دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۵    
حوزه/ معاون آموزشی و پژوهشی ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اهمیت صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکنون 10 کتاب در این خصوص منتشر کرده ایم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۰    
حوزه/ سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران با هدف شناسایی و نکوداشت برترین پدیدآورندگان جوان فراخوان داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
حوزه/ پویش و مسابقه ملی کتابخوانی سلوک معنوی با موضوع معنویت و اخلاق با مشارکت و همکاری نهادهای حوزوی و غیرحوزوی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: همان طور که به کاشت درخت اهمیت می دهیم، باید سازمان های ذیربط مانع قطع درختان بشوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
حوزه/ دومین جشنواره فرهنگی هنری اهل بیت(ع) با عنوان جشنواره أنا مِن حسین فراخوان شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی اخیر در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۳    
حوزه/ معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: امروز همه آزادی خواهان با الگوگیری از جبهه مقاومت اسلامی به این دل بسته اند که می توانند با قدرت های بزرگ جهانی پنجه در پنجه هم انداخته و با آنها ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۳    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر نقش مهم جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از کیان اسلام، گفتند: امروز تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی درمقابل استکبار همان زمینه سازی برای ظهور است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۹    
حوزه/ استاندار قم گفت: از مسئولان و مدیران استان این انتظار را دارم که در جهت توسعه متوازن شهری قم همت لازم را داشته باشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
حوزه/ نشست "بعثت پیامبر (ص) و احیای ارزش زن در جامعه " در سامانه مدرس به صورت مجازی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
حوزه/"سقای آب و ادب" رمانی است بسیار خواندنی، جذاب و تأثیرگذار به قلم استاد سید مهدی شجاعی که در ده فصل روایتگر زندگی و حماسه حضرت عباس بن علی(ع) است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۲    
حوزه/ شماره دهم خبرنامه الکترونیکی مطالعات قرآنی و حدیثی ویژه آذر و دی 1400 به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۲    
حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: لزوم فرهنگ سازی انفاق و احسان در جامعه امری ضروری است چرا که اختلاف و شکاف طبقاتی در جامعه بسیار اسفناک است و لازم است ثروتمندان سهمی از اموال خود را به فقرا اختصاص ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
حوزه/ نویسنده و پژوهشگر حوزوی گفت: حضرت عباس بن علی(ع) در اوج قله بصیرت، جوانمردی و ولایتمداری قرار دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
حوزه/ تولیت آستان قم در مراسم کاشت درخت به مناسبت روز درختکاری، با بیان اینکه درختکاری یک اصل برای حفظ محیط زیست و طبیعت است، گفت: باید یادمان باشد که همه آبادانی ها به برکت نظام، انقلاب ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
حوزه/ امام جمعه قم در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی گفت: محبت رمز کشش و کوشش است بنابراین جهاد فی سبیل الله بر اساس محبت است و اگر کسی محبت نداشته باشد نمی تواند مجاهد باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۰    
حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی العالمیه اذعان کرد: حوزه های علمیه همواره تلاش کرده اند همراه با نیازهای زمانه پیشرفت داشته و پاسخ گوی نیازها باشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ جامعه نخبگانی، مدیران و اساتید بسیجی سطوح عالی حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی از دولتمردان کشور پاکستان می خواهد راه های رخنه و نفوذ در صفوف متحد مسلمانان را مسدود نموده ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ به همت گروه ادیان غیرابراهیمی اولین نشست از سلسله نشست های علمی دانشکده ادیان با موضوع مذهب عشق در عرفان ایرانی و دین زردشت با سخنرانی دکتر نصرالله پورجوادی روز چهارشنبه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
حوزه/ همایش بین المللی انتظار و تمدن نوین اسلامی، 19 اسفند 1400 در تالار همایش های مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۵    
حوزه/ رئیس جامعة المصطفی گفت: پوشیدن لباس طلبگی به معنای اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به دین و مردم است، دقت در اعمال، رعایت تقوای الهی، مراعات احکام و.. ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۹    
حوزه/جانشین ناوگان مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش در دیدار با امام جمعه سیریک در رابطه با موضوع استقرار نداجا در روستای کرپان گفت: نیروی دریایی ارتش با استقرار در مناطق مختلف به دنبال خدمت و توسعه است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
درگیری ابتدا بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متاسفانه حرمت سادات جلیل القدر محل را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه جو ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: عقلانیت کاملا ماهیت فرهنگی دارد و حقیقتی است که جهان بر آن قوام یافته است و انسان باید هوا و هوس خود را در خدمت حقیقت بگیرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
حوزه / گیتی محمدی تهیه کننده رادیو گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، رادیو ایران مستند پاسداران ولایت را تقدیم می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران، گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم به ویژه طبقات محروم و ضعیف جامعه، تأسی به سیره نورانی امام حسین(ع) است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
حوزه/ رئیس اداره موزه فاطمی از افزایش 50 برابر بازدید توریست های خارجی از موزه فاطمی در سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 98 خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نصوری گفت: برای هر استان 3 نفر مبلغ را جهت اعزام در نظر گرفته ایم تا در برنامه های آن استان ها شرکت داشته و به تبلیغ بپردازند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
حوزه / همزمان با میلاد باسعادت حضرت سیدالشهدا(ع)، آیین رونمایی از مجموعه کتاب های چهره بین المللی مقاومت، پرچمداران صنعت موشکی و دانش هسته ای کشور، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۲    
حوزه/ مراسم رونمایی از دو نرم افزار جدید به همراه دو نرم افزار به روز شده در حوزه فلسفه و علوم عقلی، در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۶    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری گفت: اسلام ناب، گفتمان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است؛ در واقع اسلام ناب جمع بین عاطفه و عقلانیت است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۶    
حوزه/ امام جمعه قم، سنت خوب نام گذاری طرح ها به نام شهدا را قابل تقدیر دانست و گفت: این یکی از جلوه ها و معانی آیه کریمه قرآن است که می فرماید شهدا زنده هستند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
حوزه/ سبز، رنگی زیبا، آرام بخش، معنوی و شاد است که در طبیعت خداوندی، انسان را به وَجد می آورد و ارمغان آرامش را به همراه دارد؛ اما همین رنگ، در فرهنگ اسلامی - ایرانی ما، حسّ و حال دیگری دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۱    
حوزه/ دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم دیدار و گفت و گو کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
حوزه/ مهدی ریاضی گفت: این طرح در ساعات خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل به صورت کشیک در قالب گشت های مشترک، تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
حوزه/ مراسم قرائت مناجات شعبانیه در شب های ماه شعبان با حضور مداحان اهل بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان به همراه دکتر عبداللهی استاندار البرز و ائمه جمعه شهرها و شهرستان های استان البرز، چند اصله نهال میوه کاشتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
حوزه/کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث از سوی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی(ص) و با پیام تصویری رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ دبیر جشنواره هواداریم از برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران از 20 تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندان و اساتید برجسته خبرداد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان گفت: امام حسین(ع) برای پیاده کردن قوانین الهی و برای آزادسازی بشریت از قید ذلت و طاغوت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی پیشینه بسیار خوبی دارد و انتخاب بندرعباس به عنوان شهر خلاّق صنایع دستی توسط یونسکو ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بیانیه ای حمله تروریستی به مسجد پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از اجرای طرح کتابخانه گردی به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بوشهر خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ جامعه روحانیت استان بوشهر در بیانیه ای حمله تروریستی به مسجد پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: احادیث و روایات بسیاری از امام حسین(ع) در حوزه های مختلف بیان شده است که باید این موارد را برای مردم جهت الگوگیری بیان کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ شاعر آیینی و معاصر یزد به مناسبت فرارسیدن میلاد سه نور در سوم، چهارم و پنجم شعبان اشعاری را به امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابالفضل(ع) تقدیم کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
حوزه / رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان جلسات خانگی قرآن کریم با حضور 50 مربی توانمند قرآنی سه شنبه 17 اسفند در بوشهر برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به برگزاری نشست بر خط با معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان در رابطه با پذیرش، گفت: هدف از برگزاری این نشست ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
حوزه/ امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه صداوسیما در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه ای قرار دارد، گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و تولید محتواهای جذاب، برای موفقیت در این زمینه تلاش کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: گفت: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران ها و فتنه ها است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: 140 طلبه آذربایجان شرقی به مدت هشت روز از تاریخ 18 اسفند سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
حوره / مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه جهاد تبیین در این استان، گفت: در راستای تأکید مکرر مقام معظم رهبری و توصیه اکید آیت الله اعرافی مبنی بر تحقق بخشی جهاد تبیین به عنوان ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ نشست ارائه راهکارهای تبلیغی برای پذیرش حداکثری خواهران طلبه در مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۳    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: اسلام نگاه بسیار ویژه به طبیعت و محیط زیست دارد و یکی از شروط مسلمانی رعایت دستورات شرعی در خصوص حفاظت از طبیعت و درختان است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، انس با قرآن و نهج البلاغه را از رموز موفقیت طلاب دانست و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با اشاره به شرکت 218 نفر از برادران و خواهران در آزمون جامع تعیین سطح طلاب ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۹    
حوزه / امام جمعه همدان گفت: بنابر قانون یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جلسه شورای فرهنگ حضور داشته باشند تا پس از تصویب برنامه ها، از نظر قانونی با مشکلی روبرو نشویم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۹    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیامی اعیاد پیش رو در ماه شعبان را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کلباسی گفت: تاکنون حدود 100 مدخل از اطلاعات حوزه مهدویت به صورت ویکی یا دانش نامه در فضای مجازی بارگذاری شده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ امروز در دنیا جایی نیست که از شیعه آل محمد(ص) خالی باشد. نباید نگاه به تبلیغات سوء انسان های بی دین کرد. امروز شیعه در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
حوزه/ مدیر سلامت و امداد حوزه های علمیه گفت: با توافقاتی که با وزارت ورزش صورت گرفته برگزاری لیگ رشته های مختلف است در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هیئت هایی که می توانند لیگ ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
حوزه/ همزمان با هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، تعدادی نهال مثمر شامل انجیر، انار و زیتون در جامعه الزهرا سلام الله علیها کاشته شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
حوزه/ این فاجعه خونبار که محصول جهالت و جنایت داعشیانِ کوردل و گمراه است، نشان داد که جهان اسلام همچنان گرفتار این غده چرکین است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: اگر جهاد تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود، حقایق واقعه کربلا و مظلومیت و حقانیت امام حسین(ع) در کربلا می ماند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۷    
حوزه/ مهمترین آثار این همایش برگزاری 30 کرسی علمی، تدوین 120 مقاله علمی از اساتید حوزه و دانشگاه، تولید 2هزار 600 صفحه محتوای علمی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۴    
حوزه/ ثبت نام اردوهای راهیان نور کاروان خودرو شخصی استان قم از تاریخ 1400/12/16 لغایت 1400/12/25 در محل های مشخص شده انجام خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
حوزه/ با وجود این که همه زمینه ها برای سقوط بشار اسد فراهم شده بود، اما سردار سلیمانی با حضورخود در عرصه رزم، جنگ، میدان و مقاومت اجازه سقوط دولت بشار و کشور سوریه را نداد و فتنه دشمنان را خنثی کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
حوزه /مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی مسجد پاکستان، از دولت پاکستان خواست به مسئولیت خود نسبت به امنیت جان و مال مردم مسلمان عمل و عرصه فعالیت های ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
حوزه/ مدیرکل امور تربیتی جامعة الزهرا(س) گفت: سیدالشهدا(ع) پرچمدار جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی و بلکه در همه جوامع بشری است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
حوزه/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید از آسیب های اجتماعی با توسل به معنویت و اخلاق دور شویم و آمادگی این را داشته باشیم که هجمه فرهنگی دشمن به ما رسوخ نکند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ با حضور جمعی از اندیشمندان ایران و عراق، کنفرانس بین المللی کرامت انسانی در گفتمان حسینی ، 23 و 24 اسفندماه در کربلای معلا برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ مشاور خانواده در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره باید و نبایدهای گفت وگو بین زوجین صحبت کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: زندگی امام حسین(ع) ترسیم گر مسیر قسط و عدالت است و برای کسانی که می خواهند در این مسیر حرکت کنند سرمشق و الگوست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
حوزه/ مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با اشاره به اینکه جریان هنر و رسانه یکی از دست مایه ها و بسترهای مهم در بنیاد صحیفه سجادیه است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۲    
حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: مدیران لازم است تا جهت آشنایی و حمایت از آمران، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را مطالعه کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) دو اصله نهال میوه کاشتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸    
حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: خدمت رسانی نهاد انقلابی کمیته امداد به نیازمندان قابل چشم پوشی نیست و ما هم به نوبه خود از همکاری مطلوب و شایسته این نهاد مردمی و انقلابی قدردانی می نماییم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۶    
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) دو اصله نهال میوه کاشتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۴    
حوزه/ جلسه تکریم و معارفه معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد.
  • ۱