یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۳    
حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در سفارش پایان سال خود به مردم و مسئولان از لزوم بازنگری و تغییر در فرهنگ کار استان به عنوان یکی از دغدغه های خود یاد کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
حوزه/ حجت الاسلام مرتضی وافی گفت: 18 محور در بحث جوانگرایی در صحیفه سجادیه آمده است؛ در دعای 25 این کتاب شریف شاکله کلی نظام اسلامی ترسیم شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان گفت: امام راحل باور داشتند که تولی و پیوند دوستی با یهود و نصارا امکان پذیر نیست و آیات مرتبط با تبری از اهل نفاق و کفر را عامل بودند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۶    
حوزه/ اولین گردهمایی ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد منتخب شهر مقدس قم با موضوع نشر معارف کتاب شریف صحیفه سجادیه صبح امروز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ امام جمعه سلفچگان گفت: کشف و ساخت واکسن کرونا توسط متخصصان کشور از جلوه های ما می توانیم است که جای تحسین دارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
حوزه/ کتاب عظیم الشان صحیفه سجادیه به 10 جوان و نوجوان فعال فرهنگی شهرستان اشکذر به مناسبت روز صحیفه سجادیه و روز جوان توسط طالبیان امام جمعه اشکذر ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
حوزه/ در سالی که گذشت، به نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، "آقازاده" بهترین و "موچین" ضعیف ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بودند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
حوزه/ سردار سلامی که برای بازدید به منطقه زلزله زده به این شهر سفر کرده بود از حمل 300 کانکس خبر داد که در این روزهای سخت و سرد به مردم سی سخت اهدا شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: متاسفانه اجرای سیاست های غلط در بازار ارز، بورس، طلا، توزیع کالاهای اساسی، عدم مقابله با دلالی در بازار ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
حوزه / عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در ایامی که ویروس کرونا وضع اقتصادی بسیاری از هموطنان را دچار مشکل کرده، باید یکدل و همصدا برای کمک رسانی به نیازمندان گام های اساسی برداشته شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
حوزه / امام جمعه بناب از مردم خواست در ایام نوروز جداً از مسافرت ها و مهمانی های خانوادگی پرهیز نمایند و با تعطیلی دید و بازدیدهای نوروزی به کمک کادر درمان بشتابند و تبریکات عید را امسال از طریق تلفن ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: سال 99 در واقع سال صبوری و سال عزت و اقتدار ملت ایران هم بود به خاطر اینکه ما گرچه از طرف دنیا تحریم بوده و تحت فشار بودیم اما با همه فشارهایی که داشتیم روی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:مقدم مهمانان را گرامی می داریم، اما علاوه بر رعایت شیوه نامه ها، حرمت دارالعباده را نیز حفظ کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
حوزه / نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه دولت چند ماه آخر فعالیت خود را با تمام توان خدمت کند، گفت: امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید مراقب دلال بازی ها باشیم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به مشکلات مردم، گفت: قرار بود 100 روزه مشکل اقتصادی مردم را حل کنید ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر الگوبرداری از منش مقام معظم رهبری در تواصی نسبت به مردم و دولتمردان، گفت: مجموعه های جوان و رسانه ای باید در مطالبه گری ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۱    
حوزه/ ویژه برنامه های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مناسبت تحویل سال نو از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر تشریح شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۸    
حوزه/ "نگین حلقه بندگی"، کتابی است درباره سیره و سبک زندگی امام سجاد(ع) که در آن نویسنده به سبک خاصی با گزیده گویی و ساده نویسی، مخاطب را با ابعاد گوناگون این مهم آشنا کرده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: طبق آیات قرآن تمام جلوه هایی که در عالم وجود دارد، زینت های زمین است و کسی با داشتن این ها زینت آسمانی پیدا نخواهد کرد چراکه زینت اهل آسمان چیزهای دیگر است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ خطیب نماز جمعه قم گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش می زند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع بیش از3 هزاربسته معیشتی به ارزش 12 هزارمیلیارد ریال در آخرین روزهای سال 1399 بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین مومنی از اعزام 35 طلبه خواهرو برادر در آستانه سال جدید و اعیاد شعبانیه به مناطق زلزله زده سی سخت با رویکرد تبلیغی و دینی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آخرین نماز جمعه سال 1399 تبریز گفت: اخیراً بازدیدی از مرغ فروشی ها داشتم، مردم می گفتند یکی دو ساعت است که در صف هستیم و مرغ هم موجود است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
حوزه/امام جمعه سنندج گفت: از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، رسانه ها و... که در مقابل بیماری کرونا ایستادند و علیه این ویروس منحوس مقابله کردند از طرف مردم فهیم کردستان تشکر و قدردانی می کنم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۸    
حوزه/ سیره و گفتار نورانی امام سجاد(ع) در خصوص کمک به محرومان و نیازمندان، الگوی کاملی فراروی ماست که به عنوان شیعه و محب حضرت باید با تداوم نهضت همدلی و کمک مؤمنانه در مسیر کسب رضای الهی گام برداریم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
حجت الاسلام حسینی پور با حضور در شهرستان های خاتم و ابرکوه با مبلغین طرح هجرت دیدار گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: این مدرسه درصدد است با همکاری فضلای حوزه و اعضای هیئت علمی دانشگاه، امتیاز Isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) را برای همایش های خود دریافت کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
حوزه/ حجت الاسلام جلیل پور امام محله ای است که به همراه دوستان طلبه خود تمام تلاششان را به کار بسته اند تا بخشی از مشکلات مردم زلزله زده سی سخت را رفع کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق بر ضرورت اجرای شعار هر طلبه یک داوطلب و لزوم تبلیغ چهره به چهره برای پذیرش حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: از مصادیق تواصی به حق ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
حوزه/ عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ابراز نگرانی از این که اقتصاد ایران از دلالی و سفته بازی رنج می برد، تصریح کرد: تقویت تولید داخل و مدیریت هزینه ها ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
حوزه/معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس اهم فعالیت های فرهنگی و جهادی بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه سلام الله علیها بندرعباس در سال 99 را تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۲    
حوزه/ به اذعان بسیاری از کارشناسان ادبی و تحلیلگران فرهنگی، "سقای آب و ادب"، اثری است متفاوت و بسیار خواندنی از سید مهدی شجاعی که در این رمان ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۴    
حوزه/ پنجم شعبان، سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام است که به این مناسبت، دانستنی هایی پیرامون کتاب صحیفه سجادیه تقدیم می شود .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۵:۳۱    
حوزه/ امام سجاد (ع) در روایتی فرزند خود را به پرهیز از ستم به دیگران توصیه کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۲:۴۳    
حوزه/ خانم شکری گفت: تربیت سربازان امام زمان (عج) و پرورش یافتن یاران جان برکف برای حضرت از مهمترین وظایف منتظران در عصر ظهور می باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۲:۱۹    
حوزه/ یک خانواده عراقی نام سردار شهید قاسم سلیمانی را برای نوزاد خود انتخاب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۲:۱۶    
حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه گفت: امروزه روحانیت باید فعال و سازنده باشد، زیرا روحانی فعال انقلابی، هم ضعف ها و نقدها را می شناسد و آن را بیان می کند و هم برای رفع آنها تلاش می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۲:۱۶    
حوزه/ از روز سه شنبه اعتراضات زندانیان انقلابی در زندان "جو"ی بحرین افزایش یافته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۳۴    
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حوزه انقلابی و اینکه حوزه باید انقلابی بماند ...