دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۰    
حوزه/ دبیر همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام گفت: این همایش با هدف آشنایی با بایدها و نبایدهای تعاملات فرا ملی نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح امت اسلامی و در جنبه اندیشه ای و ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
حوزه/ نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
کتاب روش عملیاتی تحلیل گفتمان به قلم دکتر حسن بشیر، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) از سوی انتشارات سروش به زیور طبع آراسته شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
حوزه/ رضاخان از نوجوانی در ارتش، عادت به فرمان گرفتن از فرمانده خارجی داشت. ابتدا افسران روسی قزاقخانه و بعد افسران انگلیسی و در دوره های پیاپی نگهبانی برای سفارتخانه های اروپایی را تجربه کرده بود و ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
حوزه/ استقلال در واقع آزادی عمل در چارچوب هویت و فرهنگ بومی است و نوعی خودگردانی ملازم با آزادی است. چنین مفهومی از استقلال امری ذهنی، درونی و فرهنگی است که بازتاب انضمامی گسترده ای در هویت ملی دارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
حوزه/ دبیر پنل جاودانگی از منظر کلام در همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت به ارائه مقالات ارائه شده در این پنل پرداخت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۹    
حوزه/ پنل باور به تناسخ به ریاست حسن عبدی و دبیری ذوالفقار ناصری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ پنل پنجم همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت با عنوان مسئله مرگ در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ پنل باور به جاودانگی در همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت به همت پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ دبیر پنل مقالات انگلیسی به ارائه گزارشی از مقالات ارائه شده از این پنل پرداخت و نظرات محققان و مباحث مطرح شده در این پنل را تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۳    
حوزه/ پنل نفس و تجسم اعمال از منظر عرفان در همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
حوزه/ رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان آیت الله مصباح (ره) در جامعه و حوزه علمیه محسوس است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
حوزه/ استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اگر خودمان را به جملات عاطفی نویسندگان در کتاب هایشان محدود کنیم و دنبال شأن حقیقت طلبی نباشیم، طبیعی است که نمی توانیم تصمیم درستی در باب نظریات بگیریم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
به گزارش خبرگزاری حوزه ، آیت الله محمود رجبی در دیدار با دکتر علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
حوزه/ رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه کتاب های همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت 22 جلد است که در اختتامیه از 15 جلد رونمایی خواهد شد و باقی کتاب ها در ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
حوزه/ دکترسروش در یادداشتی به نقد آیت الله علیدوست استاد حوزه علمیه قم که نوشته های وی را به چالش کشیده بود پرداخته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۷    
حوزه/ به دنبال تهدیدات آنلاین برای حمله به مساجد در کرایست چرچ و نگرانی ها در جامعه اسلامی، یک سازمان مهم اسلامی در نیوزیلند خواهان تقویت سازمان های اطلاعات امنیت در این کشور شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۶    
حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ورود کرونای انگلیسی به این استان خبر داد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۳    
حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور از تشکیل مجمع فعالان رسانه ای حوزوی خبر داد و خبرگزاری رسمی حوزه را رسانه همه نهادهای حوزوی خواند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۷    
حوزه/ مکتب اهل بیت(ع) و تشیع دارای اصول اصیلی است که هنوز به درستی به دنیای امروز ارائه نشده و تلاش ما این است زمینه انتقال این مبانی اصیل را بدون هیچ گونه نزاع و درگیری و جدال فراهم کنیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
حوزه/ در سوگ نابهنجار شاهد فوت های ناگهانی مثل دوران کرونا هستیم و از دست دادن فرزند برای خانواده ها سوگ نابهنجار محسوب می شود و حضور مجازی و تماس تلفنی به خانواده های داغدار کمک می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ مدرسه امام صادق (ع) نیروگاه قم در یک محیط خاصی قرار دارد و می تواند تأثیرگذاری زیادی در این منطقه داشته باشد، باید برای رشد فرهنگ این منطقه، از ظرفیت طلبه های این مدرسه به خوبی استفاده کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ نشست نقد کتاب پوشش زنان در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۸    
حوزه/ مراسم خطبه خوانی خادمان و همچنین مراسم شب شهادت از جمله ویژه برنامه های شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در حرم بانوی کرامت است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سفره مردم و دولت باید یکی باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
حوزه/ حجت الاسلام اشجری گفت: برگزاری انتخابات سالم همراه با حضور حداکثری مردم محور تلاش دست اندرکاران انتخابات است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان عرصه انتخابات را آبروی مردم و کسانی که به صحنه می آیند عنوان کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
حوزه/ حجت الاسلام شمس الدین گفت: بسیج ادارات پشتیبان نماز در دستگاه های اجرایی می باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در احکامی جداگانه مشاوران خود در حوزه نظام اداری، خانواده، هنر اسلامی، فرهنگ و ارتباطات ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۹    
حوزه/ سرپرست معاونت پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس از برگزاری دومین دوره مدرسه حقوق پارلمانی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در اردیبهشت ماه سال آینده، از طرف این مرکز در شهر مقدس قم خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
حوزه/ رئیس شورای دین پژوهان کشور گفت: از قرآن استفاده می شود که تنها با تشکیل امت است که می توان فضاها و زمینه ها را برای عبادت خداوند به معنای فراگیر آن - و نه عبادت فردی و نه عبادت های متفرقه- ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
حوزه/ راه اندازی شبکه سلطان به زبان انگلیسی دنبال این است که بتواند باب گفت وگوی مسالمت آمیز و همزیست گرایانه با رهبران مسیحیت و مردم جهان امروز باز کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
حوزه / امام جمعه بوئین زهرا گفت: هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به امر مهم درختکاری است و می توان با غرس نهال در مناطق مستعد و نیازمند، بخشی از کمبودها را جبران کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه لبیبرال دموکراسی همه ارزش ها را زیر پا می گذارد و از هر حیوانی بدتر است، و در هرجایی که تفکری باشد می کشد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۰    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8212 بیمار جدید کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: در این مدت 82 بیمار جان خود را از دست دادند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
حوزه/ مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله احمد منتظری قمی، در مسجد الغدیر قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
حوزه/ دبیر همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام از برگزاری این همایش در روز دوشنبه 18 اسفند خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۲    
حوزه/ دشمن از لحاظ نظامی نتوانسته و نخواهد توانست ضربه ای به نظام و انقلاب ما وارد کند. براین اساس آنها فشار را روی اقتصاد کشور آورده اند و تحریم های ظالمانه ای را تحمیل کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ امام جمعه همدان گفت: کسی که بر سر مردم کلاه می گذارد یا کم فروشی می کند و یا احتکار می کند، مشخص است که اعتقادی به قیامت ندارد، اما در مقابل ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان در پیامی، درگذشت مرحوم حاج اکبر معز غلامی، پدر گرانقدر شهید مدافع حرم، حسین معز غلامی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
حوزه / فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه کاشان وضعیت بهتری را درمبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان و محرومان نسبت به سایر شهرستانهای کشور دارد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه فارس گفت: موضوع تحققات و پایان نامه ها باید مشکلات را برطرف کند نه اینکه بر مشکلی بیفزاید، این نکات را باید جشنواره حلی برطرف کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: گل و گیاه دانشگاه معارف الهی و انسان شناسی است، خدا این عالم را مدرسه قرار داده و همه آن چیزی که می بینیم لوازم درک معارف الهی است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ جلسه نقد و نظر کتاب ادبستان کساء با حضور حجت الاسلام حمید الهی دوست استاد سطح عالی حوزه به عنوان ناقد در سالن کنفرانس مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ وبینار بررسی سفر پاپ به عراق از طرف موسسه گفت وگوی دینی وحدت برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حماسه آفرینی های بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی و مثال زدنی است .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با بیان اینکه تفکر و مطالعه انسان را منتهی به حقیقت می کند، گفت: تحقیق و پژوهش یکی از مهمترین مولفه های مرکاز علمی جامعه بشری محسوب می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
حوزه/ رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان از سالهای دیرین در عرصه قرآنی نقش آفرین بوده است بیان کرد: استان بوشهر در عرصه پژوهش های قرآنی و عرصه تلاوت در سراسر ایران پیش گام بوده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان فارس بر ضرورت حضور بیشتر طلاب در عرصه پژوهش تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
حوزه/ زهرا قبیسی گفت: زمانی که شهید سلیمانی به شهادت رسید، در واقع ما دو داغ دیدیم؛ داغ شهادت یار ما و مصیبت دیگر اشک های امام خامنه ای بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
حوزه/ مراسم بزرگداشت چهره ماندگار حوزوی با عنوان بانوی اخلاص و ایثار برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
حوزه/ برگزیده جشنواره علامه حلی از سیستان و بلوچستان گفت: آسیب زنان خیابانی، روز به روز کیان خانواده به عنوان مقدس ترین و مؤثرترین نهاد اجتماعی را در معرض خطر قرار داده است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ سازمان امنیت و اطلاعات یمن از حضور سازمان تروریستی القاعده و فعالیت سرکرده ها و عناصر آن در استان مأرب و ساختار سازمانی موسوم به "ولایت مأرب" خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۹    
حوزه/ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیامی از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب اسلامی با درگذشت شیخ احمد الزین تشکر و قدردانی کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان از سفر تاریخی پاپ فرانسیس به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی و مقامات دینی استقبال کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۴    
حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید برتدوام رزمایش کمک مومنانه تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ کتاب نقد فمینیسم از منظر نویسندگان غرب مجموعه مقالاتی است که در فضای جامعه غرب در انتقاد از ابعاد نظری و عملی فمینیسم نگاشته شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ آیت الله اراکی در پیامی درگذشت شیخ قاضی احمد الزین را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ ثبت نام متمرکز مراکز فقهی سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
حوزه/ مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره مقدماتی و البته به صورت حضوری ایران پیشران ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بانوان نقشی عیان، حماسی و عاطفی در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: همه مدیران در سازمان حوزه های علمیه خواهران باید نگاه راهبردی را دائما همراه خود داشته باشیم تا بتوانیم تحول آفرین بوده و از روزمرگی خارج شویم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۶    
حوزه/ نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران آغاز به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
حوزه/ حجج اسلام والمسلمین علیزاده، حامدی، نظری و آقای حسینی اطهر؛ با حضور در مرکز تخصصی مهدویت از نحوه فعالیت بخش های مختلف این مرکز بازدید به عمل آوردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ علاقه مندان به تحصیل علوم دینی در مدارس و حوزه های علمیه برادران ، می توانند در صورتی که واجد شرایط نام نویسی و پذیرش حوزه ها باشند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۵    
حوزه/ استاد اخلاق حوزه اصفهان گفت: زمینه هر کاری را ما فراهم می کنیم ولی نتیجه دست خداوند است. بهترین بنده نزد خداوند کسی است که گمانش به خداوند از همه بهتر است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ امام جمعه بوشهر بیان کرد: به دنبال این هستیم که مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر تأسیس شود که شامل موزه، کتابخانه های تخصصی، سالن های اختصاصی پژوهش های قرآنی و سالن های اجرایی مختلف خواهد بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) رفسنجان گفت: از اقداماتی که در راستای تأسی به سیره حضرت رسول (ص) انجام شد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از سفر تاریخی پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان جهان به عراق استقبال کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ دفتر پاپ فرانسیس بعد از دیدار وی با حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۶    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ، گفت: تصویب FATF آب باریکه فروش نفت را بسته و سرنوشتی جز برجام نافرجام برای کشور نخواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۷    
حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قیام شیخ محمد خیابانی، مورد تحلیل ها و تفسیرهای متمایز واقع شده است اما آنچه مسلم است قیام وی بیشتر ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۷    
حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از فعالیت قریب به 2هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اصفهان و با عضویت 350 هزار نفری استان ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام فصیحی گفت: مهمترین وظیفه طلاب، حفظ آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در سایه رهبر معظم انقلاب است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیانی با بیان اینکه هدف جامعه الزهرا علیهاالسلام، تربیت بانوان طلبه در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: همه ما باید در تحقق این هدف بکوشیم و این هدف را جدی بگیریم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
حوزه/ رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی: به هر حال این یک سوال است که جناب پاپ در این سفر به این منطقه چرا؟، و در میان تمامی کشورهای دنیا، عراق چرا؟ و چرا اکنون!؟
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) استان کرمان گفت: مدرسه در زمینه های گوناگون از جمله پژوهش و آموزش دارای عملکرد مطلوبی بوده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
حوزه/ رئیس جمهور با درخواست از مردم برای صرفنظر از رفتن به سفر در تعطیلات نوروزی با هدف حفظ سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی کشور، تاکید کرد: تاب آوری نظام سلامت کشور حد و اندازه مشخص دارد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۷    
حوزه/ دفتر آیت الله سیستانی در خصوص دیدار پاپ فرانسیس با آیت الله سیستانی بیانیه صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: باید هر چه می توانیم فضای جامعه را با درخت و سبزه شاد کنیم و فرهنگ درختکاری و کشاورزی را ترویج کرده و کسانی که در این راه گام برمی دارند را مورد تقدیر قرار دهیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
حوزه/ دبیر شورای نگهبان همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال کاشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
حوزه/ دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب عصرهای کریسکان از سوی مؤسسه ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
حوزه/ جمعی از اساتید سطح عالی و نخبگان حوزه علمیه اصفهان با هدف ارتقای توان نظامی در میدان تیر حضور یافتند.
  • ۱