سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۰۷Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 510 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و 108 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
حوزه/ مدرسه شبهه پژوهی زمستانه با عنوان مدرسه شبهه پژوهی مهدویت در باب بررسی و نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان روند اجرایی برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی را تبیین کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۸    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۴    
حوزه/ طلاب جهادی اهواز، هم زمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع)، روز پدر را در بیمارستان رازی اهواز جشن گرفته و این روز را به پدران بستری شده در بخش کرونایی تبریک گفتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱    
حوزه/ هیچ فقیه شیعی که فقیه باشد به حمل شایع وجود ندارد که یکی از این دو نظام و یا هر دو را که ما تفصیل کردیم را نداشته باشد حتی آن فقیهی که قائل به ولایت مطلقه فقیه هم نیست و از باب حسبه هم ولایت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۲    
حوزه/ سومین جشنواره دین و فضای مجازی با عنوان حل مسائل کلیدی فضای مجازی آغاز به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۱    
حوزه/ سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشستی 3 ساعته با دانشجویان به سئوالات مختلف آنها از جمله درباره انتخابات 1400 پاسخ گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۹    
حوزه / همزمان با میلاد حضرت (علی ) با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان از برنامه های طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران در سالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور : طی دو سال گذشته سالانه بیش از70 هزار نفر از طلاب و خانواده های آنان در در دوره های آموزشی بهداشت شرکت کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۱    
حوزه/ نشست اصول و مهارت های رفتاری والدین با فرزندان برای خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر برگزار خواهد شد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه همه ما مدیون کسانی هستیم که وظیفه تعلیم و تربیت دینی مردم را بر عهده گرفته اند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۹    
حوزه/ رضاوندی گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام از لحاظ علمی از همه افراد برتر بود و به این مسئله حتی دانشمندان غیر مسلمان هم تصریح دارند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
حوزه/ آیین رونمایی از آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی هم زمان با سالروز ولادت امام علی (ع) در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
حوزه/ کاربری در صفحه شخصی اش عکسی را منتشر کرده که نشان می دهد یک طلبه در مسیر ورودی حرم مطهر امام رضا علیه السلام وقتی احساس می کند هوا خیلی سرد است، ایثار می کند و عبایش را بر دوش همسرش می اندازد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
حوزه/ جشن میلاد مولود کعبه حضرت امیرمومنان (ع) در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در افغانستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین هاشمی فرد گفت: یکی از مباحث موجود در زیارت أمیرالمؤمنین(ع) این است که گناهان گذشته و آینده انسان بخشیده می شود که نشان از جایگاه والای حضرت أمیر (ع) است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۷    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که سید مرتضی مایه فخر جهان اسلام است، گفتند: ایشان از نام آوران و بزرگانی بود که وارث علما و انبیا شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۰    
حوزه/ مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی علیه السلام اقدام به برگزاری کارگاه مهارت افزایی با موضوع آشنایی با ظرفیت های تبلیغ در فضای بین الملل می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۰    
حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رسالت جشنواره ها باید شناسایی انگیزه ها، توانایی ها و پرورش خلاقیت های صاحبان آثار فاخر باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۴    
حوزه/ نشست وحدت با اهل سنت، ظرفیت ها وچالش ها در ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرمانیان، رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
حوزه/ همزمان با 13 رجب جشن میلاد مولای متقیان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مارگون برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۶    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر قرآن کریم در بین ما مهجور باشد، معنایش این است که خود حضرت علی (علیه السلام) هم در بین ما مهجور است، زیرا ایشان قرآن ناطق هستند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه برخی چندین چادر در منزل دپو کنند، خیانت به کسانی است که نیاز دارند، اما چادری دریافت نکرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمود فیاض، روند درمان آیت الله اسحاق فیاض را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مراقبت مستقیم پزشکی باید ادامه داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
حوزه/ شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان درگذشت انیس نقاش فعال سیاسی لبنان را خسارت بزرگی توصیف کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
حوزه/ کارشناس و پژوهشگر حوزوی بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت عظیم مساجد در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۲    
محمد الرصافی المقداد نوشت: در شرایطی که دیگر کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین و مسئله برحق آن در کما به سر می برند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: حکومت امام علی (ع) در تداوم حکومت نبوی، برترین الگوی سیاست ورزی و سیاستمداری در جامعه انسانی است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۲    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که علما در قرون گذشته اجازه ندادند که معارف اهل بیت تنها در سینه ها بماند، گفت: خواست خداوند متعال بود که علما در این مسیر گام بردارند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
حوزه / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که حوزه علمیه بغداد در قرن چهارم از جهان تشیع صیانت کرد، گفت: فقه شیعه در دوره مکتب بغداد تحول جهش گونه ی قابل توجهی را پیدا می کند به طوری که در ادبیات ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8 هزار و 206 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ رئیس جمهور با قدردانی از هم دست اندرکاران اجرای آزادراه غدیر تاکید کرد که افتتاح 221 کیلومتر آزاد راه طی یکسال آن هم در جریان جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان، یک موفقیت در سال جهش تولید برای کشور است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۵    
حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۵    
حوزه/ نائب رئیس مجلس در بازدید از سی سخت گفت: کمک می کنیم که تا شهریور ماه کار بازسازی مناطق زلزله زده تمام شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماز عاملی مهم در سلامت سازمانی ادارات است .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان از ضرورت بستن کمر همت برای ایجاد یک موسسه فرهنگی بین المللی در زمینه نهج البلاغه در زمین وقف شده یاد کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ حجت الاسلام بیگی گفت: حدود 400 موضوع برای پایان نامه های دانشجویی مقطع دکترا و سطح 3 و4 حوزه علمیه با محوریت نهج البلاغه احصاء شده است که به زودی منتشر می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۶    
حوزه/ دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: روحانیت در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم پیشتاز می باشد و خود را وقف سرزمین ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۶    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مگر می شود کسی منتسب به اهل بیت علیهم السلام باشد اما دغدغه هدایت و جامعه را نداشته باشد، گفت: نه تنها در جامعه شیعه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
حوزه/ در وضعیت کنونی به جز برخی فیلم های استثنایی به جایی رسیده ایم که با ابراز تأسف و ناراحتی باید گفت امروز تصویر "پدر" در سینمای ما و تا حدی البته تلویزیون ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴    
حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: جامعه با حضور جهادی طلاب نگاه بسیار صمیمی تری نسبت به حوزه علمیه پیدا کرده و اقدامات طلاب جهادی آبروی حوزه علمیه شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۱    
حوزه/ عضو هیئت امنای موسسه نهج البلاغه اصفهان از کلنگ زنی موسسه نهج البلاغه استان اصفهان با هدف نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و مکتب علوی خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
حوزه / رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: رمزپیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود و نباید اجازه داد دشمن در صفوف ملت ونظام رخنه و فتنه ایجاد کند
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز با سفر به سپیددشت این استان با مردم این منطقه دیدار و گفت وگو کرد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع عقلانی از مذهب شیعه و اسلام یکی از اقداماتی بود که سیدمرتضی در آن برهه ی زمانی خاص انجام داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
حوزه/ در مراسمی امروز حجت الاسلام ملک پور به عنوان امام جمعه جدید شهر سپیددشت استان لرستان معرفی شد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اطلاع رسانی در حوزه وقف ضعیف می باشد و کارکردهای وقف در این سالها به خوبی برای مردم روشن نشده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
حوزه/ همزمان با خجسته میلاد حضرت مولی الموحدین علی(ع)، بهره برداری رسمی از آزادراه غدیر با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
حوزه/ همزمان با سیزدهم رجب، سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان امام علی(ع)، مراسم باشکوهی به همین مناسبت در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت سیدمرتضی علم الهدی که در تاریخ 25 آبان 94 برگزار شده بود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
حوزه/ حجت الاسلام بزرگیان، در حاشیه اولین نشست دارالقرآن حوزه علمیه خوزستان، از راه اندازی دارالقرآن کریم، در مدارس علمیه استان خوزستان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
حوزه / فرماندار ویژه کاشان گفت: با شروع موج جدید بیماری در کشور باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را افزایش دهیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
حوزه/ این ولادت از دامان مادری چون فاطمه بنت اسد و از پدری چون حضرت ابوطالب(ع) سی سال پس از عام الفیل در سرزمین وحی مکّه در خانه خدا رخ داد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
حوزه / مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز، با حضور مسئولان حوزه و کمیته امداد آذربایجان شرقی افتتاح شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
تنی چند از طلاب مستعد و نخبه حوزه بر لزوم استمرار نشست صمیمی آیت الله اعرافی با طلاب و فضلای حوزه تأکید کرده و خواستار اهتمام دیگر مدیران حوزه نسبت به این مساله شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم تبیین شاخصه های عدالت ورزی در سیره و سبک حکومتداری امام علی(ع) تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
حوزه/ رئیس موسسه دارالحدیث گفت: سید مرتضی اسوه معنویت، عقلانیت و عمل است که باید چهره ی واقعی ایشان معرفی شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ در این سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید وان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
حوزه/ برنامه دعای ندبه جمعه هشتم اسفند ماه از امامزاده ابوالحسن (ع) شهر ری (بدون حضور جمعیت) پخش می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: بانوان طلبه هرمزگانی در یک سال گذشته و در ایام کرونا در رویکرد جدید، 50 گروه و کانال مجازی و نیز یک گردان سایبری آموزش دیده تشکیل دادند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۴    
حوزه / یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه به جایگاه و مقام پدر آنگونه که شایسته است در کارهای نمایشی توجه نشده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۴    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی تأکید کرد: در راستای اجرای بیانیه گام دوم هیچ کدام از سازمان اجرایی مسئولیت ندارند بلکه خود جوانان باید حلقات میانی و کارگروه ها را تشکیل دهند لذا این کار ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۱    
حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر کسی عاشق ولایت باشد باید هرچه ولایت می گوید سرتاپا گوش فرا دهد؛ اگر ولایت می فرماید مصلحت نیست که شما ثبت نام کنید باید گوش داد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۵:۳۱    
حوزه/ خداوند متعال در حدیث قدسی به جایگاه أمیرالمؤمنین علی (ع) اشاره کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۱:۱۰    
حوزه/ مدرس و پژوهشگر رسانه با ابراز نگرانی از این که تغییر رژیم مصرف رسانه ای، زمینه ساز بروز معضلات فرهنگی شده است ...