یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۴۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۱    
حوزه/ برگزیدگان شانزدهمین جشنواره شعر فجر در بخش های مختلف معرفی شدند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۸    
حوزه/ استاد و پژوهشگر فلسفه سیاسی در حوزه و دانشگاه در خصوص تشریح آینده پژوهی گفت: همۀ ابزار آینده، قدرت نیست در بحث آینده اعتقاد و باور به نصرت الهی یک اصل است بنابراین باورها آیندۀ مطلوب را می ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۸    
حوزه/ نامزدهای بخش های مختلف دومین جایزه سرو معرفی شدند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
حوزه/ جمعی از خانواده های شهدا با انتقاد از روند برگزاری جشنواره فیلم فجر و اتفاقات ناهنجار در این رویداد هنری ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
حوزه/ دبیر علمی هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: شرایط امروز جامعه می طلبد که دانشگاه روابط عمومی در کشور تأسیس شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
حوزه/ سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر، اظهارداشت: به دنبال سرقت موتورسیکلت سه تن از شهروندان بندر امام خمینی (ره) در یکی از پارک های این شهر، سارقان توسط خودروی حامل بسیجی ولایی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۸    
حوزه/ اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته از رسانه های مختلف در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد،انتظار داریم با ارائه نظرات ارزشمند شما فرهیختگان گرامی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۲    
حوزه/ فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در گفتگوی تلویزیونی بر اهمیت هماهنگی روسیه و سوریه تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
حوزه/ دادستانی رژیم بحرین بازداشت سه تن از خانواده "سید محمد السید علی" که یکی از آنها زن است را به مدت دو هفته تمدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، در راستای دیدار چهره به چهره با طلاب، به شهرستان آبادان رفته و در مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان حضور پیدا کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۴    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار، با اشاره به اتفاقات جشنواره فیلم فجر، گفت: از وزارت ارشاد و قوه قضائیه درخواست داریم تا در اسرع وقت بیان برخی مطالب سخیف در جشنواره فیلم فجر را ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۶    
حوزه/ مسئول دبیرخانه مهدویت دانشگاه های آزاد استان گیلان گفت: بارها امام(ره) فرمودند که نهضت ما زمینه ساز شروع انقلاب حضرت مهدی است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
حوزه/ نشست مجازی "سرنوشت یک فرمان" (تأملی بر چالش های اساسی جریان انقلاب در عرصه جهاد تبیین) در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
حوزه/ عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت از فعالیت طلاب و روحانیون فعال در فضای مجازی بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
حوزه / مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله خوشوقت عارف و سالک الی الله در حسینیه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۸    
حوزه/ پانزدهمین نشست هم اندیشی دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی حوزه با حضور محققین علوم تربیتی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مازنی گفت: بررسی آسیب های اجتماعی مرتبط با روحانیت می تواند یک موضوع مهم، کاربردی و کلان برای کمیته علوم تربیتی دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
حوزه/ حجت الاسلام حسین پناه گفت: تجربه نگاری تربیتی می تواند در قالب یک جشنواره مورد توجه حوزه قرار گیرد تا با اطلاع رسانی در این مورد تجارب مربیان در نقاط و مراکز مختلف به اشتراک گذاشته شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۲    
حوزه/ حجت الاسلام موسوی نسب با اشاره به لزوم ارزیابی کتب درسی آموزش و پرورش از نگاه دینی و از جانب حوزه، گفت: پیشنهاد می شود مرکزی جهت بررسی این کتب و با رویکرد تربیت اسلامی راه اندازی گردد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۹    
حوزه/ دکتر مجید طرق با تأکید بر لزوم مدیریت کارآمد سیستم های تربیتی عنوان داشت: متأسفانه عمده مدل های تربیتی در حال اجرا در کشور ما از نوع لیبرالی هستند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۶    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی گفت: در سال جاری تنظیم نظام مسائل پژوهشی مرتبط با نیازهای جامعه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۳    
حوزه/ دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم طی مراسمی در حرم مطهر بانوی کرامت معرفی و از دبیر سابق این ستاد با حضور مسئولان استانی و ملی تقدیر شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
حوزه/ حزب الجمهوری تونس در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل، ممنوعیت نمایش فیلم "مرگ در ساحل نیل" در سالن های سینمایی کشور را خواستار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید کمیته ای ایجاد شود تا آمار دقیق و خاطرات شهدای روحانی استان را جمع آوری کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۸    
حوزه / مدیر عامل بنیاد هدایت، به تفاوت مدل حکم رانی غرب با اسلام اشاره و تصریح کرد: جنس حکمرانی ولایت فقیه، محبت، خدمت به مردم و اطاعت از خدا و پیروی ائمه معصومین (ع) است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
حوزه/ سرلشکر موسوی در پیامی به نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از حضور مردم تبریز در مراسم تشییع پیکر دو تن از خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش تشکر کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: تجلیل از فعالین نماز جای خرسندی است و کار خوبی است، البته کار اصلی "نماز خوان" تربیت کردن است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
حوزه/ دوره ملی "بینش مطهر" با رویکرد امر به معروف با محوریت آثار شهید مطهری در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۲    
حوزه/ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یکی از مشکلات اساسی در راه امر به معروف و نهی از منکر را ترویج سکولاریسم در کشور دانست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام رحیمی مبلّغ بین الملل در برزیل گفت: وضعیت تبلیغ اسلام در آمریکای لاتین بسیار اسفناک و ناراحت کننده است و این در حالی است که برزیل ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۱    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر آورده خیرین ساماندهی شود و اقدامات لازم برای ارتقای این ظرفیت انجام شود، قطعاً اقدامات بسیار خوبی در حوزه ساخت مسکن برای محرومان انجام خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ بسام مولوی وزیر کشور لبنان از بازداشت یک گروه تروریستی خبر داد که جوانان را برای انجام عملیات انتحاری با کمربندهای انفجاری و نارنجک راکتی، جذب می کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۵    
حوزه / مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گفت: جبهه استکباری در تلاش برای سیاه نمایی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در این عرصه هوشیار باشیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نظارت پس از پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها اعمال شود تا افراد نتوانند پول را وارد دلالی بازار کنند و به اقتصاد کشور و استان آسیب وارد کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: از آنجایی که فرایند ثبت نام حوزه های علمیه از اسفند ماه آغاز شده، بنابراین لازم است تا مبلغین ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ اجلاسیه تجلیل و تقدیر از فعالان نماز به همت ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت گفت: ارتباط با کشورهای همسایه حوزه علمیه خراسان یکی از ظرفیت های مهمی است که می تواند نسبت به آن اهتمام بیشتری باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۷    
حوزه/ عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اقامه نماز در صدر وظایف مؤمنین و دولت اسلامی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ضرورت تبیین زکات و اهداف این واجب الهی در راستای رفع شبهات مردم تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۲    
حوزه/ محافل سیاسی نسبت به تلاش های خارجی که از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه برای فروپاشی و از هم گسستگی گروه های سیاسی شیعی در عراق هشدار دادند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
حوزه| پس از درخواست مکرر اساتید و فضلای حوزه، مبنی بر تمدید ثبت نام مصاحبه درس خارج، به اطلاع می رسانیم، ثبت نام مصاحبه علمی درس خارج (سطح 4) حوزه علمیه خوزستان تمدید گردید.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۱    
حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر همراهی مسئولان را می طلبد، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۱    
حوزه/ در قم ظرفیت مهندسی به اندازه کافی در تمام حوزه های شهرسازی و معماری وجود دارد و در این بین استفاده از مشاوران غیربومی ضربه سنگینی به نظام شهرسازی و معماری قم وارد کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۱    
حوزه/ آیت الله فاضل لنکرانی، گفت: ازدواج سفید به هیچ وجه از مصادیق ازدواج نیست و بین آن و ازدواج معاطاتی تفاوت های متعددی وجود دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
حوزه/ سخنران محفل بانوان، علت عدم انگیزه جوانان برای ازدواج و در ادامه فرزند آوری را رفتار نامناسب والدین دانست و خاطرنشان کرد: والدینی که پیوسته سختی های زندگی را مطرح می کنند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ رئیس شورای شهر شیراز گفت: یکی از مهمترین اسنادی که شورا های شهر تصویب می کنند سند بودجه است که میثاق نامه ای میان شورا و شهرداری است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
حوزه / با حضور مسئولین سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، نخستین نشست شورای تحقق محلات اسلامی با محوریت مساجد شهرستان کاشان، در ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
حوزه / استاد علوم دینی اهل سنت گفت: کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین برادران دینی هستند، بازوان شیطان و دشمنان خدا محسوب می شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ مدیر آرامستان های ارومیه با بیان این که در مدیریت باغ رضوان ارومیه به همراهی و همکاری و مشورت روحانیون نیازمند هستیم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
حوزه/ مراسم رونمایی از شجره سادات پهندیری هند با حضور جمع کثیری از سادات، علما و اندیشمندان در روستای پهندیری سادات واقع در ایالت اتراپرادش هندوستان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ هر فردی که رضایت خدا را سرلوحه تمام امور خود قرار دهد خداوند او را محبوب قلوب مؤمنین می کند همچون شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که حتی کودکان و افرادی که ایشان را از نزدیک ندیده بودند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۸    
حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ سایت خبری مراکشی LPJM در آخرین گزارش تحلیلی خود پیرامون صحرای اشغالی مدعی شد، حمایت الجزایر از پولیساریو سالیانه بیش از یک میلیارد دلار برای این کشور تمام می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
حوزه/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز گفت:شورای شیراز دو حساسیت مانند محرومیت زدایی و سومین حرم اهل بیت(ع) دارد، برای محرومیت زدایی 525 میلیارد تومان بودجه دارد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
حوزه/مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) استان لرستان از اجرای طرح سنجش سلامت ویژه خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی متن نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحمیل تکالیف بودجه ای به بانک ها را قرائت کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
حوزه / مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: نسبت به تبیین رسالت طلبگی برای طلاب مدارس علمیه برنامه ریزی جدی داشته باشند، چرا که تبیین رسالت طلبگی قدم اول جهاد تبیین است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
برخورد قاطعانه وزیر کشور با سرپرست فرمانداری رفسنجان و برکنار وی از سمتش که به یکی از خبرنگاران توهین کرده بود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ پیش اجلاسیه سراسری نماز آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ناحیه 5 آموزش و پرورش تبریز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی و هیئت همراه، از مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) مرند بازدید کردند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" از 12 تا 14 اسفندماه در سراسر استان با استفاده از روش های حضوری و الکترونیکی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به سابقه ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر مسائل فراوانی در حوزه ورزشی داریم که یکی از مهمترین نیازها توسعه زیرساخت های ورزشی استان است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
حوزه/ کتاب درآمدی بر میسیولوژی و فرهنگ با الگوسازی برای تبلیغ نوین اسلامی در 315 صفحه به چاپ دوم رسید.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
حوزه/ برنامه "تهران 20" امشب (چهارشنبه 4 اسفند ماه) میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
حوزه/ نشست مسئولین دفاتر حضرت آیت الله جوادی آملی در شهرستانها، در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
حوزه/ دوره آشنایی با معارف صحیفه سجادیه در 16 ساعت پنجشنبه 5 و12 اسفندماه (عصر 15 تا 18) و جمعه 6 و13 اسفندماه (صبح 9 تا 12) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
حوزه/ دبیر دوره علمی-فرهنگی خط مقدم در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از جزئیات برگزاری این دوره گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
حوزه/ مستند "استقلال سیاسی" به تهیه کنندگی محمد حسین اشکپور و کارگردانی بهرام باهو چهارشنبه چهارم اسفند ماه ساعت 16 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بنیاد مسکن رسیدگی به افراد بی بضاعت و فاقد مسکن را در اولویت قرار دهد و باید برای افرادی که امکان تأمین مالی مسکن را ندارند، چاره اندیشی شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۹    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: مهمترین نکته ای که در جهاد تبیین باید به آن توجه کرد، مسئله هدایت و تولید افکار عمومی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
حوزه/ کتاب با همسرم به دور از سایه ها ؛ پیشگیری و مقابله با عوامل تعارضات زناشویی از سوی نشر هاجر منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ معنویت، یکی از ارکان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است؛ از این رو، ارزیابی تحقق معنویت و تاثیر آن در جامعه مطلوب اسلامی ایرانی، یکی از اهداف نخستین الگو در مرحله اجرا خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۹    
حوزه/ نشست علمی روش استنباط در مسائل مستحدثه به همت گروه فقه حقوق شهروندی پژوهشگاه فقه معاصر باهمکاری گروه فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده مدیر مؤسسه دارالاعلام مهمان برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
حوزه/ مسئول شاخه حل مسئله طرح شهید بیاضی زاده، گفت: ما به دنبال این هستیم که حوزه مرجعی برای تمامی نهادهای علمی و پژوهشی شود که این کار با اجرای طرح شهید بیاضی زاده آغاز شده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۸    
حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه های علمیه) نشست علمی مجازی آینده پژوهی شبهات دینی در حوزه روشنفکری و نواندیشی دینی را به صورت مجازی برگزار می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
حوزه/ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه در رشته ارتباطات و تبلیغ فرهنگی تا 16 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از درخشش مجلات علمی حوزوی طلاب لرستانی در ارزیابی های مجلات حوزه های علمیه کشور خبر داد .
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۶    
حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: طلبه همیشه به دنبال، معنویت، علم، دین و جلب رضایت امام زمان (عج) است و سعی می کند با کسب معنویت سعادت خود را حتمی کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۶    
حوزه/مدیر جمعیت هلال احمر سلسله از راه اندازی کانون های هلال احمر با حضور خواهران و برادران طلبه در این شهرستان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۶    
حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با خواهران طلبه مدرسه نجمیه (س) ازنا دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
حوزه/ بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و حکومتی که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار آن بوده است، هنوز کتابی از آثار ایشان در حوزه علمیه تدریس نمی شود و بلکه حتی کتابی از کتاب های جنبی حوزه اختصاص ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
حوزه / معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان از برگزاری کرسی علمی-ترویجی (تفسیر تنزیلی، مبانی، فواید و چالش ها) خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۰    
حوزه / مدیر حوزه علمیه استان کردستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، راه های تقویت همکاری ها را بررسی کردند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۶    
حوزه/ آقای علی گلستانی در مقاله ای به بررسی فقهی قاعده تسبیب و تطبیق آن بر مسأله کرونا پرداخته است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۱    
حوزه/ دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هیچ قشری به اندازه روحانیت زخم نخورده است، چرا که به عنوان نماد اسلام ناب و برافراشته کننده پرچم مبارزه با استبکار، قرن ها چون کوه مقابل آنها ایستاده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
حوزه/ بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب، امروز دشمن به این فکر افتاده که باید این سوال را مطرح کند که ...
  • ۱