دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۹    
حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اولین دوره فعالیت خود را تیرماه 68 آغاز کرد؛ مجمعی که کارویژه ها و کمیسیون های مختلف در زمینه های مختلف دارد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
حوزه/ کرسی علمی- ترویجی "نظریه فهم شبکه ای متن (با تاکید بر گزاره های توصیفی)" از سوی گروه منطق فهم دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۰    
کتاب "طعم خوش اخلاق در خانواده"، نوشته حجت الاسلام و المسلمین هادی حسین خانی از جمله آثار خواندنی و جذابی است که انصافاً برای همگان، کاربردی و مفید است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۹    
حوزه/ در یک تحلیل ابتدایی نسبت به کلیپ از تهران تا توکیو که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازخوردهای مختلفی به همراه داشته است، می توان با طرح سؤالاتی به اهداف مورد حمله دست یافت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۸    
حوزه/ عضو هیئت امنای سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبیین کارکردهای شبکه امامت و نقش آن در شکل گیری انقلاب اسلامی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۶    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مسابقه و پویش ملی و بین المللی مهر محرم را از فعالیت های بسیار خوب تولید محتوای دینی دانست و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی(ع) از تدوین تدوین سند چشم انداز 1414 حوزه تهران و کمک 3 هزار طلبه جهادی به مردم خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
حوزه/ با امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مقرر شد، 43 مبلغه به مساجد استان جهت تبلیغ اعزام شوند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: نباید در مسیر خدمت به نظام اسلامی از برخورد های نادرست خسته شد و باید با قدرت و انگیزه برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: سبک زندگی اسلامی متعالی ترین مولفه رشد و بالندگی دینی و فرهنگی جامعه است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
حوزه/ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: در راستای تعالی فرهنگی و اخلاقی جامعه، برنامه ترویج فرهنگ حسینی(ع) در 16 روستای میامی تدوین شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزاری مسابقه مهر محرم را اقدامی استثنایی و ابتکاری دانست و با تاکید بر اهمیت عاشورا گفت: عاشورا باعث حفظ و تداوم اسلام شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ کمک های مومنانه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان تهران به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ از دلایل انتشار مطالب سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی می توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل، مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور معرفی پلت فرم کتاب الکترونیک پژوهان در دومین نشست تجاری - فناوری ایران و سوریه حضور یافت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
حوزه/ نشست مشترک هیئت های ورزشی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۱    
حوزه/ سرفصل دوره های آموزشی مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت آموزش و پرورش کشور از سوی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی تدوین می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۱    
حوزه/ پنجمین جلسه مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی اسلامی با حضور رؤسای پژوهشگاه ها و مؤسسات و مراکز به صورت وبیناری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
حوزه/ انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های الهی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بارقه های امید به رهایی از قلمرو نظم شاهنشاهی را فراروی شهروندان ایرانی قرار داد و بر اساس فطرت و کمال طلبی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
حوزه / مدیر گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از انتشار کتاب بررسی نص بر دوازده امام(ع) در پاسخ به شبهه برخی مستشرقان و مخالفان مذهب توسط نشر پژوهشگاه در آینده ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
حوزه/ معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی از کسب سه رتبه برتر استانی در هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) توسط طلاب این مؤسسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۵    
حوزه/ عضو هیئت علمی گروه کلام دانشگاه قرآن و حدیث گفت: این مساله در تعریف عدل به اعطاء کل ذی حق حقه، نیز تاثیر گذارده و در حالی که حق در مفهوم مدرن امری اخذ شدنی و گرفتنی است در مفهوم اسلامی آن ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد حسون رئیس مرکز پژوهش های اعتقادی درگذشت آیت الله سید رضی مرعشی از اساتید حوزه نجف را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ وزیر امنیت عمومی سریلانکا گفت: این کشور تصمیم دارد که استفاده از پوشیه را کامل ممنوع کند و بیش از هزار مدرسه اسلامی را تعطیل خواهد کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ جمعی از جوانان مسلمان و دو امام جماعت در نیوزیلند از آغاز هفته تا 3 آوریل در شهرهای مختلف این کشور سفر کرده و جلسات و نشست های صمیمی و دوستانه با عنوان ملاقات با یک مسلمان برگزار می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ پیکر آیت الله سید رضی مرعشی از اساتید حوزه نجف اشرف، در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع و تدفین شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
حوزه / اولین کارگاه تخصصی صحیفه سجادیه، در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه تبریز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۱    
حوزه/ نشست هم اندیشی مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی با مسئول کمیسیون و امور اجتماعی بانوان، رئیس بهزیستی و رئیس کمیته امداد در فرمانداری شادگان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
حوزه/ مناجات شعبانیه از اعمال مهم این ماه است و نه تنها ماه، که سالک نباید بعضی از فرازهای آن را در طول سال ترک کند و در قنوتها و سایر حال های عالی خود، خیلی با آن مناجات نماید.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۸    
امام خمینی(ره): گمان نکنید از غرب برای ما یک تحفه ای می آورند. گمان نکنید چیزی می آورند که ما را مترقی کنند. غرب تا ما را در سطح پایین نگه ندارد، نمی تواند از ما استفاده کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
حوزه/ مدیرعامل مؤسسه مجمع حامیان جامعه نخبگانی علوم اسلامی گفت: سعی کردیم فعالیت های حمایتی خودمان را به سمت جامعه نخبگانی کشور براساس رهنمودهای رهبر انقلاب که فرمود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
حوزه/ تولید نرم افزار حدیث ولایت وظیفه ای بر دوش مجموعه مرکز بود که در راستای ترویج اسلام ناب محمدی می تواند تأثیرگذار باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
حوزه/ ششمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت از کرامت انسانی در اسلام تا حقوق بشر در غرب در استانبول ترکیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
حوزه/ طلاب حوزه می توانند در رابطه با موضوعاتی همچون"حوزه و روحانیت"، مقررات پذیرش"، "نظام آموزشی حوزه، " کارکردهای طلبگی و آینده شغلی" ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین، توزیع 8 هزار بسته کمک معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان و محرومان استان آغاز شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
حوزه / مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در دیدار با مدیر کل آموزش و پروش استان گفت: حوزه علمیه همواره به دنبال حفظ و نشر معارف اسلامی و معنوی در جامعه است و از هر اقدامی در این راستا حمایت می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادیب، نخستین فردی که اطلاعیه پیروزی انقلاب اسلامی را در رادیو گیلان قرائت کرد، دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
حوزه/ امروزه از منظر فلاسفه مسلّم شده است که یکی از عوامل عمده خطاها و اشتباهات عقل، پیروی از حدسیات و ظنّیات (بجای پیروی از یقینیات) است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۶    
حوزه/ استاد گروه یاوران سلامت روان گفت: طبق مصاحبه هایی که با بیماران و کادر درمان داشتیم، آن ها کاملاً نسبت به عملکرد حوزویان در بیمارستان ها راضی و معتقد بوده اند که حضور طلاب خصوصاً طلاب روانشناس ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
حوزه/ مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
حوزه/ نظرات علمی رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف، جایگاه فاخری دارد؛ ضرورت دارد بیانات و نظرات علمی ایشان در اختیار محققان جهان اسلام قرار بگیرد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
حوزه/ سردار سنایی راد، گفت: همان طور که در عرصه های دیگر مانند آموزش توانستیم اقدامات جبرانی داشته باشیم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
حوزه/ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران در آستانه اعیاد شعبانیه ویژه برنامه ابواب الرجاء را برگزار می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گلایه از اینکه برخی از مدیران، نوچه های خود و کسانی که از آنها تعریف می کنند را در راس مسئولیت ها قرار می دهند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: اسلام دینی اجتماعی و فراگیر است و در روایات و آیات قرآن کریم بر امر تعاون، برادری و همکاری تاکیدات فراوانی شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
مدیر حوزه علمیه یزد گفت: رسالت حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است، بنابراین باید در مرحله اول خود معرفت داشته باشیم تا بتوانیم به دیگران نیز معرفت و آگاهی بدهیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر این که دولت نباید راه حل مشکلات اقتصادی را در سبد مذاکره جای دهد، گفت: ایران با ذخائر معدنی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین، در اختتامیه دوره ضیافت اندیشه اساتید و اعضای هیات علمی سال 1399 به تبیین جایگاه اسلام در منطقه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
حوزه/ طلاب جهادی شهرستان شوشتر، بیش از سه هفته است که در موج جدید شیوع ویروس کرونا در خوزستان، برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی به بیمارستان ها اعزام می شوند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
حوزه / مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: کادر درمان در دوران کرونا سختکوش تر و پرکارتر ظاهر شدند و این عزیزان نشان دادند که در شرایط خاص امروز ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ نشست تخصصی دوره های مجازی دادگستری در قالب همایش جوان تمدن ساز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ طرح سنجش سلامت اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان اجرا شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ اولین دوره آموزشی فن خطابه با حضور حجت الاسلام امامی نژاد در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی اعضای کمیته امور پاسخگویان این مرکز را منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ تامین برنامه شبکه پنج سیما برای نوروز 1400، پخش برترین و جدیدترین آثار سینمای ایران و جهان مثل: "کما، جانان، مولان، ساخت ایتالیا، او را به دام بینداز، جومانجی، انتقام، تونل و.. ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ از بهترین اوقات استغفار و عذرخواهی از پروردگار جهانیان، وقت سَحَر، بعد از نماز صبح، بعد از نماز عصر، قبل از خواب و ماه رجب است که زمان های قرب و نزدیکی به آن ذات پاک و انس با حضرت دوست است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: عربی کلید زبان معارف اسلام و آموزش و یادگیری علوم حوزوی است و باید بر روی یادگیری این زبان در حوزه اهتمام ویژه وجود داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به چهار سطح اجرای آموزه های دینی در جامعه، گفت: ولیّ فقیه در راس حاکمیت، راهی برای تضمین اسلامیّت نظام است که در قانون اساسی دیده شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ چهاردهمین نشست تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب با هدف چرایی فعالیت های دینی و انقلابی در حوزه محیط زیست با حضور حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس در خصوص ثبت نام کاندیدها برای شورای شهر گفت: افرادی باید در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند که دارای روحیه جهادی و انقلابی و دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
حوزه/ استادحوزه بیان کرد: افزایش آموزش های حس گرایی و کاهش عقل گرایی، به رشد عرفان های نوظهور می انجامد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
حوزه/ در رصد ستادهای استهلال و گروه های سراسر کشور به همراه تجهیزات رصدی، هلال آغاز ماه شعبان المعظم در غروب روز شنبه رویت نشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
آیت الله مدرسی با بیان اینکه مهمترین چیزی که بشریت را متحد می سازد و پیوندهای همکاری میان آنها را تقویت می کند، دین است، افزود: رسانه های شیطانی برای برعکس نشان دادن این مسئله تلاش می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۸    
حوزه / کارگاه مهارت افزایی زبان انگلیسی در مدرسه علمیه سردارین قزوین برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اساتید و طلاب حوزه های علمیه باید همواره نگاه انقلابی، ولایتمداری و مردم داری داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
حوزه /دبیر شورای حوزه علمیه قزوین گفت: پرستاران و مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله بابیماری کرونا فراتر از وظیفه برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ یادواره شهید عبدالحسین برونسی با حضور سعید عاکف، نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک ، در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ نشست اخلاق اداری مدرسه امام محمد باقر(ع) با حضور استاد حوزه علمیه خراسان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: طلاب باید در کنار اعتقادات و مسائل دینی، نسبت به مسائل سیاسی هم آگاهی لازم را داشته باشند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
حوزه/ مبلغ فعال مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش گفت: درخواست تشکیل خانواده و تکثیر نسل که سبب چشم روشنی است؛ از ویژگی های عباد الرحمن است که از خداوند درخواست می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین گلی شیردار گفت: در برنامه هایی که در ارتقای نهادهای علمی وجود دارد شاخص اول برنامه جامع است؛ دانشجویان پرتلاش ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: امیدوارم من هم بتوانم در درس اخلاق اساتید شرکت داشته باشم. چون کار اساتید عبادت است پس این عبادت را باید غنیمت شمرده و شرایط آن را که خلوص نیت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: جذب دانش آموزان به حوزه های علمیه نیاز به حرکت جهادی مدیران مدارس علمیه دارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: تربیت نیروهای توانمند و دارای هویت اصیل حوزوی نیازمند داشتن نگاه تاریخی به فرآیند و پیشینه حوزه های علمیه است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
حوزه/ مسئول اعزام گروه یاوران سلامت روان گفت: در شرایطی که حتی کادر درمان استرس این را داشتند که مبادا مبتلای به کرونا شوند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
حوزه/ ماه نورانی رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و به اعمال روز آخر این ماه پر خیر و برکت اشاره می کنیم .
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی در سلسله نشست های پژوهشی مدرسه علمیه سعادت به تبیین بررسی مقیاس سفر شرعی پرداخت و دورنمایی از مباحث تعالیم تعیین، تشخیص و تحدید مسافت شرعی را عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۱    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، در یادداشتی به بررسی معنای تواصی به حق و تواصی به صبر در اجتماع پرداخته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۸    
حوزه/ گردهمایی اساتید مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام با حضور مدیر حوزه های علمیه و پخش پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی به حاضرین در این جلسه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۵    
حوزه/ استاد بنیاد تخصصی مهدویت در جمع بانوان طلبه کرمان گفت: در شرایط کنونی حضور یک طلبه در هر خانه ضروری است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
حوزه/ دومین نشست از سلسله نشست های گفتمان علمی انقلاب اسلامی با موضوع بهداشت روانی با نگرش به منابع اسلامی در مدرسه علمیه مروی تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۱۴    
یکی از آفت های اصلی فیلمنامه های دینی، ریاکاری است که برای دستیابی به منفعت مالی در این دست، تولیدات لحاظ می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۵:۲۹    
حوزه/ امام علی بن موسی الرضا (ع) در روایتی به سرانجام ناسپاسی از والدین اشاره کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۳:۰۵    
حوزه/ مرحله چهارم توزیع دو هزار بسته معیشتی، میان خانواده های محروم، اهدایی از سوی آیت الله موسوی جزایری، رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، اجرا شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۲:۲۰    
حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نیا نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی خواند و تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی، نماز خوان درست کنیم نه فقط نمازخانه یا مصلی بسازیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۶    
حوزه/ حجت الاسلام بزرگیان، از اعزام گروهی از مشاوران بالینی حوزه علمیه خوزستان به بیمارستان های کرونایی جهت ویزیت بیماران خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
حوزه/ کارگزار ادبی و مسئول بخش داستان حوزه هنری استان قم، 4 رمان خواندنی سال 1399 به انتخاب خود را به علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی معرفی و پیشنهاد کرد.