یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۹    
حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران خوزستان از آغاز پذیرش مدارس علمیه خواهران استان تا 31 اردیبهشت خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۴    
جمعی از طلاب نخبه حوزه های علمیه کشور به ذکر مباحث خود با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۱:۲۰    
حوزه/ دوازدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق طی روزهای 13 تا 15 اسفندماه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
حوزه / محمود پوروهاب، محمد گودرزی دهریزی و کمال شفیعی آثار رسیده به دبیرخانه پویش ادبی کاروان آفتاب را داوری می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر خود را پیرامون واگذاری تألیف پایان نامه به دیگری اعلام کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
حوزه/ توصیه ها و هشدار های حضرت امام خمینی (ره) نباید مورد غفلت قرار گیرد. در حقیقت، مسئولین پیوسته باید این منشور و بخش های مختلف آن را ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون 10 میلیون و 501 هزار و 415 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است. در حال حاضر 11 شهرستان قرمز، 52 شهرستان نارنجی، 217 شهرستان زرد و 168 شهرستان آبی هستند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: یکی از اقدامات مهم تدوین سند چشم انداز 20 ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر است که این سند الگویی برای تمام کشور خواهد بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۶    
حوزه/ برگزیده جشنواره علامه حلی استان قم، خواستار توجه جدی مدیران حوزه نسبت به مقوله آینده شغلی نخبگان و پژوهشگران حوزوی شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ رئیس انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه با تأکید بر این که باید خواهران را رشد داده و کارها را به خود آنها سپرد، گفت: خواهران می توانند در عرصه های علمی و مدیریتی فعال ظاهر شوند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۸    
حوزه/ استاد جامعه الزهرا(س) گفت: مساله انتظار در عصر امام جواد(ع) با توجه به نزدیکی با عصر ولادت امام مهدی(عج) به اوج خود رسیده بود که امام جواد(ع) به مبارزه با فرقه های انحرافی و وظایف منتظران ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۵    
حوزه/ این جایزه ها و سیمرغ ها و دیپلم افتخارها، همه و همه تمام خواهد شد، حرف همان است که بزرگان گفته اند. به قول شیخ شیراز: نیک و بد چون همی بباید مرد/ خنک آن کس که گوی نیکی برد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: مهمترین علت نفوذ امام جواد(ع) در قلب ها احاطه علمی و خیر و برکت ایشان بود که باعث محبوبیت ایشان شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
حوزه/ یکی از سخنرانان مذهبی گفت: تعبیری که در مورد ولادت امام جواد علیه السلام مطرح شده است برای هیچ امامی ذکر نشده و طبق فرموده امام رضا علیه السلام ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: نیاز است خواهران طلبه در بخش های مهم تصمیم سازی و تصمیم گیری مشارکت داشته و یاری گر ما باشند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۷    
حوزه/ آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از طریق ارتباط تلفنی و مجازی با شهرستان سی سخت در جریان فعالیت های طلاب جهادی در کمک رسانی به زلزله زدگان قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان وضعیت بحرانی در خدمت مردم زلزله زده سی سخت خواهیم بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نشست علمی تحول در حوزه های علمیه خواهران با تمرکز بر رویکرد اجتماعی را برگزار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
حوزه/ امام جمعه صحنه گفت: هرگز نباید خیانت ها و فشارهای آمریکا در 42 سال گذشته برای تسلیم شدن مردم انقلابی و عقب نشینی از اصول و آرمانهای امام(ره) و شهدا را فراموش کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۰    
حوزه/ در بیانیه ای که اخیرا جمعیت اسلامی علمای سیلان در سریلانکا منتشر کرده، از سیاستمداران و دیگران خواسته شده از حربه سیاه نمایی مسلمانان برای پیشرفت سیاسی خودشان سوءاستفاده نکنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
حوزه / امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی، درگذشت مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
حوزه/ امام جمعه همدان با بیان اینکه وجود فاصله طبقاتی در شهر، به معنای آن است که تدابیر موجود برای تحقق عدالت کافی نبوده است، گفت: اگر این اقدامات و مدیریت ها درست بود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۰    
حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: از مدیران درخواست داریم که به جای پرداختن به مسائل بی فایده به فکر توسعه استان کردستان و بازارچه های مرزی باشند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی امروز در دیدار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مکتب اسلام ماندگار خواهد بود، اظهار داشتند: باید با قدرت و استفاده از ظرفیت های داخلی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
حوزه/ در بیانیه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری عمان آمده است که پروژه مرمت و بازسازی مسجد العونیه، یک مسجد قدیمی در این کشور، پس از دو سال بالاخره به پایان رسیده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
حوزه/ جلسه صلح و سازش در روستای سید عباس از توابع شهرستان دشت آزادگان و در شهرستان حمیدیه با حضور جمعی از حوزویان، سران و معتمدین عشایر و سادات این منطقه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۰    
حوزه/ رئیس جمهور پاکستان از فرانسه خواست از تصویب رفتارهای تبعیض آمیز علیه مسلمانان در قالب قوانینی با ادعای مبارزه با به اصطلاح افراط گرایی دست بردارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت:مراقب باشید نکند جریان های انحرافی حاکمیت اسلامی را منحرف کند، طبق فرموده رهبری ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده سی سخت، نحوه خدمات رسانی را از نزدیک ارزیابی کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
حوزه/ در محضر امام رضا (علیه السلام) بودیم که ابو جعفر را آوردند، عرض کردیم: این همان مولود پرخیر و برکت است؟ حضرت فرمود: آری، این همان مولودی است که در اسلام با برکت تر از او زاده نشده است .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
حوزه/ در محل یک کلیسای قدیمی که در سنت پیتر در پتریپلاتس برلین که در جنگ جهانی دوم آسیب دید، یک مکان عبادی برای ادیان ابراهیمی دارای کلیسا، مسجد و کنیسه افتتاح می گردد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: ورودی سیکل بدون آزمون هستند و با مصاحبه وارد حوزه می شوند، ولی ورودی های دیپلم آزمون دارند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان با گلایه از اینکه چندین ساختمان مدارس حوزه علمیه در سطح استان به مدت ده سال است که بدون تغییر باقی مانده است، گفت: متاسفانه از 1200 روستا استان همدان ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به اجرای پویش مردمی "فرصت انس" به عنوان طرح جایگزین مراسم معنوی اعتکاف گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
حوزه / مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان اعلام کرد: به دلیل سیاست گذاری های اشتباهی که در عرصه جلوگیری از فرزندآوری از سال 65 انجام شد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان شرط مشروعیت یک مدیر در حکومت اسلامی را اقامه نماز عنوان کرد و گفت: اگر مدیری خدای نکرده نسبت به نماز تسامح داشته باشد، دیگر شرط مشروعیت را از دست خواهد داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: آیا در صدا و سیمای به همان میزان که برنامه آموزش آشپزی وجود دارد به آموزش نماز هم پرداخته شده است؟ البته این موضوع به معنای نفی این برنامه ها نیست ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی به برکت مرزبانان بی ادعا و چشم های بیدار ملت به وجود آمده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ جمعی از طلاب نخبه حوزه های علمیه کشور به ذکر مباحث خود با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت بیش از گذشته از تولیدکنندگان حمایت کند، گفت: کسانی که در عرصه تولید با انگیزه فعالیت دارند نیازمند حمایت دولت هستند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با دریافت نشان خادم تشرفی حرم مطهر گفت: نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
حوزه/ رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب معناشناسی شفاعت در قرآن نوشته دکتر مهدی حسن زاده توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
حوزه/ 13 محفل مذهبی با عنوان دختران بهشتی با همراهی مجازی 13 هزار دختر نوجوان به همت بانوان خادم آستان مقدس بانوی کرامت دنبال شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 3 اسفند 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7 هزار و 931 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 574 نفر از آنها بستری شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: مباحث و فرمایشات مطرح شده توسط شخصیت هایی که موضوع جهاد را بررسی کرده اند در قالب یک منبع جامع ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم از برگزاری 10 رزمایش زمینی، هوایی و دریایی یاد کرد و گفت: رزمایش ها باید با قدرت دنبال شود چراکه با این رزمایش ها دشمن جایگاه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در نشستی با طلاب، فضلا و نخبگان حوزه علمیه، از دنبال کردن طرح های زیرساختی برای توسعه حوزه های علمیه خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
حوزه/ ثبت نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته های حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم از تاریخ دوم اسفندماه آغاز و تا 27 اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
حوزه/ امام راحل در این منشور نگاه بلند تمدنی خود را تأکید و آن این که اسلام محور هدایت ایران و جهان است و اندیشه که در همین حوزه ها باید پرورش یابد و جامعه را هدایت کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
حوزه / فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی باید از خانه و مدرسه آغاز شود و تلاش کنیم کتاب از مجاری مختلف در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در حالی که در بعضی از کشورهای اروپایی برای ترغیب فرزندآوری بیشتر سیاست های تشویقی اعمال و جایزه در نظر گرفته می شود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
حوزه/ پیکر آیت الله سیدمحمدحسین حسینی زابلی(ره) دوشنبه 4 اسفندماه، ساعت 15 تشییع و در امامزاده صالح(ع) تهران به خاک سپرده می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کتاب الهدی را منتشر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ اولین همایش ملی مطالعات تطبیقی قرآن پژوهی با محوریت بررسی اندیشه تفسیری مفسر بزرگ جهان اسلام؛ آیت الله العظمی جوادی آملی از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و با مشارکت بنیاد بین المللی علوم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ نیروهای مسلح کشورمان با برگزاری 10 رزمایش مکرر در دو هفته قدرت نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با بکارگیری سلاح ها و تجهیزات دفاعی بومی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ دکتر عادلی با بیان این که ویروس مرز نمی شناسد و قم نیز در معرض خطر کرونای انگلیسی است، گفت: تا این لحظه موردی از ابتلای افراد ساکن قم به ویروس کرونای انگلیسی گزارش نشده ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۹    
حوزه/ اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر، به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در منطقه جنوب غرب خوزستان قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
حوزه/از 200 عنوان کتاب درباره نقش روحانیت در دفاع مقدس، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: سیاست موسسه، پذیرش طلاب مستعد، پرتلاش و دارای ویژگی های شخصیتی مطلوب است و از آنجا که برنامه تحصیلی موسسه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ دکتر ابول نژادیان، از شناسایی چندین نمونه کرونای جهش یافته در استان خبرداد و گفت: دولت تعطیلی خوزستان را قبول نکرده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ در شرایط کنونی این حضور روحانیت باید با قوت بیشتری تداوم داشته باشد، چرا که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح از نظر انواع توطئه ها و فتنه ها قرار داریم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۳    
حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت نوشته شدن کتاب خدمات عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: غفلت از رشد علمی و معنویت خود، یکی از آسیب های جدی است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ شهید حاج قاسم سلیمانی در همین جبهه های دفاع مقدس به کمال معنویت رسیده و توانسته افراد و جوانان زیادی را با خود همراه کند .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
حوزه/ استاندار خراسان شمالی گفت: اگر توانستیم استان را از ناامنی و ناگواری مصون بداریم به دلیل انسجام و هم افزایی بین تمام اجزای حاکمیت بوده است و روحانیت استان نیز با فهم مشترک از آنچه مقام معظم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ حجت الاسلام سید صفی حیدر زیدی گفت: امام خمینی قدس سرہ انقلابی عظیم برپا کردند که پاسبان ارزش های انسانی باشد و نه تنها ملت ایران بلکه همه مستضعفان و مظلومان جهان را پشتیبانی کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ پیکر شهیدان علیرضا گل محمدی و محمود حاجی قاسمی با حضور مردم شهید پرور استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تشییع شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ساخت سلاح های مدرن داخلی دشمن را عصبانی کرده است گفتند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ مجلس اعلای اسلامی عراق مراسم بزرگداشتی را به مناسبت شهادت شهید محراب آیت الله محمد باقر حکیم در نجف اشرف و در جوار آرامگاه وی برگزار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تهرانی نماینده جامعة المصطفی العالمیة در پاکستان گفت: خداوند بهترین مخلوق جهان را حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داد و ما به این نتیجه می رسیم که اگر بخواهیم بهترین باشیم خدمت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۴    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، طی حکمی مجید شجاعی را به عنوان سرپرست اداره فضای مجازی، هنر و رسانه منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب، سه شنبه 5 اسفند ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
حوزه / محمد گذرآبادی، مهدی نادری و نیما عباسپور به عنوان اعضای هیئت داوران بخش فیلمنامه، چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را همراهی می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ امروز حوزه علمیه باید همانند گذشته در همه صحنه ها حضور فعال داشته باشد و در این مسیر پیرو ولی فقیه باشد. همه این مراحل برای عزت دین و اسلام، انقلاب و نظام است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) در نشست پژوهشی با موضوع سیره علمی و اخلاقی آیت الله مصباح یزدی (ره)، گفت: ایشان در اوج فضائل اخلاق و سیاست انقلابی بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: تقابل ما در ایام ولادت حضرت امیرمومنان(ع) با کسانی است که عدالت علوی را بر نمی تابند، همچنین با کسانی است که به دلیل نقش عدالت خواهی حضرت دشمنی و کینه دارند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
حوزه/مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های تعیین شده باید نقدپذیر بوده و پیشنهادات خوب و سازنده را پذیرا باشیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی مجید جعفریان را به عنوان سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ شایسته تقدیر همایش کتاب سال حکومت اسلامی به تشریح کتاب حاکمیت؛ حجاب و عفاف پرداخت و گفت: این کتاب ساختاری نظام مند از حجاب و عفاف است و می تواند زمینه و چارچوب مناسبی جهت سیاست گذاری و تصویب ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاور در امور "فقه نظام"، "نخبگان حوزوی"، "فرهنگی، رسانه و فضای مجازی"، "امور بین الملل" ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری 200 ویژه برنامه در ایام ولادت حضرت علی(ع) در بقاع متبرکه سطح استان فارس خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
مسئول دبیرخانه حرکت های گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره توانمند سازی گروه های جهادی طلاب بوشهر خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، خبرنگاران را آمر به معروف و ناهی از منکر دانست.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نشست مجازی واکسن کرونا و سواد رسانه ای ما گفت: تولید واکسن در ایران به ما نشان داد که جوانان کشور در این عرصه حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ مؤسسه امام صادق (ع) که از پیشگامان عرصه دیجیتال محصولات خود بوده است با همکاری مرکز تحقیقات نور اقدام به نشر مجموعه آثار حضرت آیت الله سبحانی و آثاری که در مؤسسه امام صادق (ع) تحقیق و یا نشر ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
حوزه/ اصل معنویت گرایی یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی و از شاخصه ها و وجوه تمایز و سند و برند انحصاری انقلاب اسلامی است ...
  • ۱