیس به مسلمانان در ایالت پرادش هند حمله کرده و مانع از رای دادن آنان شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
معاف، با اشاره به اهمیت توجه به جوانان و استفاده از نیرو و انگیزه آنان، گفت: هدف ما قلمه زدن نیروهای جوان به تنه تنومند نظام است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت امسال با شعار با شما سربلندیم ، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری 380 برنامه در سه محور مشارکت های مردمی، امید و ایمان ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
حسن زاده گفت: برای تحقق شعار سال، بحث همدلی و تقسیم کار در سطح ملی نیاز است و دستگاه های همچون جهاد کشاورزی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
امیر رضا امیری گفت: خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) و خدمت به زائران آقا را بزرگترین افتخار و توفیق در زندگی خودم می دانم و امیدارم از این سن تا زمانی که عمر دارم از این توفیق محرم نشود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
استاندار قم با اشاره به سفر روز پنجشنبه هیئت دولت به قم گفت: بررسی وضعیت طرح نهضت ملی مسکن مهم ترین موضوع سفر رئیس جمهوری به قم خواهد بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی گفت: احیای امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه، نیازمند تبیین صحیح است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
افشارچی با اشاره به تخصیص اعتبار لازم برای مرمت مسجد تاریخی چهلستون و تکیه تاریخی مسجد یری پایین گفت: فرایند مرمت مساجد تاریخی زنجان با جدیت دنبال شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
قناعت گفت: با نیروی انسانی شایسته شاهد تربیت جوانانی در تراز ایران اسلامی هستیم، چراکه جوهره انقلاب به جامعه فرهنگیان گره خورده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
دهقان گفت: طبق حکم قضایی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد اما برخی موانع وجود دارد که با گفت و گو حل می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
دولت باهاما به طور رسمی کشور فلسطین را به رسمیت شناخت و حمایت از فلسطین برای تعیین آزادانه وضعیت سیاسی شان را اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
مسئول هیأت اندیشه ورز ستاد بزرگداشت دهه کرامت، تبیین را از اصلی ترین محورهای برنامه های این دهه مبارک دانست و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
محمدمهدی صباغی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
به گفته اسلامی، همزمان با دهه کرامت، جشن مادردختری با مشارکت اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و کانون های مساجد استان زنجان در امامزادگان شاخص زنجان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
مسابقه کتابخوانی برمدارآفتاب به مناسبت دهه کرامت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
- رئیس مجلس شورای اسلامی، استفاده از فناوری های جدید سخت افزاری و نرم افزاری را سبب توانمندسازی سازمان هلال احمر عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و پرچم مطهر آستان مقدس بانوی کرامت ماه فضای قرارگاه غرب ارتش را عطر آگین کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
اسحاقی گفت: قصور و نیازهایی در روند اجرای نظام رتبه بندی معلمان وجود دارد که باید اصلاح شود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد به نوعی کار چند وزارتخانه را انجام می دهد؛ افزود: امداد این اقدامات (و کمک به رفع نیازهای اقشار مختلف) را به نیابت از ولیِّ جامعه انجام می دهد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۸    
زارع پور گفت: فردا شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری کسب و کارهای استان قم خواهیم بود، شهر قم و 6 شهر استان قم تحت پوشش کامل فیبر نوری قرار می گیرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۴    
آیت الله رئیسی با بیان اینکه نگاه ابزاری مغرب زمین در مورد زن و دختر را نمی پذیریم، گفت: نگاهی هم که می خواهد زن را از جامعه و نقش آفرینی جدا کند را نمی پسندیم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
شریعتی فر گفت: کشور افغانستان جایگاه ویژه ای در حوزه گوهرسنگ دارد لذا ما شهرک تخصصی گوهرسنگ را باید در مرز ماهیرود ایجاد کنیم تا جمهوری اسلامی ایران جزو 10 کشور برتر در حوزه گوهرسنگ ها باشد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
دغدغه تحصیل دانش آموزان محروم کشور سبب شده عنوان سفیر مدرسه سازی کشور بر پیشانی بنیاد موج مهربانی نقش ببندد و همین امر نیز بهانه ای برای گسترش فعالیت های این بنیاد در اقصی نقاط کشور شده است تا جایی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی رضایی اصفهانی، به این سوال که چگونه با زیارت حرم حضرت معصومه(س)، بهشت بر انسان واجب می شود!؟ پاسخ داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
نماهنگ امام رضایی ام همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س) منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت از دانشگاه خود خواستند هرگونه رابطه احتمالی با اسرائیل را قطع کند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
ساختمان کلیسای سابق در خیابان الم تبدیل به اولین مسجد در موسس لیک ، شهری در ایالت واشنگتن آمریکا شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
احمدی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه سیریل و متدئوس بلغارستان گفت: بیش از هزار واژه فارسی در زبان امروز بلغاری وجود دارد که ریشه های انتقال آن به زبان های واسط عربی و یا عثمانی برنمی گردد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
الازهر در بیانیه ای از جامعه جهانی، سازمان های بین المللی و همه طرف های فعال خواست که مسئولیت خود را در قبال قتل عام های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه بر عهده بگیرند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
حزب سبز آلمان خواستار ممنوعیت برگزاری تظاهرات مسلمانان در روز شنبه آینده شد.
  • ۱