دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
در پی ورود یک خودرو به کوچه ای یک طرفه و مسدود کردن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی مبنی بر باز کردن مسیر تردد توسط خودرو متخلف ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۹    
حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: بنیان خانواده در دنیای امروز متزلزل شده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۸    
حوزه/نشست تخصصی بازخوانی منشور روحانیت امام خمینی(ره) با تاکید بر نفوذ با حضور حجج اسلام والمسلمین مهدی طائب و رضا عزت زمانی به همت قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی و خبرگزاری فارس در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
حوزه/ سفیر پاکستان در تهران گفت: توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم پاکستان و روابط دوستانه و برادرانه با دولت پاکستان، برای ما بسیار ارزشمند و محترم است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی العالمیه تأکید کرد: دانش آموختگان جامعةالمصطفی، بهترین سفیران دوستی و برادری در جهان اسلام هستند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
حوزه/ سفیر پاکستان در ایران به همراه هیأت 6 نفره از کارکنان سفارتخانه پاکستان در ایران با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با جایگاه این حضرت در میان شیعیان آشنا شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خطیب، حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت، جهاد پرتلاش و مبارزه خستگی ناپذیر دانست و گفت: هرگونه تحریم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
حوزه/ معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: در صورت تولید محتوای خوب، فضای مجازی بهترین بستر نشر گفتمان اسلام و انقلاب و معارف ناب الهی در عصر جدید خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات اساتید و طلاب از مدارس علمیه استان بازدید می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
حوزه/ رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبانی دینی، برنامه متقنی برای رویارویی با پدیده های جدید جوامع در نظر گرفته است و لذا با بهره گیری از فضای مجازی می توان به شکوفاسازی دین کمک کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: دین، دینداری و فضای مجازی یکی از مهم ترین مسائل زیست بشری است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۵    
حوزه/ در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه دو کتاب و یک پایان نامه به عنوان آثار برگزیده، انتخاب و نویسندگان آن ها مورد تقدیر واقع شدند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۳    
دکتر علی اکبر ولایتی، ارتحال آیت الله سید محمد تقی حکیم را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی ارتحال آیت الله سید محمدتقی حکیم را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۱    
آیت الله سید محمدتقی حکیم امام جماعت مسجد حصار بوعلی شمیران تهران دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
حوزه/ گروهی از نمایندگان پارلمان اوکراین از "ولادیمر زلنسکی" رئیس جمهور این کشور خواستند فوراً با روسیه وارد مذاکره شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
حوزه / در کتاب مقدس هیچ تصریحی به تثلیث نشده است، نخستین بار, ترتولیان در قرن دوم میلادی آن را به کار گرفته است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
حوزه/ میلیون ها زائر، برای برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) در شهر کاظمین حضور یافتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
حوزه/ اختتامیه مهرواره اوج با معرفی و تجلیل از امامان جماعت موفق در مساجد سراسر کشور در حال برگزاری است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
حوزه/نویسنده کتاب اختلال جنسی و حقوق خانواده گفت: این کتاب از سوی داوران همایش کتاب سال به عنوان شایسته تقدیر شناخته شده و جای بسیار خوشحالی برای بنده به عنوان پژوهشگر است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
حوزه/ حکمت متعالیه بستری برای سیاست های الهیه است و هیچ بستر و چارچوبی نمی تواند بارسنگین سیاست الهیه را تحمل کند مگر اینکه حکمت متعالیه زمینه ای برای تحقق این امر فراهم کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لک زایی گفت: در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مقام ممتاز این دوره را بدست آورده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
حوزه/ احمد الطیب در واکنش به اظهارات ضد اسلامی مجری مصری ابراز عصبانیت کرد و آن را شکل دیگر افراطی گیری توصیف کرد که موجب فتنه گری می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ کارشناس روابط بین الملل، گفت: سفر به قطر دارای قرارداد تفاهم نامه درزمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک بود که یکی از مهم ترین قراردادها ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۶    
حوزه/ برنامه زنده تلویزیونی"عطر عاشقی" شبکه پنج سیما، جمعه 6 اسفندماه در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به تبیین موضوع برکات ظهور و فضیلت انتظار از منظر امام هفتم شیعیان می پردازد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
حوزه/ مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام شهادت امام کاظم علیه السلام شامل سخنرانی و مداحی شب و شام شهادت و برپایی دسته عزای خادمان و زائران در صبح شهادت خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
حوزه/ نشست "نقش روابط بین افراد در شکل گیری نکاح معاطاتی " شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 19 برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
حوزه/ موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) با توزیع سه وعده غذای گرم، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه(س) خدمات دهی می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۱    
حوزه/ نشست مدیران مدارس علمیه استان گیلان، روز شنبه هفتم اسفند 1400 برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
حوزه/ فرماندار قم گفت: تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی استان در کنار ستاد پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی هستند و هرگونه همکاری و کمکی که بتوانیم انجام می دهیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
حوزه / مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: فضای مجازی و اینترنت مانند یک چاقوی دولبه است که هم می تواند اثرات مثبتی داشته باشد و هم اینکه زمینه ای بزرگ برای تخریب داشته ها و اعتقادات دینی و مذهبی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بخواهیم نظام، انقلاب و ارزش هایمان را نسل به نسل ادامه دهیم و این پیوند اتفاق بیفتد، اصلی ترین و مهم ترین نشان نماز است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ وزارت بهداشت یمن امروز در صنعا پایتخت این کشور نشست گسترده ای را با سازمان های بین المللی و خارجی فعال در صنعا برگزار کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۸    
حوزه/مدیر گروه آینده پژوهی پژوهشکده مهدویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: جهاد تبیین تلاش مؤثر برای مقابله با تحریف و انحراف است، زیرا دشمن از طریق جنگ شناختی و کنترل ذهن به پیروزی می رسد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مراسم اختتامیه بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام روحانی گفت: شهرستان رودسر 372 مسجد دارد که عملاً تنها 72 مسجد آن فعال است و مابقی غیرفعال بوده و امام جماعت ندارند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در ادامه سلسله برنامه های استانی، صبح روز یکشنبه یکم اسفند 1400 در رأس یک هیئت بلندپایه حوزوی، به سمنان سفر کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلیمن فلاحتی گفت: عالمان دینی در طول تاریخ برای عمل به رسالت الهی خود و حفظ دین درد و رنج های فراوانی کشیده اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
حوزه/ تنش میان روسیه و اکراین که طی چند روز اخیر و با استقلال دو منطقه از اکراین به شدت بحرانی شده بود از امروز رنگ خون به خود گرفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
حوزه/ علی الفتلاوی گفت: آمریکا و هم پیمانان آن برای به حاشیه بردن محور مقاومت و دور کردن فراکسیون های مخالف سیاست و اشنگتن، تلاش می کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اعضای شورا با علم به مشکلات مردم، این مسئولیت را پذیرفته و نباید در جلسات طرح مشکل کنند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
حوزه/ حجت الاسلام میرهاشمی گفت: در برخی از شهرهای استان گیلان، تبلیغ مسیحیت و خانه های تیمی این افراد زیاد شده است و اگر راهکاری اتخاذ نشود، قطعاً این تبلیغات روز به روز بیشتر خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم به نمایندگی از ریاست جمهوری از حضرت آیت الله علوی گرگانی عیادت کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرّسی از علمای عراق نسبت به سقوط کشورهای جهان در ورطه یک جنگ جهانی جدید هشدار داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
حوزه / دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: موفقیت در عرصه اجرای عدالت، تکریم ارباب رجوع، سعادت جامعه و سلامت نظام اداری همه در گرو نماز و توجه به نماز است، بنابراین لازم است که با خلاقیت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
حوزه/ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ انتظار امام زمان (عج) را باید در کنار فرهنگ نماز در جامعه ترویج دهیم چراکه اگر کسی منتظر واقعی نباشد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
حوزه/ حجت الاسلام میر تاج الدینی گفت: موضوع رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی بوده و رقم 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای آن از سوی دولت اختصاص یافته و 15 هزار میلیارد تومان هم در تلفیق بودجه به این ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هئیت اندیشه ورز رسانه استان، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۶    
حوزه /مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نماز جمعه 6 اسفند در سراسر استان اقامه خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: جشنواره نماز با رویکرد پیوند ارتباط خانه، مدرسه و مسجد در بین ادارات کل برگزار شده است و در مجموع 33 هزار اثر و رشد 92 درصدی ارسال اثر واصل گردید که 20 ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
حوزه/ روزنامه "ایندپندنت" در گزارشی گفت: ساکنان شهر دیر الزور سوریه پیام های تهدید آمیزی از گروهک تروریستی داعش دریافت می کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
حوزه / حجت الاسلام همتی گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند که نسل جدید فهم اش کمتر از نسل قدیم نیست ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
حوزه/ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: نماز پرچم اسلام است و دشمنان می خواهند این پرچم را پایین بکشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
حوزه/ حجت الاسلام جهانگیری با بیان اینکه امام خود فرایند محور بود، گفت: امام قصد نداشت بگوید هم اکنون در حکومت اسلامی همه شاخصه ها باید حاکم باشد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق گفت: اعلام جنگ بین روسیه و اوکراین، نسبت به بحران بزرگ جهانی هشدار می دهد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: نماز، راه درست و روش مناسب زندگی ایده آل را به انسان ها آموزش می دهد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به موضوع ساختمان نیمه تمام مجتمع بزرگ فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: اگر بتوان فرهنگ اشتغال را به معنای واقعی کلمه در جامعه ایمانی محقق کنیم، بسیاری از ناهنجاری ها را در جامعه شاهد نخواهیم بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
حوزه/ وقتی خرمشهر آزاد شد در آن موقعیت من در یکی از مساجد شهر اذان می گفتم که یک مرتبه دیدم توپ های عراقی به مسجد اصابت کرد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، گفت: اگر به اعتماد مردم آسیب وارد شود سرمایه بزرگی را از دست می دهیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
حوزه / همزمان با شب مبعث پیامبر(ص) مراسم اختتامیه محافل قرآنی قافله نور حوزه علمیه در مسجد پیغمبریه (چهار انبیا ء) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نقش آموزش و پرورش در تحقق اهداف و آرمان های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان انتصاب سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ وزیر آموزش و پرورش گفت: ما با تمام ظرفیت تلاش خواهیم کرد حضور مؤثر روحانیون در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود، چرا که آموزش و پرورش از حوزه و روحانیت جدا نبوده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از افزایش 12 درصدی مختومه شدن پرونده های سازمان قضائی نیروهای مسلح خبر داد .
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
حوزه / عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: همان گونه که تفکر و حرکت انقلابی و جهادی از علل محدثه و رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
حوزه/ قائم مقام بنیاد هدایت گفت: یکی از ویژگی های شاخص در سیره نبی اکرم (ص) توجه ویژه ایشان به مسجد و آبادانی مساجد بود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ استاد حوزه علمیه با بیان اینکه متد فقهی امام، فقه جواهری ناظر بر عنصر زمان و مکان بود، گفت: امام تصریح می کند آنچه که عرفا به عنوان غایت عرفان تبیین کرده اند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رسالت رسانه ها باید روشنگری و پیگیری مشکلات مردم باشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید خضر موسوی(ره) در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۳    
حوزه/ رئیس مؤسسه دارالاعلام گفت: با توجه به این که دشمن فعالیت خود را در رسانه ها و فضاهای مجازی دنبال می کند، ما هم باید به این اقدام آن ها از طریق فضای مجازی و رسانه ای پاسخ دهیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ نشست علمی عصب شناسی الهیات (رابطه دین و تجربیات معنوی با عصب شناسی)با حضور کارشناسان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ محقق حوزوی، با بیان اینکه اولین کاری که امام زمان (عج) انجام می دهند توسعه عقلانی است گفت: امام باقر علیه السلام فرمودند خداوند دست مهدی(عج) را بر سر مردم می کشد و عقل ها کامل می شود و افراد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
حوزه/ رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تصریح کرد: رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالم سازی، مفید و ایمن سازی فضای مجازی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
حوزه/ معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت گفت: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در حرم مطهر صورت می گیرد حضور مداوم مهندسان در عرصه های مختلف این آستان مقدس ضروری است اما این حضور در مدیریت فنی و ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ رژیم اشغالگر اسرائیلی پروژه مشترکی را با همکاری اتاق بین المللی دُبی برای جذب سرمایه گذاران اماراتی در بورس تل آویو آغاز کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از آغاز برگزاری طرح تربیت مربی کلام ویژه اساتید کلام در این استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۷    
حوزه/مدیر حوزه های علمیه با تقدیر از پژوهشگران، نویسندگان، محققان، ارائه دهندگان آثار به همایش کتاب سال حوزه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸    
حوزه / مدیر آموزش و پرورش میناب از دریافت و پالایش چهار هزار و 163 اثر دانش آموزی در اولین جشنواره ملی تئاتر درسی و اعلام 25 نمایش برتر این جشنواره خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در جمع مشاوران مرکز مشاوره حیات طیبه بیان کرد: نگاهمان به مرکز مشاوره یک نگاه اقتصادی و بنگاه تجاری نیست، مشاوران، تلاش کنند تا مرکز مشاوره را بر اساس اصول دینی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ کتاب تاریخ بعثت حضرت محمد (ص ) ، به کوشش نشر جامعةالمصطفی منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ مراسم وظیفه بین المللی موسوم به ذکر زاویه جمعه این هفته با حضور اقطاب تیجانیه از سرتاسر آفریقا و پیروان این مسلک در شهر ابیجان برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: حمایت از جشنواره های فرهنگی و هنری در دستور کار است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و قائم مقام بنیاد هدایت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
حوزه/ شیخ مصطفی سوناتا، مرشد و پیشوای تیجانیه در کشور ساحل عاج، روز گذشته ساعاتی را در همایش بین المللی گفتمان میان ادیانی که در سالن اجلاس سران شهر ابیجان برگزار شده بود شرکت نمود و ایراد سخنرانی ...
  • ۱