دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 26 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۷    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که بیماری دیفتری به سرعت در اقصی نقاط یمن در حال شیوع است و بیش از 1300 تن در یمن به این بیماری مبتلا شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۲:۵۷    
یک روزنامه فلسطینی از طرح رژیم صهیونیستی برای تکرار سناریوی اشغال فلسطین این بار در عراق و استقرار 300 نظامی صهیونیست با هویتهای پنهان در پایتخت این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۷    
تحقیقات نشان داده است، دیابت میتواند میزان سطح انسلین برای حفظ سلامت دهان و لثه ها را کم کند که این برای سلامت دهان و دندان خوب نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۷    
یازدهمین نشست شورای عالی کار در سال جاری برای تعیین مزد 13 میلیون کارگر برای سال آینده با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت برای اولین بار در وزارت امور اقتصادی دارائی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
هیات وزیران شرایط ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش معتبر در زمان ورود خودرو را تصویب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
مشاور بیوتکنولوژی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه برنج تراریخته هنوز مجوز نگرفته است،گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته برنج تراریخته هیچ خطری برای گیاهان، جانوران و انسان ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه نبود فضای مناسب در استان باعث فرار سرمایه ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش برابر سیرالئون بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کرده، گفت: حالا وقت آن رسیده که خودمان را به سطح بین المللی برسانیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
تلگرام اعلام کرد ایران به دلیل حضور در فهرست تحریم های آمریکا نمی تواند از ارز رمزنگار گرم این پیام رسان استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۲    
قرار است دوربین های طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 18:30 روز 28 اسفند خاموش شده و بعد از 14 روز در ساعت 6:30 صبح سه شنبه 14 فروردین ماه مجدداً شروع به فعالیت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
جانشین پلیس پایتخت با بیان اینکه در سال 96 هر 3 ثانیه یک تماس فوریتی با 110 و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیسی انجام می شود، گفت: تخلفات راهور با 23 درصد، صدرنشین تماس های شهروندان با 110 بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۷    
سازمان پسماند شهرداری تهران از جمع آوری و خرید پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی (انواع باتری، لامپ های روشنائی، قطعات رایانه و مخابراتی، لوازم خانگی و .. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۷    
ورود و خروج برخی اقلام دارویی به کشور های آسیای میانه ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و فعالیت آن در نقاط مختلف گفت: غرب، مرکز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
وزیر کشور به تجربه زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه کنترل اطلاع رسانی از دست سیستم دولتی خارج شد و متاسفانه صدا و سیما نیز تابع اطلاع رسانی در فضای مجازی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۷    
رئیس شعبه تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ورود این تیم به موضوع رعایت خالص فروشی خبر داد و گفت: با رعایت مصوبه خالص فروشی در عرضه سیب و پرتغال تنها در استان تهران از 600 میلیون تومان کم فروشی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت خسارت 59 نفر از زیان دیدگان پلنگ در 11 استان کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از تائید حکم ضارب محیط بان دنا در دیوان عالی کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۷    
رییس سازمان زندان ها گفت: توسعه قضایی و اقدامات تأمینی محور اصلی برنامه های سازمان زندان ها در سال 96 بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
مربی آمریکایی دوهای سرعت با فدراسیون دوومیدانی به توافق رسید و قراردادی تا بازی های آسیایی جاکارتا امضا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
دادستانی تهران حکم محکومیت حمید بقایی را صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۷    
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از کشته شدن 18 سرباز ترکیه ای در درگیری های مسلحانه که میان دو طرف در شمال اربیل به وقوع پیوست، خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل باشگاه راه آهن در اعتراض به ناداوری ها در لیگ دسته یک از سمت خود کناره گیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
تیم فوتبال تاتنهام موفق شد با برتری سه بر صفر مقابل سوانزی به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس صعود کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون بودجه 97 کل کشور را برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گفت: آمریکا در تدارک حمله موشکی به سوریه از ناوهای خود مستقر در دریای مدیترانه، خلیج فارس و دریای سرخ است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
پتاسیم برای عملکرد عادی و درست عضلات بدن ضروری است. بر همین اساس، کمبود این ماده مغذی می تواند دلیل تجربه برخی مشکلات عضلانی باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در خراسان رضوی گفت: پرواز روز شنبه این شرکت از مشهد به تهران به دلیل نقص فنی 2 بار به فرودگاه مشهد بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که مهلت استفاده از کسر خدمت های ایثارگری در سال آینده نیز وجود دارد و نیازی به مراجعه به نیروهای مسلح تا پایان امسال نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
وزیر کشور با تاکید بر اجرای دولت الکترونیک برای شفاف سازی و جلوگیری از رشوه و زیرمیزی گفت: روزانه 5 میلون نفر به ادارات مراجعه می کنند که در صورت اجرای این طرح می توان از مراجعه این تعداد نفر به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: مسافران از خرید بلیت از سایت های غیر مجاز جدا خودداری کنند زیاد در صورت بروز تخلف امکان پیگیری از این سایت ها سخت خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس براساس قانون همچنان باز است و روز دوشنبه فعالیت مدرسه ها ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
مدیر کل انتقال خون استان تهران ضمن اعلام برنامه مراکز اهدای خون پایتخت در نوروز 97، از فعال بودن همه روزه مرکز وصال و ستاری در این ایام خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در رابطه با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در ایام عید نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۷    
عضو شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار هنوز پذیرفته نشده است و تمام گزینه های مطرح شده در رسانه ها، صرفا گمانه زنی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: درباره افراد بازداشت شده محیط زیستی اطلاعات دقیقی نداریم. ما هم به اندازه شما اطلاعات داریم و باید ببینیم چه می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۷    
یک کارشناس جرم با بیان اینکه درگذشته توهین جز جرائم کثیرالوقوع نبود، گفت: متاسفانه اکنون در اکثر نقاط کشور پرونده های قضایی بسیاری به دلیل فحاشی و عدم کنترل عصبانیت تشکیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از حذف دفترچه های بیمه در بخش بستری بیمارستان های دولتی تا پایان شش ماهه اول سال 97 خبر داد و گفت: همچنین طرح استحقاق سنجی نیز در 105 بیمارستان اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری طرح نوروزگاه بلوار کشاورز در بخش های هنرهای تجسمی، نمایشی، آفرینش ادبی و موسیقی و سرود از 3 تا 12 فروردین ماه خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
با آغاز سفرهای نوروزی یکی از اصلی ترین خدماتی که مورد توجه مسافران قرار می گیرد جابه جایی خودروهایشان با قطار و تحویل آنها در مقصد است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط 5 مترو درتعطیلات نوروز 97 خبر داد و گفت: ساعات ارائه خدمات به مسافران در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
در بخش اول این مطلب باهم شش نکته ی ساده ولی بسیار مهم را در رابطه با عکاسی موبایل بررسی کردیم: از پاک کردن لنز پیش از عکاسی و تنظیم فوکوس و نوردهی گرفته تا به کار گرفتن قانون یک سوم در ترکیب بندی عکس ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف افزایش تعاملات و همکاری ها در زمینه امور مربوط به زنان و خانواده وارتقای عدالت جنسیتی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
افق نو فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجارب شخصیت های بین المللی است، فرصت های شبکه ای و ارتباطی ایران نیز بی نهایت ارزشمند است، باید به ایران به خاطر نگرش و رویکرد خود در برگزاری این کنفرانس تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۷    
در ماه های اخیر شاهد نوعی بی نظمی در بازارهای نفتی جهان بوده ایم. این بی نظمی ها سبب شده است که تحلیل گران بازار انرژی دلایل مختلفی را برای این نوسانات طرح کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس مراحل رسیدگی به طرح تحقیق وتفحص از صنعت خودرو را تشریح کرد. اواعلام کرد: برای این موضوع تقریبا 10 محور پیش بینی شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
علی یونسی با بیان اینکه اصلاح طلبانی که حرف مردم را می زنند، به غیرانقلابی و غیراسلامی بودن متهم می شوند گفت: اما کسانی که در سال 56 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: در مجمع تشخیص بارها نظرهایی مطرح می شود که مخالف نظر رهبری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام تعریف، معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن نامزدهای ریاست جمهوری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه می گوید: جمع بندی ما این است که اگر آمریکا از برجام خارج و تحریم های یکجانبه آن ها برگردد، حتما ما برجام را ادامه نخواهیم داد چرا که منافع ما تامین نخواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
وزارت خارجه روسیه در اقدامی تلافی جویانه حکم اخراج 23 دیپلمات انگلیسی را روسیه را صادر کرده و آنها را "عنصر نامطلوب" خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا 6 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
سازمان لیگ فوتبال برای دریافت حق تبلیغات محیطی مسابقات پیگیری ها ی حقوقی اش را آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی نمایندگی ایران در آلمان و طی یک عملیات ضربتی از سوی پلیس این کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
آخرین یارانه نقدی سال 1396 را امشب دولت با هزینه حدود 3600 میلیارد تومان به حساب حاضران در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها که تعدادشان به حدود 77 میلیون نفر می رسد، واریز خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز از تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در کشور خبر داد و گفت: این کارگروه در استان ها ذیل شورای حفاظت از منابع آب فعالیت خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس سازمان ملی استاندارد، با بیان اینکه خودروسازان هنوز درخواستی برای تعویق در اجرای استانداردهای 85گانه خودرویی نداشته اند، گفت: در زمان اجرای این استانداردها تغییری نخواهیم داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اسیر حاشیه نمی شوم و صرفاً بر امور دفتر و اجرای دستورات رئیس جمهوری متمرکز هستم رابطه ام با دکتر جهانگیری صمیمی تر از دوران وزارت است مؤثرین و تریبون داران نباید مروج رفتار خیابانی باشند همه مسئولان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
همانطور که گفته شد، از مهمترین عواملی که باعث آسانی سکرات موت و وحشت قبر می شد انس با حق تعالی، دوستی و رفاقت با اهل بیت علیهم السلام بود. همین عوامل در آسانی عذاب قبر نیز مؤثرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
نجفی کماکان شهردار تهران است، اما حاشیه های استعفای او گفتمانی درون اصلاحاتی را شکل داده که حالا تیر و ترکش های آن، به ویژه در سخنان صریح محمد نعیمی پور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه موضوع بودجه سال 97 پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
دستگاه های نظارتی و حراستی همیشه وظیفه ای دشوار داشته اند. دشواری کار زمانی برای عموم مردم روشن می شود که به گلوگاه های حساس نزدیک شده و بر بخش یا بخش های پنهان در تاریکی مانده نور می افکنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه به نقض عهدهای مکرر آمریکا در برجام پاسخ شایسته و به موقع خواهیم داد و هیچ گونه تغییر و تفسیری در برجام را نمی پذیریم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
سفیر ایران در لندن نوشت: جمله پایانی بیانیه جلسه کمیسیون مشترک با حضور آمریکا، نشان می دهد که تا چه حد هنوز برجام قوی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
ده ها نفر از زندانی در جزیره توریستی مارگاریتا واقع در شمال کشور ونزوئلا گریختند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
شورای فیفا استفاده از سیستم ویدئو چک در جام جهانی 2018 فوتبال را مورد تایید قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در خصوص روند اخراج مقامات توسط ترامپ گفت: تمرکز ما فعلا بر مسائل مهمتری مانند ایران و کره شمالی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
سرانجام پس از چند سال تلاش و رایزنی، فیفا تحریم برگزاری بازی های المللی در چند ورزشگاه عراق را لغو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران میزان تولید نفت ایران در سال آینده را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
بر اساس پارادوکس چاقی ممکن است شخصی اضافه وزن داشته یا اصطلاحاً چاق باشد، اما خطر بیماری قلبی او را تهدید نکند. این موضوع اخیراً با مطالعه ای که روی حدود 300 هزار نفر انجام شده، به چالش کشیده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
رییس پلیس راه البرز گفت: تقریبا تمامی نقاط محور کرج – چالوس حادثه خیر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت با اشاره به خطرات مصرف آجیل کهنه، درخصوص خرید آجیل های ارزان قیمت از دستفروشان هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام داوطلبان در کنکور 97 از پیشتازی دختران و داوطلبان گروه علوم تجربی در این دوره از کنکور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
درسیم تحسین مسئول روابط گمرک مرز حاج عمران ( تمرچین ) اعلام کرد : از اول نوروز ازمسافرین خارجی که به اقلیم کُردستان عراق سفر می کنند عوارض ورود اخذ نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
کارشناسان یونسکو در حالی خواستار اصلاحات در پرونده ثبت جهانی راه آهن ایران شده اند که قرار است این پرونده در سال 2019 به همراه جنگل های هیرکانی در فهرست جهانی ثبت شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
به رغم آنکه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که مدارس کشور باید تا 28 اسفند ماه دایر باشند اما تعدادی از دانش آموزان این روزها به مدرسه نمی روند و برخی مدارس هم، دانش آموزان را تعطیل اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
رئیس پلیس راه کشور با برشمردن سهم هریک از سه عامل راننده، خودرو و جاده در سوانح، جزئیاتی جدید از میزان خسارت های جاده ای به اقتصاد کشور و وضعیت ایمنی جاده ها و خودروها را تشریح کرد و توصیه هایی ...