دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق بازار مرکزی شهر و بازار کیان در غرب شهر اهواز، به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۶    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای به دولت اجازه دادند بنگاه های دولتی را پس از احراز صلاحیت و عدم بدهی معوق متقاضی به نظام بانکی، سازمان خصوصی سازی و صندوق های بازنشستگی واگذار کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۹    
به روز پدر نزدیک می شویم و خرید هدیه برای این عزیزان تبدیل به دغدغه مهمی برای افراد می شود. در این مقاله سعی داریم هدایای مناسب روز پدر از محصولات هوآوی را معرفی کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
با ثروتمندترین سیاستمداران دنیا؛ از پوتین گرفته تا شاهزادگان عرب، آشنا شوید. منبع: خبرفوری
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۳    
مریخ نورد Perseverance با موفقیت در مریخ فرود آمد. در این ویدیو چالش ها و اهداف این سفر را ببینید. منبع: ABC News
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۶    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 90 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت دلار 24 هزار و 700 تومان است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۸    
یک نماینده مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 1400 دولت باید سامانه ای را راه اندازی کند که همه دریافتی ها در آن مشخص شود و اگر بعد از یک ماه از سال 1400 دستگاه ها این سامانه را پر نکنند مدیران آن دستگاه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۱    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: اگر تا 25 روز آینده بتوانیم شیوه نامه های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، عید نوروز آرامی خواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۴    
کهگیلویه و بویراحمد کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از احتمال بارش برف و باران در شهرستان زلزله زده دنا و شهر سی سخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۷    
زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند زلزله ای که به دلیل شدتش مردم شهر یاسوج هم آن را احساس کردند و موجب تخریب کامل برخی از واحدهای مسکونی در ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۶:۵۱    
رئیس قوه قضائیه از اقدام خیرخواهانه سرباز مرزبان استان کرمانشاه برای آزادسازی یک زندانی با پرداخت حقوق ایام سربازی خود تمجید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون قصد دولت ایالات متحده برای بازگشت به توافق هسته ای ایران نخستین نشست راهبردی خود را برگزار می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۱:۳۲    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: حدود یک ماه پیش یکی از مدیران سابق ادارات بخش ارزی توسط مرجع قضایی و با موضوع اتهامیِ مرتبط با اوایل سال 97، احضار و بازداشت شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۰    
اعضای مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۶    
در پایان سفر گروسی به تهران ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای مشترک صادر کردند و عنوان شد که ایران به اجرای کامل و بدون محدودیت موافقتنامه جامع پادمان خود با آژانس، همانند قبل ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۶    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای گفت که یک آمریکای مماشات کننده فقط باعث تقویت ایران می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران و ورود به فرودگاه وین در جمع خبرنگاران گفت که به نتیجه قابل قبولی رسیدیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
سرویس فدرال همکاری های فنی – نظامی روسیه از افزایش صادرات تسلیحات کشورش به بیش از6 میلیارد دلار در سال خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از رسانه های اسرائیلی خبر داد که دولت بنیامین نتانیاهو در جریان وساطت مسکو برای آزادی یک زن اسرائیلی زندانی در سوریه، 1 ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر تاکید کرد که آمریکا به عنوان طرف متخلف باید اقدامات اصلاحی را انجام دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
در حالی که به نظر می رسد تمام طرف های درگیر در جنگ داخلی افغانستان عهدشکنی می کنند، دولت بایدن راه بسیار دشوار، اگرنه غیرممکن، برای خاتمه چرخه بی پایان جنگ در افغانستان در پیش رو دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت و گوی مستقیمی بین ایران و آمریکا درباره زندانیان و موارد دیگر در جریان نبوده و نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، در مورد درگذشت یک زندانی در یکی از بیمارستان های تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
آمارها نشان می دهد در خیلی از رشته های دانشگاه های دولتی و خصوصاً دانشگاه های برتر، تقاضای داوطلبان از تعداد ظرفیت پذیرش به مراتب بیشتر است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
جمعی از نمایندگان مجلس پیشنهادی درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو تدوین کرده و بزودی در صحن علنی و حین بررسی لایحه بودجه 1400 مطرح خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: لحظاتی پیش برخورد رخ به رخ دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و زانتیا در کیلومتر 5 محور راسک-دشتیاری سیزده کشته و مصدوم برجای ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
هیات دولت در جلسه امروز خود با حضور ریاست جمهوری، تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانست و این اساسنامه را به مجمع عمومی اعاده کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۱    
امارات متحده عربی و روسیه در قالب یک سرمایه گذاری مشترک قصد ساخت جت ابر فراصوت دارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
مولودی ولادت امام جواد علیه السلام با نوای حاج محمود کریمی را در این ویدئو ببینید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
چگونه جامعه بین المللی می تواند آژانس بین المللی انرژی اتمی را به عنوان یک شریک جدی، حرفه ای و بی طرف ببیند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
فرماندار قصرشیرین گفت: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه تنگاب از توابع بخش مرکزی این شهرستان منجر به مجروح شدن یک جوان 19ساله شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۱    
روسای بیمارستان های اهواز در نامه ای خطاب به استاندار خوزستان خواستار تعطیلی خوزستان شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
مشاور امنیت ملی آمریکا شامگاه یکشنبه در مصاحبه ای مدعی شد که دیپلماسی بهترین مسیر برای بازگرداندن محدودیت های برنامه هسته ای ایران است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۶    
پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی از 5 اسفند 99 آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
عثمان محمدپرست از هنرمندان شهیر موسیقی نواحی منطقه خراسان به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری و هم اکنون در حال انتقال به یکی از بیمارستان های مشهد است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در اولین روزهای توقف صدور دفترچه های کاغذی شرایط بسیار امیدوار کننده ای داریم و همکاری خوبی از سوی مراکز درمانی طرف قرارداد انجام شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه را خوب و رو به توسعه توصیف و بر تقویت همکاری ها و مناسبات تهران – آنکار برای مقابله با تهدیدات مشترک و همچنین حل و فصل مشکلات ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم داری دفاع مقدس را بر عهده داشتند، گفت: نقش امام (ره) در هدایت کشور و هماهنگ سازی ارکان مختلف کشور در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید تا خیلی شدید با سرعت متوسط بین 60 تا 90 کیلومتر در تهران و هشت استان دیگر خبر داد و نسبت به لغو فعالیت های ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
وزارت کشور دولت صنعا از انجام عملیات امنیتی در حمله به یکی از زندانهای تحت کنترل نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری، در شهر مارب یمن خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
سرپرست استانداری ایلام گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مرز مهران از روز سه شنبه بسته می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: محمد جواد ظریف، نامه ای در مورد قانون اخیر مجلس به مقام معظم رهبری ننوشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه تعهداتی که در قبال پذیرش برجام به ایران تحمیل شده بود از روز سه شنبه این هفته لغو می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۲    
پروفسور اتریشی و رئیس سازمان مبارزه با بیماریهای واگیردار این کشور با تمجید از واکسن روسی تاکید کرد، اسپوتنیک-وی مثل تفنگ کلاشینکف است، ساده، قابل اتکا و موثر.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: چهار برابر شدن واریزی به سربازان، اولین گام اصلاح ساختار سربازی در کشور بود که با موفقیت برداشته شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
رافائل گروسی، دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، عصر یکشنبه 3 اسفند، با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. عکس؛ علیرضا معصومی/ ایسنا
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
دولت روسیه ضمن رد اظهارنظر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه مسکو در رابطه با پرونده الکسی ناوالنی ، درباره سکوت وی در قبال اعتراضات در اسپانیا طعنه زد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشستی یک ساعته با بازیکنان تیمش شرکت کرد و در مورد مسائل مختلف با آنها به صحبت پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
عوامل مختلفی باعث ایجاد سرطان پوست می شود بنابراین توجه به برخی از نشانه های اولیه، امکان تشخیص زودهنگام را فراهم می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
با توجه به اینکه پرونده عنابستانی توسط نیروی انتظامی ارائه شده است انتظار می رود دادستانی و مجلس اقدام اساسی انجام دهند تا حوادثی از قبیل هتک حرمت توسط برخی از مسئولان خاطی تکرار نشود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار گزارش نهایی سانحه سقوط بویینگ اوکراینی تا پایان امسال برای عموم مردم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش شیب شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: با توجه به خطرجدی تجمعات در انتقال بیماری کرونا از زوج های محترم و خانواده های آنها می خواهیم از برگزاری جشن عروسی خودداری ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
علی رضوانی مجری برنامه بدون تعارف در یکی از پربیننده ترین بخش های خبری صداوسیما (20:30) تریبونی مهم برای جنجالی ترین و مهمترین سوژه های خبری شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۶    
وکیل محمد امامی از تعطیلی موقت دادگاه موکل خود برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات و نیز درخواست برای تجدید نظر در قرار بازداشت موقت این متهم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین و نماینده ایران در آژانس ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نزدیک شدن یک موش کنجکاو به یک افعی آبی رنگ پایانی تلخ برای این حیوان کوچک رقم زد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
این ببر در باغ وحش شهر بارنائول در روسیه ، به جای غرش ، صدایی شبیه به پرندگان دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
محققان "موسسه ولکام سنگر" و "موسسه بیوانفورماتیک اروپا" در مطالعه اخیرشان بیش از 140 هزار گونه ویروسی را که در روده انسان زندگی می کنند شناسایی کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: برجام و 1+5 برای ایران ابزار مذاکراتی بود نه هدف مذاکرات.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
حتماً میدانید که دکوراسیون اداری تا چه اندازه در عملکرد اعضای تیم تأثیرگذار است. یک محیط تاریک، شلوغ و بی نظم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
نشریه ساندی تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی لغو تحریم های وضع شده علیه ایران است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۳    
کارشناس بازار سرمایه گفت: پیشنهاد ما به سهامداران این است که 50 درصد از پرتفوی خود را سهم و 50 درصد دیگر را به اوراق با درآمد ثابت اختصاص دهند تا در صورتی که بازار ریزش کرد سهامداران متحمل ضرر نشوند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
اسفند 1399 ، یک قرن از کودتای سیاه لندن بدست رضاپهلوی گذشت . پایگاه rahimpour.ir چهارمین بخش پرسش و پاسخ با دکتر حسن رحیم پور ازغدی را در این خصوص منتشر کرده است که می خوانید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
مهران مدیری این روز ها در تدارک تولید فصل پنجم دورهمی برای مخاطبان است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس مجلس گفت: همه بر این اتفاق نظر دارند که مدیریت "ETF" در دست دولت نقض غرض است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 74 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین 7931 نفر نیز به کووید 19 مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم قروین در مجلس گفت که یک دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه با ریزش 10 هزار واحدی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اذعان و افتخار می کنیم در تمامی امور نظامی و امنیتی و دفاعی؛ تخصص، عمق بینش و دقت فرمانده کل قوا از ما بیشتر است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نظر وزارت کشور درباره مخالفت شورای نگهبان با انتخابات الکترونیکی اظهار داشت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس در قرائت بیانیه ای که به امضای 226 نفر از نمایندگان رسیده تاکید کرد که اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از 5 اسفند 99 متوقف و بازرسی های آژانس صرفا محدود به نظارت های پادمان خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
استاندار تهران گفت: تعطیلی پایتخت اصلا مطرح نیست و در چنین شرایطی ضرورتی بر این کار هم وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۱    
معاون کل وزارت بهداشت درباره ایده نگاری بحران کرونا و چگونگی مشارکت در انتخابات 1400، بیا اینکه نگران روز رای گیری نیستیم بلکه نگران تجمع های قبل از رای گیری هستیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران باقیمانده این صندوق تا دو روز آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران اتوبوس های پایتخت به یک سوم قبل از کرونا رسیده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
وزیر کشور گفت: انتخابات از نظر وزارت کشور باید در امنیت کامل، قانونمند، سالم و با مشارکت بالا برگزار شود و باید این امر به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری محقق شود چون اعتبار و آبروی کشور در میان است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
سرلشکر باقری با اشاره به شکست سیاست های تمامیت خواهانه دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران امروز همچون گذشته به برکت خون شهیدان سربلند و سرافراز به راه و مسیر خود ادامه می دهند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
رسانه های صهیونیستی با انتشار گزارش های متعدد درباره تهدیدهای ادعایی حزب الله و حماس در تلاش برای تحت فشار قرار دادن مقامات صهیونیست جهت افزایش بودجه نظامی این رژیم هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور طرح اقدام ملی مسکن را گام بزرگ دولت تدبیر و امید برای تامین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی جامعه عنوان کرد و اظهار داشت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس مجلس گفت: شاید بتوان برای انتخابات با هزینه بیشتر، به برگه های رأیی که ویژگی ضد ویروس داشته باشد رسید و چنین شرایطی را مهیا کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت خسارت به خانوار های روستایی آسیب دیده در زلزله سی سخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
دیدار گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز یک شنبه در تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
وزیر خارجه کشورمان گفت: آمریکا قادر نخواهد بود که قبل از لغو کامل تحریم ها به توافق هسته ای بازگردد، زیرا این آمریکاست که قانون را نقض کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
اگر دستگاه اندرویدی شما کند شده، گیر می کند یا عملکرد ضعیفی پیدا کرده است، بهتر است فضای حافظه آن را چک کنید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
دنیای اقتصاد نوشت: قیمت دلار امروز یک شنبه کاهش را تجربه کرد و به 25,100 تومان رسید. طلا و سکه هم در بازار امروز ارزان شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بلیط هواپیما در ایام نوروز گران نمی شود و شرکت های هواپیمایی در حال آماده سازی خود برای پروازهای نوروزی هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
یکی از مدیران ارشد ارزی بانک مرکزی به اتهام دریافت رشوه در پرونده توزیع 35 میلیارد دلار ارزهای مداخله ای بانک مرکزی بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر بعد از تایید صلاحیت ها حمایت و نظر جمع روی محسن هاشمی باشد در مورد او و دیگر اصلاح طلبان تصمیم گیری می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند تا اگر منابع حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی و خالص صادرات گاز در سال آینده کم شوند می تواند از حساب ذخیره ارزی برداشت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، گفت: این ادویه پایین آورنده قند خون بوده و برای مقابله با انواع عفونت ها و ویروس ها بسیار مفید است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
روسیه اولین مورد ابتلا به آنفلوآنزای مرغی H5N8 را در انسان شناسایی و گزارش کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
در بازه زمانی از تاریخ 27 بهمن تا 3 اسفندماه 9 شهرستان استان فارس به وضعیت نارنجی درآمده و یک مورد از کرونای انگلیسی نیز در لارستان مشاهده شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حواشی ماجرای واکسن زدنش در آمریکا و فعالیت های اخیر هنری اش، توضیحاتی داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۹    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1400 شهرداری طی روز جاری در صحن شورا گفت: بودجه شهرداری نسبت به چهار سال گذشته 90 درصد افزایش یافته، در حالی که تورم رسمی 300 درصد بیشترشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آغاز طرح "سلامت نوروزی" سال 1400 از 25 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: با 3000 پایگاه اورژانس، 5500 دستگاه آمبولانس، 64 دستگاه اتوبوس آمبولانس ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
محسن رهامی چهره اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام نامزدی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
یک وکیل دادگستری درباره قانونی بودن یا نبودن تعیین بیت کوین به عنوان مهریه توضیح داد.
  • ۱