دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۱۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۳:۴۵    
حوزه/ وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در تلاش برای ایجاد عدالت آموزشی هستیم، گفت: با اختصاص 2 هزار میلیارد تومان از بودجه سال آینده و با همراهی خیرین نیک اندیش کلیه مدارس کانکسی جمع آوری می شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
حوزه/ رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: امروز متاسفانه شاهد مسجدی که در تراز اسلام بوده و در مدینة النبی و کوفه وجود داشته است، نیستیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۵    
حوزه/ اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته از رسانه های مختلف در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد،انتظار داریم با ارائه نظرات ارزشمند شما فرهیختگان گرامی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور است و پیامبر اسلام برای گسترش توحید ،اخلاق و ولایت در عالم هستی مبعوث شده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یک بعد جهاد تبیین این است که نگذاریم پیشرفت های انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن روی آن غبار ایجاد کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۸    
حوزه/همزمان با عید مبعث، مراسم تجلیل از اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم به همت مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۶    
حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه از افتخارات دولت سیزدهم قصد خدمت داشتن است، گفت: ما قصد خدمت را از عملکرد دولت احراز می کنیم زیرا رئیس جمهور بدون هیچ ادعایی و اینکه بخواهد مشکلات ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۳    
حوزه/ امام جمعه قم با بیان اینکه بنده با همه اشتغالات به توصیه مقام معظم رهبری درس را کنار نگذاشته ام و با حضور برخی فضلا مباحث فقهی را دنبال می کنم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۴    
حضرت آیت الله خامنه ای: آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند؛ با ورود در مسائل داخلی آن کشور، راه انداختن اجتماعات علیه دولتها، حرکت مخملی به وجود آوردن، کودتای رنگی درست کردن ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۴    
حوزه/ امام جمعه همدان با حضور در منزل سردار شهید، سعید قهاری سعید از مجاهدت ها و همراهی های خانواده این شهید بزرگوار تقدیر کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۹    
حوزه / رئیس مجتمع دینی اهل سنت شهرستان بستک گفت: باید صفات پیامبر اسلام را بشناسیم تا به عنوان اسوه از این صفات الگو بگیریم و در زندگی خود استفاده کنیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
حوزه/ امام جمعه شهرستان بستک گفت: از آنجایی که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در شهرستان ها، شاهد حضور مدیران انقلابی و برآمده از مردم هستیم، بنابراین این سفرها خود میز خدمت محسوب می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جوانان امروز با مهم ترین چالش روبرو هستند، چالشی به نام جهاد تبیین و لذا ضروری است تا در این حوزه به صورت تهاجمی وارد شویم و به فضل الهی آینده ای روشن را ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
حوزه / امام جمعه شهرستان بستک، با اشاره به هزینه هایی که خانواده های بستکی برای تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور می پردازند، گفت: ایجاد دانشکده پزشکی در بستک از خروج سرمایه جلوگیری می کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۹    
حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جامعه مترقی همراه با کمال وآرامش در سایه اهداف بعثت محقق می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۵    
حوزه / مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان گفت: صیانت از اندیشه ناب محمدی و ترویج فعالیت های مهدوی از مأموریت های ذاتی بنیاد است و لذا در راستای تحقق این هدف ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۳    
حوزه/ همایش یکروزه وحدت مکاتب اسلامی و دانشگاهی تحت اشراف رهبر تیجانیه کشور الجزایر روز گذشته در استان الاغواط این کشور برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۶    
حوزه/ شیخ عمر سیدی امام جمعه مسجد جامع باماکو پایتخت کشور آفریقایی مالی بر مسئله برادری و تلاش برای وحدت میان مذاهب اسلامی تاکید کرد و جامعه اسلامی را به وحدت و ایجاد روابط برادرانه با هم نوعان خود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالخالق اسدی گفت: بیشتر جمعیت پاکستان متعلق به شیعه و سنی است اما یک گروه کوچک تروریستی وهابی تلاش می کند دیدگاه های خود را بر این دو مکتب فکر تحمیل کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت 100 ساله سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ محمدلو به عوامل گسترش اسلام اشاره کرد و گفت: هدف بعثت در درجه اول، حاکمیت توحید و خداشناسی و عبودیت و بندگی خدا در جهان بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ استاد مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان گفت: مبلغان دین اسلام با تأسی از سیره و آموزه های نبوی، جایگاه رفیع دختران در دین مبین اسلام را تبیین کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) گفت: پیامبر اکرم ( ص)، برای بازگشت انسان ها به عبودیت و احیای انسانیت مبعوث شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمین با اشاره به بیان برخی از تحریف ها نسبت به مبعث پیامبر اسلام(ص)، گفت: لازم است که تحریف ها و شبهاتی که توسط دشمنان مطرح می شود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
حوزه/یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر با حضور اقشار مختلف مردم در بروجرد برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
حوزه/امام جمعه خمینی شهر گفت: مداحان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و خدمت به اهل بیت (ع) را در قالب اشعار و مرثیه سرایی و مدح حفظ می کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید طه هاشمی گفت: قدیمی ترین سند مرتبط با مکاتبات بین ایران و واتیکان در کتابخانه واتیکان موجود است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام باقری ارومی گفت: اگر امروز نتوانیم واقعیت و حقیقت موجود را برای مردم بیان کنیم، دشمنان با القای دروغ و حرف های غلط موفقیت های نظام جمهوری اسلامی را به راحتی به ورطه فراموشی خواهند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
حوزه/ پروفسور مونته سه گفت: در بخش اول کتاب روابط ایران و واتیکان، تجمیعی از نسخ خطی فارسی که در کتابخانه های واتیکان و سایر کتابخانه های مرتبط با آن نگهداری می شوند صورت گرفته است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
حوزه/به همت مبلغین طرح امین تفرش جشن مجازی مبعث پیامبر (ص) همزمان در مدارس این شهرستان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
حوزه/ کاردینال ساندری با اشاره به اینکه اگر اعتقاد به خدا وجود نداشته باشد برادری معنا و مفهوم خودش را از دست می دهد افزود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، تصریح کرد: انسان امروز دستاوردها و پیشرفت های علمی خوبی داشته است که قابل تحسین است؛ اما در عین حال ما شاهد چالش های مختلفی در زیست بشر هستیم؛ ظلم در مسائل بین الملل ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
حوزه/ رضاوندی گفت:بالا بردن عقل بشر و حرکت در مسیر آن یکی از اهداف بعثت انبیای الهی است و انبیا مبعوث شدند که به فکر انسانها حرکت دهند و دنیای وسیعی را در برابر اندیشه آنها باز کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
آیت الله خاتمی تصریح کرد: اوج بعثت نبی اکرم (ص) برنامه ریزی برای تشکیل حکومت بود چرا که بخش عظیمی از دین در پرتوی حکومت دینی قابل اجرا و عالم گیر شدن است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
حوزه/ مراسم تشییع مدیر مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد، سه شنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: اولین دوره داخلی المپیاد علمی با گرایش ادبیات عرب در مقطع سطح 2 در استان گلستان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
حوز/ پدر شهید دانش آموز و شهید کتاب خوان استان یزد، شهید قاسم حاتمی همزمان با مبعث رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم آسمانی شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام افشار، کارشناس مسائل مذهبی گفت: اخلاص در کار باعث می شود تا شیطان راه نفوذ به انسان نداشته باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: رفتار و کردار محبت آمیز و کریمانه، محور سیره اخلاقی پیامبر اعظم(ص) است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: ترویج سیره نبوی در جامعه به خصوص اخلاق نبوی، حرکت در مسیر جهاد تبیین است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
حوزه/مدیر مدرسه علمیه مهدویه رشت گفت: با بعثت پیامبر اسلام (ص) اعتبار نامه همه انبیا تکمیل شد و به بیان دیگر همه انبیا از مسیر ولایت خاتم الانبیا (ص) به نبوت رسیدند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۹    
حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب روابط ایران و واتیکان با حضور آیت الله اعرافی و رئیس مجمع کلیساهای شرق و در قالب وبینار برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در نشست با مبلغین و روحانیون شهر مادوان، گفت: تبیین مسائل مربوط به انقلاب و مقایسه این دستاوردها با زمان قبل از انقلاب از زبان یک نوجوانان قابل تحسین است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به حمله روسیه به اوکراین، گفت: اوکراین با طناب پوسیده آمریکا به داخل چاه رفت و مردم این کشور از ترس به داخل پناهگاه رفته اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
حوزه/ در سالروز جشن مبعث رسول اکرم (ص)، مراسم عمامه گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید و علما برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۹    
حوزه/حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور گفت: عالی ترین هدف بعثت رسول اکرم(ص) این بود، انسان هایی در سطح شخصیت و اندیشه رفتار و اخلاقی امیرمومنان تربیت کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۶    
حوزه / امام جمعه موقت تهران گفت: رسول خدا (ص) شخصیت زنان را احیا کرد؛ جامعه آن دوران دختر را لکه ننگ می دانست و او را زنده به گور می کرد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۶    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: ما قائل به این نیستیم که در حوزه های علمیه یک مسیر و فقط یک یا چند بعد علمی خاص محوریت داشته باشند؛ نقش ها و کارکردهای مختلفی باید برای طلاب و روحانیون تعریف شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
حوزه / در شب بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و در مراسمی، از فعالیت های قرآنی نماینده ولی فقیه در قزوین تجلیل شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۴    
حوزه/ رئیس جامعة المصطفی العالمیه ایران با تبریک مبعث نبی مکرم اسلام (ص) و با تاکید برضرورت حفظ وحدت اسلامی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۵    
حوزه/ فشارهای اقتصادی شعب ابی طالب نتوانست ذره ای در وجود مبارک پیامبر (ص) ناامیدی ایجاد کند و حضرت در راه ترویج دین اسلام در برابر دشمنان کوتاه نیامدند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۹    
حوزه / نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موج اقبال به قرآن و توجه به آن از برکات انقلاب است که جهان را متوجه قرآن کرد و این افتخار برای ما بس است و باید همیشه شکرگزار باشیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۶    
حوزه/ امتحانات شفاهی سطوح عالی و آزمون استادی حوزه علمیه آذربایجان غربی با حضور 90 داوطلب برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
حوزه/در سالروز عید بزرگ مبعث به معرفی اجمالی چند کتاب خواندنی درباره سیره پیامبر اعظم(ص) و بعثت نبوی پرداخته ایم تا در این روز عزیز نیز از یار مهربان غافل نباشیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۳    
حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: مبعث، عید بزرگ مسلمین و جشن سعادتمندی بشریت است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
حوزه/ عیسی بن مریم علیهماالسلام وقتی به آسمان رفت به قوم خویش مژده آمدن احمد را داده بود و موسی علیه السلام نیز به قوم خود گفته بود که آن حبیب دلنشین الهی را منتظر باشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام کشکولی گفت: مبارزه با جهل، هدایت بشر و برخورد با گمراهی از برکات بعثت پیامبر است .
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
حوزه/ طرح احسان عید تا عید از عید سعید مبعث تا میلاد امام زمان(عج) برگزار و نذورات جمع آوری شده در آستانه آغاز سال نو به نیازمندان اهدا خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
حوزه/ آنچه دین اسلام را از دیگر ادیان و مذاهب و مکاتب متمایز کرده است، مسایلی از جمله اصول اخلاقی اسلام است که در نمونه کامل آن ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ میرعلی ملک، گفت: برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی در جهت تسهیل امر ازدواج اختلاف سلیقه ها را باید حل کرد و فعالان جبهه فرهنگی با اتحاد و وحدت رویه پیش بروند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی استعمارگران را در طول تاریخ به دنبال فروپاشی خانواده از طرق مختلفی همچون ترویج سگ پروری دانست و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
حوزه/ حیدری بیشتر مهدهای کودک را فاقد محتوای مناسب برای تعلیم و تربیت دانست و گفت: جاهای مختلفی را داریم که علی رغم مبالغ کلانی که دریافت می نمایند اما محتوای مناسبی را به فرزندان جامعه ما ارائه نمی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۴    
حوزه/ عقل، منجی آخرالزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تمنا می کند تا با ظهور خود جهل و جاهلان زمان را کنار زند و عقل و عقلا را در رأس قرار دهد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
حوزه/ شاعر معاصر و آیینی استان یزد به مناسبت مبعث رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشعاری را در مدح پیامبر رحمت سروده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
حوزه/ آموزش شیوه محاسبه و روش تبلیغ خمس در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) لویزان تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
اردوی راهیان نور ویژه خواهران بسیجی شهرداری اهواز برگزار شد.
  • ۱