دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 16 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه حقوق یک میلیون و 600 هزار تومان در کلان شهرها به خصوص تهران به نحوی نیست که بشود با آن زندگی کرد، گفت: درآمد زیر 2.5 میلیون تومان در ماه، زیر خط فقر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
توت فرنگی گلخانه ای دستچین، در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب 9 هزار تومان بفروش می رسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
شب گذشته برخی منابع اصولگرا از احضار صادق زیباکلام به دادگاه انقلاب خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
صدها تن از معترضان به سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به انگلیس و دیدارش با ترزا می نخست وزیر این کشور عصر چهارشنبه برابر داونینگ استریت (دفتر نخست وزیری) تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
نخست وزیر انگلستان و ولیعهد عربستان سعودی بعد از دیدار روز چهارشنبه در لندن بر اهمیت آنچه مقابله با دخالت های ایران خوانده شده تأکید کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
بانک مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1397 از تاریخ 21 لغایت 26 اسفندماه سال جاری، از طریق شعب منتخب بانک های عامل در سطح استان تهران نسبت به توزیع اسکناس نو شامل اقدام می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
جمعی از مشتریان و فعالان اقتصادی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی ظرفیت های همکاری موجود، در نشستی با مدیران ارشد بانک گردشگری شرکت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که برجام بزرگراهی برای دستیابی ایران به غنی سازی بدون محدودیت است، گفت: ترامپ باید این توافق را به کلی اصلاح یا به کلی لغو کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
پرونده داور بازی استقلال و العین، شاید برای مدت ها داوران مالزیایی را از سطح اول آسیا دور کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه توسعه همکاری های اقتصادی و مناسبات تجاری ایران و عراق نیازمند شکل گیری توافقات سازنده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
محسن رضایی 17 روز پس از سانحه تلخ سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در اینستاگرام نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
به گفته ی بیرون کینگ یکی از تحلیلگران اقتصادی به محض آنکه ارزش ارزهایی که به طور معمول در دنیا مورد استفاده است کاهش یابد، قیمت هر اونس طلا به 10،000 دلار افزایش خواهد یافت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر تخلفات مالی دوره مدیریتش در تیم ملی به کمیته اخلاق احضار شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
دکتر کرباسیان در مراسم پایانی چهاردهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه با تاکید بر اینکه سطح مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور اندازه سطح روابط سیاسی نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۸    
طبق اطلاعات ناسا سیارک 2017VR12 نام گرفته و از فاصله 897 هزار مایلی زمین ( 1443577.98 کیلومتری) که فاصله کمی است، می گذرد و به همین دلیل یک سیارک احتمالا خطرناک نامگذاری شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۸    
فقر ویتامین ب 12 در برخی افراد شایع است و مهم است که هر کسی بخصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۳    
ساختمان صندوق قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران با معماری ویژه خود که در سال 1307 ساخته شده است به عنوان یکی از نخستین و کهن ترین ساختمان های بانک ملی ایران شناخته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۸    
محیط بانان آمل با اطلاع از شکار پلنگ توسط یک شکارچی غیرمجاز طی بازرسی منزل وی لاشه تاکسیدرمی شده پلنگ را کشف و نامبرده را تحویل مقامات قضایی دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با بیان این که در خصوص فلسفه نوروز و حاجی فیروز می توان ده ها مقاله و کتاب نوشت، تأکید کرد: باید قدر داشته ها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۳    
جمعیت هلال احمر اعلام کرد، زمین لرزه اخیر کهنوج به ترک خوردگی دیوارهای قدیمی در برخی مناطق زلزله زده منجره شده و تاکنون از خسارات جانی احتمالی گزارشی اعلام نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۸    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فوق دیپلم ،دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال 96 دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۸    
دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۳    
مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: در این زمان در استان 310 هزار فرد شناسنامه دار در حوزه نیکوکاری فعال هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۸    
بلیت پرواز مشهد- نوشهر بعد از تاخیر چند ساعته به علت بدی هوای مقصد باطل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
استاندار تهران اعلام کرد که توجه و تقویت شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری در بخش تولید و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 97 است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از اجرای پویش کتاب نذری در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه جلسات آموزشی حج بلافاصله بعد از تکمیل کاروانها آغاز می شود، گفت: زائران باید در این جلسات با دقت و جدیت حاضر شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
شهردار تهران تاکید کرد: کسانی که برای مراسم اجرای گروه هنری در همایش روز گذشته بانوان شاغل در شهرداری تهران، برنامه ریزی کرده بودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
مصوبه جدید سربازی و افزایش 32 درصدی صدور گواهینامه، افتتاح بانک اطلاعاتی چهره در پلیس آگاهی، کشف 26 میلیون ماده محترقه در کشور، انهدام 104 باند قاچاق انسان، کشف 3800 میلیارد تومان کالای قاچاق ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه نوروز امسال بلیت قطار و هواپیما افزایش پیدا نمی کند و هزینه هتل ها نیز افزایش نخواهد داشت و حتی کاهش قیمت نیز وجود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با حضور در مراسم روز درختکاری شهرداری منطقه 5 در صحبت های خود از لغو مصوبه برج باغات خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت به نوجوانان و جوانان در خصوص چهارشنبه آخر سال توصیه هایی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
منابع موثق از چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای حمله به حزب الله و موج گسترده ترور که قبل از انتخابات پارلمانی 2018 در لبنان رخ می دهد، خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی رجب طیب اردوغان گفت: در مقطع کنونی، ایران و ترکیه به عنوان دو کشور همسایه و مسلمان سوریه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
دادستان تهران از محکومیت به حبس زنی که کشف حجاب کرده بود خبر داد و گفت: با ساختارشکنان در حوزه حجاب باید برخورد جدی صورت گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
انتشار جدیدترین داده ها پیرامون آمار گردشگران وارد شده به ترکیه، نشان می دهد ایران در سال جدید میلادی به مبدا نخست گردشگری ترکیه تبدیل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
در حالی که انگلیس درصدد است از اتحادیه اروپا خارج شود، شمار درخواست متقاضیان دوره دکتری در دانشگاه های برتر انگلیس، در مقایسه با پارسال، 9 درصد کم تر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
دارنده مدال طلای المپیک کشتی گفت: کشتی شرایط خوبی ندارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس همانند ادارات و دیگر مراکز دولتی تا زمان اعلام رسمی دولت تا 28 اسفند ماه باز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه نفتکشی در دنیا به نام نفتکش مخصوص حمل میعانات گازی وجود ندارد، اظهار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
محمدعلی نجفی با انتقاد از برگزارکنندگان مراسم جشن بانوان شاغل در شهرداری تهران که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد، بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در تمامی رویدادهای فرهنگی تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
محمد نفریه، مدیرکل امور کودکان و شبه خانواده سازمان بهزیستی در واکنش به خبر فروش کلیه و کبد دانش آموز 19 ساله گفت: این خبر صحت ندارد چرا که فروختن کبد به راحتی امکان پذیر نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در مجموعه باغ پرندگان توسط شهروندان گفت: تا کنون گزارشی از ابتلای آنفلوآنزای پرندگان دراین مجموعه نداشته ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن انتقاد از بانک ها و بیمه ها گفت: نمی دانم چرا گوش شنوایی نیست؟ چرا مردم برای تمدید کارت پول شان باید مدام به بانک مراجعه و وقت خود را تلف کنند؟ جای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون گزارش داد که ایران سامانه های پدافند موشکی S-300 را عملیاتی کرده و این مسئله نگرانی مقامات آمریکا و اسرائیل را درپی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
اسفند است و بوی سال جدید و خانه تکانی و تمیزی؛ حالا که قرار است همه جا مرتب و تمیز باشد چرا به فکر جایی که بیشترین زمان در طول روز را در آن می گذرانیم نباشیم؟ این گجت های پرکار و بادوام تمام روز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس دوساله بوده و او به این قرارداد متعهد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه، با بیان اینکه تقلید سخنان سیاستمداران به تاریخ پیوسته، افتخار نیست، به دولتمردان سعودی توصیه کرد که به جای لفاظی های بی ثمر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
سرپرست تیم درمان دانش آموزان شین آبادی در پاسخ به برخی اظهارات درباره اعزام به خارج از کشور این دانش آموزان جهت ادامه درمان گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار جوانه لبخند می کاریم باهدف کمک به تأمین نیازهای خانوارهای نیازمند در سه روز برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
بیش از 500 پزشک و رزیدنت کانادایی نامه ای را امضاء و به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس با انتقاد از اصرار سازمان هوایپمایی کشوری مبنی بر ارسال جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج به کشور فرانسه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۳    
در شهر گوانگجوی چین، برای جلوگیری از آزار جنسی زنان در شلوغی جمعیت، واگن هایی به زنان اختصاص داده شده اما مشکلی که وجود دارد این است: هجوم مردان به واگن های زنانه.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
روش های کاشت مو: اکثر مردم کاشت مو را با دو روش جراحی و غیر جراحی می شناسند در حالی که این دو روش به چند شاخه ی مختلف تقسیم می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
سعید مرتضوی دادستان وقت تهران در واکنش به خبر صدور حکم جلبش، اعلام کرد: تا به حال از طرف اجرای احکام هیچ گونه احضار یا دعوتی از اینجانب یا ضامن به عمل نیامده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
نشست هم اندیشی اعضای هیات عامل و مدیران صندوق توسعه ملی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی ابعاد و امکان سنجی اصلاح ساختار اساسنامه این صندوق برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه APRACA، خبر انتصاب روح اله خدارحمی به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی را در صفحه انتصابات تارنمای خود درج کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
حقوق اسفندماه کارمندان دولت از امروز پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
در آستانه پخش دوباره مسابقه مردان آهنین، چهره های محبوب این برنامه نظرات متفاوتی درباره سابقه این قویترین مردان از خود ابراز کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: حجاب از واجبات الهی بوده و صحبت درباره اختیار یا اجباری بودن آن بی معنا است و تنها فق ها می توانند درباره آن حکم و نظر دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: اینترنت گران نمی شود و در جهان همواره ارزان می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۸    
وزیرامورخارجه فرانسه با ادعای اینکه ایران تسلیحات زیادی در یمن دارد از پاسخ دادن به سوالات درباره اینکه پاریس قصد دارد فروش سلاح به عربستان و امارات را متوقف کند یا نه، سر باز زد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۸    
جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه ما امروز از مرز مهار فناوری ها عبور کرده ایم، تاکید کرد: توان دفاعی کشور غیر قابل مذاکره و توقف است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در حالی پشت سر گذاشته شد که از بین چهار نماینده ایران سه تیم از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
در باب ثواب صلوات، روایات فراوانی است که تأکید می کند که صلوات ده هزار بار حسنه دارد، رحمت و برکت و لطف و کرامت خدا را به همراه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
برخی آموزشگاه های کنکور به بهانه اردوهای نوروزی جمعی از داوطلبان را دور هم جمع می کنند تا مثلا گروهی درس بخوانند که بعضی از آنان این خدمات را به سه دسته برنزی،نقره ای و طلایی تقسیم کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
سلامتی بزرگ ترین نعمت است. اگر بیماری و ناخوشی علائمی دارد، سالم بودن نیز علائم خود را دارد. شاید به نظر عجیب بیاید، اما حتی میل و اشتیاق شما به زندگی نشانه سلامتی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
خاویار پرورشی امسال تولیدش به حدود پنج تن و صادراتش به حدود 1.2 تن رسید. البته این محصول مصرفش در بازار داخلی داغ شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر و میلاد امام خمینی (ره) به مردم ایران، گفت: فاطمه زهرا(س) الگویی برای همه افراد جامعه و انسان هاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
با توجه به آمار و اطلاعات موجود، میانگین مصرف چوب و فرآورده های آن حدود 2میلیون مترمکعب است که با توجه به توقف بهره برداری از جنگل ها در قالب طرح تنفس جنگل ها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
ورزشکاران یا تیم های غیر ایرانی بارها با رفتارها و کارهای خود نشان داده اند تمایلی برای رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی یا سفر به این منطقه ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
وزارت خارجه آمریکا رسماً دولت پییونگ یانگ را مسبب قتل برادر ناتنی رهبر این کشور معرفی کرد و مدعی شد این ماجرا از گاز ممنوعه وی.ایکس استفاده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله شاهرودی تذکر نسبت به الزامی بودن رعایت نظرات مجمع تشخیص مصلحت را به مجلس شورای اسلامی خواستار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
ایمان وطن دوست
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
شنیده بودم، 'پرسیدند چرا سوییس وزیر دریانوردی دارد اما دریا ندارد و گفتند به همان دلیلی که ایران، وزیر رفاه دارد !! ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در عراق، اعلام کرد: در جریان سفر سه روزه معاون اول رئیس جمهور به عراق 10 سند همکاری بین مقامات دو کشور در زمینه های تجاری، صنعت، خدمات فنی و مهندسی، گمرک، استاندارد و .. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
یک مقام مسئول کارگری با اعلام آخرین رقم سبد معیشت ماهیانه یک خانوار کارگری گفت: شورای عالی کار قبل از تعیین رقم مزد، واقعیت های زندگی کارگران را ببینند و قدرت خرید آنها را در نظر بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
استفاده از واژه تغییر برای او اندکی بیش از دشوار است و البته بسیاری نیز معتقدند او همان احمدی نژاد دیروز است و تنها به دنبال کسب محبوبیت و رسانه ای شدن است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
ثروت شخصی رئیس جمهور آمریکا طی دو سال گذشته با کاهشی 400 میلیون دلاری، به 3.1 میلیارد دلار رسید و بدین ترتیب، جایگاه وی در رده بندی ثروتمندترین افراد جهان بیش از 200 مرتبه سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
بازار ارز دوباره آشفته شده است؛ دلالان در آستانه شب عید خیمه شب بازی راه انداخته اند و دلارفروشی، شغل دوم برخی کارمندان شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
رییس شورای اقتصاد ملی کاخ سفید از سمت خود کناره گیری کرده و به زودی فعالیت خود را در دولت واشنگتن متوقف می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
در حالی که وزارت امورخارجه چین از بهبود روابط دو کره ابراز خرسندی کرده است ژاپن در واکنشی متفاوت، نسبت به این موضوع اظهار نگرانی و ناخشنودی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: آمریکایی ها زرادخانه های اتمی خودشان را روز به روز افزایش می دهند و می گویند برای دفاع از منافعمان است اما ایران نباید موشک داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
قاهره و ریاض بعد از پایان سفر چند روزه ولی عهد عربستان به مصر در بیاینه ای مشترک تهران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کردند و خواستار تداوم هماهنگی برای مقابله با ایران شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی سه شنبه شب پس از پایان سفر خود به مصر وارد انگلیس شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
با وجود ورود وزیر ورزش و مکاتبات انجام شده با رئیس دیوان محاسبات، هنوز کمیته ملی پارالمپیک بیش از نیمی از بودجه خود را دریافت نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
وزیر امور خارجه فرانسه پس از دیدار با مقامات ایران به صراحت اعلام کرد: در صورتی که ایران برنامه موشکی خود را محدود نسازد، با خطر وضع تحریمهای جدید روبرو می شود!
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
نخستین اوراق صکوک منفعت در حالی پس از گذشت بیش از یک دهه انتظار از کانال بازار بدهی منتشر شد که به نظر می رسد ورود این اوراق در شرایط کنونی اقتصاد کشور و پس از تاخیر چند ساله ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۸    
اختصاصی شفاف: همه ی دولت از بنگاهداری شاکی هستند و این مسئله این روزها در همه ی سخنرانی ها آشکارست. دولت برای خروج از وضعیت فعلی که نیاز به پوشش اقتصادی برای بسیاری از نهادها دارد و نیز برای اینکه در ...