یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد فرهنگی رفیقانه در استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برای آنکه حقایق وارونه نشوند و باطل جایگزین حق نگردد و توطئه های دشمنان نقش بر آب شود جهاد تبیین تنها راهکار و پادزهر مقابله با آن می باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
حوزه/ امام جمعه موقت تهران با دعوت طرفین بحران اوکراین به خویشتن داری، تأکید کرد: اقدامات تحریک آمیز ناتو و آمریکا شرایط را در منطقه پیچیده کرده و بحران اوکراین نتیجه فضولی های آمریکاست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۴    
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
حوزه / به مناسبت گرامیداشت شهدای روستای نشلج کاشان، محفل انس با قرآن با حضور جمعی از قاریان بین المللی، در این روستا برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۷    
حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با قدردانی از سیاست های درست رئیس جمهور در سفر به کشور قطر، گفت: امیدواریم سفر ر ئیس جمهور به قطر دستاوردهای فراوانی را برای منطقه، قطر و ایران داشته باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۴    
حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه هرگز نباید به غربی ها امیدوار بود، گفت: غربی ها عهد شکن و غیر قابل اعتماد هستند و هر کس به غرب اعتماد کند نتیجه کارش پوچ خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۸    
حوزه/ امام جمعه آستارا با گلایه از کم کاری های صورت گرفته در خصوص لایروبی اسکله توسط پیمانکار پروژه، گفت: آستارا پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و باید نگاه مسئولان کشوری و استانی به این منطقه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۲    
حوزه/ دو خلیفه کشته شده داعش، یعنی ابوبکر بغدادی و ابو ابراهیم هاشمی، تا زمانی که زنده بودند در فکر انتقام از آمریکایی ها و استقرار دائمی در این کشور بودند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان رودسر گفت: سفیر اوکراین در انگلیس طی مصاحبه ای خطاب به ایران و کره شمالی گفته که به وعده های غرب و آمریکا اعتماد نکنید ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
حوزه/ خطیب جمعه کرگانرود گفت: وضعیت امروز اوکراین نتیجه اعتماد به اروپا و آمریکا است و اگر به غرب اعتماد نمی کردند و کلاهک های هسته ای و موشک های بالستیک خود را دو دستی تقدیم نمی کردند الان وضعشان ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا مسبب اصلی بحران اوکراین است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۷    
حوزه/طبق مطالعه تحقیقاتی که به سفارش شهرداری شهر آمستردام هلند انجام شد، اسلام هراسی در این شهر آماری افزایشی داشته است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
حوزه / امام جمعه سنندج گفت: مدیرانی حقوق های نجومی دریافت می کنند به دور از جایگاه جامعه اسلامی و دین است و باید با این پدیده ناپسند در کشور به صورت قاطع مبارزه کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
حوزه/ قوانین سقط جنین در کشورهای امریکای لاتین بسیار متنوع است به طوری که بعضی کشورها از این کار حمایت می کنند و بعضی کشورها حتی شرایط را برای شخصی که قصد سقط جنین دارد فراهم می کنند ولی کشورهایی هم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۸    
حوزه/ امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: کمر مردم در این فشار اقتصادی خم شده و حتی بعضی نمی توانند ضروریات زندگی را فراهم کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
حوزه / امام جمعه شهرستان سیریک با ذکر این نکته که درس بعثت پیغمبر، درس استقامت بود، اظهار کرد: با استقامت و مقاومت می توانید دشمن هر چه قدرتمند باشد، پوزه اش را به زمینبمالید ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۹    
حوزه/ تهدید، ناامنی و تبعیض، سه عاملی که باعث خروج متخصصان برجسته جامعه اسلامی فرانسه از این کشور شده است، چرا که آنها احساس امنیت نمی کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۹    
ارزش تحصیل علمی در حوزه های علمیه در بیان مرحوم حجت الاسلام المسلمین آیت اللهی
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
حوزه / امام جمعه بخش شیبکوه بر تبیین گفتمان مقاومت برای مقابله با گسترش گفتمان سازش در جامعه تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
حوزه / امام جمعه بادرود، با اشاره به روند مذاکره کنندگان کشورمان در وین، گفت : خوشبختانه هیئت مذاکره کننده ایرانی ابتکار عمل را در دست دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: من نه در انتخاب شورا و نه در انتخاب شهردار دخالت نداشته ام و فقط توصیه همدلی داشته ام. سخنگو ندارم و هر کس هم از زبان من چیزی بگوید بدانید که دروغ گفته است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به مذاکرات هسته ای وین گفت: آمریکا به جای بازی در رسانه ها در موضوع هسته ای، در برابر ملت قهرمان ایران تصمیم عاقلانه بگیرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
حوزه/ پاپ فرانسیس خواستار اتحاد بیشتر در بین ادیان شد و گفت: یا ما برادر هستیم و یا همه چیز فرو خواهد ریخت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
حوزه/ امام جمعه سمنان با اشاره به جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: ماجرای اوکراین نشان داد کشوری که به غرب اعتماد کند ضرر می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر دیدیم چه طور قلب میلیون ها ایرانی را شکستند؛ باید مراقب افراد نفوذی باشیم که افکار خود را بر جامعه القا نکنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۸    
حوزه/ امام جمعه موقت مشهد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح جدید آزادی انسان از سلطه استکبار جهانی را پیاده کرد که این طرح جدید، طرح ایمان و مقاومت بود که منجر به برکات و آثار فروانی در کشور شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: بسیاری از کارشناسان معتقدند که بیش از 50 درصد از آسیب های اجتماعی جامعه معلول بیکاری است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ اگر زینب محمد در انتخابات پیروز شود، اولین زن مسلمان و جوان ترین سناتور این ایالت خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع) حاج رحیم جامی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
حوزه/ امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن سال نو و افزایش خرید و فروش کالا در بازار عرضه و تقاضا، از بازرسان صنفی استان خواست در راستای جلوگیری از گران فروشی و احتکار کالا ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
حوزه / امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نا آرامی در اکراین خبری نگران کننده است که آمریکا و متحدانش در ناتو عامل اصلی آن هستند چرا که این کشورها با گسترش ناتو به شرق، دنبال تنش زایی هستند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
حوزه/ در تاریخ 13 مارس سال جاری، مردم کلمبیا نمایندگان کنگره را انتخاب می کنند و در روز 29 مه نیز اولین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
حوزه / امام جمعه رودان: با توجه به اینکه کشورهای غربی در خصوص تعهدات غیرقابل اعتماد هستند، تنها راه پیروزی بر دشمن مقاومت است و با سازش هیچ کاری درست نمی شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی گفت: حمله روسیه به اوکراینی که خودش را خلع سلاح کرده بود خیلی چیزها را مشخص کرد و نشان داد هر ملتی که خود را خلع سلاح کند، سند بردگی، ذلت، خوار شدن و مرگش را امضا کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۸    
حوزه/ امام جمعه شهرکرد با اشاره به به وضعیت اوکراین، گفت: آن هایی که همچنان بر طبل دوستی آمریکا و غرب می کوبند بدانند که غرب این است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۲    
حوزه / امام جمعه موقت قشم گفت: دوران ژست گرفتن مدیران و ست کردن کت و شلوارها گذشته است. الان دوران خدمت آغاز شده است و باید خدمت همه جانبه به مردم در دستور کار باشد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۶    
حوزه/ امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: رفتار تحقیر آمیز امروز آمریکا با رئیس جمهور اوکراین، یادآور رفتار آنها با شاه و صدام است و درس عبرت غرب زده ها باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه همه ما باید در برابر دشمنی ها مقاومت کنیم، گفت: در عین حال مدیران نیز باید برای خدمت به مردم مسئولانه وارد عمل شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افزایش سرمایه گذاری مولد، بهره وری و رشد تولید ناخالص در بودجه سال آینده مورد توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۴    
حوزه/ امام جمعه شاهرود گفت: دشمنان تلاش می کنند ذهن جوانان را با سیاه نمایی منحرف کنند و دستاوردهای بزرگ انقلاب را ناچیز نشان دهند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
حوزه/امام جمعه خرم آباد بر لزوم تنظیم بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: مسئولان نظارتی باید با کنترل قیمت ها، آشفتگی های بازار را رصد و کنترل کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۸    
امام جمعه بروجرد گفت: غربی ها عهدشکن و غیرقابل اعتماد هستند، بنابراین جایگزینی و تغییر نگاه به سمت بلوک شرق چیزی است که مورد توجه دولت قرار دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
حوزه/ امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل بیانگر اراده و تصمیم قاطع دولت بود، گفت: لازم است از دولت از طرح آزادسازی سواحل برای اجرای طرحی در مسیر ثبات قیمت ها استفاده کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه درباره بیانیه گام دوم انقلاب صحبت زیاد می شود، گفت: متأسفانه در مقام عمل که یکی از عرصه های آن حضور در حکمرانی است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
حوزه / امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه هر لحظه باید مراقب نقشه های دشمن باشیم، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و اتکا به توطئه های گوناگون ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: از مهم ترین راه های مبارزه با استکبار این است که ما با جهاد تبیین جامعه دینی خود را نسبت به نقشه ها و شیطنت های استکبار آگاه کنیم تا با مقاومت و استقامت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل کاری خوب و ارزشمند بود که توسط دولت انجام شد، گفت: دولت می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را همانند آزادسازی سواحل برطرف کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: رها بودن فضای مجازی غیر عقلانی و غیر شرعی و بی تفاوتی نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اکنون عرفان های سکولار و نوظهور بسیاری از افراد را شکار می کنند نقش حوزه این است که عرفان کارآمد را در یک نظام سلوکی و تربیتی به راه بیاندازد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
حوزه/ سفیر پاکستان در ایران، با اشاره به توجّه ویژه حضرت آیت الله صافی به مسائل بین الملل و اوضاع جهان اسلام، آن مرجع بزرگ را دلسوز و دغدغه مند مسلمانان و مظلومان جهان دانست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۷    
حوزه/ معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر کسی دعای عرفه را بشناسد این دعا در اوج سلوک عرفان بینشی و منشی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۹    
حوزه/خطیب نمازجمعه قم با تأکید بر اینکه ریشه این اتفاقات توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است، گفت: موضع رسمی جمهوری اسلامی این است که ما به دنبال جنگ نیستیم و ما طعم تلخ جنگ را چشیده ایم و جنگ را محکوم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کمیلی خراسانی با بیان اینکه باید سیر الهی، عرفانی و حسینی(ع) را در خودمان ایجاد کنیم گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
حوزه / حجت الاسلام علی هاشمی، طلبه مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز، در جشنواره بین المللی جبرئیل امین، موفق به کسب رتبه در این جشنواره شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
حوزه / کرسی آزاداندیشی با موضوع فقه الاجتماع (گسترده و روش شناسی)، به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۷    
حوزه/ حجت الاسلام حسنی گفت: آیا احتیاط تنها طرف مجنی علیه است یا طرف جانی نیز لحاظ می شود؛ اگر گفته شود که احتیاط در دو طرف لحاظ خواهد شد، می بایست بحث قَسامه مطرح شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۴    
حوزه/کارگاه مجازی مبانی و اصول جهاد تبیین ویژه خواهران طلبه و مبلغه حوزه علمیه لرستان برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۱    
حوزه/ دکتر میرخلیلی گفت: مهار کردن جامعه از فساد مانند تمیز کردن پله ها است که می بایست از بالا شروع کرد؛ یکی از عوامل خشونت گرایی، ناامید شدن افراد جامعه از طبقه حاکمیت است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۵    
حوزه/ استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امامت عهد الهی است که به ظالمین نمی رسد، گفت: بعد از امام صادق علیه السلام بسیاری از شیعیان به دنبال عبدالله افطح رفتند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۵:۲۹    
حوزه/ امام موسی کاظم (علیه السلام) در روایتی به دشمنی خداوند با این بندگان اشاره کرده اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۲:۴۱    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و لزوم آشنایی و انس گرفتن طلاب و عموم مردم با فرهنگ ایثار و شهادت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۵۳    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین خطیب، در جریان سفر به خوزستان، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۱    
حوزه / کرسی آزاداندیشی با موضوع فلسفه های مضاف، چیستی، کارکرد و روش شناسی، از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۲۳    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حیدری، بیداری و قیام ملت های منطقه علیه ظلم و جور را حاصل جان فشانی شهدا دانست و اظهارداشت: همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.