دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 5 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 85 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که آبی ها 24 بار و سرخ ها 23 بار پیروز شده اند و 38 بازی نیز مساوی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۸    
تیمور رحمانی
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۴    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به زنان راننده هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
نماینده پاوه و اورامانات با اشاره به گذشت بیش از 100 روز از زمین لرزه کرمانشاه به انتقاد از وعده ها و عملکرد مسئولان در رابطه با خدمت رسانی به زلزله زدگان پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که 50 درصد مردم ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند که سر منشاء بسیاری از بیماری هاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
چند ماهی است که بحث ارز دیجیتال در کشور ما همانند سایر کشورهای دنیا از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار شده و بسیاری از فعالان عرصه فضای مجازی برای کسب سود از این بازار به سمت خرید و فروش بیت کوین و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
نشست روسای پزشکی قانونی کشورهای منطقه صبح امروز (یکشنبه) ششم اسفندماه در دانشگاه الزهرا آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۴    
چهره اصیل و ناب زنان، مردان و کودکان عشایر در گذر از کوه ها و دشت ها و همراهی همیشگی آفتاب شکلی متفاوت به خود گرفته است...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۴    
وزیر گردشگری عمان در دیدار با رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام توافق برای گسترش تعاملات گردشگری دریایی، سلامت و طبیعت بین دو کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۴    
فارست گامپ با رای کاربران یک سایت سینمایی در یک نظرسنجی و پیش بینی، به عنوان بهترین فیلم از میان اسکاری های دهه 90 میلادی انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
با انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصد در بانک ها، دیگر کمتر نشانی از تبلیغ برای گشایش حساب سپرده های 15 درصدی سالانه در بانک ها دیده می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
شاخص بهای اجاره مسکن در سه ماهه سوم سال 1396 بر اساس سال پایه 1395 نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 8.5 درصد افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین به کار خود پایان داد و برگزیدگانش را معرفی کرد. خوک به کارگردانی مانی حقیقی تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش رقابتی این جشنواره سینمایی بود که به جایزه نرسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مهتاب کرامتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بانوی پرافتخار کشورمان در رشته پاراتیروکمان تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
وزیر ارتباطات گفت: اخیرا برخی وب سایت ها کدها و اسکریپت هایی را در کدگذاری سایت خود قرار می دادند که از CPU (پردازنده) کامپیوتر کاربر برای ماینینگ یا ارزکاوی برای پول های رمزی استفاده می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
منابع آمریکایی از فرار تعدادی از عناصر داعش از دست کُرد های تحت حمایت آمریکا، خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه را با رأی مثبت تمام اعضا به تصویب رساندند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
ارتش ترکیه شهر عفرین سوریه و اطراف آن را به شدت زیر بمباران قرار داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق مردم ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد است که چرایی سقوط هواپیمای تهران - یاسوج مشخص شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام شهاب مرادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت پدر همسرش خبر داد .
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۹    
محققان دانشگاه کمبریج بریتانیا دریافته اند کلسیم می تواند تعامل بین ساختارهای غشایی کوچک درون پایانه های مغزی را فراهم سازد که برای سیگنال دهی نورونی در مغز و آلفا سینوکلین ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۳    
استیو جابز قبل از تاسیس شرکت اپل در سال 1976 مانند هر جوان دیگری در جستجوی شغل بود تا بتواند مخارج خود را تامین کند و حالا قرار است اولین درخواست استخدامی وی به حراج گذاشته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
بسیاری از بیماری های دیگر هستند علائمی شبیه به آنفولانزا دارند و در نگاه اول تصور میکنیم که به آنفولانزا دچار شده ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
توحید و انس با حق تعالی و شناخت و انس با پیامبر و معصومین، دو عامل آسانی سکرات موت بود. عامل مؤثر دیگر در آسانی سختی های مرگ صله ارحام می باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان مصرف سیگار، قلیان و اعتیاد در بین دختران و زنان نسبت به گذشته افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۹    
گروهک وهابی- تروریستی داعش مسئولیت 2 انفجار انتحاری امروز در نزدیکی پایگاه نیروهای منصورهادی رئیس جمهوری مستعفی یمن واقع در جنوب عدن را برعهده گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۹    
محمدحسین بازگیر گفت: باید در نظر گرفت، سوخت یکی از مسائل مربوط به آلودگی هواست. ما نباید تنها راهبرد رفع آلودگی را کیفیت سوخت قرار بدهیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه امام مهدی(عج) گفت: سفارتخانه های آمریکا و عربستان برانتخابات در حوزه بعلبک متمرکز شده و تحرکات خود را شروع کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
مقاومت به انسولین باعث می شود چربی ای که باید از خون خارج شود در کبد ذخیره شود و به دنبال این قضیه، پدیده التهاب در کبد ایجاد می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
رئیس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری به ارائه توضیحاتی درباره پرونده حقوقی جمهوری اسلامی ایران در موضوع الواح هخامنشی و فراهم شدن شرایط استرداد این الواح به کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
وزیر کشور از تصویب خرید 2 هزار واگن برای تجهیز هر چه بهتر حمل و نقل عمومی (مترو) توسط شورای اقتصاد و دولت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
یک استاد دانشگاه با بیان این که چند سال است که از ارتباط بین صنعت و دانشگاه صحبت می شود و دانشگاه ها واحدی به نام ارتباط با صنعت دارند که بیشتر یک واحد نمایشی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
درحالی که برخی کانالهای خبری از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر راه درفرودگاه شیراز خبر می دهند یک عضو هیئت همراه آخوندی گفت:از ابتدا قرار بود هواپیمای حامل وزیرراه درفرودگاه شیراز فرود آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
معاون شهرداری تهران با بیان اینکه شرکت های مختلف در لهستان خواستار سرمایه گذاری در تهران هستند، از احتمال خرید اتوبوس و واگن مترو از لهستان و نامگذاری خیابانی به نام تهران در ورشو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
نخستین مرحله تیم ملی وزنه برداری، شنبه 5 اسفند برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 با حضور اکثر ملی پوشان در کمپ تیم های ملی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: با توجه به تشدید بارش در مناطق، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها وجود دارد،
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
جودوکار وزن 81- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل رقیب فرانسوی خود در دیدار نهایی به نشان طلای مسابقات گرنداسلم دوسلدورف دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
منابع خبری محلی میانمار از وقوع انفجار سه بمب در استان راخین این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۴    
منابع خبری از کشته و زخمی شدن 14 غیرنظامی در حملات راکتی و خمپاره ای تروریستها به منطقه ای در حومه حماه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر استقلال خوزستان برای قهرمانی ما در لیگ برتر یک برد ارزشمند بود و حالا خودمان را برای دربی و جشن قهرمانی آماده می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و پنجم رقابتهای لالیگا با درخشش مثلث خط حمله خود برابر آلاوس به پیروزی رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
2 منزل باقی مانده از دوره قاجار در بافت تاریخی شیراز تخریب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
رئیس کلانتری ابوذر از متلاشی شدن باند مواد مخدر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
منابع وابسته به انصارالله یمن به اخبار مربوط به شهادت رهبر این جنبش در جریان حملات هوایی به صعده واکنش نشان دادند و آنرا بی اساس دانستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
وزیر بهداشت گفت: حوزه غذا، آب و بهداشت از مسائل امنیتی جدا نیست و از جمله مواردی است که در آینده حاشیه سازی های زیادی درباره آن خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی جاعل و کلاهبردار تحت پوشش اداره برق خبر داد و گفت: جعل عناوین دولتی، شیوه و شگردی رایج در کلاهبرداری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
نائب رئیس کمیسیون اروپا گفت گروهی از متخصصان عالی رتبه هفته آینده امکان معرفی قوانین مربوط به ارزهای مجازی را به بحث خواهند گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۴    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه اخیر در یکی از خیابان های تهران که علاوه بر اخلال در نظم و امنیت عمومی موجب شهادت تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی و حافظان امنیت جامعه گردید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۴    
مجله فوکس آلمان مدعی شد که فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه گر فتن میزبانی جام جهانی 2022 از قطر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۹    
بانک مرکزی حراج سکه را که از حدود دو ماه پیش در بانک کارگشایی آغاز شده بود، از امروز (شنبه) و تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه نسل جدید ما تغییر ذائقه پیداکرده است، درعین حال گفت: متأسفانه گذر زمان باعث شد برخی از انقلابیون گرفتار استحاله ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بارها گفته ایم عرفان های کاذب سر از مسائل خطرناک دینی و اجتماعی و اخلاقی در می آورند که یک نمونه اش همین حادثه دردناک تهران بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به بررسی چگونگی ارایه مجوز تجمعات در کمیسیون ماده 10 احزاب، گفت: لذا مقرر شد تا همانند گذشته مجوز های استانی صادر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ازحذف و توقف ساخت 20 سد در کشور خبر داد و گفت:در بازنگری سد ها از ساخت یک میلیون هکتار شبکه آبیاری و زهکشی جلوگیری شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آیا اظهارات احمدی نژاد به معنی تهدید قوه قضائیه برای افشای حقایق است؟ خطاب به وی گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
یک منبع آگاه از مسدود شدن حساب بانکی 86 دلال و قاچاقچی ارز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس جمهور گفت: علم به نوع تفکر و ایدوئولوژی وابسته نیست. در کشور جناح بندی داریم اما نمی توانیم بگوییم علم ریاضی اصوگرایان و علم ریاضی اصلاح طلبان. علم مرز نمی شناسد
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
وزیرامورخارجه کشورمان گفت: ما در منطقه شاهد شکست سرزمینی داعش بوده ایم نه شکست تفکر داعش و خود داعش و باید این دو را از همدیگر تفکیک کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
در 10 ماهه اول امسال یک میلیارد و 868 میلیون دلار میوه های خوراکی، پوست مرکبات یا پوست خربزه صادر شده و کشورهایی مانند لهستان، کانادا و آلمان بزرگترین مشتریان پوست مرکبات و خربزه ایران هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
نامه ای که هفته گذشته خطاب به مقامات عالی نظام از سوی رییس سابق دولت نوشته شده همه را متعجب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
روزنامه جمهوری اسلامی درسرمقاله امروز خود با عنوان زیر پوست جامعه چه می گذرد؟ نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
آمار نشان داد روسیه در ژانویه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند و پس از راه اندازی خط لوله توسعه یافته ترانس سیبری، سال 2018 را با عملکرد قوی آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اخبار مربوط به اعلام اسامی اجساد شناسایی شده از سرنشینان هواپیمای مسافربری تهران یاسوج را تکذیب و توضیحاتی را در خصوص عملکرد پزشکی قانونی در این زمینه ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم 9 نفره شامل نیروهای هلال احمر و ارتش برای سنجش شرایط و دستیابی به مسیر جدید جهت رسیدن به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، به کوه های دنا اعزام شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران گفت: ارائه سند تحویل و تحول فرصتی را ایجاد کرد تا زمینه ساز اقدامات بعدی در راستای سند راهبردی و برنامه اقدام، برای ارتقاء سطح بهره وری در تهران شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خواستار پیگیری قضایی عاملان تخریب سنگ مزار ابراهیم یزدی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز شنبه پنجم اسفند با لوئیس کسدو مدیرعامل ارس بانک اسپانیا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمهور نیجریه مفقود شدن ده ها دختر محصل از مدرسه ای در حمله افراطگرایان بوکوحرام را "فاجعه ملی" اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هم اکنون از تیم 10 نفره فرانسوی ها شش نفر در محل سانحه مستقر هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اعتراضات دی ماه 96 گفت: ما باید حرفهای فرزندانمان را بشنویم، حتی اگر در پاره ای از موارد برای استیفای حقوقشان صدایشان را هم بلند کرده باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری والیبال خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
فرمانداری تهران برخی ایرادات را به مصوبه طرح ترافیک سال 97 شهرداری وارد دانسته و این ایرادات باید از سوی شورای شهر برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: متهمان آشوب های اخیر در منطقه پاسداران تعیین تکلیف شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
یک منبع دیپلمات در گفت وگو با المیادین از شروط روسیه برای قبول پیش نویس قطعنامه شورای امنیت درخصوص آتش بس در غوطه شرقی دمشق پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
دلار آمریکا در ادامه حرکت کاهشی روزهای اخیرش 4480 تومان عرضه می شود و سکه تمام یک میلیون و 478 هزار تومان قیمت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه قصور در سقوط هواپیمای ATR روشن است، گفت که این کمیسیون وارد بررسی موضوع سقوط این هواپیما خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، کل منطقه را به آتش خواهد کشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
در بیستمین همایش شرکتهای برتر ایران (IMI100) شرکت فولاد مبارکه توانست رتبه دوازدهم در بین صد شرکت برتر و در گروه فلزات اساسی رتبۀ نخست و در شاخص های ارزش افزوده و اشتغالزایی رتبۀ پنجم را کسب کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
دکتر عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ایران، در جریان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ضمن حضور در غرفۀ فولاد مبارکه از آخرین دستاوردهای زیست محیطی این شرکت بازدید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: قیمت فروش کودهای شیمیایی به کشاورزان ثابت بوده و به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) فرصت دیگری به ایران داد تا برای مقابله کامل با آنچه که آن را پولشویی می خواند بیشتر تلاش کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی بزرگترین جنایت است و ملت فلسطین قاطعانه در مقابل آن می ایستد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
یکی از روزنامه های فرانسوی گزارش داد، آمریکا از بیم آنکه فناوری های موشکی منتقل شود، توافق مصر و فرانسه را برای فروش چند فروند دیگر از جنگنده های رافال به نیروی هوایی این کشور عربی بلوکه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
حتی عربستان سعودی نیز می خواهد از رونق نفتی آمریکا بی نصیب نماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تعطیلی میدان نفتی الفیل در لیبی و اظهارات خوش بینانه عربستان سعودی نسبت به متعادل شدن بازار، به بالاترین حد بیش از دو هفته گذشته صعود کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
سازمان دیده بان حقوق بشر می گوید ارتش میانمار سکونت گاه جمع بزرگی از مسلمانان روهینجا را با خاک یک سان کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
محققان اعلام کردند هزینه حملات سالانه جرائم سایبری به ویژه پس از افزایش حملات به بازارها و ارزهای مجازی به 600 میلیارد دلار در سال رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه پایه های فکری و مالی داعش از بین نرفته، گفت: داعش هنوز یک واقعیت در غرب آسیا و فراتر از آن است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۴    
نخستین موبایل دنیا با قابلیت ردیابی مواد شیمیایی سمی در هوا ساخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
هواپیمای نظامی چند منظوره ساخت کمپانی Bell Boeing ( بل بوئینگ ) ایالات متحده ی آمریکا که در هر دو نقش برخاست و فرود عمودی (VTOL) و برخاست کوتاه و فرود (STOL) ایفای نقش میکند .
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس بانک مرکزی اروپا نسبت به تضعیف دلار واکنش داد. ماریو دراگی ورود ایالات متحده به جنگ ارزی را منجر به بروز عواقب منفی در ابعاد بین المللی توصیف کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۴    
روز پنج شنبه قیمت دلار یک کانال دیگر پایین تر رفت و به محدوده 4 هزار و 490 تومان وارد شد. با این حال همان طور که بارها تاکید شده است سیاست گذار بهتر است به جای تعقیب سیاست کاهش قیمت و شکست پیاپی سطوح ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۴    
به گفته سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان، تا به امروز برای این بازی ها 18 سهمیه در 6 رشته کسب شده و کمیته بین المللی المپیک هم فعلا 8 سهمیه را تائید کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
دیدارهای هفته بیست وچهارم لیگ برتر با مصاف تیم های تهرانی با خوزستانی آن هم پیش از دربی 86 پیگیری خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
نماینده کویت در سازمان ملل از به تعویق افتادن رأی گیری شورای امنیت درباره قطعنامه آتش بس غوطه شرقی سوریه تا بعدازظهر به وقت گرینویچ روز شنبه (امروز) خبر داد.