دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 18 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۷    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان در برخی مقاطع گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۶:۳۳    
با آغاز شیوع کرونا در کشور یکی از مشکلات تامین کیت های تشخیصی این بیماری بود، مشکلی که رفته رفته برطرف شد و روز به روز نیز بر تعداد تست های تشخیصی افزوده شد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در نشست مجازی قانونگذاران اروپایی اعلام کرد: اعضای برجام از فرصت 3 ماهه ایران، برای حفظ توافق هسته ای استفاده کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
دنیای اقتصاد نوشت: قیمت دلار در بازار امروز (سه شنبه) بالا رفت و به 24,600 تومان رسید. قیمت طلا و سکه نیز افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۸    
کتاب عصرهای کریسکان ، خاطرات آقای امیر سعیدزاده از فعالیت های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت های دفاع مقدس تا رنج های اسارت در زندان های کومله و دموکرات است رهبر انقلاب در تقریظ این کتاب نوشتند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
جلسات مشترک بورس با قوه قضاییه آغاز شده و بر اساس صورتجلسات آن، بورس بالغ بر 400 پرونده تخلف دستکاری در بازار سرمایه را ارسال کرده که احتمال افزایش شکایت ها به 2000 پرونده هم وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۲    
با نزدیکی به عید نوروز یکی از رسومی که اکثر ایرانیان آن را به جا می آورند خانه تکانی است. خانه تکانی با هدف تمیز کردن تمام خانه برای آغاز سال نو انجام می شود اما همین کار نیز گاهی با عدم رعایت برخی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۹    
خبرگزاری دولتی چین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در نامه ای به همتای سوری خود با وی و همسرش که به بیماری کرونا مبتلا شدند ابراز همدردی کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
آخرین یارانه نقدی سال 99 ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۳    
رویدادهای کنونی جهان باعث شده برخی افراد معتقد باشند آخر دنیا نزدیک است و اگرچه واکنش اکثر غربی ها به این خبر می تواند ذخیره کردن دستمال توالت باشد اما افراد ثروتمند به فکر تأسیس پناهگاه های امن ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
ملکه الیزابت گفته است که خاندان سلطنتی از تجربیات چالش برانگیز شاهزاده هری نوه اش و همسر وی مگان، به شدت ناراحت شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
پژو 301 تولید داخل با پلاک ملی در خیابان ها رویت شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با ارسال نامه ای از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت به عمل آورد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۶    
جمعی از نمایندگان در تذکری به آقای روحانی، خواستار تشکیل کارگروهی ویژه جهت پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در آستانه نوروز 1400 شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: نامه ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب شود، به صورت رسمی اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت، در پشت صحنه ضبط این سریال برای عید نوروز شوخی جالبی با مو های شخصیت های رحمان و رحیم انجام داد و در اینستاگرامش منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به اصفهان سفر می کند و می گوید نباید فولاد مبارکه سیاسی شود؛ سیاسی نشدن فولاد یعنی همسر آقای واعظی با این مجتمع قرارداد پژوهشی ببندد!
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
مراسم آزادی زندانیان نیازمند زندان های استان تهران با کمک خیرین در زندان رجایی شهر برگزار شد. در این مراسم 13 تن از زندانیان که طی یک اتفاق مرتکب قتل شده و شکات گذشت از قصاص را به پرداخت دیه منوط ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
سرباز رامین سروی، اهل اصلاندوز مغان در حین حراست از مرزهای شمال غربی کشور در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۴    
اجرای آراء قطعی کمیته ماده 100 مبنی بر قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی محدوده بلوار شاهنامه توس مشهد، دوشنبه 18 اسفندماه با حضور نماینده دادستان اجرا شد .
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۰    
بامداد روز شنبه 16 اسفند ماه تعدادی اراذل و اوباش در یکی از خیابان های منطقه 17 اقدام به تخریب 5 دستگاه خودروی شخصی متعلق به ساکنان محله کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۶    
طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از روز پنجشنبه 21 اسفندماه، خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ناپایدار و بارش زا قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش شدت وزش باد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون 20 میلیون و 800 هزار دوز واکسن خریداری شده که 570 هزار دوز آن وارد کشور شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۵:۱۸    
سخنگوی کاخ سفید از آنچه به گفته وی تعدد حملات حوثی ها به عربستان است ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۴:۳۶    
یک مقام ارشد وزارت دفاع روسیه گفت که بر اساس اطلاعات دریافتی تروریست های گروه هیئت تحریر الشام در صدد انجام حملات شیمیایی علیه غیر نظامیان در استان ادلب در سوریه هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۳:۰۳    
گروهی از تظاهرات کنندگان در آمریکا خواستار اجرای عدالت درباره یک افسر سابق پلیس شدند که چند ماه پیش یک فرد سیاه پوست آمریکایی را به قتل رساند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۲:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بعید است تا پایان فصل بهار بتوانیم واکسیناسیون عمومی انجام دهیم لذا خودمان را برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی آماده می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۱:۳۲    
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از شهادت یکی از سربازان وظیفه هنگ مرزی ارومیه در حین کنترل و پایش مرزهای شمالغرب کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۰:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به تلاش دولت بایدن برای ایجاد دوقطبی مذاکره-معیشت در داخل ایران اعلام کرد: قرار نیست با بازگشت آمریکا به برجام خللی در نظام تحریم ایران وارد شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
منابع عراقی گزارش دادند که در منطقه کاظمیه در استان بغداد انفجاری تروریستی رخ داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
مهاجم ایرانی آاک آتن در دیدار مقابل آپولون موفق به ثبت دبل شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۴    
فرمانده تروریست های آمریکا در منطقه در مصاحبه ای مدعی شد که طالبان افغانستان به تعدادی از شروطی که لازمه کاهش نیروهای آمریکا است عمل نکرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۶    
سید حسین موسویان دیپلمات سابق کشورمان درمیدل ایست آی نوشت : واقعیت ها نشان میدهد که انتخاب بایدن ، تا کنون تاثیری دربهبود شرایط خاور میانه نداشته است
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۸    
بغداد - ایرنا - وزارت کشور عراق خبر داد سه تروریست که قصد عملیات انتحاری در میان عزاداران امام موسی کاظم (ع) را داشتند در اطراف بغداد دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از سفر دو روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به این استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۹    
جنبش حزب الله لبنان از سفر رهبر کاتولیک های جهان به عراق و نتایج مثبت این سفر بویژه دیدار با مرجع عالی قدر شیعیان در عراق تمجید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای مقررات، با تاکید بر ضرورت حذف واسطه ها از بازار شب عید، تاکید کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۶    
ویدئویی از حال هوای کاظمین، حرم حضرت موسی بن جعفر امام کاظم علیه السلام در شب شهادت آن حضرت را ببینید. منبع: دانشجو
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
با اینکه گزارش سرویس اطلاعات آمریکا ولیعهد عربستان را متهم ردیف اول در قتل روزنامه نگار و منتقد سعودی اعلام کرد اما باز هم واشنگتن به دلیل حفظ منافع خود در منطقه جرات مجازات او را ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۴    
شنیدم کتاب یکی از علمای بزرگ را بردند خدمت امام (ره) تا تقریظی برآن بنویسند. امام (ره) کتاب را خواند و گفته بود کتاب بسیار خوبی است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: امروز در دومین جلسه شورای عالی کار هم به توافق نرسیدیم و تعیین حداقل مزد کارگران به هفته آینده موکول شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی تصریح کرده ایران غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار سانتریفیوژهای IR-2M را آغاز کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۸    
یک روزنامه آمریکایی از وضعیت گروگان گیری برای توصیف رابطه بین دونالد ترامپ و حزب جمهوری خواه بعد از خروج رئیس جمهور پیشین آمریکا از قدرت استفاده کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور یک هدف نظامی حساس را در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان سعودی هدف قرار داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در حالی که تعهد بانک مرکزی برای تامین ارز در سال جاری حدود 8 میلیارد دلار بود اما 10 میلیارد دلار با نرخ ارز ترجیحی تامین ارز کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، عصر امروز (دوشنبه)، در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز مقصد بعدی سفر خود را مشخص کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که همه گزینه ها درباره نظامیان آمریکایی در افغانستان بر روی میز باقی مانده و هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان فارس سفر با خودرو شخصی به شیراز در تعطیلات نوروز 1400 ممنوع است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در موضوع وضعیت بازار مرغ از سال گذشته 4 فقره هشدار برای رئیس جمهور و 2 مورد هشدار به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه عربستان سعودی که به شهر دوحه سفر کرده است با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۲    
سردار آزمون تنها گل تیمش را در جریان شکست برابر روبین کازان به ثمر رساند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: مدیریت زنجیره تولید، تأمین و مصرف آنچنان دست نیافتنی و پیچیده نیست که در فقدان آن وضعیتی برای دلالان فراهم شود تا آنها عرصه را بر مردم، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تنگ کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهور گفت: وضعیت اقتصادی به سبب تحریم های ظالمانه به ویژه در حوزه هایی که ارتباط مستقیم با زندگی و معیشت مردم دارد، مورد رضایت نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت، رئیس جمهور آمریکا باید به فشار حداکثری علیه ایران ادامه دهند و جدا کردن مسئله ایران از مسائل غرب آسیا، میراث ساکن قبلی کاخ سفید را از بین می برد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
تیم فوتبال استقلال دارای دو سرپرست شد و برادر سرمربی تیم هم به کادر سرپرستی اضافه شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۴    
رئیس جمهوری لبنان در نشست اقتصادی، مالی، قضایی و امنیتی در بعبدا گفت: آنچه در جریان است انعکاسات خطرناکی بر امنیت اجتماعی و امنیت ملی دارد که می طلبد تدابیر فوری و قاطع مالی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا اولین رهبر خارجی خواهد بود که در دوره ریاست جمهوری جو بایدن به واشنگتن سفر می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران از ابهامات بخش خصوصی می گوید تا زمانی که برخی زیرساخت های لازم فراهم نباشد، اجرای قوانین جدید، خود به معضلاتی تازه در اقتصاد بدل خواهند شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و در روز گذشته 2 هزار تن مرغ مازاد را به بازار عرضه کردیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از 21 اسفند تا 23 اسفند، نسبت به چند روز پیش از این تاریخ، در شمال غرب و شمال شرق کاهش دما بین 5 تا 15 درجه، در سواحل خزر بین 8 تا 10 درجه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
وزیر دفاع گفت: اسلحه بومی مصاف توانایی این را دارد تا به مرور جایگزین سلاح های انفرادی موجود در نیرو های مسلح کشورمان شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امیدواریم در یکی دو روز آینده بررسی بودجه سال آینده به پایان برسد و نتیجه را به مجلس اعلام کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۷    
مصطفی مسجدی آرانی در مصف بیرجند بیک محمدی شهید سرافراز نیروی هوایی و برادرش نوشته است. در وصف یک قهرمان. منبع: خبرآنلاین
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۳    
اقتصاد نیوز نوشت: ارزیابی بازار خودرو از افت یک میلیون تومانی پراید 111 و ساینا در بازار امروز (دوشنبه) دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به دادخواست 42 نفر از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین، یکی از خواهان پرونده گفت: برای پیدا کردن کار در سال 81 به ترکیه رفتم که توسط اعضای فرقه رجوی ربوده شدم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
معاون پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که این معاونت در جلساتی که موضوع درخواست انحلال جمعیت امام علی (ع) در دستور آن قرار داشته ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
دفتر ریاست جمهوری سوریه از ابتلای بشار اسد و همسرش به ویروس کرونا و شرایط کاملا با ثبات هر دو خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
با گذشت بیش از یک ماه از درگیری یک نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور که برسر اصرار برای ورود غیرمجاز به خط ویژه رخ داد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم امروز در کوچه، خیابان، شهر و روستا مطالبه پهنای باند دارند. چرا که زندگی روزمره شان به فضای مجازی و پهنای باند وابسته شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
کمپانی لکسوس از جدیدترین محصول لاکچری خود یعنی مدل LC 500 رونمایی کرد. منبع: خبرآنلاین
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که آمریکا قصد دارد یک سری حملات سایبری علیه سیستم های داخلی مقام های روسی انجام دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۳    
نام سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا در این یک سال اخیر زیاد بر سر زبان ها افتاده بود و تا پیش از آن کسی او را نمی شناخت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۷    
فتح الله اسکندری: به عنوان سرباز وظیفه به جبهه اعزام شدم و پس از برخورد گلوله و ترکش اسیر منافقین شدم. در سه ماه اول اسارت مرا در یک قفس نگه می داشتند و می گفتند باید به خواسته های آن ها عمل کنیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۷    
نقش آفرینی فراز کمالوند در کادرفنی استقلال از نکات مورد توجه اولین بازی آبی ها با فرهاد مجیدی بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به وزیر علوم از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعدادهای درخشان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
شهردار تهران گفت: اواخر امسال و اوایل سال آینده 10 ایستگاه مترو در پایتخت به بهره برداری می رسد تا گامی در راستای کاهش آلودگی هوا بر داشته باشیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
کمتر از یک ماه از فراهم شدن امکان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت می گذرد اما با آماده نبودن زیرساخت های فنی اپلیکیشن های اعلام شده و اینکه برخی از سهامداران عدالت ممکن است گوشی هوشمند نداشته باشند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
روایتی از دیدار راوی و نویسنده کتاب "عصرهای کریسکان" با رهبر انقلاب را ببینید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هیچ مسئولی تاکنون از واکسن کرونا استفاده نکرده و هیچگونه تبعیضی در تزریق واکسن وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
شهروندان با رعایت نکات ذیل می توانند در پیشگیری از سرقت منزل خود کمک زیادی نمایند و آن را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی را جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا هنگام مراجعه به آرایشگاه ها، مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
کمپرسور هوا یکی از دستگاه های بادی پرمصرف در بسیاری از صنایع است. برای آشنایی با کاربرد، انواع و نحوه خرید آن وارد شوید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 99 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین 8313 نفر نیز به کووید 19 مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
شاخص کل بورس در پایان کار امروز دوشنبه با رشد 24هزار واحدی همراه شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک زن که در حین جر و بحث با دختر 15 ساله اش در شهرستان خمین به علت عصبانیت شدید با جسم سخت بر سر فرزندش ضربه زده و باعث مرگ او شده بود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اسامی 14 نامزد احتمالی این جبهه را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس 1400 از 60 ایراد شورای نگهبان به 4 تبصره از لایحه بودجه 1400 خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۷    
جواد عزتی در چهارمین همکاری خود با خالق دوگانه ماجرای نیمروز برابر دوربین نخستین تجربه محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی رفته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه: گزارش ها نشان می دهد که در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم، هم تولیدکننده ناراضی است و هم مصرف کننده ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
گروهی از کارشناسان بازار مسکن معتقدند با توجه به افزایش نهاده های ساختمانی نباید چندا ن به کاهش قیمت ها در بازار مسکن 1400 امیدوار بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
مردم ایالت آیداهو با سوزاندن ماسک های خود اعتراض خود را به محدودیت های کرونایی در آمریکا اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: محسن چاوشی خواننده موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال زمینه آزادی 12 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
29 بهمن زلزله ای 5.6 ریشتری، سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. خانه هایی که تخریب کمتری دارند هم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: به دنبال راهکارهای حقوقی هستیم که دو لایحه مربوط به FATF از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به مجلس شورای اسلامی بازگردانده شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: تا کنون به هیچ وجه پروتکل بهداشتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا نقض نکرده ایم و با هر کسی که در حوزه حمل و نقل تخلفی در این زمینه کرده است به صورت جدی برخورد کرده ایم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور گفت: سال آینده سال غلبه بر ویروس و رونق مشاغل خواهد بود. البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می شود و به بازار می آید و واکسن داخلی توزیع می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
رئیس مجلس: امروز کسانی می توانند بگویند که دلسوز نظام، انقلاب و مردم هستند که بتوانند گره از کار مردم باز کنند و این وظیفه همه مسئولان است.
  • ۱