دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۱۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا چهارشنبه 16 اسفند 96 فرصت دارند در مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری 97 شرکت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری 97 از امروز یکشنبه 13 اسفند آغاز می شود و تا 16 اسفند 96 ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۰    
کارگاه آموزشی یک روزۀ تکنیک گل و مرغ در میناکاری با حضور رضا بدر السماء، پیشکسوت نگارگری، 13 اسفند ماه در فرهنگسرای کوثر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان از کاهش 80 درصدی حجم ذخیره منابع آب شرب در شهر اصفهان در آستانه فصل بهار خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۳    
در آیین دوازدهمین جشنواره برترین های فناوری نانو، دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان چهارمین مؤسسه پژوهشی برتر نانوفناوری کشور انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
بررسی سانحه امکان تایید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی ممکن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۹    
جلسه شورای عالی اشتغال روز گذشته (شنبه) به ریاست حسن روحانی، رییس جمهور تشکیل شد و در آن مهم ترین برنامه ها و طرح های دولت برای ایجاد اشتغال پایدار در سال 1397 مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۴    
بررسی سانحه امکان تایید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی ممکن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
شهردار اصفهان با اشاره به در پیش رو بودن روز درختکاری گفت: درختان نبض زمین هستند، از این رو امسال روز درختکاری را با شعار حفظ درخت، تداوم حیات در اصفهان جشن می گیریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
کشف هزاران ماده محترقه در اصفهان و کاشان و دستگیری مالخر اموال مسروقه در خمینی شهر از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
در آمریکا یک قاضی فدرال در حکمی شرکت هواپیماسازی بوئینگ را ملزم کرده جزئیات قراردادش با ایران را در اختیار شاکیان پرونده ای قرار دهد که با متهم کردن ایران به اقدامات تروریستی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۶    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای از رسانه ها دعوت کرد تا زمینه جلب توجه فعالان سیاسی، نخبگان علمی تخصصی و شهروندان علاقه مند را به گفت وگوی سیاسی و در گرفتن آن و همچنین آثار و الزامات این گفت وگو فراهم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست امروز- شنبه- مواردی از عدم انطباق بودجه سال 97 مصوب مجلس شورای اسلامی با سیاست های کلی نظام را تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
ساعتی پیش یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون در مسیرجنوب به شمال میدان جوان تصادف کرد، در این سانحه راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و ترافیک سنگینی در بزرگراه شهید آقابابایی به وجود آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی استقلال خوزستان برابر نفت تهران به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
دبیرکل فدراسیون جهانی آینده پژوهی گفت: تکنولوژی با سرعت فزاینده ای در حال رشد است، به گونه ای که احتمالا 90 درصد مشاغل امروزی در آینده دیگر وجود نخواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ایستگاه "ایکس ری" خودروها برای نخستین بار در کشور در پلیس راه نایین راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سرپرست تیم جستجوی حادثه سقوط هواپیمای ATR 72 گفت: ساعتی پیش جعبه سیاه و 10 قطعه از پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج پیدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۳    
مراسم تکریم و معارفه مدیران رسانه ای شهرداری اصفهان صبح امروز _شنبه 12 اسفندماه _ برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
رییس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: اگر خادم هم به فدراسیون کشتی برگردد ما دیگر به هیئت کشتی اصفهان برنمی گردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
یک تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه میزان تقاضای بازار مسکن اصفهان در سال 97 رو به تزاید می رود، گفت: سهم تقریبی بخش مسکن در هزینه خانوار 35 درصد، ثروت خانوار 80 درصد و در اشتغال 14 درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
تارنمای خبری هیل در مطلبی نوشت: جان برنان رییس سابق سیا ترامپ را فردی بی ثبات، بی منطق، بی تجربه و فاسد خطاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: آب، محیط زیست و اشتغال سه معضل اساسی شهرستان مبارکه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
معاون امور اقتصاد و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر تقاضای سوداگرانه از بازار مسکن خارج شده و تنها تقاضای مصرفی باقی مانده و تقاضای مصرفی هم به واسطه ضعف رشد اقتصادی به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
معاون اول رییس جمهور گفت: همه دهه شصتی ها را مثل فرزندانم که دهه شصتی هستند، دوست دارم. جمله ای که از من منتشر شد تقطیع شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه همه پرسی در دو اصل قانون اساسی بیشتر مطرح نیست، گفت: شورای نگهبان در این دایره موافق همه پرسی است و اتفاقاً می گوئیم که همه پرسی را سیاسی نکنید ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
با افزایش بهای اونس جهانی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان یک میلیون و 526 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۴    
از درد و رنج هایی که تاکنون در زندگی کشیده که بگذریم، نگاه های متعجب برخی، تنهایی آزار دهنده و درد مضاعف بی پولی هم رهایش نمی کند؛ گویی تار و پود زندگیش با رنج گره خورده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۴    
اتومبیلرانان اصفهان در مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور که روز جمعه 11 اسفندماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
رییس فدراسیون فوتبال پیرو جلسه مشترک با مدیرعاملان باشگاه ها به وزیر ورزش و جوانان نامه نوشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
حال و هوای نوروز به مشام می رسد، بازار خانه تکانی ها داغ است، بوی بهار همه را به جنبش و تحرک وادار کرده، جنبشی از جنس نوآوری و نوآرایی...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی مرداد سال 97 برگزار خواهد شد و ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 23 اردیبهشت سال 97 آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۲    
جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، با تایید و تاکید بر مخالفت سلطانی فر با استعفای رسول خادم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه هاینریش هاین دوسلدورف (Heinrich Heine University D sseldorf) آلمان در زمینه های علمی و فرهنگی منعقد و امضا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
تولید فیلم داستانی "یک روز تلخ" به کارگردانی محمد انصاری در اصفهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
تیم فوتبال سپاهان با بسته نگه داشتن دروازه در سومین بازی متوالی توانست به یک برد ارزشمند دیگر هم دست پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
تیم فوتبال ذوب آهن با تک امتیازی که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گرفت، سال 96 را با عنوان دومی جدول لیگ برتر به پایان برد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ادامه عملیات جستجوی پیکرهای جان باختگان حادثه هواپیمای ATR72 در منطقه سی سخت انجام می شود و نیروهای امداد اصفهان از این پس نقش پشتیبانی دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
دفتر امور سیاسی وزارت کشور در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درمورد تشکیل دفاتر احزاب اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
عمل جراحی مدافع مشهدی تیم فوتبال سپاهان با موفقیت انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان طی سه روز آینده روند افزایشی دارد و به صورت میانگین افزایش پنج درجه ای دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
سرپرست اداره کل امور بین الملل دانشگاه آزاد از اعطای مدرک مشترک میان این دانشگاه و دانشگاه های کشور آلمان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
"پنجاه و پنج دقیقه"، "اروندی که تو را پس نداد" و "عباس" نام نمایش هایی است که به عنوان نمایندگان تئاتر خیابانی اصفهان در بخش مسابقۀ دومین جشنوارۀ منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی حضور خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
وزیر علوم در دیدار با نمایندگان کمپین مطالبات دانشجویان دکتری، اعلام کرد: مطالبات قانونی دانشجویان دکتری در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۴    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 97 گروه علوم پزشکی فردا 13 اسفند پایان می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
کارگردان سریال "روزی روزگاری" گفت: تبدیل سینما ایران به هر چیزی غیر از سینما باعث تاسف است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
کارشناس بهداشت مواد غذایی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: روزانه 10 اکیپ از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در استان بازدید کرده و بر روند تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
یک کارشناس شهرسازی و معماری گفت: در عصر جدید با پیشرفت ساختمان ها و هوشمند شدن آنها، زمان بهره گیری از خشت و گل نیست و اما گاهی نوستالژی فاخر معماری و شهرسازی به اشتباه چنین ترجمانی را در نظر دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۹    
تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: دانش آموزان شهرستان تیران و کرون مطالبه گری صحیح از مسئولان کشوری و محلی را می آموزند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۹    
عضو شورای علمی مرکز آموزش نجوم ادیب گفت: در این هفته چند سیاره منظومه شمسی در آسمان می درخشند که برخی از آنها تنها با ابزارهای رصدی قابل مشاهده و برخی با چشم غیرمسلح نیز رویت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
معتادان متجاهر، کارتن خواب ها و ولگردهای خیابانی که در مجموع به همه آنها آسیب های "کف خیابانی" می گویند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
مدیر مرکز مدیریت کنترل و نظارت ترافیک شهرداری اصفهان گفت: استفاده از پارکینگ های شهر باید جدی گرفته شود و رانندگان از پارک های دوبل خودداری کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
بانک مرکزی امروز نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 20 ارز همچون دلار آمریکا نسبت به پنجشنبه گذشته کاهش و 15 واحدپولی از جمله پوندانگلیس و یورو افزایش یافت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری 190هزار تن آسفالت در سطح شهر اصفهان با هزینه ای بالغ بر 25میلیارد تومان پخش شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
رسول خادم با توجه به برخی اتفاقات و اظهارنظرها پس از استعفا از ریاست فدراسیون کشتی، با انتشار بیانیه ای نسبت به این مسائل واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
یک استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه مالیات های محلی، یکی از درآمدهای پایدار شهرداریهای دنیا است، گفت: مالیات های محلی متفاوت از عوارض شهری است که در شهرهای ایران مرسوم است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۴    
یک اندیشکده انگلیسی در گزارشی مفصل به تحلیل توان موشکی ایران پرداخته و به مقامات واشنگتن توصیه کرده به دنبال حذف کامل توان موشکی ایران نباشد، زیرا این هدف دست نیافتنی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۴    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: باید مدنی بودن حرکت ها و دفاع از آن را باور داشت و برخورد اجتماعی را به جای برخورد امنیتی به کار گرفته و تلاش کنیم به جای علاج های امنیتی، درمان های فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه رصد تراکنش های مشکوک بانکی ادامه خواهد داشت، از برخورد با فعالیت های سوداگرانه ارزی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
در حالی که تکلیف سپاهان در فصل جاری تا حدود زیادی مشخص شده است، بهترین فرصت برای مدیران سپاهان به وجود آمده است تا اقدامات لازم را از همین حالا برای ساختن سپاهان در فصل آینده انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۸    
مدیر موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: امام (ره) به اندازۀ کافی توصیف شده اند و ما امروز به دنبال توصیف ایشان نیستیم، بلکه آنچه برای ما اهمیت دارد ترویج گفتمان و اندیشۀ امام (ره) است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۰    
نجف آباد- چهارمین فصل از مجموعه برنامه های فرهیختگان ماندگار نجف آباد که به تجلیل از شخصیت هفت پروفسور سرشناس این شهر در رشته های مختلف اختصاص داشت، با حضور گسترده شهروندان و مسئولان برگزار شد.