دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۹    
تفاهم نامه سرمایه گذاری 2 میلیون یورویی ایتالیا در صنعت سنگ استان با ایجاد انستیتو سنگ بین کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان و کنفدراسیون صنعت سنگ ایتالیا امضا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی 36 امروز برای پنجمین روز متوالی پاک اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخاب محمد صدر و موسوی خوئینی ها برای دیدار با رهبری نه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده است و نه در شورای سیاست گذاری.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۱    
سمیرم- شهربانو منصوریان به عنوان بانوی اخلاق ورزش سال 96 کشور انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
دونده اصفهانی بر سکوی سوم مسابقات 20 کیلومتر پیاده روی بانوان کشور دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع ایرانیان مقیم بلگراد تاکید کرد: همه ما مدیون مردم ایران هستیم چرا که این مردم بودند که جمهوری اسلامی ایران را در منطقه قدرتمند کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
محرومیت هواداران سپاهان از بازی خانگی لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی از تشکیل هیئت های تسویه مطالبات مالباختگان موسسات مالی خبر داد و گفت: این هیئت ها وظیفه دارند هرچه سریع تر دارایی های متعلق به سپرده گذاران را شناسایی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۹    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی می گوید اخراج استادان واحدهای این دانشگاه ازجمله علوم و تحقیقات مطرح نیست، اما در عین حال توضیح می دهد که برخی استادان مازاد بر نیاز هستند و در مسیر انفکاک قرار گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهوری صربستان در دیدار با یکدیگر بر توسعه و تعمیق روابط دو جانبه در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۵    
معاون اجتماعی ناجا برنامه های این معاونت را برای کاهش نزاع و درگیری در جامعه تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۰    
در این مراسم مرتضی طهرانی به عنوان معاون اداری مالی، محمد نورصالحی به عنوان معاون شهرسازی و معماری، عباس محبوبی به عنوان رییس سازمان پایانه های مسافربری و سیدجمال الدین صمصام شریعت به عنوان دستیار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۴    
رییس کل دادگستری استان اصفهان جزئیات فعالیت های قضایی صورت گرفته در بررسی صحنه جرم هواپیمای ATR72 را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از عدم اجرای کامل قانون حبس زدایی درسال جاری انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۲    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس قوه قضاییه ضمن اشاره به مرگ سالانه صدها نفر از ایرانیان در اثر مصرف ماده سمی به نام "قرص برنج" پیشنهاد داد که از سوی قوه قضائیه اعلام شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
لزوم معرفی مشمولان غایب نظام وظیفه تا آخر سال و رفع تصرف اراضی میلیاردی در شهرستان فریدن از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۴    
مادر شهید حسین خرازی گفت: خاطرات حسین را بارها و بارها گفته ایم و خیلی ها آن را در کتاب ها نوشته و چاپ کرده اند، اگر قرار به گفتن باشد، گفته ایم، دیگر بس است، وقت عمل رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۶    
رییس قوه قضاییه امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و با تاکید بر اقدام قانونی، قاطع و فوری دستگاه قضایی در برخورد با حوادث اخیر در تهران ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
استاندار اصفهان در حکمی علی شفیعی پور را به سمت مشاور عالی استاندار منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی، دلیل تعویق اجرای طرح ثبت کد گوشی های همراه (رجیستری) برای گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ تا پس از تعطیلات نوروزی را مراعات حقوق مصرف کننده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۰    
ساعتی پیش در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدصیادشیرازی بعد از تقاطع پیروزی، یک دستگاه خودروسواری پراید بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو سواری دیگر و سرعت غیرمجاز واژگون و راننده آن مجروح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۰    
وزیر تعاون با بیان اینکه با وجود گذشت 80 سال از اجرای برنامه های توسعه ای اما سفره های مردم همچنان خالی است، گفت: امروز جامعه مزدبگیر کشور به لحاظ قدرت خرید وضعیت مناسبی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
ظهر امروز( دوشنبه) آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر در حوزه های شهرسازی و معماری، اداری مالی و سازمان پایانه ها برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ابلاغ دستورالعمل آمادگی فرودگاه ها برای تسهیل سفرهای نوروزی و افزایش شمار فرودگاه های صادرکننده روادید الکترونیکی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: وقتی قیمت های داخلی فولاد از نرخ های جهانی پایین تر است و ظرفیت خالی در کارخانه ها داریم، کاهش تعرفه اثری بر قیمت فولاد نمی گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما فقط تا پایان برنامه ششم برای رفع بحران آب فرصت داریم، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۹    
شهردار اصفهان گفت: عده ای می گویند چرا به صورت شفاف مشکلات را نمی گویید؟ در پاسخ به آنها می گوییم برای ارائه مستندات همیشه فرصت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه منع آزمون و استفاده از کتب کمک درسی در مدارس ابتدایی هنوز ابلاغ نشده است اما توقع داریم با توجه به انتشار اخبار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قوانین موجود، درآمد ناشی از فروش تراکم را به شهرداریهای کلانشهرها تحمیل می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سود 20 درصد که به صورت دوهفته ای برای اوراق سپرده ریالی در نظر گرفته شده، بعد از دو هفته باید به حالت قبل برگردد، گفت: هزینه بانک ها را جبران می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آواربرداری 3250 واحد مسکونی در سرپل ذهاب انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
هشتمین نشست از سلسله نشست های "انتقال تجربه" روز سه شنبه _هشتم اسفندماه_ با حضور "رسول صدرعاملی"، کارگردان و فیلمنامه نویس برجسته سینمای ایران برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
نماینده تهران گفت: با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان شاءالله به زودی به نتیجه می رسد. نظر این ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۹    
مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی فاز دوم این شهرک تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و در نیمه اول سال آینده تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۹    
این نوع دوخت از دوران گذشته در ایران رایج بوده با این حال تاریخ مشخصی برای پیدایش آن در دست نیست. آثار باقی مانده در موزه های جهان حکایت از رواج چهل تکه دوزی در دوره ی سلجوقی دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
نتانیاهو روز جمعه به عنوان مظنون و نیز شاهد در دو پرونده فساد تحت بازجویی پلیس رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
گرانی قیمت های جدید گوشی های تلفن همراه ارتباطی با طرح رجیستری ندارد و این موضوع ناشی از کاهش واردات گوشی قاچاق و نوسان نرخ ارز است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مسئول اداره تبلیغی هنری سپاه پاسداران از ارسال 872 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره فرهنگی، هنری سپاه پاسداران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
یک منبع نظامی در ارتش یمن از شلیک یک موشک زلزال 2 به محل تجمع نیروهای عربستانی در نجران و یک موشک قاهر 2 به پایگاهی در مأرب خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۹    
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: به بیان مقام معظم رهبری، انقلاب برای تصویرگری و ماندگار کردن ارزش های خود باید هنرمند خودی داشته باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
روز پایانی اکران آثار برگزیدۀ یازدهمین جشنوارۀ سینما حقیقت در نگارستان امام خمینی(ره) به اکران چهار مستند اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۱    
عملیات جستجو برای پیدا کردن اجساد حادثه دیدگان هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در نهمین روز از وقوع این اتفاق منتظر اظهار نظر تیم بازرسی از منطقه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۰    
مسئول امور حقوقی باشگاه سپاهان گفت: معتقدیم که فرد پرتاب کننده ترقه از هواداران سپاهان نبوده و از هواداران سپاهان می خواهیم تا دست به دست هم دهند و افراد تماشاگرنما را شناسایی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
یک عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم تفکیک وظایف وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان اصفهان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
یک دکترای برنامه ریزی شهری گفت: یکی از عناصر تحقق شهر پایدار، شهروندان هستند که باید به پایداری شهرها در سه بعد زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی کمک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۴    
متخصص طب سنتی استرس را یکی از اصلی ترین دلایل بروز اختلالات دستگاه گوارشی دانست و گفت: این مشکل بیشتر در افراد گرم مزاج دیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مدیر فرهنگسرای کوثر از اجرای طرح گردشگری محله برای آشنایی با جاذبه های گردشگری خوراسگان واقع در منطقه 15 اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
لایحه قانون جامع انتخابات در آخرین نشست این کمیسیون در اول اسفند ماه سال جاری، تصویب و تقدیم دولت شد و پس از طرح و تصویب در هیأت وزیران به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
نمایشگاه گروهی تصویرسازی "روایت هایی از جنس خیال" روز جمعه یازدهم اسفندماه در گالری گمان افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور که در تاریخ 16 بهمن 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از امروز دوشنبه به منظور تبادل نظر و گفت و گو با مقامات کشورهای صربستان، بلغارستان، کرواسی و بوسنی به منطقه بالکان و اروپای شرقی سفر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
در حالی که پیش از این قرار بود مرحله پایانی مسابقات دوگانه بانوان کشور در حضور رییس اتحادیه جهانی سه گانه در اصفهان برگزار شود، میزبانی این رقابت ها به تهران سپرده شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
کارگاه آموزشی "کانون های تمرکز در تصویر" از سوی خانه کاریکاتور اصفهان روز سه شنبه هشتم اسفندماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: هدف نمایندگان مجلس از طرح سؤال از رییس جمهور این بود که با توجه به حضور مردم مالباخته و حرکتی که انجام دادند و بر اساس آن جریان اغتشاشات به راه افتاد رییس جمهور برای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر 11 تیم امدادی برای ادامه جستجو در محل سقوط هواپیمای ATR72 در حالت آماده باش هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
معاون سازمان برنامه و بودجه با انتقاد از کاهش میزان عقود مشارکتی از سوی بانک ها، گفت: بانکداری ایرانی یک پدیده وارداتی است، بنابراین وقتی که ارتباطش با دنیا قطع است، نشاط خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
نمایش "دخترانه های بابا" به نویسندگی و کارگردانی علی ترابیان با نگاهی آسیب شناسانه به ماجرای تلخ قتل "آتنا اصلانی" از ششم اسفندماه در شاهین شهر اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
رونمایی و اکران فیلم کوتاه "او"، خوانش اشعار فروغ فرخزاد، اجرای کنسرت موسیقی امید حاجیلی و برپایی چندین نمایشگاه در گالری های مختلف شهر از جمله رویدادهای فرهنگی هنری در روزهای اسفندماهی اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۴    
اگر در گذشته امیر قلعه نویی فقط به دلیل نتایج تیم هایش درون زمین مورد توجه قرار می گرفت، حالا چند ماهی است یک فاکتور مهم به دلایل محبوبیتش اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
"وکلا حقوق بان مردم هستند و این در حالی است که آنها در جامعه مادر شناخته شده نیستند و قصد دارم با تکرار عنوان وکیل، این شغل را در اذهان عمومی جای دهم."
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
لنجان-منطقه صنعتی کچوییه یکی از مناطق صنعتی است که بیش از دو دهه از عمر آن می گذرد، اما پس از سال ها همچنان زیرساخت های این منطقه با مشکل مواجه بوده و از سوی دیگر مشکلات شدید اقتصادی باعث شده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 11 اسفند ماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
نمایشگاهی از آثار عکس مریم حسین زاده و نازنین همایون پور با عنوان "وقفه های سبز" در گالری سایان برپا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت آقای روحانی کمترین نقش را در وقوع معضل و بحران موسسات مالی اعتباری داشت، اما عده ای تلاش کردند از این مسئله سوءاستفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۱    
عملیات جستجو برای پیدا کردن اجساد حادثه دیدگان هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در نهمین روز از وقوع این اتفاق منتظر اظهار نظر تیم بازرسی از منطقه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
ضربه های چکش استاد "جهانگیر آیتی" بر فولاد، داستان ضرب زندگی است و آن زمانی که قامت فلز با ضربه های چکش خم می شود نشان دهندۀ عدم استفامت فلز نیست، بلکه از عشق حکایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
هواپیمایی که حامل بازیکنان استقلال خوزستان بود به علت دو نقص فنی پیاپی نتوانست به مقصد برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
مدیر طرح شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: تمام نقشه ها و طرح های شهری به صورت الکترونیکی و غیرمحرمانه در اختیار شهروندان قرار داده می شود تا مردم همزمان با ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۳    
نوسانات نرخ دلار طی یک ماه گذشته منجر به صعود قیمت خودروهای ایرانی و خارجی شد، با این حال هنوز پس از گذشت دو هفته از کاهش بهای دلار، قیمت ها هنوز منطقی نشده است.