چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۴۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
کیفیت هوای اصفهان بر اساس شاخص سنجش آلودگی هوا با قرار گرفتن بر روی عدد 48 در شرایط پاک قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۱    
استاندار اصفهان گفت: 22.5 میلیارد یوآن LC برای قطار سریع السیر اصفهان – تهران باز شده ولی مشکلاتی باعث توقف فعالیت های اجرایی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
شناسایی و دستگیری سارقان خودروی پراید در اصفهان و آغاز طرح برخورد با حاملان سلاح سرد از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی با وجود هجمه های زیاد برای نوسازی ناوگان هوایی، شرایط لازم را برای امضای 3 قرارداد جهت خرید 200 فروند هواپیما فراهم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رییس جمهور با بیان اینکه ایستادم تا مردم از جزییات بودجه مطلع شوند، گفت: معتقدیم مردم باید نقد کرده و بدانند در کشور چه خبر است و اگر بودجه ای به دستگاه، نهاد و ارگانی اختصاص می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
دادستان کل کشور با بیان اینکه تشخیص جاسوسی با قوه قضاییه است، گفت: وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج ضابط قوه قضاییه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سوخت رسانی شرکت های سوخت رسان در فرودگاه مونیخ به هواپیمای دکتر ظریف آن چنان که در اخبار منتشر شده آمده موضوعی عمده و پیچیده نبود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۱    
برای دیدن اینفوگرافیک در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رییس کانون وکلای اصفهان گفت: اصفهان یکی از پایگاه های سیاسی کشور بوده و در این شهر بالغ بر ده ها هزار کارخانه وجود دارد اما تعداد زیادی از وکلای این شهر بیکار هستند که این حجم بیکاری برای حقوقدانان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به جریان فیش 80 میلیونی حقوق پزشکی در سراوان گفت: حکومت باید بین جان مردم و هزینه یکی را انتخاب کند و از سوی دیگر زمانی که یک پزشک به منطقه محروم اعزام می ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص ورود وکلای اصفهان به موضوع آب و زاینده رود گفت: با توجه به اینکه کانون وکلای استان چهارمحال و بختیاری کمیته دفاع از آب دارند ما هم پیشنهاد دادیم که این کمیته در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش سهم درآمدهای نفتی در بودجه عمومی دولت از 46 درصد در پایان سال 1391 به 34 درصد به واسطه افزایش درآمدهای مالیاتی در پایان سال 1395 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد گفت:استعفای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه در کار نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۹    
در هفتمین جشنوارة تجلیل از دانشجویان برگزیده و استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان، از 312 دانشجوی برگزیده در زمینه های گوناگون تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۸    
امام جمعه اصفهان گفت: در آشوب های دی ماه امسال برخی از مسؤولان می گفتند که این اغتشاشات به دلیل مسائل مالی و اقتصادی نیست و این جوان ها فریب دشمن را خورده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی از سمت خود استفعا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۹    
شهردار اصفهان گفت: وکلا باید آسیب شناسی دقیقی از علت وجود دیوار بی اعتمادی در مردم داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
در دیداری گرم و صمیمی، هم رزمان، رفقای قدیمی، هم تیمی ها و مسئولان ورزش شهر در منزل پدری شهید حسن غازی دور هم جمع شدند و یاد و خاطره این شهید را زنده کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
"ابابیل" نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور فرمانده کل نیروی زمینی ارتش اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی مانند مجلس معتقد است با تخلف در هر سطحی باید برخورد قاطع شود و همه دستگاه هایی که قصور کرده اند باید پاسخگو باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
در روزهای منتهی به پایان سال ترافیک سنگین در اکثر خیابان های شهر وجود دارد، در این میان بهترین راهکار برای رسیدن هر چه سریعتر به مقصد، داشتن آرامش و کمک به هوای پاک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۲    
شهردار اصفهان با صدور پیامی، درگذشت شادروان علیرضا عبدیزدان، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و از فعالان سیاسی و اجتماعی را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
رییس جمهوری بلغارستان در دیدار وزیر امور خارجه ایران بااشاره به نقش مهم ایران در منطقه گفت: از نقش ایران در منطقه حساس و پر تنش خاورمیانه و تلاش برای ثبات سازی و صلح در منطقه حمایت می کنیم و آن را ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه فروش کودکان دختر یک عمل نامعقول و یک آسیب اجتماعی جدید است از دستگاه های حمایتی و امنیتی کشور خواست تا از پیشرفت آن جلوگیری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
شهردار همدان گفت: سهم شهرداری ها باید در حوزه سوخت، مالیات و حوزه های مختلف شهری در بودجه 97 کشور مشخص شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
با برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرونده فوتبال باشگاهی ایران در سال 96 بسته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۶    
جمعی از مسئولان ایالت رایلاند- فالتس آلمان صبح امروز (چهارشنبه) با مدیران شهرداری اصفهان دیدار و گفت و گو کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۷    
رییس جمهور با اشاره به اینکه ما خواهان صلح و امنیت با جهان هستیم، گفت: تمام کشورهای منطقه خلیج فارس و دریای عمان در سایه قدرت ملت ایران می توانند در فکر تشکیل یک اتحادیه بزرگ باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
مبارکه - رییس اداره ثبت احوال شهرستان مبارکه از صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 50 درصد از جمعیت واجد شرایط این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رییس دانشگاه آزاد با تشریح جزئیات لغو قرارداد با برخی اساتید گفت: آنها که بدون مجوز دانشگاه مبداء در دانشگاه آزاد فعالیت می کنند، باید حقوقی که دریافت کرده اند را به خزانه دولت بازگردانند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
امروزه شهرنشینی با رشد روزافزونی مواجه است، به طوری که تخمین زده می شود شهرها تا سال 2025 حدود 60 درصد از جمعیت جهان را در خود جای دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۶    
مبارکه - رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: لایحه بودجه 592 میلیارد و 167 میلیون و 500 هزار ریالی سال آینده شهرداری مبارکه تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۶    
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا پنجشنبه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
هر ساله همزمان با ایام پایانی سال به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه و آشنایی با مزایای آن و تاثیرات روحی و روانی استفاده از این منبع خدادادی و همچنین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
شرکت های نفتی فرودگاه مونیخ حاضر به سوخت رسانی به هواپیمای حامل ظریف، وزیر خارجه ایران که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ قصد سفر به آلمان را داشت، نشدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری سه نفر سارق احشام در منطقه پادنا که اقدام به سرقت های متعدد کرده بودند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
تیران-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون از اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: هنگامی که نسل نوپای امروزی با پیشرفت علم و تکنولوژی برخورد دارد به این معناست که تکنولوژی و علم در حوزه فرهنگی یک فرصت محسوب می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
استاد ادبیات دانشگاه اصفهان گفت: در شهری همچون اصفهان که سابقه ای 900 ساله در عرصه ادبیات دارد، چگونه می توان تنها در چند ساعت حق مطلب را برای جایگاه ادبیات ادا کرد؟
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
مدیر کل کمیته امداد اصفهان از آموزش مهارت های اشتغال به 9 هزار مددجوی اصفهانی با هدف توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اصفهان با بیان اینکه نیمی از تولیدات داخلی با مارک خارجی راهی بازار می شود، بر لزوم فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۵    
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی گفت: تشخیص خوب و به موقع پزشکان در درمان بیش از 70 درصد از سرطان های بدخیم تاثیرگذار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
تیم فوتبال سپاهان در حالی روز جمعه میزبان گسترش فولاد تبریز است که تاکنون برابر این تیم در اصفهان بازنده نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری هفته سیزدهم این رقابت ها به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
کاهش ذخیره سد زاینده رود به 129 میلیون مترمکعب که به گفته مسئولان آبی کشور و شرکت آب منطقه ای اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
از بین بیش از 150 طرح ارسالی شرکت های دانش بنیان دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز رشد فناوری کشور به دبیرخانه دومین کنگره ملی نوآوری و فناوری سلامت کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
سرپرست تیم امدادگر جستجوی اجساد حادثه سقوط هواپیمای ATR 72 گفت: بهترین زمان برای جستجوی قطعات پیکرهای حادثه دیدگان هواپیمای مسافربری ATR 72 اردیبهشت ماه است چرا که در حال حاضر با خطر رانش برف و ایجاد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
تیم والیبال ذوب آهن برای افزایش شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر باید از سد پیکان تهران بگذرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
سرپرست باشگاه سپاهان معتقد است جلسه هم اندیشی باشگاه های لیگ برتری برای دریافت حق پخش خروجی بسیار خوبی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، پاویون ایران را در بزرگترین نمایشگاه غذایی و آشامیدنی کشورهای جنوب آسیا برگزار خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رییس جمهور به منظور دیدار و گفتگو با مردم و افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی دقایقی پیش وارد استان هرمزگان شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
مراسم فارغ التحصیلی خلبانان مرکز آموزش شهید وطنپور صبح امروز با حضور امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری فرمانده کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
گلپایگان- عضو شواری اسلامی شهر گلپایگان گفت: باید فرهنگ قهرمان پروری و پهلوان پروری در شهرستان نهادینه شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
قرار است مجمع انتخاباتی سه هیأت ورزشی در فاصله پنج روز برگزار و روسای این هیأت ها مشخص شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
رییس پلیس فتا اصفهان گفت: کلاهبرداری های اینترنتی در روزهای پایانی سال افزیش می یابد و این در حالی است که نیروی انتظامی برای برخورد با اینگونه جرایم برنامه بلند مدت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۸    
رییس اداره طراحی شهری و مدیر سیما و منظر شهری شهرداری اصفهان نمای ساختمان ها را بخشی از مشاعات شهری دانست و گفت: بخش عمده سیمای یک شهر را نمای ساختمان ها تشکیل می دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
نمایش "ترور نافرجام" به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی عمادی از هشتم اسفندماه در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۶    
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: پیش برنامۀ نمایشی تاریخی فرهنگی در پل خواجو و بعد از آن در تخت فولاد برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۶    
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: طبق آمارهای موجود وضعیت مالی شهرداری به لحاظ درآمد خوب است، اما بدهی های انباشته به بانک ها و پیمانکاران عمرانی و خدماتی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
لنجان-شهردار باغبادران گفت: امروز هیچ ردپایی از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به عنوان متولی امر گردشگری و مسافرت های نوروزی در باغبادران وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
تیم فوتبال ذوب آهن که به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر امیدوار است شش بازی سخت پیش رو دارد و پنج تیم هم امتیاز بعدی در جدول لیگ هفدهم منتظر کوچک ترین لغزش از سوی شاگردان امیر قلعه نویی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
وزیر امور خارجه در متنی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، به همدستی آمریکا و انگلیس در جنایات جنگی علیه مردم یمن اشاره کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
در هفته های اخیر صحبت های چالش برانگیز حسن روحانی پیرامون مباحثی همچون برگزاری رفراندوم و شکست تلاش ها برای اسلامی کردن علوم در ایران که در تریبون های عمومی مطرح شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی که روز دو شنبه از مناطق غربی وارد اصفهان شده است تا فردا بر روی استان فعال خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۶    
شهردار تبریز گفت: با استفاده از درآمدهای پایدار شهری، می توان یک برنامه نظام مند تدوین و شهر را بهتر اداره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۲    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: طی چند روز اخیر 60 ایستگاه فعال سیار برای صدور کارت ملی هوشمند وارد استان اصفهان شده است که خدمات مورد نیاز را به مناطق دوردست در روستاها، خانه سالمندان ...