دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۳    
دانشمندان ژاپنی باور دارند با پیوند اندام داخلی خوک ها پس از اصلاح ژنتیکی آنها، می توان عمر انسان را افزایش داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
ناسا با انتشار تصویری از یک سحابی بازتابی به مطالعات آتی تلسکوپ فضایی "جیمز وب" پس از پرتاب اشاره کرده است که در پی درک نحوه شکل گیری آب و فرگشت آن در گیتی و در ستاره ها و سیارات تازه متولد شده خواهد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
در اینفوگرافیک زیر کاهش شکاف حداقل دستمزد و نرخ تورم در دوره مسئولیت علی ربیعی (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) را می بینید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جبهه مقاومت نیازمند تبیین صحیح و اطلاع رسانی است و همه ظلم ستیزان باید به این مهم عمل کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
می توان حوادث رقم خورده در شرکت های واگذار شده در راستای خصوصی سازی را بررسی کرد تا این پرسش پررنگ تر از قبل شود که چگونه این شرکت ها به نام خصوصی سازی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز، با همکاری بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک های عامل از صبح امروز دوشنبه 21 اسفند ماه آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چارچوب بودجه سال 1397 کشور نکات خوبی در نظر گرفته و در تبصره 19 آن اختیارات کافی به استانها داده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
سه سال پس از آغاز جنگ یمن، آمریکایی ها بالاخره اعتراف کردند که در این جنگ شرکت مستقیم دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
همه علما نیز گفته اند که نهی از منکر چهار مرحله دارد، دو مرحله وظیفه مردم است و دو مرحله وظیفه حکومت؛ مرحله اول انزجار قلبی است، مرحله دوم قول یا فعل ظاهری است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع دولت از هر سه وزیر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۳    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای آزاد شدن جمعی از زنان بازداشت شده مقابل وزارت کار گفت که رییس مجلس قول پیگیری این موضوع را داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور رئیس دانشگاه آزاد در این کمیسیون گفت: طبق توضیحات رئیس دانشگاه آزاد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: دفتر سخنگوی دولت سخنان یک نماینده مجلس درباره دعوت از برخی نمایندگان را تکذیب کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات مصوبات اخیر این کمیسیون درباره طرح اصلاح قانون چک را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
سفیر انگلیس در ایران اظهار کرد که از اتفاق روز جمعه در سفارت کشورمان در لندن متاثیر است و بریتانیا الزامات کنوانسیون وین را جدی می داند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
تنها دو سال پس از اعلام استقلال از سودان در سال 2011 میلادی، کشور نفت خیز سودان جنوبی وارد جنگی داخلی شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
به گفته ی الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه، ایران می تواند در ماه می سال جاری به عنوان عضو جدید به اتحادیه اقتصادی اوراسیا که روسیه آن را رهبری می کند بپیوندد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه جدیدترین مقامی است که یکی از قانونگذاران ارشد را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۸    
دانشمندان اعلام کرده اند حتی سطوح سالم آلودگی هوا هم ممکن است بر رشد مغزی کودکان اثر بگذارد و سرعت و کیفیت آن را کاهش دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
نیروهای بومی روستاهای اطراف سقوط هواپیما به لاشه هواپیما ترک رسیدند و تعدادی از اجساد را یافتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از حضور شش اکیپ نیروی انتظامی در محل سقوط هواپیمای ترک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کیار گفت: بالگرد فردا صبح به محل سقوط هواپیمای ترک اعزام می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گفت: منشأ بسیاری از شکایات و نرخ های نجومی بلیت هواپیما که اعلام می شود، دفاتر اینترنتی غیرمجاز هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۳    
ارتش فیلیپین امروز (یک شنبه) اعلام کرد، در پی حمله نیروهای نظامی این کشور به مواضع شبه نظامیان افراط گرا، دست کم 44 تن از این شبه نظامیان حامی داعش کشته و 26 تن دیگر زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای که در حال عبور از آسمان ایران دچار سانحه شد ابراز تاسف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
یک منبع در پلیس نینوا امروز (یک شنبه) اعلام کرد که از زمان سقوط موصل به دست داعش در اواسط سال 2014، بیش از 11 هزار تن در موصل مفقود شده و سرنوشتشان همچنان نامعلوم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند جت شخصی ترکیه در حریم هوایی ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۸    
عضو شورای شهر تهران از شهریه 18 میلیون تومانی در مدارس غیردولتی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا 1379 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی، فراخواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
رییس انجمن آسیب شناسی با اشاره به اینکه آیین چهارشنبه سوری، در ذات خود به هیچ عنوان قائل به ایجاد خسارت یا آسیب به دیگران نیست، گفت: صدا و سیما نباید با توصیف منفی در مورد چهارشنبه سوری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
دادستان تهران ضمن تکذیب تحقیقات از افراد کم سن و سالی که در جشن روز زن شهرداری تهران حضور داشتند، گفت: برای یک جاسوس دو تابعیتی نیز حکم محکومیت به شش سال حبس صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: مدیران مسئول پایگاه خبری جامعه خبر و خبرگزاری خبرآنلاین در دادگاه امروز مطبوعات محاکمه شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمعی از نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان این طرح را موجب بی اعتمادی مردم به نظام و بدبینی نسبت به مسئولان دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۸    
وزیر بهداشت از آماده باش وزارت بهداشت برای تعطیلات نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های مختلف و مردم، آمار جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز کاهش یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
نتایج یک تحقیق در انگلیس نشان می دهد بافتنی کردن موجب کاهش فشارخون، استرس و کاهش ابتلا به آلزایمر می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در سال آتی و با کمک وزارت ارتباطات، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهای خوبی در حوزه سلامت داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
رییس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری اعضای باند شاه مراد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به بنیاد برکت مأموریت داد تا سریعاً نسبت به تهیه ی منزل و سرپناه برای خانواده ارومیه ای اقدام کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۸    
آیین افتتاحیه پردیس گردشگری در روز 20 اسفند ماه در بوستان چیتگر تهران با حضور علی اصغر سفری ، مدیر عامل بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۸    
مدیرکل حج و زیارت استان تهران با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان های حج این استان گفت: رزرو کنندگان فقط 72 ساعت کاری مهلت دارند جهت تعیین تکلیف ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن اعلام سازنده نهایی 630 دستگاه واگن متروی تهران، از جزئیات این قرارداد نیز خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو سال آینده آبگیری تونل سوم کوهرنگ انجام و سال 98 آبگیری و سال 99 بهره برداری آن انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
یک منبع آگاه در پلیس گفت: پلیس به موضوع رقص دختران در برج میلاد ورود نکرده و احضار، بازجویی و گرفتن شناسنامه دختربچه ها حاضر در جشن برج میلاد دروغ است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
سال گذشته در کنار نقشه و اطلاعات ارائه شده به مسافران نوروزی، صنایع دستی 15 استان نیز به عنوان هدایایی کوچک در ورودی شهرها عرضه می شد. اما این طرح امسال به دلیل نبود اعتبارات لازم اجرایی نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در آزادی 8100 محکوم غیرعمد در ده ماهه سال جاری گفت: پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال از 10 هزار آزادی فراتر رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تلاش جدی این دانشگاه برای آزادی 5 دانشجوی بازداشت شده تا قبل از پایان سال خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از ورود بذر گل های مخدر رنگی با قیمت های نجومی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی برای مراسم چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
"او (ترامپ) ممکن است احساس کند که تهدید به جنگ و تحریم های گسترده با پیونگ یانگ کارگر افتاده و بنابراین خوب خواهد بود که این بازی را با ایران هم تکرار کند."
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
در همایش حزب مسلم لیگ پاکستان در شهر سیالکوت، فردی روی وزیر امور خارجه پاکستان جوهر پاشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
ترامپ پیش از آغاز مذاکرات احتمالی با اون رهبر کره شمالی دو راه در پیش دارد یا ادامه برجام را تصویب و امضا کند یا آنکه ایالات متحده عملا از برجام خارج شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
کنگره خلق چین امروز (یکشنبه) در رای گیری ای محدودیت دوره ریاست جمهوری و معاونت ریاست جمهوری را که دو دوره پنج ساله بود برداشت و به این ترتیب شی جین پینگ ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۳    
رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس گفت: مقامات دولت بریتانیا با دُم شیر بازی نکنند و موضوع حمله فرقه تفرقه افکن شیعه انگلیسی شیرازی به سفارت ایران محکوم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
معاون اول رییس جمهور خطاب به مشمولان سهام عدالت گفت: هیچ کسی منتی ندارد که سود سهام عدالت را به شما بدهد. این سود مال شماست و شما اختیاردار آن هستید، اما توصیه می کنم که سهام خود را نفروشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
حجم نقدینگی باز هم رشد کرد و به 1463 هزار میلیارد تومان رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: برای مردمی که نان شب ندارند، دغدغه هایی مانند رفع حصر کمتر مطرح است و هیچکس انتظار ندارد کسی که چند جوان بیکار در خانه دارد، اولویتش رفع حصر باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
روسیه موشک جدید مافوق صوت خود را آزمایش کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
به گزارش شفاف ، مجتبی ذوالنور، نماینده اصولگرای مجلس، گفته است شورای نگهبان سال 88 سندی به دستش نرسید که بخواهد احمدی نژاد را رد صلاحیت کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
یک منبع در دولت عراق فاش کرد، مسئولان برجسته این کشور از تحویل کاخ های صدام که پس از یورش نیرو های آمریکایی به عراق کنترل آن ها را به دست گرفته اند، خودداری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باران در استان های مختلف امروز و فردا می بارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تائید خبر فروش پوست گربه دریکی از فروشگاه های تهران گفت: تنها یک پوست گربه آن هم پوست وارداتی در این فروشگاه فروخته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به وجود بیش از 1000 معتاد متجاهر زن در تهران گفت: طی دو ماه گذشته حدود 150 معتاد متجاهر زن جمع آوری شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
دو کشور آسیایی در صدر فهرست قدرتمندترین کشورهای جهان به لحاظ اعتبار پاسپورت قرار گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمعیت هلال احمر از هزینه 57 میلیارد تومانی برای تامین اقلام لیستی و امدادی انبارهای جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: طرح هم خانه برای زلزله زدگان کرمانشاه بعد از نوروز اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه حادثه پاسداران به قرائت کیفر خواست ثلاث باباجانی پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
کمیسیون بهداشت به دلیل ایراد شورای نگهبان و در راستای رسیدگی به طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده کل طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت را حذف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
رییس کمیته امداد از پرداخت عیدی افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: مستمری مددجویان 26 اسفندماه پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
رهبرانقلاب با کناره گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
اگرچه تراز تجاری کشور همچنان حدود شش میلیارد دلار منفی است، با این وجود در یازدهمین ماه سال حدود چهار میلیارد و 603 میلیون دلار صادرات داشته ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد که بازرسان نامحسوس مردمی اجازه اعمال قانون و روبرو شدن با مردم را ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به آماده سازی ناوگان کیش ایر برای پروازهای نوروزی به کیش از افزایش پروازها از مبادی مختلف به جزیره کیش خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
برنامه دولت برای تأمین ارز مسافران نوروزی
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۳    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 550 کیلو تریاک، طی 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۸    
سرمربی استقلال دیدار تیمش مقابل العین امارات را یک بازی مهم خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
مسئولان نروژی در حال برنامه ریزی برای آزمایش پهپادهای زیردریایی هستند که آب های عمیق آبدره ها را برای یافتن زباله ها اسکن کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۸    
یک متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری با اشاره به 10 علت اصلی مرگ و میر در ایران گفت: پر فشاری خون، چاقی، تحرک ناکافی، سیگار، دیابت، آلودگی هوا، کلسترول زیاد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
بعد از سکرات مرگ، دومین منزل از منازل آخرت، عالم قبر است. در عالم قبر و برزخ سه مسئله مهم وجود دارد: 1)وحشت قبر 2) سؤال قبر و 3) عذاب و نعمت قبر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
وقتی می گوییم قبر غالباً افکار به همان گور خاکی ذهنشان منتقل می شود؛ در حالی که قبر به معنای حقیقی، خودش عالم ملکوت و عالم برزخ است که میلیاردها برابر بزرگتر از اینجا و کامل تر و پیشرفته تر از ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۳    
به نظر می رسد شرکت سامسونگ کلیه شایعات پیرامون عرضه گوشی گلکسی نوت 9 با تراشه 7 نانومتری را زیر پا گذاشت؛ این تراشه در هندست آی فون Xs پلاس که ظاهرا از نسل بعدی فرآیند تولید استفاده می کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
نماینده اصفهان در مجلس گفت: کشاورزان اصفهان به صدقه نیاز ندارند، درخواست اصلی این افراد تنها اجرای قانون 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که ارزش سهام عدالت در بازار حدود 2.5میلیون تومان است، از دفع 100 حمله سایبری به سامانه سهام عدالت طی یک سال گذشته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
ابتکار با گلایه از رسانه هایی که او و خانواده اش را مورد هجمه قرار داده اند از سابقه اش در دفاع از انقلاب گفت و یک بار دیگر تأکید کرد با وجود حمله های رسانه های جریان ضدانقلاب ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
ترکیه و قطر اقدام کنست رژیم صهیونیستی در تصویب قانون لغو اقامت و تابعیت فلسطینیان در قدس شرقی را محکوم کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار جزییات آخرین جلسه دستمزد شورای عالی کار و مهمترین محورهای آن را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
رییس جمهور ترکیه می گوید موسسات رتبه بندی در تلاشند ترکیه را به حاشیه برانند و نباید آن ها را جدی گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
در پی انتشار برخی اخبار حاوی گمانه زنی ها درباره عملکرد شورای نگهبان، روابط عمومی این شورا اطلاعیه ای صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وضعیت درونی سپاه یکی از دغدغه های رهبری است و این وضعیت نیازمند عمق بخشی بیشتر معنویت و افزایش روحیه جهادی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۳    
سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به پایان دوران تنبیه عادل غلامی، گفت: غلامی خواست تا مدتی در کنار خانواده اش باشد و استراحت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۳    
با وجود درخواست ها برای عدم عادی سازی روابط با اسرائیل در کشورهای عربی، اما پرچم اسرائیل در مسابقات قهرمانی جودوی جهان در مراکش برافراشته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۳    
دونالد ترامپ در تجمعی انتخاباتی در پنسیلوانیا شعار خود را برای انتخابات سال 2020 مطرح کرد و متعهد شد که "آمریکا را عالی نگه دارد" ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۳    
تحقیقات رسانه های انگلیسی نشان می دهند که چند کشور عربی از سال 2015 برنامه های جاسوسی را به ارزش چندین میلیون دلار از انگلیس خریداری کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۳    
سرمربی چلسی از نمایش بازیکنانش برابر کریستال پالاس ابراز رضایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری متهمان پرونده اخیر قتل در این شهرستان طی یک عملیات پیچیده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۸    
صومعه سرا-نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیکاری را دغدغه روز مردم و مسئولان برشمرد و تأکید کرد: اجرای طرح بسیج اشتغال تنها راه حل رفع مشکل بیکاری در کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
با آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در تهران به دنبال تلافی ناداوری دیدار هفته گذشته مقابل العین و ذوب آهن به دنبال پیروزی دوباره مقابل الوحده و رسیدن به الدوحیل صدرنشین گروهش است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۸    
مدافع یوونتوس ابراز امیدواری کرد که دیبالا در این تیم بماند. او به ستایش از این بازیکن آرژانتینی پرداخت و تاکید کرد که او می تواند اسطوره و نماد بیانکونری شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۸    
دور جدید اردوهای تیم ملی واترپلو برای کسب آمادگی جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 با 29 بازیکن آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به ایرادات جدید شورای نگهبان به لایحه بودجه 1397 را در دستور کار امروز (یکشنبه) خود دارند.
  • ۱