دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران از بهره برداری استخر چند منظوره پرورش ماهی در این مدرسه علمیه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۴    
حوزه/ کتاب "حیدر"، به قلم آزاده اسکندری طلبه مدرسه علمیه جامعة النور اصفهان، در طول یک ماه پس از انتشار به چاپ دهم رسید.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، گفت: رویداد ملی هسته های پیشرفت کشور باهدف افزایش سطح توانمندی گروه های جهادی در جهت رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی منطقه و سرعت در کار تبلیغی، فرهنگی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
حوزه/ مسابقه خانوادگی آنلاین و تصویری پدر خوبی ها به همت معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
حوزه /مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر جایگاه و ارزش بقعه شیخ شهاب الدین اهری در نگاه فرهنگی مردم منطقه و شهرستان اهر گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۱:۱۶    
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: تبعیت از سبک زندگی امیرالمؤمنین(ع)، لازمه کسب سعادت دنیوی و اُخروی است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: 200 کتاب عربی از اهل سنت و 850 کتاب از اهل شیعه به صورت مستقیم در خصوص فضایل، کمالات و رشادت های حضرت علی(ع) منتشر شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
حوزه/ عضو هیات علمی جامعة المصطفی العالمیه(ص) گفت: یکی از زیباترین و مهمترین کلماتی که نهج البلاغه آمده نامه 31 آن است که امام علی(ع) به عنوان یک پدر به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) که در سنین جوانی قرار ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
حوزه/ با این همه که علما و حکما، چهارده قرن است از فضایل او گفته اند، تا علم، فضیلت، زهد، عدل و کمالات انسانی مورد ستایش است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: سیره استکبار ستیزی در مقابل کفر ایستادن و حمایت از مستضعفان حضرت علی(ع) برای همه جهانیان به ویژه جوانان الگو شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۳    
حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که عدم فرزندآوری محصول غرب در کشورمان است، گفت: این مرکز در زمینه فقه پزشکی گام های بسیار مهمی را برداشته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
حوزه/ ویژه برنامه جشن میلاد حضرت علی علیه السلام با مدح خوانی سید مجید بنی فاطمه و محمود کریمی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
حوزه/ اولین مرکز فوق تخصصی جراحی محدود درمان ناباروری در قم با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی افتتاح شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاکر گفت: طلاب و فضلا،باید از فرصت موجود در قم استفاده نموده و در این راه تلاش و کوشش داشته باشند تا به نتایج مطلوب برسند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: رنج و بلایی بالاتر از عدم معرفت به جایگاه حضرت علی علیه السلام در عالم هستی برای یک انسان وجود ندارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
حوزه / نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه جشنواره ملی "هل اتی" با حضور شهردار، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهری در گالری گاما کاشان گشایش یافت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
حوزه/ یاد سیل پلدختر و مدرسه سازی بلوچستان افتادم که هرجا منتظر کسی نموندم و از ته دل رفتم پای انجام کاری خدا خودش کمک رسوند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
حوزه/ برای تیراندازی در حضور حاج آقای حائری پول گذاشتیم وسط! اگرچه نگران بودم پولم از دستم بره، ولی با دقت خاصی که به خرج دادم، نفر دوم شدم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۶    
حوزه/ خطیب حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه امام علی(ع) پیشگام در ایمان به خدا و رسول گرامی اسلام(ص) بودند، گفت: بالاترین مصداق عبارت السابقون که در قرآن مورد مدح خداوند قرار گرفته ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با وجود صنایع انرژی بر فسیلی و اتمی و تجارت الکترونیک، این ظرفیت در استان بوشهر وجود دارد که طی یک دوره 10 ساله ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۰    
حوزه/ وزارت اطلاعات از خنثی شدن یک عملیات ترور و هلاکت دو تروریست که قصد انجام عملیات در پیرانشهر آذربایجان غربی را داشتند خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ مسجدی در شهر "مورسیا" در جنوب شرق کشور اسپانیا از سوی دو نفر ناشناس مورد تعرض قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ همزمان با شب میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) نقاره های حرم مطهر رضوی میلاد مولود کعبه را به مسلمانان بشارت دادند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۲    
حوزه/کاروان مهربانی یاسوج شامل به مدت 2 ماه در منطقه سی سخت خدمات رسانی کرده و علاوه بر آن نیز 4 هزار بسته گوشت قرمز به مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار مردم شهر سی سخت قرار داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۹    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مشتاقان مراسم معنوی اعتکاف توصیه کردند که در هر یک از سه روز نماز جناب جعفر طیار را به جا آورند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
حوزه/شاعر آیینی یزد به مناسبت 13 رجب، آخرین سروده خود را در قالب 13 رباعی به دوستداران مولی الموحدین و امام علی علیه السلام تقدیم کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
منتقد و پژوهشگر سینمای ایران تصریح کرد: بی توجهی به نقش و جایگاه " پدر" در آثار سینمایی و تلویزیونی، حقیقتاً تأسف بار است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
حوزه/ رئیس جمهور در پی گزارش قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش شهرهای قرمز بویژه در استان خوزستان و علائم هشدار درباره خیز جدید بیماری در کشور ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع)، امیر متقین و امیر مومنان است، گفت: بدون ولایت، رسیدن به مقامات عالی انسانی امکان پذیر نیست و تنها بستر آن مسیر ولایت است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۸    
حوزه/ امام جمعه یزد با یادآوری وصیت نامه امام علی علیه السلام به فرزندش امام حسن علیه السلام درباره توجه به آموزه های قرآنی گفت: در سیستم آموزشی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
حوزه/ استاندار یزد در نشست مجازی با استاد قرائتی گفت: اینکه در کدام حوزه ها و کدام موضوعات نیاز به کار بیشتری است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در کشور ما برای برنامه های عید نوروز و غذای جسم مردم ساعت ها برنامه ریزی می کنند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۹    
حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: در محاسبه قدرت، نقش رسانه از تکنولوژی نظامی هم بالاتر است به همین دلیل توجه به این نقش و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این ارتباط باید بازکاوی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۹    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گیلان گفت: 15 بانوی طلبه گیلانی و برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره)تقدیر شدند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
حوزه/ اولین جلسه دارالقرآن کریم حوزه علمیه استان خوزستان، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین مدارس علمیه استان، با حضور شورای معاونین حوزه خوزستان و کارشناسان قرآنی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان با اشاره به پیشروی جامعه به سالمندی، از خانواده ها به ویژه رسانه ها خواست تا در مسیر فرهنگ سازی جامعه به فرزندآوری تلاش کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
حوزه/ مدیر عامل جمعیت تعاون اسلامی کشور، ترویج فرهنگ تک فرزندی را از تبلیغات اساسی دشمنان برشمرد و گفت: این نگاه تنگ نظرانه حاصل دیدگاه مادی و غفلت زده و نوعی غفلت و بی توجهی به خداوند است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
حوزه / معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت: تهذیب و تعلیم دو بال جدا نشدنی برای طلاب حوزه های علمیه است که خوشبختانه فعالیتهای تهذیبی مدارس علمیه قزوین جای تحسین دارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
حوزه/ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به زنگ خطر پیری جمعیت در جامعه بر لزوم تبیین سیاست های افزایش جمعیت تاکید کرد و گفت: کشور و نظام باید به دست جوانان اداره شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا گفت: در استان قزوین هشت مدرسه علمیه در شهرهای قزوین، تاکستان، آبیک و آوج وجود دارد که برای استانی مانند قزوین این تعداد کافی نیست و به دنبال افزایش این مدارس ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۴    
حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، بر لزوم ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: خودکفایی مددجویان آبرومند کاری اساسی و ریشه ای برای بی نیاز کردن آنها است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ در کنار همه برجستگی ها، انیس بی ادعا بود و متواضع. بارها با یک تماس و یا گاهی فقط با یک پیام، در منزلش در تهران یا بیروت با روی باز و بدون تکلف پذیرای ما شد و برای ما وقت گذاشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۸    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: خداوند جهادگران مخلص با راه های خودش هدایت می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: مسئولین جامعه اسلامی باید شیوه مدیریتی امام علی(ع) خصوصا در بُعد عدالت اجتماعی اجرا و عمل کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۶    
حوزه/ اکران آنلاین و مردمی پرمخاطب ترین و محبوب ترین مستند یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از چهارشنبه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ دریادار فدوی در هشتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون گفت: به رغم تمامی توطئه ها و فشارهای همه جانبه دشمنان ، امروز انقلاب اسلامی با قدرت ، اقتدار و بالنده به پیش می رود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ مراسم تجلیل از ممتازین علمی و ورزشی مدرسه علمیه جامعة الامام المنتظر (عج) نجف آباد با حضور حجت الاسلام فرحزاد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام مومنی گفت: در روایات نیز فرمودند امیرالمومنین(ع) صراط و میزان است که کنایه از این است که همه اعمال، خط مشی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: ذکر و دعا و استغفار ابزاری هستند که ما را در مسیر جهاد اکبر قرار می دهند، مسیر طلبگی که در آن قرار گرفته ایم جزو بهترین مسیرها است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
حوزه/ معاون سلامت آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از تداوم همکاری سپاه با وزارت بهداشت تا ریشه کنی و پایان کرونا خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
حوزه/ معاون وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از همراهی و اقدامات مهم و موثر سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا قدردانی کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۸    
حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری برنامه های میلاد امام علی (ع) در 20 امامزاده شاخص این استان خبر داد .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
حوزه/ امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین 185 طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان لرستان به بهره برداری رسید .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۲    
حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج گفت: شایسته است که اساتید حوزوی با عملکرد متعهدانه خود، طلابی را راهی جامعه اسلامی نمایند که نه تنها در بُعد علمی سرآمد باشند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۳    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: رسالت و دغدغه اصلی مبلغان اخلاق تولید علم نبوده بلکه آنان تمام اهتمام خود را آموزش عمومی در سطح کاربردی و مورد ابتلای مردم قرار می دهند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
حوزه/ مستحب است در هر یک از ماه رجب و شعبان و رمضان، در شب سیزدهم دو رکعت نماز اقامه شود که در هر رکعت حمد یک مرتبه و یس و تَبارَکَ المُلْکُ و توحید خوانده شود و در شب چهاردهم چهار رکعت یعنی دو نماز ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۱    
حوزه/ راز ولادت امیرمؤمنان علیه السلام در درون خانه کعبه این است که مردم در حال نماز رو به کعبه باشند و صورت دل را به سوی امامت امامان معصوم و در رأس آنها أمیرمؤمنان داشته باشند و هرگز از یاد نبرند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۱    
حوزه/ نماینده های آیت الله اعرافی در نشستی صمیمی باممتحنین شفاهی حوزه، با آنان دیدار و گفت و گو کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۷    
حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمیان را به عنوان مدیرکل امور حقوقی و مجلس دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۴    
حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها با بیان این که راه دوم انقلاب متعلق به جوانان و نسل های جدید است، اضافه کرد: اولین مسئله برای نقش آفرینی این است که به راه و مسیری که در پیش دارید ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ والدین باید در گفتار و کردار خود در مقابل فرزند دقت کامل داشته باشند که حتی یک حرکت نادرست نیز، فرزند را به آموزش غلط خواهد کشاند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی سیدحسین فلاح زاده را به عنوان مدیر گروه فرهنگ و تمدن اسلامی این پژوهشگاه منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ کتاب اندیشه سیاسی علامه میرزا ابوالحسن شعرانی به قلم محمد سلمان در 248 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری با مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
حوزه/ وبینار علمی اعتکاف معنویت و اخلاق در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
حوزه/ به مناسبت پایان ترم نخست امتحانات مدارس علمیه، آیین تجلیل از طلاب ممتاز مدارس علمیه تحت عنوان ادبیات و منطق برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
حوزه/ مشاوره جشنواره فیلم کوتاه رضوی گفت: به دلیل مفاهیم والایی که در جشنواره فیلم کوتاه رضوی مطرح می شود باید کارکشته ها در این حوزه ورود کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
حوزه / دوره آموزشی تشکیلاتی طلاب جهادی حوزه های علمیه در مواقع بحرانها از قبیل سیل، زلزله و بیماری به میزبانی حوزه علمیه قزوین برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
اطلاعیه حکومت قم به کسانی که جواز عمامه دارند: باید برای تجدید نظر به دفتر اداره حکومتی مراجعه کنند. مهرماه 1314 خورشیدی
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 73 بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه شهید فخری زاده جهاد علمی را به ما نشان داد، گفت: شهید فخری زاده به ما نشان داد که اگر جبهه جنگ سخت نیست جبهه جهاد علمی وجود دارد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
حوزه / مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: گروه های جهادی همواره در میدان های خطر حاضر می شوند ودر دوره های مختلف سال در مناطق محروم کشور نقش آفرینند با این وجود هیچ وقت به ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
حوزه/دوره عمومی آشنایی با معارف مهدویت ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان رضوی به صورت حضوری اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ رییس ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان گفت: استان خوزستان به منطقه بحرانی تبدیل شده و وضعیت به گونه ای است که اگر در طیف رنگ بندی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
حوزه/ نشست کارگروه حوزوی وقف با هدف آسیب شناسی و ارائه پیشنهاداتی برای امکان سنجی جهت تجمیع، تنقیح، تکمیل و اصلاح قوانین وقف در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۹    
حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی و رئیس سازمان علمی- فرهنگی آستان قدس رضوی(ع) نشست مشترک برگزار کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ سرپرست شورای حل اختلاف استان فارس گفت: شوراهای حل اختلاف فارس با عنایت به تاکیدات ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر سعی در ایجاد صلح و سازش وکاهش تعداد زندانیان مالی موفق به آزادی بیش از 930 زندانی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از کسب رتبه برتر این استان در طرح مطالعه عمومی تفسیر قرآن کریم از حیث آمار شرکت کننده و برندگان در سطح کشور خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ سردار بوعلی گفت: 600 دستگاه تبلت با مشارکت خیرین نیک اندیش فارس به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام علی اسفندیار نویسنده و روزنامه نگار قم، به عنوان مدیر کانون نخبگان یادداشت نویسی بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم انتخاب شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا البتول (س) گفت: مدرسه علمیه کشکوئیه در عرصه های مختلف فرهنگی، پژوهشی وآموزشی فعالیتهای متعددی داشته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملانوری گفت: خلأهای تبلیغی استان سمنان با همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی تکمیل شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس گفت: هر چه قدر مراسم تلبس و عمامه گذاری را باشکوه تر برگزار کنیم بر مقام دین و علم ارج نهاده ایم، لباس روحانیت مختص لباس علم و دین نیست، بلکه نماد مقرون بودن علم و دین است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
حوزه/ به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی، با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن برای نیروهای ارزشی و انقلابی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
حوزه/ سردار افشار با تصریح بر اینکه مردم بیشترین نقش را در مقابله با استکبار جهانی داشتند، گفت: این هوشمندی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست تمام توطئه های دشمنان را خنثی کند.
  • ۱