دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸    
گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای 100متری که در طول بهمن ماه در تهران معامله شده است، می پردازد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: درباره افزایش موقت بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی هنوز تصمیمی گرفته نشده و در حال بررسی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 53 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته گفت: طی این مدت 8088 بیمار جدید شناسایی شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۳۴    
به نظر می رسد عصاره یک علف هرز حاوی منابع امیدوارکننده ای از مواد آنتی اکسیدان، ضد دیابت و ضد تومور است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۵:۳۵    
امام خمینی مقید به دیدار مراجع بودند و اعتقاد داشتند که هیچگاه نباید از زی طلبگی خارج شد، از این رو با پای پیاده به دیدار مراجع می رفتند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۳:۳۴    
بیشتر از یک قرن است که از برنامه ریزی شهری به عنوان ابزاری برای حفظ برتری سفیدپوستان مورد استفاده قرار گرفته که شهرهای آمریکا را در امتداد مرزهای نژادی تقسیم بندی کرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۱    
سعد الحریری با تکیه بر حمایت های خارجی تلاش می کند ضمن عبور از منافع ملی لبنان، شروطِ حزبی خود را میشل عون تحمیل کند؛ عاملی که تاکنون باعث تأخیر در روند تشکیل کابینه جدید لبنان شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۱:۳۱    
یک سنگ جدید که با قدمت 4.6 میلیارد ساله قدمتی بیش از عمر زمین دارد، در آفریقا کشف شده و "EC 002" نام گرفته تا تبدیل به قدیمی ترین سنگ ماگمایی شود که تاکنون کشف و تجزیه و تحلیل شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۷    
انتخابات یکی از معیارهای روشن برای قضاوت درباره توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است؛ فرایندی که طی آن مردم می توانند از طریق آرای خود در اداره امور عمومی جامعه دخالت کرده و نقش ایفا کنند اما به اختصار ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۳    
نتایج مطالعات جدید نشان می دهد که آتشفشان ها و شهاب سنگ ها ممکن است مریخ را به اندازه کافی گرم کرده باشند تا حیات در آن آغاز شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۸    
در روزهایی که هنوز در بعضی از شهرها مشکل کمبود روغن مایع به طور کامل حل نشده، مدتی است کمبود روغن نیمه جامد حلبی در کشور به خوبی حس می شود و این کمبود موجب شده تا قیمت این محصول افزایش یابد و صف هایی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۵    
شیوع ویروس کرونا به دلیل کیفیت پایین خدمات رسانی و مشکلات زیرساختی موجب از بین رفتن عدالت آموزشی خصوصاً در مناطق محروم و حاشیه نشین شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۶    
رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از آغاز واکسیناسیون سالمندان پنجشنبه 21 اسفند 1399 در خوزستان خبر داد و گفت: تمام سالمندان و کارکنان حاضر در سرا های سالمندان در این مرحله واکسینه می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
یک شرکت تجاری از ابداع فناوری هوش مصنوعی تازه ای خبر داده که مشخص کردن کمی میزان و سطح تمرکز افراد را ممکن می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت سینماها آسیب های مالی شدیدی به این صنعت وارده کرد و بسیاری از سینماداران از عدم توجه وزارت ارشاد به این وضعیت و تمرکز حمایت ها در تهران گلایه دارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۶    
سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد که توزیع گسترده واکسن کرونا در جهان و بسته مالی 1.9 تریلیون دلاری جو بایدن به ریکاروی سریع تر اقتصاد جهان از بحران کرونا کمک کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۲    
مجموعه سینماهای زنجیره ای ای ام سی در سال 2020 با ضرر 4.6 میلیارد دلاری به دلیل کرونا روبه رو شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۴    
جمهوری چک در اقدامی مغایر با آرمان فلسطین، با افتتاح دفتر دیپلماتیک در قدس اشغالی، در جهت به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گام برداشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش گفت: اغلب کارخانه ها روغن را به طور مستقیم به واحدهای صنفی تحویل نمی دهند و واحد مجبور به خرید از دلال آن هم به 3 برابر نرخ دولتی هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۵    
با توجه به اینکه حدود یک هفته به پایان سال جاری باقی مانده است، بانک مرکزی هنوز آخرین وضعیت برگشت ارز در سال های 1397 تا 1399 را اعلام نکرده و رفع تعهدات ارزی صادرات این سال ها نیز هنوز مشخص نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۴    
پس از توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در پنجم اسفند ماه، رایزنی هایی بین ایران و اروپا صورت گرفت از یک سو سفر وزیر خارجه ایرلند به تهران و رایزنی وزرای خارجه فرانسه و فنلاند با ظریف و از سوی دیگر ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: عربستان باید این کشتار را متوقف نموده و به این جنگ علیه مسلمانان و اعراب پایان دهد. 6 سال گذشته است و خیال واهی فتح سه هفته ای یمن محقق نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۶    
نوروز از راه می رسد و با وجود کرونا، کاروزار سنت دیرینه خانه تکانی هم مثل بازار گرم است و در این میان کارگاه های قالیشویی در شیراز، روزهای پرکاری را پشت سر می گذرانند و با شستشوی انواع فرش، موکت و.. ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دولت کره اراده مستقلی برای حل مشکل منابع ارزی ایران ندارد،درخواست مذاکره از طرف سفیر کره و توافق برای پرداخت منابع ایران توسط کره ای ها انجام شد و من از این که اجازه لازم را ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از تایید خبری مبنی بر حصول پیشرفتی چشمگیر در موضوع جستجوی جسد الی کوهن، جاسوس اسرائیلی در سوریه، در ادامه آن را تکذیب کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۴    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: کشور ما جزو امن ترین کشورهاست و امیدواریم همه مسئولان و دستگاه ها دست به دست هم دهند تا مشکل ها حل شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
وزیر سابق نفت پیرامون حضورش در انتخابات گفت: اگر روزی تصمیم در حضور برای انتخابات داشته باشم قطعا با قوت می آیم و کاندیدای پوششی حزب و گروه و فرد خاصی نخواهم شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
اخر آذر ماه و اوایل دی ماه سال جاری بود که واکسیناسیون سراسری کرونا در آمریکا و اروپا و برخی از کشورهای مشرق زمین آغاز شد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
دشوارترین بخش از عملیات لوله گذاری طرح گوره - جاسک در صعب العبورترین منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت، شامگاه چهارشنبه شنبه (20 اسفند ماه) با موفقیت به اتمام رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
10 شغل پردرآمد برای زنان یکی از نیازمندی های اکثر خانم های مستقل داشتن شغل پردرآمد است. در واقع داشتن شغل مناسب جز دغدغه های اصلی خانم ها است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت پس از آنکه همه آمریکایی ها واکسن کرونا دریافت کنند، اگر واکسن اضافی باقی بماند سهم دیگر کشورها خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۹    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از اظهارات وزیر خارجه دولت جو بایدن درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی آمریکا اعلام کرد، این دولت همان سیاست شکست خورده ترامپ را دنبال می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تماس تلفنی میان رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت های آموزشی دانش آموزان در بستر مجازی در نوروز 1400 تعطیل است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت چگونگی استفاده از ماسک در روزهای بارانی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
اعضای هیئت اجرایی انتخابات 1400 شورای شهر و ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان و اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به گزارش هایی که می گویند، دولت جو بایدن ولیعهد عربستان را از ممنوعیت ورود به خاک آمریکا معاف کرده، گفت: قانون را پیگیری خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد که سفر نخست وزیر این رژیم به امارات عربی متحده به صورت رسمی لغو شده و برنامه دیدار با نخست وزیران مجارستان و جمهوری چک، جایگزین آن شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
نخست وزیر چین گفت، کشورش به همکاری برای یافتن خاستگاه ویروس کرونا ادامه می دهد و همواره در این زمینه شفاف عمل کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در کشور طی روزهای پایانی هفته ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی مواضعش را درباره تداوم فعالیت های آژانس در ایران و دیده بانی برنامه هسته ای کشورمان بیان کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که جنگنده های روس مناطق استقرار داعشی ها در داخل مثلث حلب-حماه-رقه را 25 بار مورد حمله قرار دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گویی مواضع کشورمان را درباره تحولات اخیر پیرامون توافق هسته ای و بازگشت آمریکا به این توافق بیان کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
واکسن کوواکسین هند که توسط موسسه بهارات بیوتک تولید شده است، در مقابل انواع جهش یافته ویروس کرونا به خصوص گونه انگلیسی مقاوم است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
هوشنگ میرزایی، مستندساز که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا یک ماهی است در بیمارستان بستری بود، صبح امروز درگذشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
وزیر کشور بابیان اینکه مشکلات معیشتی از چالش های اصلی امروز ایران است، گفت: گرانی سبب مشکلات زیادی برای مردم شده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت بگیرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۹    
نماینده مردم همدان با بیان اینکه شرایط مهیاباشدبرای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شوم گفت:برخلاف برخی دوستان که خوش بینانه فکرمی کنندمن خوش بین نیستم ومعتقدم انتخابات 1400 یا یک انتخابات سخت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد خطر قحطی در سوریه که 60 درصد مردم این کشور را تهدید می کند، هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: محموله 100 هزار دوز از واکسن کرونای Soberana ساخت کوبا برای انجام فاز سه مطالعه انسانی به مقصد تهران بارگیری شد و تا ساعاتی دیگر به تهران می رسد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۹    
ستاد تنظیم بازار در جلسه فوق العاده امروز پنجشنبه با واردات میوه و سایر کالاهای اساسی از طریق تجار، تعاونی ها و بازارچه های مرزی برای عرضه در شبکه توزیع موافقت به عمل آورد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه الزهراء با بیان اینکه تنها 35 درصد نقدینگی در دست مردم است، گفت: نقدینگی در ذات خود بد نبوده و در صورت هدایت به سمت تولید به کنترل تورم کمک می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به انتشار تصاویر خصوصی خانوادگی افراد در فضای مجازی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
دکتر غمامی نظریه مرجعیت شهید صدر و ولایت فقیه امام خمینی را همسان دانست و گفت: نه تنها از اندیشه شهید صدر در قانون اساسی جمهوری اسلامی استفاده شده است بلکه در برخی موارد عبارات به کار برده شده به طور ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ (انفال،46) ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کردند: در مبعث سنگین ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر ما انتخابگر خوبی باشیم سعادت دنیا و آخرتمان تامین می شود، گفت: همه چیز بر مبنای انتخاب جامعه و امت اسلامی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور سابق آمریکا در یک بیانیه خطاب به مردم این کشور اعلام کرد، اگر او رئیس جمهور نبود آمریکایی ها شاید هیچ وقت به واکسن کرونا دسترسی پیدا نمی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
شهر تهران: شهر تهران، شهری با وسعت و پهناوری که دارد، به عنوان پایتخت شناخته شده است. به همین خاطر برخی از افراد فکر می کنند، این شهر تنها برای سفرهای کاری می باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
برخی منابع لبنانی از سفر آتی هیئتی از سران حزب الله به مسکو برای بررسی مساله سوریه و بحران لبنان خبر دادند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
توحید، اصلی ترین و مهم ترین پیام بعثت است. فراگیری این اصل چنان گسترده است که اسلام به نام دین توحید شناخته می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مردم در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، بهتر است از انجام سفر نوروزی خود صرف نظر کنند اعلام کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۱    
پخش سریال پایتخت 6 به مناسبت مبعث پیامبر اسلام(ص) از امروز پنجشنبه آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان صمت استان تهران ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا با توصیف توافق هسته ای ایران به عنوان هیولایی که مسیر تقویت برنامه اتمی ایران را هموار می کند، درباره هرگونه از سرگیری مذاکرات با تهران هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
بر اساس ضمیمه فنی تفاهم مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران برای مدت تا سه ماه اجازه خواهد داد تا دوربین های نصب شده در 8 تاسیسات یا ساختمان به منظور ضبط داده ها در محل خود حفظ و به کار ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از ایران خواست که ابتدا به پایبندی به توافق هسته ای بازگردد و تاکید کرد که واشنگتن از بازگشت به برجام برای گسترش توافق به دیگر حوزه ها استفاده خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
در جریان 8مارس امسال(2021) همچنان شاهد سطحی انگاری و درنیافتن مسئله انسانی زن و مسائل انسانی آنها که در پیوند با مسائل مردان است هستیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۵    
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری 5 دیدار دنبال می شود که در مهم ترین بازی استقلال در شهرقدس میهمان پیکان است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
امانت عشق را امین ایمانیان در بعثت نور پذیرا شد. سوره سبز وصال، گستره آفاق را سپیده باران کرد. امواج کثرت به اقیانوس وحدت رسید. یاس ها و بنفشه ها در قدوم باغبان آفرینش روییدند و حرا، دارالسّرور شد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
سرپرست امور فنی شرکت ملی فناوری هوافضای فضای چین گفت: مریخ نورد چینی که وارد مدار مریخ شده است، در ماه مه یا ژوئن (دو تا سه ماه دیگر) بر سطح مریخ فرود می آید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۴۹    
برخی رسانه های صهیونیستی خبر داده اند که فردا قرار است دیداری مختصر میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد عربستان سعودی صورت گیرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۲    
چند سالی از این توصیف سیدحسن نصرالله از وضعیت رژیم صهیونیستی نمی گذرد که وی ازتعبیر خانه عنکبوت وحتی سست تر از خانه عنکبوت برای ترسیم اوضاع و احوال این رژیم استفاده کرد اما شاید در آن زمان درک این ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۵:۱۸    
10 روز پس از پخش خبر تاسیس یک حزب سیاسی در رادیو سراسری ایران و رسیدن خبر آن به گوش مرجع عالیقدر شیعه در نجف اشرف و تحقیق درباره جزییات خبر، عضویت مردم به دلیل مخالفت حزب با اسلام و مصالح ملت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۴:۳۱    
یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها برای ایجاد حس تعادل و احساس سلامتی بیشتر در بدن، نوشیدن آب است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۶    
اوتس در به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی روز آمریکا دستی توانمند دارد اما به این اکتفا نمی کند. او گاهی نگاهی فراتاریخی به پدیده ها دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۲    
زمین لرزه ای به قدرت 4.6 ریشتر دقایقی قبل ساعت 00:15 بامداد شهر فردوس در 168 کیلومتری مرکز خراسان جنوبی را لرزاند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۹    
پنجمین محموله واکسن کرونا نیز ساعتی پیش به ایران وارد و در حداقل زمان ترخیص شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۶    
سفرِ اخیر "سایمون کاونی" وزیر خارجه ایرلند(در مقامِ نماینده شورای امنیت در امر تسهیل اجرای توافق برجام) به تهران ...