دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
در بررسی گزیده ای از رویدادهای مربوط به شهرهای استان اصفهان در چند روز گذشته با ما همراه باشید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آغاز به کار دفتر هماهنگی همکاری دانشگاه های علوم پزشکی ایران با آلمان در اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با بیان اینکه توسعه صنعت فولاد کشور منافاتی با حفظ محیط زیست ندارد گفت: همانطور که از حدود یک میلیارد و 600 میلیون تن فولاد در حال تولید در جهان سهم عمده ای از آن در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری رویداد سه شنبه های بدون خودرو در شهرک رسالت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و جوانان گفت: کمیته مشترک صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان تا پایان اسفند راهکارهای تقسیم درآمدهای تبلیغاتی مسابقات ورزشی را اعلام می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان از تفاهم اولیه بر سر طرحی مشترک میان رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای درآمدزایی از ورزش خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۶    
تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران تعاونی ولی عصر میمنت آباد رباط کریم و تعاونی منحله بدرتوس از امروز 14 اسفندماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۸    
با نزدیک شدن به نیمه اسفند ماه، همچنان با افت 40 درصدی بارش ها نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم. روندی که ادامه آن کشت بهاره سال آینده را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۱:۵۰    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: با توجه به کاهش 70 درصدی بارندگی ها در خوانسار آب سد باغکل خوانسار امسال نسبت به سال گذشته 40 درصد آبگیری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۷    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آمار سوختگی در ایران 8 برابر میانگین جهانی است، گفت: پیشگیری و آموزش در کاهش این آمار بسیار مؤثر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
کشف 100 کیلوگرم تریاک در محموله خیار و دستگیری قاچاقچیان پزندگان کمیاب در برخوار از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اولین بار یک ردیف 50 میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری در بودجه 97 شهرداری اصفهان پیش بینی و تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت وگوی تلفنی تاکید کردند که برای بنای روابطی مستحکم و باثبات میان دو کشور مصمم هستند و همه تلاش خود را در مسیری که می تواند تامین کننده منافع دو ملت باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه ای حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام علی سعیدی را به سمت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
حدفاصل میدان خواجو تا شمال پل فردوسی رفت وآمد خودروها به سختی انجام می شود، این ترافیک باعث شده راکبان موتورسیکلت از باند مخالف استفاده و خطرات زیادی را متوجه خود کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در بُعد اخلاقی، دینی و قانونی در برابر زندانیان و خانواده های آنها مسئولیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز نگران کشاورزانی هستیم که در شرق اصفهان فریاد آنها بلند شده است، فریاد آنان از روی مخالفت با نظام و ساختار سیاسی آن نیست، این افراد عاشق نظام و رهبری هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل زندان های استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زندانیان گفت: این نمایشگاه از 23 تا 28 اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود که نمونه آن در کشور کمتر سابقه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبه شورا مبنی بر "ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شهرداری، ادامه اجرای قانون است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رییس انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری حدود یک میلیون و 500 هزار متر فضای شهری توسط زندانیان رنگ آمیزی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عوارض آلایندگی پالایشگاه اصفهان توسط سازمان مالیاتی استان در سال های 1391 تا 1394 وصول نشده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان همیشه به نام یک شهر تمیز مطرح بوده، گفت: زمینه پایداری شهرتی که اصفهان به دست آورده است را فراهم کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۱    
شهردار اصفهان صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر در بررسی لایحه اصلاح بودجه سال 96 شهرداری، به ایراد برخی از اعضای شورا پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ وقت شیر با آهو مذاکره نمی کند؛ مگر اینکه ابزار تشویق کردن آهو و قرار دادن آن در راستای منافعش را داشته باشد یا ابزار تنبیه کردن آن را.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا کنون هویت 13 تن از جانباختگان سقوط هواپیمای ATR72 محرز و با صدور دستور قضایی توسط بازپرس ویژه رسیدگی کننده اقدامات لازم برای تحویل اجساد به خانواده ها انجام شده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
یک نماینده اصولگرای مجلس از 14 ساعت بحث و گفت وگوی دو نفره با کروبی در حصر خبر داد و گفت که برای گفت وگو با میرحسین موسوی اقدامی نکرده، اما در عین حال مخالف صحبت با او نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان از ابتدای فصل تلاش می کرد و موقعیت های خوبی هم داشت، اما شانس با ما روبه رو نبود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
گوگل در نیمه ماه جاری میلادی از نسخه جدید اندروید خود به نام اندروید پی رونمایی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رتبه بندی جهانی کیواس 500 دانشگاه برتر پزشکی در سراسر جهان را رده بندی و 10 دانشکده پزشکی برتر جهان را معرفی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۹    
استاد دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه زن و مرد از نظر حقوق اجتماعی، استعداد و لیاقت یکسانی دارند و باید به یک اندازه از این موضوع بهره ببرند، گفت: اثرگذاری هر دو جنس در جامعه به یک اندازه است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
یخنورد اصفهانی با ایستادن در رده چهارم جام جهانی روسیه، در مجموع پنج مرحله این مسابقات در رده سوم ایستاد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه هیچ بانکی ورشکسته نیست، از تدوین بسته 19 بندی برای بازار پول خبر داد و گفت: در این بسته، سیاست های پولی برای بازار پول کشور تدوین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته درختکاری از 15 تا 22 اسفند ماه، 80 هزار اصله نهال رایگان در فرهنگسراهای مناطق و در بین شهروندانی که از طریق کانال تلگرامی و سایت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
این مانکن ها در راستای افزایش در آمدی برای فروشگاه های کوچک وبزرگ لباس به ویترین مغازه ها اضافه شد اما خواسته یا ناخواسته ترویج مدلی خاص از پوشاک را در دل خود جای داده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان از برگزاری انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان در تاریخ 14 اسفند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۸    
فرماندار اصفهان گفت: در زمینه رسیدگی به قبور شهدای همجوار با امامزاده ها تا 50 درصد حمایت هایی صورت گرفته است و امیدواریم نیمه دیگر آن هم انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
گزارش هیأت نظارت بانک مرکزی درباره ترازنامه و صورت های مالی این بانک در سال 1395 با حضور رییس جمهوری در پنجاه و هفتمین مجمع عمومی سالیانه بانک مرکزی تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۹    
رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسیاری از درخواست های مردم مبنی بر قطع درختان کاملا مربوط به حوزه شهرسازی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ستاد گردشگری شهرداری اصفهان باید تبدیل به سازمان یا مدیریت گردشگری شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۱    
نخستین اجلاس ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 96، با تجلیل از 15 چهره برتر، در اصفهان برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: طی 11 ماه سال جاری 122 هزار و 500 نفر از شهروندان اصفهان نسبت به اهدای خون اقدام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ATR را تایید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
بانک مرکزی امروز نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نسبت به دیروز تغییری نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
تیم فوتبال سپاهان پس از تمرین چهار روزه در اصفهان، در بوشهر اردو می زند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
رییس فراکسیون زنان مجلس از آزادی تمامی دختران بازداشتی که برای دیدن مسابقه استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بودند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
چهل وهشتمین نشست یکشنبه های تئاتر به خوانش و نقد نمایشنامۀ "هفت پرده از زندگی زائرمحمد تنگستانی" نوشتۀ حسین حشمتی اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۴    
عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان علوم دامی استان اصفهان با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که زالوی پزشکی- پرورشی را بیمه می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
با تصویب اعضای شورای شهر، بهای استفاده از زورخانه های شهر اصفهان مبلغ 50 هزار تومان تعیین شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
مدیر اجرایی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: این جشنواره در 16 استان کشور به مدت یک هفته برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
سیده زهرا سیدین به عنوان نایب رییس هیأت اسکواش استان اصفهان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 121 نفر از نمایندگان مجلس طرح اعاده اموال نامشروع را امضا کرده اند و امیدواریم به زودی کارهای قانونی این طرح انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف و ضبط هشت هزار عدد انواع ترقه و مواد آتش زای غیرمجاز از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
داوران اردنی دیدار ذوب آهن و الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست سمیرم بیش از 200 متر دام صیادی همراه با 56 ماهی زردپره از دریاچه منطقه شکار ممنوع حنا این شهرستان کشف و ضبط کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه شیوه اجرایی ثبت نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور را با تخصیص 20 درصدی تخفیف شهریه ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۸    
فرماندار شهرستان تیران و کرون از تخصیص 700 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به زنان سرپرست خانواده و سایر بانوان این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
نخستین نشست از سلسله نشست های از پروژه پایانی تا خلق ثروت به همت انجمن علمی رباتیک دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در عملیات حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه تشویق پرسنل اداری دارای سابقه کار شهرداری اصفهان به بازنشستگی تا پایان اردیبهشت ماه 97 موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: بازرسان آمریکایی در حال بررسی حمایت احتمالی اماراتی ها از دونالد ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا و اعمال نفوذ یک مشاور ولیعهد امارات در سیاستگذاری های کاخ سفید هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد بزرگسالان گفت: صحبت کردن هنگام غذا خوردن یکی از دلایل ابتلای افراد به نفخ معده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
مبارکه- یک قطعه پرنده سارگپه پس از تیمار و درمان توسط محیط بانان شهرستان مبارکه در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی رهاسازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر با اقتدار به مرحله نهایی لیگ بسکتبال نوجوانان کشور صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
لنجان-رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنجان گفت: نکته مهم و حایز اهمیت در بازی های بومی و محلی وجود آداب ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
در جلسه علنی امروز شورای شهر بهای ارائه خدمات به اتباع خارجی در سال آینده افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۸    
مثل یک فیلم سینمایی، مدتی است که همه نشسته ایم و نگاه می کنیم که چگونه سینما "ایران" تعطیل و سقف و ستون آن تخریب می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۹    
فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
بهای پیشنهادی مراکز گردشگری ناژوان برای سال 97 در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با 12 رأی موافق، 20 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
سومین نمایشگاه سرویس و کالای خواب، منسوجات، هدایا و تزیینات خانگی از 15 اسفند ماه در اصفهان برپا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
مسئول رسیدگی به شکایات آرایشگاه های زنانه اصفهان گفت: تعرفه آرایشگاه های زنانه اصفهان برداشته شد و هر واحد صنفی بر اساس هزینه ها تعرفه خود را تعیین می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حق آبه های زاینده رود قابل حذف از محاسبات نیست، بنابراین باید ابتدا حق آبه شرعی و قانونی و تاریخی مردم تأمین شود و پس از آن صحبت از مدیریت مصرف شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
شهرضا -هرکس توجیهی می آورد، از گناهانی که باعث خشم خداوند شده تا سوء مدیریت و برخی هم که تلاش می کنند با واقعیت تغییر اقلیم مواجه شوند، راهکار قابل قبولی ارایه نمی کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران و اروپا دهه هاست گفت وگو و تبادل نظر دارند و مانعی برای رایزنی، تبادل نظر و شنیدن نقطه نظرات یکدیگر ندارند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۱    
یخنورد اصفهانی به فینال ماده لید مسابقات جام جهانی روسیه صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۲    
درحالی که تنها حدود دو هفته تا پایان سال باقی است، اما به گفته نایب رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان، علاوه بر افزایش 10 درصدی قیمت برخی از لوازم خانگی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۴    
درحالی که تنها حدود دو هفته تا پایان سال باقی است، اما به گفته نایب رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان، علاوه بر افزایش 10 درصدی قیمت برخی از لوازم خانگی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۸    
چهل و دومین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران فیلم کوتاه "حیوان" به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و برگزاری میزگرد تحلیل آن اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۴    
استاندار اصفهان گفت: متاسفانه به احتمال زیاد آب کشت بهاره کشاورزان تامین نمی شود، مگر اینکه از اکنون تا بهار سال آینده به فضل خدا و به شکل ویژه ای وضعیتمان بهتر شود تابتوانیم آب کشت بهاره کشاورزان را ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۸    
مربی ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان با اشاره به ضرورت توجه به کارآفرینی گفت: کارآفرینی به جهت ارزش آفرینی بسیار قابل توجه است و در این میان ایران رتبه قابل قبولی در سطح دنیا کسب نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۵    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تفسیر مفهوم تجارت گفت: آقای عسگر اولادی، از برجسته ترین بازرگانان ایرانی "ت" این کلمه را تجربه، "ج" را جسارت، "ا" را اعتماد به نفس ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: اینکه افراد سال ها در رشته ای درس می خوانند و بعد در حوزه ای دیگر مشغول به کار می شوند، ناشی از ضعف سیستم آموزشی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۳    
پیرو مذاکرات وزیر خارجه ایران در دیدار با همتای خود در بوسنی و هرزگوین مبنی بر خواهرخواندگی بین موستار با اصفهان، تفاهم نامه اقتصادی در زمینه همکاری های بانکی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۳    
خوانسار- فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار گفت: تعدادی سکه عتیقه متعلق به دوره اشکانیان در خوانسار کشف شد.