دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ رئیس هیات مدیره انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران با ابراز امیدواری به آینده فیلم سازان جوان قمی این عرصه از هنر را یک شجره طیبه نامید.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۸    
حوزه/ استاد محمدعلی انصاری شوشتری، گفت: اشتمال بر مسائل مستحدثه یکی از اختصاصات این کتاب است؛ مثلاً موضوعاتی همچون تلقیح صناعی از موضوعات مستحدثه ای است که در این کتاب آمده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۲    
حوزه/ رئیس هیئت امنای مجمع الفکر الاسلامی گفت: موسوعه فقهیه میسره اولین اثری است که جامع بین عمق، آسانی دسترسی به مطالب و شمول کامل نسبت به مسائل فقهی می باشد؛ این کتاب در عین اختصار ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۹    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی بیان داشتند: اصولاً یکی از دلایل خاتمیت شریعت اسلام همین گستردگی احکام آن است که هرگز بشری نمی تواند این همه احکام را که مطابق عقل و فطرت است برای جامعه به ارمغان آورد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۷    
حوزه/ طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان آستان مقدس قم، هماهنگی های لازم برای رفع مشکلات سرویس های بهداشتی پارکینگ شرقی انجام شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۴    
حوزه/ مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات گروهی حفظ قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اجرای برنامه های متنوع قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۴    
حوزه/ آیین رونمایی از 16 جلد از کتاب موسوعة الفقهیة المیسرة نوشته استادمحمدعلی انصاری شوشتری با پیام تصویری آیت الله العظمی جعفر سبحانی به این مراسم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با هنرمندان استان، گفت: زبان هنر بهترین راه تببین دستاوردهاست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۰    
حوزه/ برای تحقق جهاد تبیین نمی توان به صورت جزیره ای عمل کرد؛ یعنی باید تمام ابعاد از جمله گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و ... تحلیل و بررسی شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دانشگاه ها برنامه های مصوب خود را در حوزه جهاد تبیین به شورای فرهنگ عمومی ارائه کنند تا هم افزایی لازم برای تحقق اهداف ایجاد شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۸    
حوزه/ دفتر حضرت آیت الله سیستانی اعلام کرد فردا جمعه آخرین روز از ماه رجب است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ شیخ احمد الخلیلی مفتی اعظم عمان در خصوص شیوع تعامل برخی از کشور های غربی با بحران اوکراین در مقایسه با بحران های مشابهی که کشور های شرقی مسلمان گرفتار آن بودند، واکنش نشان داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه گفت: جهاد تبیین برگرفته از آیات قرآن است و خداوند بر رسول اسلام(ص) واجب کرده بود تا علاوه بر تلاوت قرآن و بیان معارف به مردم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ رئیس دارالقران کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوره بازآموزی تخصصی تربیت معلم قرآن کریم طی سه روز، توسط استاد محمد حامد رمضانی به میزبانی دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزار ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
حوزه/ استاندار هرمزگان گفت: بیکاری بزرگ ترین چالش پیش روی استان هرمزگان است و حتی ایجاد یک شغل نیز ارزشمند است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در مجموعه روایات دینی و قرآن، از کار، تلاش و کارآفرین به عنوان مجاهد فی سبیل الله یاد شده و تعبیر مقام معظم رهبری در این رابطه نیز برگرفته از دین مبین اسلام است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
حوزه/ نقاط مشترک بین الادیانی و به ویژه بین اسلام و مسیحیت زیاد است و بشر امروز نیاز دارد که این اشتراکات را بداند چرا که حل بسیاری از مشکلات جوامع امروزی در گرو توجه به این اشتراکات است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
حوزه/ چند دعا در صحیفه است که مرتبط با ماه مبارک رمضان می باشد از جمله مباحثی چون دعای ورود و ختم ماه مبارک رمضان ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ رئیس اداره تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از برپایی جشن میلاد امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد علیهم السلام به همراه شعرخوانی و اجرای سرود، تواشیح و مسابقه حضوری خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ ایوان ساکا دبیر کل شورای جهانی کلیساها و هیأت همراه با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن آشنایی با جایگاه و شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها به این بانوی کریمه ادای احترام کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
حوزه/ یک کارشناس رویت هلال گفت: امسال استهلال ماه شعبان تاثیری در شروع ماه مبارک رمضان ندارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ مسجد جامع گرانادا سال آینده بیستمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد. اولین اسپانیایی هایی که در این قلمرو به اسلام گرویدند به شوخی می گویند که در آن زمان همگی می توانستند در یک تاکسی سوار شوند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
حوزه/ 56 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا اهدا شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم نوعدوست کشور و مخصوصا خانواده های مومن و خیرین بزرگوار همیشه حواسشان به اقشار مختلف نیازمند بوده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این هفته و ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: یکی از عوامل مهم توسعه و آبادانی هر شهرستان وجود زیر ساخت ها می باشد که متأسفانه شهرستان ورزقان با این همه منابع خدادادی(مس و طلا) از لحاظ امکانات زیرساختی وضعیت نامناسبی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در شرایط فعلی فرصت آزمون و خطا نداریم و امروز برای جبهه انقلاب فرصتی در راستای خدمت به مردم فراهم شده است و لازم است که مسئولان از فرصت به وجود آمده برای ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
حوزه/ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور اعلام کرد: 30 درصد از پرونده های محاکم و دادگستری ها غیر مستقیم و مستقیم به تثبیت مالکیت ها ارتباط دارد و اجرای کامل کاداستر عامل بازدارنده و مهمی در مقابله با زمین ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
حوزه/ سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نخستین جلسه ارائه گزارش رسانه ای به مردم که به صورت مجازی برگزار شد، به تشریح فعالیت های ائمه جمعه پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
حوزه/ چهارمین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی با موضوع نمازجمعه و مطالبه گری ، به میزبانی نهاد نماز جمعه و با حضور حجج اسلام والمسلمین عباس کعبی و حبیب الله شعبانی، روز شنبه 14 اسفند برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید تلاش کنیم در مدیریت های خرد و کلان تقوا را رعایت کنیم، چرا که تقوا، ملاک ارزش گذاری است و باید همه ما باید تقوا را به عنوان محور اصلی زندگی بدانیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب به بیان مطلبی پیرامون وطن جدید پرداختند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان آستارا گفت: علم باید ما را به کمال معنوی برساند و برای رسیدن به این مهم باید علم را همراه با خودسازی و تزکیه نفس از رذایل اخلاقی همچون کبر و غرور فرا بگیریم تا بتواند راهگشای ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ شعبان ماه بسیار شریفی است، و به حضرت سید انبیا (ص) منتسب می باشد و آن حضرت همه این ماه را روزه می گرفت و روزه آن را به ماه رمضان متّصل می نمود و می فرمودند شعبان ماه من است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ مدیرحوزه های علمیه گفت: حوزه قم نه تنها سیاسی، بلکه در ذات خود یک پیام بزرگ اجتماعی، سیاسی و بین المللی دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رسانه ها در رشد و تعالی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ثبات هر جامعه ای نقش تعیین کننده ای دارند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
حوزه/ سبک زندگی امروز گرفتار بعضی مسائل و اتفاقات شده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، راه درمان آن هم بیان سبک زندگی برگرفته از زندگی اهل بیت(ع) برای مردم است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ 3 پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان با حضور وزیر آموزش وپرورش در شهرستان کرخه افتتاح شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ طلبه مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی ام الائمه (س) نجف آباد، از پایان نامه با عنوان زمینه ها و موانع حسن خلق در قرآن با تأکید بر المیزان دفاع کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ روایت رسانه های غرب در این بحبوحه، روایت غالب است، به همین خاطر به شیوه ای روایت می کنند که روسیه متهم به اشغالگری، تجاوز و توسعه طلبی شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ اگر درست عمل کنیم ما می توانیم شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم، اگر کوتاهی می کنیم تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ طلبه مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی ام الائمه(س) نجف آباد از پایان نامه خود با عنوان افتراقات تفسیر المیزان و تفسیر تسنیم در جزء پانزدهم و راز آن دفاع کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام رجبی گفت: همه احکام شریعت، ذیل تکالیف کلان هستند به این معنا که تشریع همه احکام شرعی در چارچوب نظام ولایی دیده شده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ چین و ژاپن و کره جنوبی و روسیه هرچقدر هم که در اقتصاد توانمند باشند، خودشان به نوعی مستعمره غرب هستند و قدرت نظامی و اقتصادی و سیاسی شان یک هویت جدید را در برابر غرب ایجاد نکرده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
حوزه / نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور با عملکرد صحیح، تصمیمات مناسب و خدمت صادقانه به مردم، امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
حوزه/ مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم گفت: باید نهادها و نیروهای انقلابی برای جهاد تبیین احساس وظیفه کنند و پای کار جهاد تبیین بروند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
حوزه/ مدیر مؤسسه صراط مستقیم از ادامه کمک های مؤمنانه در زمینه های مالی، فرهنگی و... در این مؤسسه خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
حوزه/ نشست معرفی رشته مطالعات اسلامی زنان سطح سه ویژه طلاب سطح دو حوزه های علمیه خواهران شنبه 14 اسفندماه ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
حوزه/ کرسی ترویجی "عرضه و نقد ایده علمی مؤلفه های فقه اجتماعی" به همت گروه فقه و اصول پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام فعال آذر با بیان این که باید جامعه به سمت اخلاق احسن حرکت کند، گفت: جامعه را نمی شود با تاکید بر حقوق فردی اداره کرد بلکه اسلام اخلاق را بر حقوق مقدم کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه می گویند جدایی حوزه از سیاست اصلا درست نیست چراکه حوزه گره خورده است با سیاست به معنای درست که تدبیر و مدیریت است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ فعال فرهنگی گفت: شعاری برخورد کردن با موضوعاتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می شود، از آسیب های جدی در عدم دست یابی به نتیجه مطلوب است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
حوزه/ مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری دوره های دانش افزایی و تربیت مبلغان آذری زبان ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار با صدور بیانیه ای آورده است: مردمی بودن و مردمی ماندن دو ویژگی و دو انتظاری است که مردم عزیز ایران اسلامی از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران دارند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ مسئول کارگروه علمی پژوهشی طرح جامع خانواده متعالی گفت: فرهنگ تا مردمی نشود نهادینه نمی شود، بنابراین طرح خانواده متعالی فرهنگی و اجتماعی و فرا جناحی و سیاسی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۹    
حوزه/ امام جمعه مراغه گفت: ورود مردم به برنامه های اعیاد شعبانیه می تواند تاثیر بسیاری در ترویج فرهنگ مهدویت داشته باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۹    
حوزه/ استاندار فارس گفت: یکی از معیار ها ارزیابی فرمانداران در 1401 کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان ها خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۶    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی کار سیاسی نبوده است، گفت: انقلاب اسلامی جنبه فرهنگی دارد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۶    
حوزه/ مسئول دبیرخانه دائمی دستاوردهای حوزه و گرامی داشت یکصدمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه قم از تولید مستند تاریخ یکصدسال بازتاسیس حوزه علمیه خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
حوزه/ رئیس جامعة المصطفی العالمیه، تعداد شرکت کنندگان در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و حدیث را 15 هزار نفر از سراسر دنیا اعلام کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ گرچه در تربیت و تهذیب طلبه، عوامل گوناگونی مؤثر هستند، اما مسئولیت اصلی امر تعلیم و تربیت جامع طلاب در مدرسه با مدیر است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: هدایت، تربیت، ارشاد، انسجام و وحدت جامعه از مسجد سرچشمه می گیرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۴    
حوزه/ مراسم رونمایی از دو نرم افزار جدید به همراه دو نرم افزار به روز شده در حوزه فلسفه و علوم عقلی، در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
حوزه/ مشارکت رسم طلبگی با 14 موضوع مرتبط با ابعاد و زوایای مختلف طلبگی فراخوان شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
حوزه/ برنامه زنده تلویزیونی"عطر عاشقی" شبکه پنج سیما، جمعه 13 اسفندماه با شروع ماه شعبان به تبیین موضوع اعیاد شعبانیه تبلور انتظار حقیقی می پردازد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
حوزه/ موکب حضرت معصومه(س) جهت ادامه روند احداث ساختمان موکب واقع در مرز مهران نیازمند همکاری و مساعدت نیروهای جهادی می باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
حوزه/ به همت ستاد یکصدمین سال تاسیس حوزه علمیه قم، همایش علمی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با عنوان میراث دار صد سال تاریخ حوزه علمیه قم آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۴    
حوزه/ بحران اوکراین بیانگر این واقعیت است که آمریکا توازن قدرت خود را برای ایفای نقش هژمونیک بین المللی از دست داده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۷:۰۰    
حوزه/ در پی استعفای حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه نقده، حجت الاسلام حسین فصیح نیا به عنوان امام جمعه جدید نقده منصوب شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۰    
حوزه/ امام علی (علیه السلام) در روایتی به نحوه رسیدن رزق و روزی به انسان ها اشاره کرده اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۳:۵۷    
حوزه/ وزیر آموزش وپرورش گفت: توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش وپرورش نیاز ضروری و اساسی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۲:۲۷    
حوزه/ محسن رضایی آدریانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ماه گذشته در نشست تخصصی بررسی مسئله سقط جنین در ایران، پرداخت و اعلام کرد: مرگ ومیر ناشی از سقط جنین در کشور پنج برابر کروناست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۱:۵۷    
حوزه/ نشست تخصصی فقه نظام ساز و جایگاه مسجد جامعه پرداز با ارائه آیت الله اراکی در اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۱:۲۱    
حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: اهتمام جوانان مؤمن و انقلابی در راستای جهاد تبیین، لازمه خنثی سازی اهداف جنگ رسانه ای دشمن است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی در پیامی به مناسبت بیست و هفتمین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی، قرآن را چشمه جوشانی عنوان کردند که از عصر نزول تا به امروز ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۵    
حوزه / نشست علمی جایگاه فقه و نقش فقیه در نظام سازی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۶    
حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: امروز مردم از مسئولان خدمت و تلاش برای رفع مشکلات را خواستارند و مسئولان در هر جایگاهی که حضور دارند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۲۴    
حوزه/ مدیر مدرسه امیرالمومنین رشت گفت: واقعیت این است که بشر امروز از مکاتب و ایدئولوژی های مادی عبور کرده و گرایش انسان قرن 21 در بستر تمدن و مدرنیته و پست مدرنیته به معنویت ...