چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۴۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی راهی تیم فوتبال نساجی مازندران شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۱    
مطالعات جدید نشان می دهد که گونه های جدید جهش یافته ویروس کرونا در ایالت های آمریکا در حال شیوع است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که عرضه های خارج از شبکه در توزیع مرغ باید به سرعت مسدود شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۹    
هر چند که طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعیت بازار روغن عادی است، اما در میانه صحبت های مسئولان این بخش به افزایش قیمت جهانی روغن، احتکار خانگی و برخی مشکلات مربوط به واردات ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: بین تعداد پرستارانی که به عنوان شهدای سلامت اعلام شده اند و تعدادی که پرونده هایشان بررسی شده است اختلاف وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
دکتر رضایی در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در تالار کوثر شیراز گفت: از اولین کارهایی که باید انجام دهیم این است که نور به پستوها و تاریکخانه بازیگران سیاسی بیاندازیم؛ بازیگران سیاسی که در پستوها ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵    
بیش از 40 نماینده کنگره آمریکا با ارائه قطعنامه ای تأکید کردند که تحریم های دولت این کشور علیه ایران باید به قوت خود باقی بماند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۸    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: با توجه به شرایط بحرانی، وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان و شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی، ورود مسافران و تجار عراقی به کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: از 22 فروردین 1397 که تعهدات ارزی برقرار شد تا پایان دی ماه امسال، 57 میلیارد یورو ارز باید وارد کشور می شد که از این میزان 41 میلیارد یورو ارز به کشور بازگشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد از این رو باید بر قانون اساسی، دولت و وحدت گروه های افغانی تکیه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۱    
بلومبرگ در گزارشی نوشت که آمریکا به دنبال جلب حمایت کشورها برای انتقاد از ایران بر سر تشدید برنامه هسته ای اش در جلسه آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۶    
منابع آگاه می گویند رژیم صهیونیستی معتقد است که باید به مسئله فعالیت های منطقه ای ایران جدا از مسئله برنامه هسته ای این کشور رسیدگی شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۵    
رهن کامل خانه در محله امیرآباد نیازمند بودجه ای بین 300 تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تاثیر مثبت سیاست واردات در مقابل صادرات در اقتصاد کشور، روند تامین کالاهای اساسی در کشور را قابل قبول عنوان کرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۵۹    
ایسنا نوشت: تلاش برای کودتا در ارمنستان با واکنش های بین المللی روبرو بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۵۶    
فارس نوشت: هند و پاکستان برای اولین بار بعد از دو دهه بر سر آتش بس در منطقه مورد مناقشه کشمیر به توافق رسیدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۹    
فرمانده ارتش نروژ با اشاره بر لزوم کاهش تنش ها در روابط با روسیه، بر نیاز به گفت و گو میان دو کشور تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای از تعلیق اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
تسنیم نوشت: گزینه برگزاری جام ملت های اروپا در انگلیس به جای 12 کشور وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود 20 هزار نفر از سالمندان و معلولان پرخطر از فردا واکسینه می شوند از واکسیناسیون گروه های هدف تا پایان شهریور 1400 خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۹    
در محدوده مرزداران می توان آپارتمان های نوساز را متری 54 تا 70 میلیون تومان خریداری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانسیم حتی پول آن را جابجا کنیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۷    
معاون اقتصادی سپاه قدس یکی از مشکلات اصلی اقتصاد کشور را سیاسی شدن آن دانست و افزود: برای بهبود اوضاع باید اقتصاد را از نزاع های سیاسی نجات دهیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۶    
ایرنا نوشت: یک مقام وزارت امور خارجه کره جنوبی از موافقت امریکا با ازادسازی مقداری از دارایی هایی مسدود شده ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
علی رادمند با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز مهندس، به موضوع گرانی ها و ماجرای دخل و خرج در خانواده ها پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۸    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ثبت خروج 243 هزار خودرو از استان تهران تا ساعت 18 امروز هفتم اسفندماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به تحولات اخیر در ارمنستان موضع گیری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
امروز اعلام شد به دلیل جهش ناگهانی کرونا در خوزستان، جاده های ورودی و خروجی این استان مسدود شده است. دکتر زالی فرمانده مقابله با کرونا در تهران هم خبر از افزایش 10 درصدی بستری ها در پایتخت داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۰    
بررسی ها نشان می دهد که رشد اقتصادی با نفت در فصول پاییز و زمستان سالجاری به ارقام 1.4 و 1.0 درصد برسد و در سال آینده بهبود قابل توجهی پیدا کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۰    
ایرنا نوشت: دولت انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از قرار دادن تمام ژنرال های دولت کودتایی میانمار در فهرست تحریم های حقوق بشری لندن خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۱    
کاهش یک میلیون بشکه در روز تولید نفت آمریکا و ذخایر نفت این کشور باعث شد قیمت طلای سیاه به بیشترین میزان 13 ماه گذشته برسد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۶    
علی پروین یاد و خاطره دو بازیکن تازه درگذشته پرسپولیس را گرامی داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۰    
واکسیناسیون سالمندان علیه بیماری کووید 19، از آسایشگاه کهریزک آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
عضو ستاد علمی مبارزه با کرونا گفت: پس از تزریق واکسن کرونا به ویژه تزریق دوز دوم آن، دوتا چهار هفته طول می کشد تا ایمنی مناسب در بدن فرد ایجاد شود و تا قبل ایجاد ایمنی، امکان ابتلا هست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۲    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: قانون آب در حال تدوین است و امید داریم تا پایان سال به دولت تقدیم شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان درباره گمانه زنی برخی افراد درباره رد یا تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: چنین اظهار نظراتی معتبر نیست و تاثیری بر شورای نگهبان ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹    
وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا و سه کشور اروپایی از ایران توقف اقدامات جبرانی اش را نخواهند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
فارس نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۸    
منابع عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان نظامی لجستیک نظامیان آمریکا در استان بابل عراق خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۲    
رایزن بازرگانی روسیه در ایران گفت: جلسات ما با طرف ایرانی برای کشتی رانی و کشتی سازی در دریای خزر آغاز شده و بازرگانان 2 کشور از برقراری خط مستقیم دریایی ایران و روسیه استقبال کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
پیکر مطهر شهید بیرجند بیک محمدی ، از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش که اخیرا در خاک عراق کشف شده است، شناسایی شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۹    
وزارت دفاع ارمنستان مخالفت خود را با تلاش های کشاندن ارتش به سیاست اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
محمدرضا الوند که در چند روز گذشته به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود، عصر امروز، پنجشنبه هفتم اسفندماه از دنیا رفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
فارس نوشت: معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کرونا ثابت کرد که زیرساخت های بهداشت و درمانمان باید بهتر از این باشد، گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۲    
فارس نوشت: نائب رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: موضوع این طرح پیرامون قانون مدیریت خدمات کشوری یا مسائلی است که مربوط به قانون پنج ساله توسعه است و هیچ ارتباطی با نهاد وکالت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۰    
منابع عراقی از مبتلا شدن سید احمد الصافی نماینده مرجع عالی شیعیان عراق به ویروس کرونا خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
برخلاف وعده های دولت جو بایدن برای تسهیل شرایط برای پناهجویان، سند داخلی اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا نشان می دهد بیش از 700 کودک مهاجر بدون همراه در بازداشت گشت مرزی واشنگتن هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:آقای رئیس جمهور به میان مردم بیا، آقای استاندار به حاشیه شهرهایی که در آن مسئولی بیا و ببین که مردم چگونه زندگی می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
عکس، ثبت لحظه هاست. این جمله کلیشه ای، تعریفی بارها شنیده شده از عکس و عکاسی است؛ اما گاه در پس هر کدام از این لحظات ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
ارتش رژیم صهیونیستی در یاوه گویی جدید مدعی شد در صورتی که تعداد موشک های نقطه زنی که در اختیار حزب الله لبنان هستند، از مقدار مشخص یعنی حدود 500 تا 1000 عدد عبور کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
یکی از فرماندهان نیروی ذخیره رژیم صهیونیستی با افشای ناگفته هایی از رسوایی های ارتش اسرائیل ، آن را یک ارتش کثیف توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۳    
نماینده دائمی کشورمان در ژنو در کنفرانس خلع سلاح این نهاد بین المللی، مواضع کشورمان را درباره اهمیت پایبندی کشورها به مفاد معاهده ان.پی.تی و تحولات پیرامون توافق هسته ای مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
پرواز جنگنده های سوخو30 نیروی هوایی ارمنستان بر فراز ایروان که هنوز مشخص نشده است این اقدام در راستای حمایت از نخست وزیر ارمنستان است یا رئیس ستادکل نیروهای مسلح ارمنستان. منبع: کانال سپاه پاسداران
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
تصویری که می بینید مربوط به اولین تولد گوریل در باغ وحش برلین، بعد از 16 سال است! دوره بارداری گوریل ماده حدود 8 ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان از شناسایی 214 مورد جدید مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی با سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین علیه ایران گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت کارنامه خوبی در بازسازی مناطق زلزله زده نداشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
دولت ترکیه در واکنش به تنش ها بین ستادکل نیروهای مسلح ارمنستان با نخست وزیر این کشور، تلاش برای کودتا در این کشور را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
علیرضا بیرانوند از زمان پیوستن به تیم آنتورپ بلژیک هنوز نتوانسته به ثبات برسد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
نتایج این طرح آمارگیری که در پاییز سال جاری در سطح کشور به مرحله اجرا در آمد نشان می دهد که تعداد 1,3 میلیون بهره بردار دارای دام در سطح کشور وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
مرعشی درباره کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات 1400 گفت: اگر همین امروز هم آقای ناطق نوری می آمد و کاندیدا می شد من از او بدون برو برگرد حمایت می کردم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران - کرج - قزوین و همچنین ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-قم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
در بحبوحه تنش ها میان دولت و ارتش ارمنستان، پاشینیان که وعده کرده بود در میان حامیانش سخنرانی کند، اطمینان داد که خودش و خانواده اش به هیچ وجه قصد خروج از کشور را ندارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
محققان توسعه دهنده واکسن کووید19 در دانشگاه آکسفورد مشغول بررسی روش های دیگر انتقال واکسن به بدن از جمله اسپری استنشاقی و قرص هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از شناسایی دو مورد ابتلا به ویروس انگلیسی در قم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
فارس نوشت: معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: از همان آغاز شیوع کرونا در کشور طی ابلاغی از دانشگاه های علوم پزشکی خواسته شد تا پرستاران آسیب پذیر از بخش های کرونایی خارج شوند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد، این کشور با نگرانی در حال پایش تحولات ارمنستان است اما آن را جزء مسائل داخلی این کشور می داند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 94 نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۹    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی کشور گفت: تا پایان دولت 15 هزار تخت به ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور افزوده می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه دلایل و ضرورت های تصویب لایحه پالرمو را در مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردم، گفت: مخالفتی در مجمع ندیدم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۲    
با مبلغی حدود 261 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند دنا معمولی با رینگ فولادی مدل سال 1399 و موارد مشابه را دارید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
ایسنا نوشت: با این وجود اینکه این روز در تقویم ایران به چنین نامی مسمی نیافته است، خوب یا بد، چه بخواهیم و چه نخواهیم مردم ایران این روز را به عنوان روز پدر می شناسند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استفاده از واژه فعلا برای حمایت از کادر فنی تیم فوتبال استقلال غلط است و ما تا پایان فصل از این کادر فنی حمایت خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعش موسوم به ببر بغداد در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۴    
شاید عجیب به نظر برسد اما برخی از بزرگان دنیای سینما روزگاری علیه واکسن زدن موضع گرفته و فعالیت کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر جنوبی تهران و البرز یا همان آزادراه غدیر بخش مهمی از جاده ابریشم آزادراهی کشور است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۱    
ایرنا نوشت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت هم صدایی میان قوا، آزمون تازه نمایندگان مجلس برای رعایت قانون و شرع در تعامل با دولت است که باتوجه به ارتباط این موضوع با منافع ملی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
تسنیم نوشت: از روز گذشته ناآرامی هایی بعد از رخ دادن واقعه پاسگاه شمسر روستای زیارت رخ داد که فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز هیچ ناآرامی در استان مشاهده نمی شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به جامعه جهانی نسبت به روبرو شدن با یک شرایط کاملا متفاوت در قبال برنامه هسته ای ایران هشدار داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
با دستور رییس جمهور، عوارض آزادراه غدیر برای سه ماه ابتدایی سال آینده شامل 25 درصد تخفیف شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۰    
رهبر معظم انقلاب، سیدمرتضی علم الهدی را یکی از برجستگان تاریخ اسلام و از جمله مفاخر علمی در فقه، کلام، ادب، حدیث و تفسیر برشمردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۰    
هر کیلو مرغ تنظیم بازاری با قیمت 20 هزارو400 تومان، تخم مرغ کیلویی 16 هزارو900 تومان، شقه گوسفندی 119 هزارتومان، گوشت مخلوط گوساله 110 هزارتومان، خیاررسمی 7800 تومان ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۳    
روزگاری نه چندان دور، عرضه اولیه های بازار سرمایه، به عنوان جذاب ترین و شیرین ترین بخش این بازار حسابی طرفدار داشت و کار به مشارکت بیش از پنج میلیون نفری سهام داران در خرید عرضه اولیه ها رسیده بود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۵    
علی مطهری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کاندیداتوری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
یک مطالعه رصدی بزرگ از مؤسسه ملی سلامت آمریکا(NIH) نشان داده است ابتلا به ویروس کووید-19 می تواند حداقل برای چند ماه فرد را از عفونت مجدد محافظت کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۱    
مهر نوشت: مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال رگبار خفیف در برخی نقاط استان تهران خبر داد و گفت: آسمان پایتخت امروز بارش خاصی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت با توجه به ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد از روز شنبه 9 اسفندماه پیش فروش 9 محصول خود را آغاز کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۳    
مرکز افتا نسبت به خرید و فروش اطلاعات اصالت سنجی دسترسی های از راه دور سیستم های رایانه ای، توسط شبکه های هک که با عنوان دلال های دسترسی اولیه شناخته می شوند، هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
اپیزود 9 از سریال جذاب و تماشایی ملکه گدایان به مرحله پخش رسیده است. در این پست شیوه های دانلود قسمت نهم ملکه گدایان را در کنار دانلود قسمت پنجم خوب بد جلف رادیواکتیو ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
بانک های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن موظف شدند تا به کسانی که برای دریافت این وام تشکیل پرونده داده اند تا پایان اسفند تسهیلات پرداخت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
ایسنا نوشت: مجری آزاد راه کنار گذر جنوبی تهران (غدیر) اعلام کرد : امروز این آزادراه با حضور رئیس جمهوری ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
مهر نوشت: فوق تخصص روماتولوژی کودکان، به ارائه توضیحاتی از ویژگی های ویروس کرونا در کودکان پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
ایسنا نوشت:رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، گزارش سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) درباره قتل جمال خاشقجی که قرار است امروز، پنج شنبه منتشر شود را خوانده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در کشور طی امروز و فردا (7 و 8 اسفند) خبر داد و گفت: بارش ها طی امروز در شش استان شدت خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، این کشور روند اوضاع پیرامون توافق هسته ای، با توجه به نتیجه سفر گروسی به ایران را مثبت دانسته و مهمترین گام در شرایط کنونی را ایجاد مکانیزمی برای بازگشت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
در عکس زیر، زیباترین مسجد جهان را مشاهده می کنید؛ مسجدی که سرتاسر آن را فرش هایی با نقوش ایرانی پوشانده و به آن زیبایی خاصی بخشیده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: بودجه وزارت علوم در سال 1400 نسبت به سال جاری 43 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
یک استاد علوم سیاسی گفت: مأیوس شدن مردم نتیجه عملکرد روحانی و تیم او بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با تأکید بر لزوم لغو محاصره فرودگاه ها و بندرگاه های این کشور، گفت که صنعاء قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران است.
  • ۱