یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۸    
نتایج کاردانی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
استاندار اصفهان از راه اندازی مرکز توسعه صادرات استان تا پایان سال خبر داد و گفت: یکی از رموز توسعه داخلی، بازاریابی و صادرات است و یافتن بازارهای جدید صادراتی و حضور در بازارهای جهانی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۲    
دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با صدرنشینی تیم نامی نو اصفهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
مجلس شورای اسلامی در هفته ای که گذشت با حواشی مختلفی از اعتراض به یک دقیقه سکوت و حرفهای احمدی نژاد تا تجلیل و تقدیرهای رییس مجلس روبرو بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۵    
شهردار اصفهان گفت: قصد داریم از طریق مشارکت با بخش خصوصی، در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کرده و درآمد پایدار کسب کنیم، در واقع به دنبال مدیریت کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۴    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در اندیشکده 'چتم هاوس' لفاظی های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را نقض صریح متن برجام دانست و گفت که در چنین فضای تنش آمیزی تداوم موفقیت آمیز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۵    
استاندار اصفهان برقراری پرواز مستقیم بین اصفهان-مادرید ، تبدیل مادرید به قطب دوم سفر گردشگران به اصفهان و افزایش تبادلات صنعتی را گامی مؤثر برای تعمیق مناسبات و افزایش ارتباطات دو کشور ایران و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی جدید خود که روز پنجشنبه منتشر شد بار دیگر پایبندی کامل ایران به مفاد برجام را مورد تائید قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۴    
شهردار و اعضای شورای شهر اراک از پروژه های شهری اصفهان همچون میدان استقلال، پل اشکاوند و سازمان مدیریت پسماند دیدن کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۹    
نیمه نخست دیدار تیم های هندبال سپاهان و نفت و گاز گچساران، نیمه خوب برخورداری و نیمه دوم، نیمه خوب دروازه بان گچساران بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری ATR72 پیدا نشده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
201 تن از نمایندگان مجلس در بیانیه ای اقدامات غیرانسانی و وحشیانه گروه آشوبگر را در گلستان هفتم محکوم و از اقدامات پلیس تجلیل کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
وزیر کشور تاکید کرد: از برنامه همه گروه هایی که به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند اطلاع داریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان با پیروزی سپاهان و شکست فولاد خوزستان همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
تیم های ذوب آهن و پیکان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در اساسنامه پیشنهادی فدراسیون های ورزشی که به دولت ارایه کردیم، سقف ریاست فدراسیونها سه دوره است که امیدوارم با تصویب آن به جوانگرایی و طراوت در مدیریت ورزش کشور کمک کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
دقایقی پیش در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خرازی، سه دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه سمند و یک دستگاه پراید به دلیل سرعت غیر مجاز و رعایت نکردن فاصله طولی با یکدیگر تصادف و ترافیک سنگینی ایجاد کرد
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
تیم هندبال سپاهان در دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان در خانه شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
هکرها با نفوذ به فضای ابری شرکت تسلا آمریکا اقدام به سرقت ارز رمزنگار مونرو کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
پرواز کیش- کاشان به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما با فرودگاه اضطراری در فرودگاه اصفهان نشست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
در بررسی گزیده ای از رویدادهای مربوط به شهرهای استان اصفهان در چند روز گذشته با ما همراه باشید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به لزوم تولید داروهای ژنتیک در کشور گفت: برای این امر نیاز به برنامه ریزی جامع و به روز رسانی صنایع دارویی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
آخرین کارگاه نقد آثار برگزیدۀ جشنوارۀ ملی فیلم کوتاه حسنات به بررسی دو فیلم کوتاه "صراحی" و "نجس" اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
نمایشنامه های "مردی در یک موقعیت" و "تاریکی همچون رویا" به کارگردانی رادنوش مقدم، روزهای سوم و چهارم اسفندماه در موسسۀ رویش مهر اجراخوانی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل جدی بهداشت و درمان در شهرستان خمینی شهر کمبود نیرو است و باید بتوانیم سازمان برنامه وبوجه و سازمان امور استخدامی را متقاعد به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۹    
نطنز- مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: 550 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت برای 60 پروژه استان اصفهان از جمله احداث دبیرستان پسرانه حضرت امام (ره) نطنز اختصاص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش وام ازدواج به میزان 15 میلیون تومان موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1397 کل کشور، آن را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تماس هایی با سوریه، روسیه و ترکیه برای پایان دادن به بحران انسانی در غوطه شرقی برقرار کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
طرح سؤال از رییس جمهور در مورد مشکلات اقتصادی کشور، با امضای 102 تن از نمایندگان مردم، تقدیم هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
با خشکسالی چندساله، تشدید بحران کم آبی در اصفهان و روی آوردن به حفر چاه های غیرمجاز و البته حفر چاه های عمیق حتی تا بیش از 40 تا50 متر و در نتیجه کاهش سطه منابع آبی زیرزمینی خطر فرونشست ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
با تلاش های صورت گرفته در سازمان قطارشهری، خط یک متروی اصفهان تا پایان سال به ایستگاه دفاع مقدس در ترمینال صفه اصفهان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال امید ذوب آهن گفت: جوانان با استعداد زیادی در فوتبال اصفهان هستند که باید به آن ها میدان داد و در تیم های بزرگسالان از این بازیکنان استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در اصفهان نسبت به قلیان و قلیان داران سخت می گیرید اما به نظر می رسد کارهای دیگری است که باید در اولویت قرار گیرد که با چشم غیر مسلح نیز دیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
رییس مجلس شورای اسلامی از عملکرد با صلابت و با درایت نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران و نیز از درایت بسیج در برخورد با این واقعه تقدیر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین داروهای بیماران خاص و ناتوان مالی نیازمند توجه دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی است در حالی که این دو نهاد غایبان بزرگ حمایتی در این بخش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
در حالی که نزدیک به دو ماه از ابلاغ طرح اشتغال فراگیر می گذرد، اما هنوز شهرستان اصفهان عملکرد مطلوبی نسبت به سایر شهرستان های کشور در این حوزه نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
مدیرطرح ساماندهی ناژوان با اشاره به استقبال شهروندان از کاشت نهال در باغ رویش گفت: از ابتدای ایجاد باغ رویش یک تاکنون 220 نهال در این باغ کاشت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
طرح پژوهشی پیشنهادی دکتر بهمن زمانی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان به عنوان یکی از طرح های همکاری های علمی ایران-اتریش توسط دفتر همکاری های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
"آرامسرای بانوان" مامنی برای زنان آسیب دیده اصفهان است که خود را در نارسایی ها و تنگناهای اجتماعی گم کرده و اغلب بار نابرابری و فقر جامعه را به دوش می کشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
مدرس و پژوهشگر نجوم از رصد ستار های دبران و خوشه پروین خبر داد و گفت: فردا شب این ستاره ها با چشم غیر مسلح قابل رصد هستند و ماه و ستاره دبران در حالت مقارنه قرار می گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان در نوشتاری به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
یک کارشناس اقتصاد شهری گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار شهری نیاز به یک آگاهی همه جانبه در راستای رعایت قوانین و حاکمیت آن و توجه به مسائل زیست محیطی داریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: پرداختن به زندگی حضرت زهرا(س) و ابعاد شخصیتی ایشان حق و حقوق زنان در خانواده و جامعه را تبیین و جایگاه زن را افزایش می دهد و سبب تحکیم پایه های بنیان خانواده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
رییس دانشگاه اصفهان بر ضرورت پرورش تفکر پژوهشی در ابعاد بین المللی تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
نطنز- شهردار نطنز گفت: باید از همه ظرفیت ها باغ شهر نطنز برای میزبانی مطلوب و شایسته از گردشگران نوروزی استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
مشاور شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه زنان موجب برکت اقتصادی هستند، گقت: اخلاق مداری زنان توانسته حرکت مفیدی در آنان ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان مبارکه انتظار دارند کارخانه های منطقه برای جذب نیرو از نیروهای جویای کار شهرستان استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
مدیر پروژه میدان امام علی (ع) گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، احداث موزه میدان امام علی(ع) در نیمه اول سال آینده به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو به اسم تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی اجازه بازی با سلامت مردم را نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
با تلاش حسین چرخابی، رییس کانون مربیان شعبه اصفهان کارگاه یک روزه دانش افزایی مربیان در اصفهان برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به مخالفت با پیش نویس قطعنامه ای پرداخت که کشورهای غربی با هدف محکومیت ایران به بهانه واهی ارسال تسیحات به یمن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
مسئول کمیته ورزش های هوایی هیأت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: در شب نخست سانحه هواپیمای تهران-یاسوج، دو دستگاه پاراموتور به محل حادثه اعزام کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۱:۵۶    
شهردار اصفهان با بیان اینکه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز شده ایم، گفت: در چهار ماه اخیر بیش از چهار سال گذشته برای تکمیل مترو کار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۷    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد شبکه اتوبوس برقی، اقدام ارزنده ای که برای نخستین بار در بودجه سال آینده پیش بینی شد و برای مطالعه ...