دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۶    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
حوزه/ رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از انتشار کتاب لانه جاسوس ها ویژه دانش آموزان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ نشست هم افزایی جمعی از مؤسسات خیریه اهواز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیانی در دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه جامعة الزهرا و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دو بال یک پرنده اند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۴    
حوزه/ آیین معرّفی و رونمایی از کتاب حماسه ی امام سجّاد علیه السلام در مشهد مقدس برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۱    
حوزه/ در یکی از بنده های بیانیه پایانی همایش بین المللی قره باغ آمده است: حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، اساتید و طلاب آن، بر تمامی معارف و احکام نورانی اسلام ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۴    
حوزه/ مردان مسلمان در شهر منچستر در انگلستان، پس از غروب خورشید، به دوچرخه سواری شبانه رفته و فیلم های ماجراجویی های شبانه خود را در یوتیوب به اشتراک می گذارند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ معماران در سرتاسر جهان می توانند در مسابقه ای که برای طراحی مسجد در شمال شهر پرستون در انگلیس آغاز شده شرکت کنند. این مسجد قرار است به اثری برجسته و ماندگار در این شهر تبدیل شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
حوزه/ هرچه زیرساخت ها کامل تر باشد، در مواجهه با مشکلات بهتر می توانیم تصمیم بگیریم. در این صورت، کارها دیگر به صورت مقطعی، مرحله ای و بدون مبنا انجام نمی شود
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۵    
حوزه/ متأسفانه در متن لایحه سعی شده، از ادبیات جهانی در امر خشونت کپی برداری شود که سمت و سوی فرد گرایانه دارد و زنان را تشویق به زندگی فردی کند که در گذشته در کشور به عنوان مدرنیته از آن یاد می شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به اینکه بیش از 100 بار واژه صبر و مشتقات آن در قرآن تکرار و 20 فرمان صبر در آیات قرآن کریم ذکرشده است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: واردات بی رویه مانع تحقق جهش تولید و رونق اشتغال در کشور است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
حوزه/ مسجد شرق لندن که پرجمعیت ترین مسجد این شهر می باشد، پس از نزدیک به دو ماه تعطیلی به سبب کرونا و با نظر مسئولان خود مسجد، هم اکنون بازگشایی شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تلاش کنیم در شهر امام رضا (علیه السلام) موزه هایی طراحی کنیم تا برای زائران خارجی امام رضا (علیه السلام)، قطب گردشگری زیارتی ایجاد شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره اینکه نماز حافظ همه امورات انسان است، گفت: امروز باید سنگر نماز که کامل ترین سنگر در همه امورات است حفظ شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۷    
حوزه/ کنگره حضرت آمنه سلام الله علیها از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها چهارشنبه بیستم اسفندماه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
حوزه/ خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در حوزه علمیه خواهران سی سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجموعه دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
حوزه/ بسیاری از نامزد هایی که برای مناصب سیاسی در ایالت ویسکانسین آمریکا رقابت می کنند، مسلمان هستند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
حوزه/ انصار الله یمن از سرنگونی هواپیمای جاسوسی وابسته به اتئلاف متجاوزان سعودی در منطقه "حیس" در استان الحدیده خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
حوزه/ احمد الصحاف سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از تمایل پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان جهان برای سفر به عراق در موعد مقرر آن خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۳    
حوزه/ کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به منظور آشنایی بیشتر زائران و علاقه مندان به اهل بیت در جهان با فرهنگ و معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه پیام های رهایی بخش نهضت الهی عاشورا و حرکت بزرگ ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
حوزه/ دکتر محسن رضایی امروز با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۷    
حوزه/ خانم معصومه غریب به عنوان سرپرست مدرسه علمیه عالی خواهران دورود معرفی شد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ صراحت مقام معظم رهبری در بیاناتشان در مورد قره باغ باعث زدوده شدن ابهامات و استفاده مسئولین آذربایجان و قدردانی آنان از این بیانات را به دنبال داشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا(س) در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
حوزه / رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین تصریح کرد: خواهران طلبه استان قزوین در کمک به بیماران و کادر درمان فعالیت های بسیاری داشتند و سربلند از این میدان بیرون آمدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
حوزه / جلسه شورای اداری کاشان با دستور کار اجلاس نماز، در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
حوزه/ نشست هم اندیشی و مهارت افزایی مدیران و معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان، در خلیل شهر بهشهر برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
حوزه / حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در بیمارستان بقیةالله (عج) تهران دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ در جلسه ای، اعضای مجمع فضلا و روحانیت شهرستان تکاب انتخاب شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، شهادت دوتن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان ایلام در درگیری با اشرار مسلح را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در بیانیه ای درگذشت حجت الاسلام سید علی عبد الحکیم الصافی وکیل آیت الله العظمی سیستانی در بصره را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ رژیم اسرائیل از رسیدن "محمد محمود آل خاجه" اولین سفیر امارات در سرزمین های اشغالی به فرودگاه "بن گوریون" خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که اجرای طرح هر مسجد یک مبلغه می تواند با توجه به استقبال بانوان از مراسمات دینی در محلات و خانه ها و مساجد در نهادینه سازی فرهنگ اصیل دینی در ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ کاطع نجمان عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق، موضع گیری دولت عراق نسبت به حملات آمریکا به نیرو های حشد الشعبی را خجالت آور و شک بر انگیز توصیف کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی، با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه 01 نیروی زمینی ارتش ضمن دیدار با جوانان و نخبگان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی این مرکز گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان با تاکید برتبدیل شدن اعتقادات فردی به اعتقادات جمعی در اقامه نماز جماعت گفت :فرهنگ نماز اقامه جماعت اول وقت دراجتماعات، ادارات و نهادهای دولتی باید نهادینه شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
حوزه/ به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 3هزار بسته معیشتی برای کمک به زلزله زدگان به سی سخت ارسال شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: گسترش فضای بقعه محمد بن خلیلان و حضور نهادهای فرهنگی مؤثر مانند بنیاد مهدویت در کنار پژوهش های علمی و تحقیقاتی در خصوص علمای قرون گذشته در ارومیه و معرفی آنان ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
حوزه/ جلسه نقد کتاب نا به مناسبت هشتاد و ششمین زادروز شهید آیت الله محمد باقر صدر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: آموزش و اطلاع رسانی به مردم نقش بسزایی در افزایش آگاهی جامعه دارد و در این میان رسانه ها، صداوسیما ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
حوزه/ دانایی گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال جدید و انجام خرید های سال نو باعث ازدحام در مراکز خرید شده و این موضوع نگرانی شدیدی را در ایجاد خیز چهارم بیماری به وجود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
حوزه/ معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم، دانش،بصیرت و دشمن شناسی از این اموزه ها استفاده کنیم سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۶    
حوزه/ سردار عبداللهی در دیدار با هیأت بلند پایه نظامی عراق ضمن قدردانی از مصوبه مجلس این کشور، اخراج آمریکا را به عنوان مهم ترین اقدام برای بازگشت امنیت و ثبات به منطقه مورد تاکید قرار داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ مشاور عالی وزیر کشور عراق در رأس هیئت بلندپایه نظامی با معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن از صرفه جویی 60 درصدی به دلیل مجازی برگزار شدن این مسابقات خبر داد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: امانتداری یکی از مؤلفه های مهم در افزایش اعتماد مردم به پست است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از راه اندازی کارگروه پرسمان دینی خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان خدمت به مردم را مهم ترین فعالیت شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان عنوان کرد و گفت: تمام برنامه ها در جامعه اسلامی باید منتهی به خدمت رسانی به مردم شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل گفت: این مکان که از سال 1347 به عنوان یک مکتب و مرکز دینی پایه گذاری شد و نیم قرن سابقه دارد طلبه خواهر می پذیرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ مدیر مرکز تخصصی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری گفت: این مرکز با جذب حداکثری طلاب در رشته تخصصی کلام اسلامی در جهت تربیت طلاب و تخصصی شدن معلومات دینی طلبه می پذیرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با انتقاد از عدم نظارت بر تورهای گردشگری، گفت: چند سال است اتفاقات ناخوشایندی در مناطق گردشگری طبس و دیگر شهرهای استان تکرار می شود بفرمایید از تخلفات صورت گرفته چه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
حوزه/ امام جمعه جاجرم گفت: یکی از راه های فلاح و رستگاری و عاقبت به خیری ما انسان ها اهتمام به ادای واجبات مالی همچون زکات است که در این زمینه رسیدگی به حال محرومین از طریق ادای زکات و صدقات امری ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار رد لوایح موسوم به (cft) و (پالرمو) شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، " تدوین وتصویب قوانین مشتمل بر استانداردها در حوزه های مختلف اجتماعی و شهری" ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: در راستای ترویج و فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه، فعالیت های گسترده ای را در قالب های مختلف تربیت نیرو و حضور در اجتماع، انجام داده ایم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین جلسه هیئت امنای بنیاد هدایت با اشاره به نقش مراکز مختلف در تعالی مسجد و شبکه امامت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 186 مبتلا جدید کرونا در استان شناسایی شده و مجموع بستری های مثبت و مشکوک به کرونا نیز 210 نفر است .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ نخستین جلسه هیئت امنا و هیئت مدیره بنیاد هدایت در مسجد مقدس جمکران برگزار شد؛ در این جلسه اعضا دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای پیشبرد اهداف بنیاد مطرح کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: جبهه استکبار امروز پس از جنگ افروزی های متعدد در منطقه، به این نتیجه رسیده است که تنها از طریق جنگ سخت نمی تواند به اهداف خود دست یابد و باید آن را با جنگ رسانه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ کرسی با موضوع نقد "کتاب مقامات امامان" از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب حوزه علمیه خوزستان گفت: طبق توافقی که با معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان صورت گرفته، طلاب شهرستانی لازم نیست جهت معافیت تحصیلی به اهواز مراجعه کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ محمد البخیتی با تأکید بر اینکه حملات موشکی، عمق عربستان را هدف قرار داد، هشدار داد: اگر عربستان سعودی به محاصره یمن پایان ندهد، این عملیات ادامه خواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ مراسم شهادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در حرم مطهر آن حضرت در دمشق برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ جنبش آزادگان بحرین به مناسبت سالگرد اشغالگری سعودی-اماراتی در بحرین در 14 مارس 2011 میلادی بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ سردار قاآنی با تاکید بر اینکه پاسدار اهل قلم باید مطالبی که می نویسد در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی باشد گفت: در انقلاب اسلامی حقایق زیادی وجود دارد که می توان به آنها پرداخت .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آرمان ها و اندیشه های ظاهرشده در دهه های اول سپاه باید مداوم به نسل های بعد انتقال یابد گفت: تفکر و آرمان در سپاه سلسله مراتبی نیست.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به اهمیت بالای صنایع نفت و پتروشیمی برای کشور، گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم کارهای بی نظیر و ارزشمندی در زمینه توسعه صنایع نفت و پتروشیمی صورت گرفته و این از افتخارات ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ رئیس جمهور روز دوشنبه و در پنجاه و سومین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید از طریق ویدئو کنفرانس فرمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه طرح ملی وزارت نفت در استان های بوشهر و ایلام را با اعتبار 5 ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
صبح روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان یزد از چهره های قرآنی حوزوی استان یزد تقدیر به عمل آمد
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران بوشهر، از برگزاری دوره آموزش نگارش مقاله علمی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: شهدا با صفای باطن شان توانستند مسیر "سیر الی الله" را سریعتر و بهتر از هر زاهد و عابدی طی کنند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: محدودیت ها را فرصتی برای خداشناسی تبدیل کنیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
حوزه/ رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در بستر گام دوم انقلاب اجرای عدالت یک محور بسیار مهم است، گفت: عدالت اعم از عدالت قانونی و عدالت اخلاقی مربوط به همه دستگاه ها و شئونات نظام اسلامی است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین موضوعی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و همه دست اندرکاران و نخبگان به عنوان یکی از مجریان تحقق بیانیه گام دوم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ بنیاد حسین اف گفت: مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را چه در جنگ اول و چه در جنگ دوم فراموش نکرده و نخواهند کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاشهای ارزشمند و خالصانه دبیر و فعالان عرصه جهادی در اولین دوره آموزشی و تشکیلاتی دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور قدردانی کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
حوزه/ یک طلبه مبلّغ اعزامی از اصفهان معنای کار جهادی را در تنها نگذاشتن مردم در سی سخت می داند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
حوزه/ همایش دوچرخه سواری ویژه پسران بالای 12 سال به همت مدرسه علمیه کاظمیه یزد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسفندماه و 4000 شهید والامقام استان یزد برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
حوزه/ کتاب حقیقت آرامش از سوی مرکز نشر هاجر چاپ و در دسترس عموم قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
حوزه/ شب شعر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور جمعی از شاعران آیینی در مقبره پروین اعتصامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 29روحانی هجرت در سطح استان بوشهر مشغول فعالیت هستند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
حوزه/ نیکزاد با بیان این که نزدیک شدن به مرزهای سایر کشورها بویژه مرزهای ایران اسلامی قطعاً پاسخ های کوبنده ای را به دنبال خواهد داشت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
حوزه/ شهید تهرانی مقدم دنبال جمع کردن یار و تشکیل ستاد می رود و اولین کسی که فراخوان می کند، شهید شفیع زاده هست و ایشان از تیپ المهدی می آید و شهید شفیع زاده هم با آشنایی ای که با بنده داشت و می ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای آزادسازی آذربایجان از چنگال تزارها، هزاران مرد ایرانی شهید شده اند و شاهد این موضوع در قبرستان باکو قابل ملاحظه است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: حمایت ها و بیانیه هایی که از سوی مقام معظم رهبری، برخی مراجع معظم تقلید و آیت الله اعرافی صادر شد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: جمهوری اسلامی از اولین روزهایی که مرزهای شوروی سابق به سوی ایران گشوده شد همواره در کنار مردم آذربایجان بوده و از تعاملات فرهنگی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
حوزه/ عباس عراقچی با اشاره به اینکه ما با هرگونه تهدید در مورد تمامیت ارضی کشورها مخالف هستیم، عنوان داشت ...
  • ۱