دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
مسائل آب استان اصفهان خوشبختانه در یک مسیر حل شدنی قرار گرفته است و وزارت نیرو در سطح ملی با مصوبه ای که در تاریخ 96/12/6 از دولت گرفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۴    
در 10 ماه 96 تولید انواع کاغذ با رشد 35 درصدی در همسنجی با سال گذشته به 640 هزار تن افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
سمیرم- شانزدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی در سمیرم با حضور بیش از 40 دانش آموز برتر برای حضور در مسابقات استانی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سوال از رییس جمهوری با محوریت قاچاق کالا، تعهدات برجام، بیکاری، رکود اقتصادی و نرخ ارز به دلیل کاهش تعداد امضاها منتفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۶    
دستیار ویژه استاندار اصفهان گفت: ام الفساد اقتصاد ایران بنگاه داری دولتی است و دولت بنگاه دار هم درباره روابط با امریکا و هم در مورد قیمت تخم مرغ تصمیم گیری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان از تدوین راهکار بهبود فضای کسب و کار در سند اتاق اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: همان طور که در دوران جنگ، مردم بحران ها را اداره کردند امروز هم باید اقتصاد به مردم سپرده شود و دولت بیش از این در امور قابل واگذاری مداخله نکند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: روز بد ما بود و با غرور بازی کردیم، باید ریکاروی کنیم و برای بازی های بعدی که سال آینده است آماده شویم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مَدرَس ابن سینا قدیمی ترین مجموعه آموزش پزشکی در دنیا است، گفت: با همکاری شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی این مدرس احیاء می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به مشکلات تولید و سخت گیری بانک ها گفت: روزی نیست که خبر تعطیلی کارخانه ای را نشنوم و این در حالی است که سخت گیری بانک ها در حوزه ارائه تسهیلات بسیار زیاد است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
دیدار تیم های استقلال و العین امارات با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۲    
تیم فوتبال ذوب آهن با یک نتیجه عجیب به الوحده امارات باخت تا کار بسیار سختی برای صعود به مرحله بعد مسابقات داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
خبرنگاران اماراتی حاضر در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه زاید ابوظبی پس از به ثمر رسیدن گل سوم تیم الوحده به شدت خوشحالی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
محصولات فلزات سنگین در بورس کالا عرضه و قیمت آنها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و ثابت نگه داشتن قیمت ها روش غیر منطقی است .
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۱    
ساعتی پیش دو دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی قبل از پل مطهری با یکدیگر تصادف کردند، خوشبختانه این تصادف خسارت جانی نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۴    
در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز فعالان بخش های دولتی و خصوصی، پروانه فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران به تیپاکس اعطا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۶    
هواداران ذوب آهن در ورزشگاه زاید برای ذوب آهن سنگ تمام گذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال ذوب آهن با دریافت یک گل دیرهنگام مقابل الوحده در نیمه اول بازنده راهی رختکن شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۳    
رییس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا، مرحوم آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۴    
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت که جمعی از نمایندگان درخواست دارند که استیضاح وزرای راه، رفاه و کشاورزی به بعد از تعطیلات موکول شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۳    
وزیر علوم در دیدار با نمایندگان اتحادیه های دانشجویی گفت: وزارت علوم با سیاسی کاری و رفتار جناحی مخالف است؛ چرا که سیاست زدگی را در شان دانشگاه نمی داند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری، ضایعات، چوب و لاستیک های فرسوده سطح شهر جمع آوری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
رییس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، جزئیات طرح ساماندهی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد را تشریح کرد و گفت: اخراج یا تسویه ای در کار نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بلزی های دوستانه بهترین زمان برای بازگشت مصدومان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری دوستانه مغلوب پارس جنوبی جم شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
تیم فوتبال الدحیل با دو گلی که بعد از دقیقه 90 به لوکوموتیو ازبکستان زد صعود خود را از گروه B لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
معاون فرماندار شهرستان لنجان گفت: سهم ثبت سامانه رصد اشتغال لنجان در سال جاری دو هزار و 800 نفر است که تاکنون دو هزار و 584 در این سامانه ثبت نام کرده اند و قطعا با تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان تا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
امیرقلعه نویی اسامی 11 بازیکن ترکیب اصلی خود برای رویارویی با الوحده امارات را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۹    
امروز دوشنبه 21 اسفند شاخص بورس 165 واحد افایش یافت و به مدار مثبت بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۶    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: تضعیف دولتی که برآمده از رأی مردم است، به منزله تضعیف نظام است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن را خوش خدمتی دولت انگلیس به خرید تسلیحاتی میلیاردی ولیعهد عربستان از این کشور دانست که به شکل بسیار مفتضح انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل در وین گفت: راه حل اصلی معضل جهانی مواد مخدر، عزم و اراده جهانی و ارتقای همکاری فارغ از مباحث حاشیه ای، گزینشی و سیاسی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
در هفته پایانی لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور نمایندگان اصفهان ها صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رییس سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: مسئله سینما ایران بر سر این نیست که سند سینما پیش از دستور مقام معظم رهبری، به نام دیگری خورده یا پس از آن، وظیفه بازسازی سینماها به حوزه هنری سپرده شده و بنابراین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: 42 پارکینگ در سطح شهر اصفهان در ایام نوروز آماده سرویس دهی به شهروندان و مسافران نوروزی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۴    
شرکت هواپیمایی آسمان به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت سقوط هواپیمای تهران - یاسوج پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۸    
امروز دوشنبه 21 اسفند 96 با وجود کاهش انس جهانی شاهد رشد چشمگیر قیمت طلا و ارز در داخل کشور بودیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
شب گذشته، موسیقی اصفهان، یک شب کاملا متفاوت را گذراند. شبی که می توان گفت در آن، فلسفه و موسیقی باهم آمده بودند تا مخاطبان خود را به همنوازی و ساخت موسیقی دعوت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از آغاز توزیع گسترده میوه شب عید در 14 نقطه شهر با نرخ دولتی از 25 اسفندماه سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۴    
19 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اصفهان بر مبنای اولویت های سرمایه گذاری معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۶    
رییس قوه قضاییه با دستور به دادستان های سراسر کشور، آنان را مکلف کرد که با دستورات خود نسبت به تأمین امنیت اموال مردم و همچنین برنامه ریزی کشیک های منظم جهت انجام فوریت های قضایی در ایام عید اقدام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۷    
مدیر پروژه سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری گفت: اصفهان تنها کلانشهر کشور است که مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات شهری آن از طریق سیستم مکانیزه یکپارچه انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
برخوار - مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی شهرستان برخوار برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
رییس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: با توجه به کهولت سن آیت الله جنتی و اقتضای کاهش سطح فعالیت، خود ایشان به درستی تشخیص دادند و از امامت جمعه تهران کناره گیری کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان تحت عنوان "نت خدمات شهری"به دنبال کاهش هزینه های خدمات شهری راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۹    
شهرضا – استاندار اصفهان گفت: در انتصاب مدیران جناح بندی سیاسی و چپ و راست بودن را در نظر نمی گیریم، ملاک گزینش، کارآمدی و خدمت به مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: بیش از 10 هزار ترقه از سه واحد صنفی سمیرم توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۴    
مبارکه- در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز تیم سپاهان در لیگ برتر به مصاف تیم خیبر خرم آباد رفت و با سه گل بر تیم مقابل پیروز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد سواری سمند با گاردریل در آزاد راه اصفهان -نطنز چهار مصدوم برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
دبیر استانی مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی گفت: باید بپذیریم که لازم است به نسل جوان میدان بدهیم و میدان دادن به این معناست که دوستانی که بازنشسته شده اند به اتاقهای فکر بروند و جای خود را به جوانان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
آمارهای اعلامی درباره سرمایه گذاری خارجی به جهت نبود سازوکار محاسباتی و آماری ساختارمند در استان اصفهان قابل استناد نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
مراسم رونمایی از نخستین درخت خورشیدی ایران در اهواز برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
برترین تیترهای اقتصادی روزنامه های امروز دوشنبه 21 اسفند 1396 به انتخاب گروه اقتصاد خبرگزاری ایمنا جهت دسترسی بهتر مخاطبان به شرح زیر ارائه می شود:
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
500 نهال مقاوم به کم آبی در حاشیه زمین گلف ورزشگاه بزرگ اصفهان کاشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با شب "چهارشنبه سوری" برای پیشگیری از حوادث، ماموران آتش نشانی در سطح شهر اصفهان و نقاط پرتردد مستقر می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۲    
پلیس اتریش درخصوص حادثه شب گذشته در مقابل محل اقامت سفیر ایران در وین بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: رییس مجلس قول پیگیری وضعیت بازداشت شدگان اخیر را داده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
آیت الله نصرالله شاه آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز به دیار باقی شتافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز لایحه ای از سوی شهرداری در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارایه نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: توجه به تولیدات داخلی و استفاده از نیروی کار و سرمایه داخلی یکی از محورها اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و از سوی دیگر نیاز اصلی کشور کارآفرینی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی مسیر فعالیت سرمایه گذاران را هموار کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
سمیرم- شهردار سمیرم گفت: سال 97 از تمام پتانسیل های گردشگری و تفریحی برای افزایش رفاه اجتماعی مردم استفاده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام خودروی انتحاری و هلاکت 2 تروریست در اقدام بموقع رزمندگان اسلام در پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: طرح نظارتی نوروز تا 15 فروردین ماه 97 در شهرستان خوانسار اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
از نخستین لباس استاندارد ایمنی در حوزه حمل ونقل در اتوبوس رانی رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: کاربران در آلبوم های شخصی که در فضای مجازی منتشر می کنند باید قواعد محدودیت سازی را تعریف و افراد مجاز برای استفاده از این تصاویر را تعیین و قواعد محرمانه کردن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
از نخستین لباس استاندارد ایمنی در حوزه حمل ونقل در اتوبوس رانی رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی اصفهان گفت: به درخواست مردم و با دستور شهردار اصفهان ساعت کار مترو اصفهان تا 28 اسفند در آستانه سال جدید تا ساعت 21 افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
کتاب ها در چمدان کوچک خانم شهریاری چشمک می زند، آرام درکنار کتاب هایش ایستاده است و به عابران توجه ویژه دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
تیران-رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: کمال حوزه علمیه در گرو تربیت دانش آموختگانی شایسته و صالح و انسان هایی مفید به حال جامعه و خدمت گذار به دین و آیین و اهل ایمان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
نشست بررسی و تحلیل زیست و آثار مرتضی نعمت الهی، عصر روز گذشته در موسسه رویش مهر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان از کلنگ زنی حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در سال آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی بخشی از رینگ چهارم ترافیکی در سال 97 ترافیک سنگین شمال شرق اصفهان در محدوده مناطق 10 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: قرار است تا ساعاتی دیگر پلیس اتریش اطلاعات تکمیلی را در مورد حمله جوانی - که گویی دارای تابعیت اتریشی است - به محل اقامت سفیر ایران در این کشور اروپایی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
شهرضا - رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: سازوکار اولیه برای تشکیل هیئت های اندیشه ورز در کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد شده و از سال آینده اجرایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
شهرضا – رییس اداره ثبت احوال شهرضا گفت: مقایسه آمار ولادت، ازدواج و طلاق شهرضا در 11 ماه امسال با مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد، نسبت جمعیتی شهرضا در حال تغییر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
تیران-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: روحانیون برای مقابله با شبه افکنی دشمنان در جامعه با علوم روز آشنا شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ایام معمولی سال روزانه یک هزار تن پسماند تر و بین 70 تا 90 تن پسماند خشک از سطح شهر دو میلیون نفری اصفهان جمع آوری می شود که از نیمه دوم اسفند ماه این ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۱    
گزارش اعلام شده ازسوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به انجام عمل قلب باز خلبان این هواپیما، بی توجهی هواپیمایی آسمان به محدودیت های اعلام شده را عامل سقوط هواپیما برشمرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۳    
پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۹    
یک فروند جت شخصی متعلق به کشور ترکیه یک شنبه ساعت 16:59 به فضای کشور جمهوری اسلامی ایران وارد و در حدود ساعت 18:09 به وقت محلی دچار سانحه شد و در نزدیکی شهرکرد سقوط کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۸    
در هفته های اخیر، تغییر موضع ناگهانی رؤسای جمهور آمریکا و کره شمالی نسبت به یکدیگر و اعلام آمادگی هر دو کشور برای آغاز مذاکرات سیاسی به تیتر اخبار رسانه های جهان تبدیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۲:۳۰    
رییس هیأت چوگان استان اصفهان گفت: با وجود موانع و مشکلات متعدد، به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان زمینی به هیأت چوگان استان اختصاص داده شد.