دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 15 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
مشهد ورای همه جاذبه ها و زیبایی هایش، برای آنهایی که دل شان غنج می رود گوشه ای بنشینند، به گنبد طلا خیره شوند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد دیتاسنترها و گوشی های هوشمند تا سال 2040 میلادی از آلوده کننده ترین اجزای محیط زیست خواهند بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی دولت اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت در سال آینده 10 درصد افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
بر اساس گزارش جدیدی که از سوی آژانس بین المللی انرژی منتشر شد، آمریکا عمده تقاضای بیشتر جهان برای نفت تا چند سال آینده را تامین خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
گمرک ایران در خصوص توقیف 126 هزار تن ذرت توسط گمرک بندر امام خمینی (ره) توضیحاتی را ارایه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
سبد انرژی زمین در حال تغییر است و منابع تجدیدپذیر انرژی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند. آژانس بین المللی انرژی انتظار دارد تولید برق با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به میزان یک سوم تا سال 2022 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:طبق آیین نامه ماده18قانون بیمه شخص ثالث،از این پس با وقوع تصادف و پرداخت خسارت، تنها بخشی از تخفیفات بیمه ای بیمه گذار از بین می رود و بقیه سابقه برای وی لحاظ خواهدشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
جمهوری اسلامی ایران در ماه فوریه (بهمن- اسفندماه) روزانه نزدیک به 2 میلیون و 600 هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کرد که 40 درصد آن به خریداران اروپایی تعلق گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
طبق گفته مقامات محلی، 4 بانک بزرگ چین موفق شده اند ارزش دارایی های خود در خاورمیانه را از 11 میلیارد دلار در سال 2014 به 33.4 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
وزیر صنایع کشت و کالای مالزی گفت: اگر اتحادیه اروپا قانون ممنوعیت واردات روغن پالم را اجرا کند، مالزی با قدرت و تدبیر به این رفتار اروپا پاسخ خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
یک مقام مسئول کارگری از شورای عالی کار خواست تا در جلسات دستمزد، با نگاه واقع بینانه به حداقل های زندگی کارگران نسبت به تعیین مزد تصمیم بگیرند و به موضوع دستمزد به عنوان رفع تکلیف نگاه نکنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
آمارها نشان می دهد کمبود حدود 1.5 میلیون واحد مسکونی که از سال 1375 تا کنون وجود داشته با وجود نوسانات جزئی طی این سال ها هنوز رفع نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
امیر یعقوب قضاوت ضعیفی در دیدار دیشب داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
وزیرخارجه انگلیس به طور تلویحی به روسیه هشدار داد درصورت اثبات دخالت این کشور در حادثه پیش آمده برای یک جاسوس دوجانبه، پاسخی قاطع به مسکو می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
محمدجواد ظریف تأکید کرد: اشغال و سیستم آپارتایدی دوامی نخواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
محسن رضایی درباره سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهور با تبریک میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین روز زن و مادر، تاکید کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) برای همیشه تاریخ برترین الگوی زنان جهان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
به گزارش شفاف ، هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه خود با سخنگوی قوه قضاییه در توئیتر نوشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
دبیر شورای نگهبان در دیدار با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تصدی گری خود را در کارهای اقتصادی کم کند تا مردم در بخش خصوصی با حضور فعال و سرمایه گذاری به اقتصاد کشور کمک کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
هیئت نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه واشنگتن به دنبال رفع کمبودهای برجام است، مدعی شده است که واشنگتن به تعهداتش پایبند بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
معاون اول قوه قضائیه گفت: در مورد مدیران دوتابعیتی با دادستان و وزارت اطلاعات صحبت کردم، اما اطلاعات لازم به ما داده نشد؛ یا ندارند و یا نمی خواهند بدهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 فردا به پایان می رسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیته امداد گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده 10 درصد افزایش خواهد یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
محمد مهدی زاهدی درباره آخرین وضعیت حذف کنکور گفت: کنکور در سال 97 حذف نمی شود، در حال حاضر این موضوع را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا تا دوسال دیگر امکان حذف کنکور وجود دارد یا خیر.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
نمایندگان مجلس شرایط معافیت مشمولان غایب در لایحه بودجه سال 97 را مشخص کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۳    
شواهد نشان می دهد، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نسبت به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقادات بیشتری را پیرامون عملکرد خود شاهد است و گواه آن هم دو بار استیضاح او در سال های 1394 و 1395 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با بیا ن اینکه در طرح نظام مراقبت های اجتماعی از دانش آموزان (نماد) 12 سازمان و ارگان در حوزه پیشگیری از اعتیاد همکاری می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
در حالیکه بنیاد مستضعفان اعلام کرده به دنبال عدم همکاری و کارشکنی تعدادی از کسبه ساختمان پنج طبقه پلاسکو، شهرداری کارگاه عملیاتی پروژه بازسازی پلاسکو را پلمب کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می گوید دو خودروی کوییک و ساینا اتوماتیک استانداردهای قانونی سال آینده را پاس خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
ساختمان جدید شعبه شمس آباد بانک صنعت و معدن طی مراسمی با حضور علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و برخی از مقامات استانی افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه حدود 96 درصد از افراد جامعه در حوزه اعتیاد سالم هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران دریافت هرگونه وجهی با عنوان عیدی در مهدهای کودک را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۸    
بر اساس مصوبه شورایعالی بیمه و هیات وزیران چارچوب تخفیفات بیمه شخص ثالث در راستای حمایت از رانندگان قانونمدار و برقراری عدالت، ضوابط تخفیفات حق بیمه شخص ثالث تغییر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۳    
جلسه ستاد ملی زن و خانواده روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۳    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
شهلا کاظمی پور استاد جمعیت شناسی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی می گوید: تعدیل اساتید با تجربه در دانشگاه آزاد اسلامی به ساختار این دانشگاه لطمه می زند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بخشنامه پرداخت سکه به مدیران، معاونان و هیئت رئیسه این دانشگاه در آخر سال را منتفی و تاکید کرد که پرداخت سکه به مدیران این دانشگاه ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
اعضای انجمن نرم افزارهای تفریحی که بازوی لابی کننده صنعت تولید بازی های ویدئویی محسوب می شود، قصد دارند با ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
اظهارات ترامپ که ترس از یک جنگ جهانی تجاری را ایجاد و بازارها را آشفته کرده است و همچنین تضعیف ارزش دلار قیمت طلا را افزایش داد و به 1322.21 دلار رساند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
امروز پس از آن که ترامپ با فشارهای رو به رشدی از سوی متحدان سیاسی خود مواجه شد نگرانی سرمایه گذاران درباره وقوع یک جنگ تجاری قریب الوقوع، فروکش کرد و سهام آسیایی تقویت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
همزمانی نوروز با آغاز سال تحصیلی در افغانستان انتظار اینکه حجم واردات افغانستان از ایران در این مقطع بیشتر شود، را رقم زده است اما به گفته رییس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: یکی از اهداف گروهک تروریستی داعش حرم رضوی بود که با تدابیر انجام شده و به لطف خداوند، ده ها توطئه خنثی شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
بنابر گزارش های منتشر شده، اقتصاد بریتانیا در نتیجه ی سرمای کم سابقه ی هوا در حال متحمل شدن خسارت حدودا 1 میلیارد پوندی (1.4 میلیارد دلار) در روز است است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۳    
آیت الله هاشمی شاهرودی در پیامی به یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، توجه به توسعه شرکت های راهبرد محور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
روز سه شنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز دوشنبه افزایش یافت و به 62.72 دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز در مقاطعی با معاون اول رییس جمهوری و همچنین نماینده روحانی مردم قم در مجلس شوخی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
در پی یکسری دستگیری های امنیتی در عربستان، تعداد افرادی که در زندان های امنیتی این کشور محبوس شده اند از 5000 تن گذشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۸    
علی مطهری درباره حجاب نوشت، بعید است این روسری نیم بند آنقدر مزاحم باشد که افرادی برای حذف آن حاضر به در خطر قرار دادن خود باشند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
از سال 95 بود که مساله انتشار امواج پارازیت ها در سطح شیراز همزمان با شیوع سردردها، نگرانی های زیادی را ایجاد کرد به نحوی که مردم بارها به دلیل بی توجهی مسئولین استان به این مهم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ درختکاری و حفاظت از درختان در کشور، اظهار کرد: با کاشت نهال های کوچک درخت، امید به فردایی بهتر را در دل و جان مان زنده می داریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر از تصویب طرح جدید ترافیک تهران در فرمانداری خبر داد و گفت: این طرح از 15 فروردین می تواند اجرایی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
دبیرعلمی جامعه جراحان ایران با اشاره به اینکه تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می گیرد، گفت: مرگ زود هنگام در اثر سوانح رانندگی باعث از دست رفتن 4 میلیون سال عمر در ایران می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدهی تلنبار شده پیمانکاران، طرح های نیمه تمام، دیون دولت در جلسه امروز با نجفی مورود بحث و بررسی قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
رییس پلیس پایتخت از دستگیری 138 سارق و محکوم متواری از زندان در عملیات 24 ساعت گذشته پلیس آگاهی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، همزمان با روز درختکاری یک اصله نهال را غرس کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
مسئولان وزنه برداری ایران و آمریکا برای مسابقات بین المللی وزنه برداری زنان بین ایران و آمریکا در سال جاری با هم مذاکره می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
اعضای کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور شامل قهرمانان جهان و المپیک، در نامه ای به دکتر روحانی رییس محترم جمهور، درخواست کردند با رفع مشکلات مادی و معنوی ورزش ملی کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در دیدارش با رئیس جمهور آمریکا بیشتر از موضوع فلسطینیان درباره ایران گفت وگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
سلطانی فر با بیان اینکه در اصول کلی نظام و منافع ملی، نظر مقام معظم رهبری و راهبردهای کشور کاملا روشن است، تاکید کرد امیدواریم رسول خادم در فدراسیون کشتی بماند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی دولت، تشکیک در آمار رسمی نظام که صرفاً آمار دولت هم نیست را قابل پی گیری دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
استیضاح و سوال حق مجلس است، ولی بهترین دستاورد کشور را عده ای به عنوان منفی ترین موضوع جلوه می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری، یک اصل نهال غرس کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در رابطه با سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت: وزیر امور خارجه فرانسه می داند که از این سفر چیزی خلاف مصالح ایرانیان عایدش نمی شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
چند سالی است زنگ بحران صندوق های بازنشستگی در ایران با توجه به حساسیت رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی به صدا درآمده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
اقدام تعجب برانگیز دیگری از عضو پرحاشیه هیات رییسه مجلس!
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸    
در این مقاله قصد داریم به 9 موردی که از بازی Spider-Man کنسول پلی استیشن 4 انتظار داریم بپردازیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
براساس اعلام وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی، سخنگو و مشاور سابق نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده های فساد بنیامین نتانیاهو شهادت می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
رییس جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به مسائل زیست محیطی از سوی مردم و تشویق آنها برای مشارکت در طرح های درختکاری و جنگل زایی از همه اقشار جامعه به ویژه سازمان های مردم نهاد خواست که در این زمینه تلاش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
بورس تهران در شرایطی به روزهای پایانی سال 96 نزدیک می شود که از ابتدای سال حدود 26 درصد بازدهی را عاید سهامداران خود کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
جمعی از مردم لندن به دعوت جمعیت های حقوقی در اعتراض به سفر محمد بن سلمان به انگلیس تظاهرات کردند. این در حالی است که ولیعهد سعودی فردا (چهارشنبه) عازم لندن می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
نشست خبری هفتگی سخنگوی دولت با اهالی رسانه آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
انصارالله یمن از حمله توپخانه ای ارتش به مراکز تجمع سربازان عربستانی در جنوب این کشور خبر داد. همزمان اعلام شده در جریان درگیری ها با ارتش و کمیته های مردمی یمن در ماه فوریه 64 نظامی عربستان کشته و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
محققان ژاپنی سیستم هوش مصنوعی تازه ای ابداع کرده اند که با تحلیل اطلاعات حاصل از اسکن مغز، شرحی مکتوب از طرز فکر و اندیشه های افراد ارائه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است نقاط ضعف هایی در تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا وجود داشت که باید برای میادین بعدی برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
مسابقات بین المللی تیر و کمان سنتی با حضور 81 کماندار از ایران و هفت کشور دیگر از فردا در منطقه ارس آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
اسامی داوران قضاوت کننده دیدار دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندارن از سوی کمیته داوران اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: 11 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
نمایندگان مجلس با رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه، سهم صندوق توسعه ملی از فروش فرآورده های نفتی را حذف کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
رژیم صهیونیستی برای بهبود روابط خود با اردن از تعیین سفیر جدید در امان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
هفته گذشته سایت مشهور گیت هاب به علت حملات سایبری موسوم به دی او اس با ظرفیت 1.3 ترابایت در ثانیه از کار افتاد. اما بعد از 5 روز این رکورد حمله سایبری هم شکسته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
سنندج - جمیل لطف الله نسبی مربی سنندجی و سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران عازم مسابقات تور جهانی در کشور قطر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
یک شرکت تجاری اعلام کرد با استفاده از فناوری لیزری منحصر به فرد نه تنها زمان دوخت و تولید شلوارهای خود را کاهش داده، بلکه کاربرد مواد شیمیایی مضر در آنها را به حداقل رسانده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال نباید به دلیل برد برابر پرسپولیس دچار غرور شده و العین را دست کم بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
ولیعهد عربستان برای توجیه شکست ائتلاف تجاوز به یمن به سرکردگی سعودی ها، لب به یاوه گویی گشود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال، تیم ملی طی 6 ماه نخست سال آینده و برای آماده سازی حضور در رویدادهای رسمی،در دو تورنمنت شرکت می کند واحتمالا میزبان یک تورنمنت هم خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۳    
کشورهای امارات و عربستان طی چنددهه گذشته در تثبیت نرخ ارز، عملکردی کاملا متفاوت با ایران داشته اند، به نحوی که به رغم چند دوره نوسانات شدید مقطعی در بازار ارز ایران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در نشست آیپک تهدید کرد اگر برجام هرچه زودتر اصلاح نشود، کشورش از آن خارج خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که قیمت دلار سیر کاهشی دارد گفت: هیچ رئیس بانک مرکزی ای نرخ دلار را اعلام نمی کند و اصولا سوال درباره نرخ دلار هم رسمی غیر معمول است که فقط در در کشور ما مطرح می شود.