چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۲:۰۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به راه اندازی پویش عیدانه بهزیستی گفت: همزمان با اعیاد مبارک رجب و شعبان با پویش عیدانه درصدد جلب و جذب کمک های مردمی در قالب تهیه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، رکن اساسی و زیربنای اصلی تحولات فرهنگی یک جامعه را توجه و تعهد ویژه به فرهنگ عمومی آن برشمرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ حجت الاسلام هاشمیان، با اشاره به محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حوزه های علمیه خواهران با تکیه بر ظرفیت های خود، می تواند ماموریت های ویژه ای برای تحقق این محورها تعریف کند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۰    
حوزه/ اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته از رسانه های مختلف در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد،انتظار داریم با ارائه نظرات ارزشمند شما فرهیختگان گرامی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۷    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در جهاد تبیین اخلاق رعایت و هدفمند تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدنظر باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۱    
حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به تجربیات میدانی خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ شیوه های برقراری ارتباط سالم، مؤثر و هدفمند عنوان کارگاهی است که به همت مرکز مشاوره اسلامی سماح به صورت مجازی و حضوری در مدرسه علمیه مروی تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۹    
حوزه/ خادمان موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) در کاظمین، به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) ضمن ارائه خدمات رفاهی به زائران، برپایی نماز جماعت و برگزاری مراسم عزاداری را دنبال می کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۹    
حوزه/ مدیر فنی مهندسی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با توجه به اهمیت نگهداری درهای چوبی و حفظ منظر و زیبایی درها و فضای حرم مطهر رنگ کاری درهای حرم مطهر در طول سال در دستور کار مهندسان آستان مقدس است و ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ استاد حوزه علمیه با اشاره به روایتی از امام کاظم علیه السلام که برنامه رسیدن به آرامش در زندگی است، گفت: حضرت فرمودند کسی که می خواهد بدون داشتن مال، بی نیاز باشد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۳    
حوزه/ اولین جلسه از دوره معماری اسلامی با موضوع اهمیت و ضرورت معماری اسلامی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
حوزه/ معلم مسلمان هندی بعد از اینکه مدیریت مدرسه به او اطلاع داد که ادامه کار او مشروط به برداشتن حجاب است، از شغل خود انصراف داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۵    
حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف کشور از رئیس جمهور خواست تا همانگونه که با متجاوزان به حریم سواحل دریاها برخورد کردند، برای متعرصین به حریم خانواده در کنار دریاها برنامه داشته باشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۲    
حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری جشن عید سعید مبعث در 24 امامزاده و بقعه متبرکه این استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۱    
حوزه/ احمد الطیب شیخ الازهر مصر، از روسیه و اوکراین خواست به ندای عقل گوش بسپارند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
حوزه/ امام کاظم علیه السلام پس از شهادت پدرش در سال 148 امامت را عهده دار شد. منصور عباسی در سال 158 در مکه مرد. جانشین وی تا سال 169 فرزندش مهدی عباسی بود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
حوزه/ "جلیل النوری" از اعضای ارشد جریان صدر و نزدیک به مقتدی صدر گفت: بعد از تشکیل دولت "اکثریت ملّی" مسئولین "سقوط موصل" و "جنایت اسپایکر" مجازات می شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
حوزه/ دادگاه مصر "عبد المنعم ابو الفتوح" و 15 نفر دیگر از اعضای جماعت اخوان المسلمین مصر را در لیست سازمان های ترویستی قرار داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۳    
حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی ملّی بحرین، بیش از 200 مورد نقض حقوق بشر در هفته دوم و سوم ماه فوریه را رصد کرده است که با سالگرد انقلاب بحرین همزمان بوده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۵    
حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: ما طلبه ها با شهریه امام زمان (عج) زندگی می کنیم و لذا مدیون حضرت هستیم و نباید ترویج مهدویت را محدود به نیمه شعبان کنیم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
مرکز نوآوری آلاء (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء و ارگان همکار موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام) دوره فشرده آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت های نوآوری و شرکت های نوپا ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
حوزه/ نشست مدیران مدارس علمیه استان گیلان با موضوع بررسی برش برنامه 5 ساله و ارائه راهکارهای جذب و پذیرش طلاب جدید برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: اگر همه مسئولان و مردم مانند حاج قاسم حرکت کنند، حساسیت به خرج دهند و تلاش و مجاهدت کنند، به طور قطع مشکلات موجود به سرعت حل می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۶    
حوزه/ در چهارمین نشست رسالات جامعه ایمانی مشعر، جامعه منبری های جوان هیأت های حسینی بر جهاد تبیین، و بیان معارف ناب اسلام و بسط گفتمان انقلاب اسلامی در رشد و تعالی معنوی و دنیوی، بین جوانان تاکید شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
حوزه/ نقش تربیتی اساتید در تحکیم اهداف و رسالتهای تربیتی حوزه علمیه خواهران در نشست تخصصی تربیتی ویژه اساتید بررسی می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
حوزه/ سفارت پاکستان در بوئنوس آیرس و شورای روابط بین الملل آرژانتین به طور مشترک از کتابی با عنوان محمد اقبال، فیلسوف و شاعر شرق در سالن همایش های این شورا رونمایی کردند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۴    
حوزه/ اسقف اعظم کلمبیا حکم دادگاه عالی را که سقط جنین را تا هفته 24 مجاز دانسته بود، پس از 523 روز بحث، رد کرد و خواستار احترام به زندگی از دوران بارداری همانطور که در قانون اساسی کشور اعلام شده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهارات نخست وزیر فرانسه مبنی بر اینکه "قدس پایتخت ابدی ملت یهودی است" را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
حوزه/ دوره فشرده آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت های نوآوری و شرکت های نوپا (استارتاپ) برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۶    
حوزه/ استاد حوزه گفت: طلاب باید بتوانند نبود علمای بزرگی همچون علامه مجلسی ها و خواجه نصیرالدین طوسی ها را پر کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر دولت اتوبوسی ورود پیدا می کرد و می گفت همان کسانی که در ستادهای انتخاباتی من فعال بودند برای مسئولیت های جدید کفایت می کنند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
حوزه/ مهدی زنگنه گفت: امروز ظاهر و روبنای اشعار و سروده ها را خوب و زیبا جلوه می دهیم، اما از فهم مردم کوچه و بازار نسبت به اهل بیت علیهم السلام عقب هستیم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی از ترخیص معظم له از بیمارستان خاتم الانبیاء ، ظهر امروز خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ پنجمین جلسه از سلسله نشست های علمی با موضوع"تأثیر متقابل تفسیر و اجتهاد فقهی" به همت مدرسه فقهی آل یاسین (علیهم السلام) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: شروع این اجلاس ساعت هشت و نیم صبح روز سه شنبه 17 اسفند و در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
حوزه/ سلیمانی از حضور 165 هنرمند در جشنواره دوم شکوه جمعه خبر داد و گفت: هزار و 427 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره شکوه جمعه ارسال شده که در قالب 75 مجموعه عکس و 668 تک عکس و 178 عکس در بخش موبایلی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
حوزه / امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه احیای شعائر دینی و تبیین آموزه های اسلامی مکمل و متمم یکدیگر هستند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
حوزه/ پاتریک کریل، رهبر کلیسای ارتدکس روسیه، پس از حمله روسیه به اوکراین در پیامی از همه طرف های درگیر جنگ دعوت کرد تا هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان انجام دهند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مشکلات جدی در همدان را، مشکل مسکن دانست و گفت: متأسفانه درصد بالایی از مردم همدان مستأجر هستند و این شایسته مردم همدان نیست.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
حوزه/ بیست و نهمین نشست علمی از سلسله نشست های همگرایی، برادری و پیشرفت با عنوان عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشورهای عربی؛ اهداف و پیامدها برگزار می گردد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
حوزه/مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان و هفتمین دوره فرهنگیان استان لرستان با رقابت 3 هزار و 72 اثر در بخش دانش آموزی و 400 اثر در بخش فرهنگیان از امروز آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه فارس با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی های بسیاری در شیراز وجود دارد، گفت: باید تربیت اسلامی رواج پیدا کند، امام(ره) می فرماید میزان الاعمال هرفردی شخصی مانند خودش است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: امروز باید با تلاش و وحدت راه امام (ره) و شهدا را با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه داده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به خوبی تبیین شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، باهدف بررسی مسائل و مشکلات اساتید و طلاب از مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان اندیمشک بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ نشست علمی روحانیون اهل سنت با دانش پژوهان مرکز کلام و تفسیر حوزه علمیه کرمانشاه، با موضوع آشنایی با صحاح سته برگزار گردید.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: برای برگزاری مراسماتی تحت عنوان مهدویت و منجی باید از اندیشمندان و علمای دیگر ادیان و مذاهب نیز دعوت به عمل آید و همایش هایی در این رابطه برگزار شود چرا که ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷    
حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اگر به کشورهایی مانند آمریکا تکیه کنیم، قطعاً شکست سختی خواهیم خورد،.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: انسان سازی و فرهنگ سازی راه اصلی اهل بیت(ع) است که امیدواریم در اَشکال جدید همان راه انبیا را ادامه دهیم تا معرف فرهنگ دینی شویم.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ حسن فضل الله تأکید کرد: بیانیه وزارت خارجه لبنان در خصوص آنچه بین روسیه و اوکراین جریان دارد، بیانگر موضع ملت و کشور لبنان نیست؛ چراکه این کشور دارای نهادهایی است که این موضع را بررسی نکرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ رئیس جمهور بر ضرورت استمرار توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و از اعضای ستاد ملی کرونا خواست در راستای اقناع مردم به تزریق دُز سوم واکسن بکوشند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
حوزه/ در جمهوری اسلامی ایران هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ، نام گذاری شده است. شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ هشتم اسفند ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه هجری شمسی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۸    
حوزه/ رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از اعلام آمادگی مراکز فرهنگی شهر شیراز، نهادهای فرهنگی حوزوی و دانشگاهی فارس برای همکاری با خانه فناوری های استان فارس خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
حوزه/ دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان فارس گفت: اسامی برگزیدگان جشنواره استانی ابوذر در استان فارس و راهیافتگان به مرحله کشوری این رقابت رسانه ای، اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند از تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون ریال از محل نیت موقوفات بین نیازمندان شهرستان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم گفت: نظارت بر حوزه بازار و برخورد قاطع با متخلفان ضروری است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
حوزه / امام جمعه موقت سنندج گفت: باید محور وحدت و همگرایی ساکنین یک محله، مسجد محل باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ امام باقر (علیه السلام) فرمود: دوست داشتنی ترین اعمال نزد خدا، عملی است که بنده آن را ادامه دهد، اگر چه اندک باشد. (یعنی اگر چه کوچک باشد یا از لحاظ شماره کم باشد).
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ دیده بان مبارزه با افراطی گری الازهر نسبت به تکرار کشتار مسجد ابراهیم و اجرای طرح های رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هشدار داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ در شام شهادت امام کاظم علیه السلام مراسم عزاداری به زبان عربی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور عرب زبانان مقیم قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ ویژه برنامه زنده " قرار" در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) از حرم مطهر رضوی امشب ( 7 اسفندماه) ساعت 21 از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ دادستان قم از دستگیری یک کارچاق کن که مدعی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی در استان بود خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ مراسم سوگواری شهادت حضرت امام کاظم علیه السلام در دفتر مقام معظم رهبری در قم حسینیه امام خمینی (رحمة الله علیه) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با چهار اثر در بیست و سومین دوره همایش کتاب سال حوزه به عنوان ناشر برگزیده تجلیل شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ نشست با موضوع "نقش بانوان انقلابی در افزایش جمعیت" در مدرسه علمیه کوثر اصفهان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ اپلیکیشن آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی استارتاپ استارتیچ متشکل از یک گروه طلبگی وارد بازار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ وقتی کسی مبنای فکری خود را که اعم از هستی شناختی، معرفت شناختی، انسان شناختی و ارزش شناختی است بر پایه مدرنیته قرار بدهد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که جنگ اوکراین نشان داد نباید امنیت و استقلال کشورها را به بیگانگان داد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
حوزه / معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه باید حمایت از روحانیون طرح هجرت و مبلغین بیشتر شود ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ مدرسه علمیه زهراییه نجف آباد با مشارکت گروه پژوهشی شهید فخری زاده، اقدام به برگزاری سه مسابقه پژوهشی با عنوان مهارت مطالعه کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) دو ویژه برنامه تلویزیونی از جوار بقاع شاخص استان روی آنتن سیمای مرکز قم می رود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ استاد حوزه علمیه با اشاره به محبت شدید امام حسین علیه السلام به حضرت رباب گفت: زن هایی که در کربلا به اسارت رفتند صاحب جاه و جلال ...
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته پیش رو شامل ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و مبعث پیامبر اکرم(ص) از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
حوزه/ دهمین قسمت از برنامه تلویزیونی "رمز و ارز" امشب (7 اسفندماه) ساعت22 به بررسی و تبیین نبود اشتغال برای تحصیل کردگان می پردازد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی یکشنبه 8 اسفند از ساعت 16 در مسجد رفعت (صفاییه قم) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۵    
حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در روستای ایرای شهرستان آمل، بر مزار استاد خود، به مقام شامخ علامه حسن زاده آملی ادای احترام کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام محمودی از سوی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به عنوان امام جمعه موقت اصفهان معرفی شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ فراکسیون زنان و خانواده با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، رویدادی را جهت دریافت ایده های سیاست گذارانه در حوزه زنان و خانواده با اولویت برنامه هفتم توسعه طراحی و رونمایی کرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
حوزه / جمعی از خواهران جهادی شهید حججی حوزه علمیه خواهران بویین زهرا با خانواده شهید مدافع وطن شهید مهدی محرم دیدار کردند.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ نشست بررسی مقاله دیدگاه تمدن نوین اسلام و فمینیسم درباره جایگاه مادر و خانواده، با توجه به آیات و روایات برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۷    
حوزه/سردبیر فصلنامه علمی ترویجی اخلاق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شماره 64 پیاپی فصلنامه علمی ترویجی اخلاق منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولین در امر تبلیغ مهدویت گفت: متاسفانه در سطح شهر ارومیه هیچ گونه نماد مهدویت وجود ندارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ نشست پژوهشی جایگاه خانواده در سبک زندگی اسلامی و ایجاد حیات طیبه از منظر قرآن کریم به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ سازمان ملل متحد اعلام کرد: درگیری یمن از آغاز سال جاری میلادی منجر به آوارگی بیش از 23 هزار یمنی شده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی طی سخنانی گفت: خروج هر گروهی از بیت شیعی (گروه های سیاسی شیعه عراق) خسارت به شمار می رود.
حوزه   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خودم را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانم، گفت: یک مسئول در نظام اسلامی ایران، باید خدمت به مردم برایش از پست و مقام مهم تر باشد.
  • ۱